Головна » Блог » Як Google обробляє сигнали hreflang, якщо вони є і в HTML, і в Sitemaps? Відповідь Джона Мюллера

Як Google обробляє сигнали hreflang, якщо вони є і в HTML, і в Sitemaps? Відповідь Джона Мюллера

02.12.2020

Ольга Коцофане


27 листопада відбувся прямий ефір з Джоном Мюллером з Google, в якому фахівець розглянув питання потенційно конфліктуючих сигналів hreflang.

Джон Мюллер розповів, як Google обробляє сигнали hreflang, якщо вони є і в HTML, і в Sitemaps

Джон Мюллер

На думку експерта, у разі використання атрибутів у HTML і файлах Sitemaps одночасно, Google об’єднує їх сигнали.

«Що б там не сталося, ми б їх (сигнали hreflang, прим. Ред.) Поєднали. З нашої точки зору, hreflang не забороняє мати версію тільки для однієї мови або країни на одній сторінці, а скоріше, дозволяє мати версії для кількох країн на одній сторінці.

У вас може бути кілька різних рівнів. Тобто, ви можете вказати, що це сторінка англійською мовою для Сінгапуру, англійською мовою для США, на англійській мові для Великобританії, і, наприклад, у вас є інша сторінка англійською мовою для Австралії.

У вас може бути одна сторінка, націлених на кілька країн / регіонів. Так, якщо у вас є hreflang в HTML і в карті сайту, ми (пошукова система Google, прим. Ред.) Спробуємо об’єднати їх і використовувати разом », – пояснив Джон Мюллер.

Однак і у цього правила є один виняток. Сигнали hreflang НЕ будуть об’єднані, якщо вони не синхронізовані один з одним.

Ось, що сказав з цього приводу Мюллер:

«Єдиний випадок, при якому ми будемо вважати сигнали суперечливими, – якщо у вас є на сторінці мовна версія для однієї країни і ви використовуєте її ж для іншої сторінки в файлах Sitemaps. Нашим системам, ймовірно, доведеться здогадуватися ».

Що стосується важливості атрибутів hreflang з HTML і Sitemaps, то між ними немає різниці. Для Google вони рівнозначні.

Прямий ефір з Джоном Мюллером про конфліктуючих атрибутах hreflang:

Інші новини SEO на блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

TikTok впровадив нові функції та налаштування для оптимізації рекламних кампаній

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску...

Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Основні критерії ранжування YMYL-сторінок та як їх просувати в Google?

Просування сексшопів

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для...

П'ять основних причин, чому платна реклама не працює для магазинів із товарами 18+. Як збільшити органічний трафік та підняти позицію у...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті