Оновлення Google: покращення рейтингу Product Review
26.03.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
23 березня Google анонсував запуск нового оновлення рейтингу відгуків про товари.
На основі оновлень за попередній рік Google покращив здатність ідентифікувати високоякісні огляди продуктів.
Останній рік роботи на покращення оновив порядок ранжування відгуків про продукти в Google пошуку. Тепер пріоритет надається більш детальному контенту на основі відгуків та внутрішньої оцінки Google.
Оновлення випустять за кілька тижнів. Google попереджає, що це впливатиме на рейтинг англомовних оглядів на різних сайтах.
Оскільки початкові зміни в англомовній ніші отримали позитивні результати, Google планує підтримувати відгуки продуктів для більшості мов.
Тепер про загальні рекомендації для контенту відгуків:
- оцінюйте продукт з погляду користувача
- дайте зрозуміти, що ви розумієтеся на продукті
- прикріпіть оригінальні фотографії
- поясніть, чим продукт відрізняється від конкурентного
- розкажіть про недоліки та переваги продукту
- поясніть для яких цілей продукт
- опишіть еволюцію продукту
- вкажіть на ключові фактори прийняття рішення про покупку товару
- опишіть варіанти дизайну продукту
- додайте посилання на інші ресурси
- розгляньте варіант додавання посилань на різних продавців
- якщо ви вважаєте продукт найкращим із категорії, то поясніть чому
Огляди продуктів можуть стати ключовим фактором рішення про покупку для покупця, тому вони повинні бути якісними, а їх рейтинг Google визначатиметься більш вимогливо.
Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:
- Що воєнний стан означає для бізнесу?;
- Соцмережі, які підтримали Україну та пішли з рф;
- Google Реклама: оновлення правил неприйнятного контенту. Що це означає для рекламодавців України?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.