Види реклами у Facebook

05.01.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Реклама на майданчику Facebook здатна суттєво розширити охоплення пропозиції. Для просування товарів та послуг необхідно використовувати сервіс через Facebook Ads Manager, що дозволяє настроїти рекламну кампанію за різними категоріями. Це може бути цілі, бюджет, аудиторії та інші параметри. Перед тим, як приступити до формування маркетингової стратегії, потрібно вирішити, який вид, тип або формат реклами в Facebook підійде вашому бізнесу. Якими бувають види реклами у Facebook, формати оголошень та для чого вони потрібні, розберемо у цій статті.

Зміст:

1. Використання Facebook Ads для просування бренду

2. Рекламні формати Facebook з метою лідогенерації

3. Типи рекламних кампаній Facebook для підвищення конверсії

4. Audience Network

5. Реклама з Instant Experience

6. Висновок

Facebook ads



 

Використання Facebook Ads для просування бренду

Facebook є найпопулярнішою соціальною мережею у світі. Згідно статистики DataReportal на жовтень 2021 року, у Фейсбуці зареєстровано 2,9 млн активних користувачів. Щомісяця ця цифра зростає.

Facebook Ads

Крім цього, згідно з даними SEMRUSH, Фейсбук входить у трійку лідерів, як один із найбільш відвідуваних сайтів в інтернеті. соціальна мережа займає третє місце після Google та YouTube.

Facebook Ads  

Просуваючись через Facebook, є можливість привернути увагу потенційних клієнтів до своєї продукції та розширити охоплення рекламної кампанії. Основна мета — популяризація та підвищення впізнаваності компанії та бренду в соцмережах. Існує три ефективні види реклами для брендингу у Facebook.

1. Реклама у Фейсбук із зображенням

Одинична картинка — найпоширеніший вид реклами у Facebook. Графічне оголошення створюється просто в кілька кліків. Рекламу із зображенням можна створити або в Ads Manager, або через власний обліковий запис у Facebook.

Як правило, мета такої рекламної кампанії у Фейсбуці — демонстрація товару, послуги чи бренду за допомогою однієї фотографії. Це допомагає досягти наступних бізнес-цілей:

  • Збільшення зацікавленості аудиторії брендом та його продукцією. Для цього краще використати унікальні фото, які передадуть суть речення. Цей метод повинен спонукати користувачів стати фоловерами облікового запису.
  • Підвищення впізнаваності товару. Використання оригінальних, яскравих та цікавих фото, щоб користувачам захотілося більше дізнатися про товар чи послугу.
  • Передача посилу. За допомогою зображення можна викликати бажання зробити дію (конверсію). Наприклад, купити послугу, перейти до інтернет-магазину, щоб дізнатися про подробиці бізнесу тощо.

Враховуючи високу популярність графічної реклами, Фейсбук пропонує розмістити її в стрічці новин (десктопної та мобільної версії), а також на панелі з правого боку акаунта.

2. Локальний вид реклами у Facebook

В даному випадку мета рекламної кампанії Facebook — розширити клієнтську базу за рахунок покупців поблизу офлайн торгової точки. Найчастіше спосіб працює через геолокаційний націлення, який включає такі параметри, як країна, місто або кілька вулиць, розташованих поруч з кафе, що просуваються, магазинами та іншими бізнес-точками.

Facebook Ads



3. Відеореклама Facebook

За допомогою відео ви зможете розповісти про свої товари, послуги або бренд більш наочно. Зробити це можна за допомогою коротких відеороликів, щоб швидко познайомитися з колекцією/брендом (fast-знайомство) або, навпаки, більш об’ємних відеосюжетів, які детально розповідають про рекламовану торгову пропозицію.

Цілі відеореклами:

  • Показати компанію або її продукцію з іншого боку, наголошуючи на головних перевагах товару/послуги, поділившись історіями та кейсами бренду.
  • Залучити користувачів до перших секунд перегляду. Відео легко сприймається, тому потенційні клієнти люблять дивитися різні ролики. Проте, не варто перевтомлювати глядачів — надто довгі сюжети не завжди доглядають до кінця, а значить, ідея залишається нерозкритою. Оптимальна довжина відеореклами — не більше 15 хвилин.

 

Рекламні формати Facebook з метою лідогенерації

Після знайомства слід вибудовувати взаємини з потенційними клієнтами. Цей етап особливо важливий, оскільки відвідувачі вашого облікового запису в Фейсбук просуваються по «воронці продажів», залишаючи контактні дані через анкети, email і т.д. Для отримання лідів слід взяти до уваги 3 види реклами на Facebook.

1. Рекламна кампанія у Facebook із клікабельними посиланнями

Крім рекламних зображень підприємці часто користуються оголошеннями з посиланнями. Ця форма просування зазвичай розробляються для посадкових сторінок. У цьому випадку під привабливе зображення поміщається текст, що продає, а потім і посилання, що веде на лендинг рекламованого продукту.

Такий варіант ідеально підходить для новинок на ринку, про які поки що ніхто не чув. Рекламуючи на сторінці новий продукт, є шанс запустити ланцюжок торкань з боку користувача, що веде до кінцевої покупки. Реклама Фейсбук із посиланнями не лише дасть потік нових клієнтів, а й забезпечить базою даних із контактами, що дозволить взаємодіяти з ними у майбутньому.

2. Реклама через кільцеву галерею

Найкращий варіант для e-commerce. Цей вид реклами Фейсбук допомагає бренду просувати кілька найменувань товарів з інтернет-магазину. Функція дозволить продемонструвати до 10 картинок для одного оголошення. При цьому на кожному зображенні можна залишити посилання на окрему картку товару.

За допомогою кільцевої галереї Facebook ви зможете детально розкрити покупцям особливості пропозиції, показати широту асортименту та надати зручний спосіб співпраці з інтернет-магазином.

Крім цього просування через кільцеву галерею допоможе:

  • Зробити акцент на перевагах та характеристиках для одного товару. Це допоможе користувачам краще зрозуміти, чим гарний ваш товар і чому вони мають віддати гроші саме вам.
  • Розповісти історію. Наприклад, за допомогою декількох пов’язаних картинок, можна зобразити розповідь про те, як клієнт вирішує свою проблему за допомогою цього товару.
  • Продемонструвати порядок використання продукції. Тут можна поетапно розкрити людям, як взаємодіяти із покупкою.

3. Повідомлення про пропозиції

Цим прийомом часто користуються офлайн-магазини, залучаючи своїх клієнтів за допомогою купонів.

Facebook Ads



Цей вид реклами Facebook застосовується для:

  • Пропозиції про знижки на конкретні товари та послуги;
  • Залучення до тестових версій продуктів;
  • Замовлення, консультації;
  • Демонстрації подарунків.

Що підвищити ефект від реклами, краще додати до пропозиції яскраву графіку, що залучає заголовок і короткий, але зрозумілий опис акцій, послуг.

 

Типи рекламних кампаній Facebook для підвищення конверсії

Коли є довіра з боку користувачів, налагоджені відносини з цільовою аудиторією, потенційні покупці самі шукатимуть вихід на вашу продукцію. На даному етапі необхідно правильно конвертувати їх зі звичайних фоловерів у платоспроможних клієнтів.

Для цього необхідно показати, що пропоновані брендом рішення — підходящий варіант для закриття потреб та болю покупців. Ваша пропозиція має бути простою, зрозумілою та конкурентоспроможною. Слід використовувати такі види реклами у Facebook.

1. Динамічна реклама продукції

Інструмент відноситься до категорії відеооголошення, але включає кілька опцій. Динамічний тип дозволяє настроювати таргетовану рекламу на аудиторію, ґрунтуючись на попередніх процесах.

Такий поступ базується на вузькотаргетованих ремаркетингових оголошеннях, за допомогою яких можна відправляти релевантні меседжі максимально зацікавленої аудиторії (відразу після їхньої взаємодії з брендом).

2. Просування через формат Canvas

Canvas — це вид реклами у Facebook у вигляді повноекранного оголошення, що підтримує безліч форматів: від одиничного зображення до кільцевої галереї. Активно застосовують для розробки міні-лендінгів, в які, крім графіки, можна додати логотип і кілька текстових блоків.

Це гнучкі та універсальні оголошення, що дозволяють маркетологам повністю розкрити творчі здібності. Створити таку рекламу можна як за допомогою шаблонів, так і з нуля.

Просуваючи продукцію подібним чином, можна істотно заощадити рекламний бюджет і підвищити рівень конверсії за рахунок прискореного завантаження контенту.

3. Добірка (колекції)

Цей варіант робить пошук, перегляд та купівлю продукту набагато простіше. Тут користувачеві пропонується відео чи графічна реклама, під якою розміщується ще кілька релевантних товарів.

Головні цілі:

  • Показати колекцію товарів. Слід прив’язати головну обкладинку добірки до конкретного продукту, щоб привернути увагу користувачів.
  • Забезпечити оптимізацію реклами у фейсбук для смартфонів та планшетів. Натиснувши оголошення потенційний покупець переходить на повноекранну версію магазину, отже може безперебійно вивчати асортимент.
  • Підвищити обсяг продажів від рекламної кампанії у Фейсбуці. Чим більше вибору, тим більше шансів на проведення угоди. Клієнт може зробити кілька покупок.

Facebook Ads



 

Audience Network

Audience Network — це створена в 2014 році рекламна мережа, яка дозволяє рекламодавцям розміщувати оголошення за межами Facebook та Instagram, тим самим розповсюджуючи рекламне повідомлення на величезну кількість веб-майданчиків.

Аналіз фахівців із Фейсбук показав, що люди, які стикалися не лише з рекламою у Facebook, а й у Instagram та Audience Network, конвертувалися у цільову дію на 800% частіше. Використання Audience Network практично не відрізняється від стандартної схеми рекламування у цій соцмережі. Тут також можна налаштувати націлювання, аукціони, покази та зміни.

 

Реклама з Instant Experience

Цей тип призначений для показу повноекранної реклами на мобільному пристрої. Часто користувачі заходять у соціальну фейсбук мережу через смартфон, тому важливо враховувати формат під різні моделі. Реклама з Instant Experience містить усі доступні функції для перегляду, вивчення товарів у каталозі, лише з мобільного пристрою.

 

Висновок

Facebook Ads пропонує кілька способів для просування. Головне — поставити завдання, а також розуміти, які реклами Facebook ефективні для вашого бренду. Щоб досягти максимального результату, важливо визначити, на якій стадії відносин із цільовою аудиторією знаходиться бренд і вирішити, чого ви хочете досягти від реклами на майданчику соціальної мережі Фейсбук.

 

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті