Головна » Блог » Оновлення Google: покращення рейтингу Product Review

Оновлення Google: покращення рейтингу Product Review

26.03.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


23 березня Google анонсував запуск нового оновлення рейтингу відгуків про товари.

Google



На основі оновлень за попередній рік Google покращив здатність ідентифікувати високоякісні огляди продуктів.

Останній рік роботи на покращення оновив порядок ранжування відгуків про продукти в Google пошуку. Тепер пріоритет надається більш детальному контенту на основі відгуків та внутрішньої оцінки Google.

Оновлення випустять за кілька тижнів. Google попереджає, що це впливатиме на рейтинг англомовних оглядів на різних сайтах.

Оскільки початкові зміни в англомовній ніші отримали позитивні результати, Google планує підтримувати відгуки продуктів для більшості мов.

Тепер про загальні рекомендації для контенту відгуків:

  • оцінюйте продукт з погляду користувача
  • дайте зрозуміти, що ви розумієтеся на продукті
  • прикріпіть оригінальні фотографії
  • поясніть, чим продукт відрізняється від конкурентного
  • розкажіть про недоліки та переваги продукту
  • поясніть для яких цілей продукт
  • опишіть еволюцію продукту
  • вкажіть на ключові фактори прийняття рішення про покупку товару
  • опишіть варіанти дизайну продукту
  • додайте посилання на інші ресурси
  • розгляньте варіант додавання посилань на різних продавців
  • якщо ви вважаєте продукт найкращим із категорії, то поясніть чому

Огляди продуктів можуть стати ключовим фактором рішення про покупку для покупця, тому вони повинні бути якісними, а їх рейтинг Google визначатиметься більш вимогливо.

 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності