Як Google обробляє сигнали hreflang, якщо вони є і в HTML, і в Sitemaps? Відповідь Джона Мюллера
02.12.2020
27 листопада відбувся прямий ефір з Джоном Мюллером з Google, в якому фахівець розглянув питання потенційно конфліктуючих сигналів hreflang.

Джон Мюллер
На думку експерта, у разі використання атрибутів у HTML і файлах Sitemaps одночасно, Google об’єднує їх сигнали.
«Що б там не сталося, ми б їх (сигнали hreflang, прим. Ред.) Поєднали. З нашої точки зору, hreflang не забороняє мати версію тільки для однієї мови або країни на одній сторінці, а скоріше, дозволяє мати версії для кількох країн на одній сторінці.
У вас може бути кілька різних рівнів. Тобто, ви можете вказати, що це сторінка англійською мовою для Сінгапуру, англійською мовою для США, на англійській мові для Великобританії, і, наприклад, у вас є інша сторінка англійською мовою для Австралії.
У вас може бути одна сторінка, націлених на кілька країн / регіонів. Так, якщо у вас є hreflang в HTML і в карті сайту, ми (пошукова система Google, прим. Ред.) Спробуємо об’єднати їх і використовувати разом », – пояснив Джон Мюллер.
Однак і у цього правила є один виняток. Сигнали hreflang НЕ будуть об’єднані, якщо вони не синхронізовані один з одним.
Ось, що сказав з цього приводу Мюллер:
«Єдиний випадок, при якому ми будемо вважати сигнали суперечливими, – якщо у вас є на сторінці мовна версія для однієї країни і ви використовуєте її ж для іншої сторінки в файлах Sitemaps. Нашим системам, ймовірно, доведеться здогадуватися ».
Що стосується важливості атрибутів hreflang з HTML і Sitemaps, то між ними немає різниці. Для Google вони рівнозначні.
Прямий ефір з Джоном Мюллером про конфліктуючих атрибутах hreflang:
Інші новини SEO на блозі Webpromo: