Головна » Блог » Оновлення Google: покращення рейтингу Product Review

Оновлення Google: покращення рейтингу Product Review

26.03.2022

Олександра Чернівчан, редактор блогу Webpromo


23 березня Google анонсував запуск нового оновлення рейтингу відгуків про товари.

Google



На основі оновлень за попередній рік Google покращив здатність ідентифікувати високоякісні огляди продуктів.

Останній рік роботи на покращення оновив порядок ранжування відгуків про продукти в Google пошуку. Тепер пріоритет надається більш детальному контенту на основі відгуків та внутрішньої оцінки Google.

Оновлення випустять за кілька тижнів. Google попереджає, що це впливатиме на рейтинг англомовних оглядів на різних сайтах.

Оскільки початкові зміни в англомовній ніші отримали позитивні результати, Google планує підтримувати відгуки продуктів для більшості мов.

Тепер про загальні рекомендації для контенту відгуків:

  • оцінюйте продукт з погляду користувача
  • дайте зрозуміти, що ви розумієтеся на продукті
  • прикріпіть оригінальні фотографії
  • поясніть, чим продукт відрізняється від конкурентного
  • розкажіть про недоліки та переваги продукту
  • поясніть для яких цілей продукт
  • опишіть еволюцію продукту
  • вкажіть на ключові фактори прийняття рішення про покупку товару
  • опишіть варіанти дизайну продукту
  • додайте посилання на інші ресурси
  • розгляньте варіант додавання посилань на різних продавців
  • якщо ви вважаєте продукт найкращим із категорії, то поясніть чому

Огляди продуктів можуть стати ключовим фактором рішення про покупку для покупця, тому вони повинні бути якісними, а їх рейтинг Google визначатиметься більш вимогливо.

 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті