Види реклами у Facebook
05.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Реклама у Фейсбуці здатна суттєво розширити охоплення пропозиції. Для просування товарів і послуг необхідно використовувати сервіс Facebook Ads Manager, що дає змогу налаштувати рекламну кампанію за різними категоріями. Серед них можуть бути цілі, бюджет, аудиторії та інші параметри. Перед тим, як приступати до формування маркетингової стратегії, потрібно вирішити, який вид, тип або формат реклами в Facebook підійде вашому бізнесу.
Якими бувають види реклами в Facebook, формати оголошень і для чого вони потрібні, розберемо в цій статті.
Зміст:
1. Використання Facebook Ads для просування бренду
2. Рекламні формати Facebook з метою лідогенерації
- Рекламна кампанія у Facebook з клікабельними посиланнями
- Реклама через кільцеву галерею
- Повідомлення про пропозиції
3. Типи рекламних кампаній Facebook для підвищення конверсії
5. Реклама з Instant Experience
6. Висновок
Використання Facebook Ads для просування бренду
Facebook — найпопулярніша соціальна мережа у світі. Згідно зі статистикою DataReportal на жовтень 2021 року, тут зареєстровано 2,9 млн активних користувачів. Щомісяця ця цифра тільки збільшується.
Крім цього, згідно з даними SEMRUSH, Фейсбук входить до трійки лідерів як один із найбільш відвідуваних сайтів в інтернеті. Соціальна мережа посідає третє місце після Google і YouTube.
Просування через Facebook — це можливість привернути увагу потенційних клієнтів до своєї продукції та розширити охоплення рекламної кампанії. Основна мета — популяризація та підвищення впізнаваності компанії та бренду в соцмережах. Існує три ефективні види реклами для брендингу в Facebook.
1. Реклама у Фейсбук із зображенням
Одинична картинка — найпоширеніша реклама у Facebook. Щоб створити графічне оголошення, достатньо кількох кліків. Зробити це можна або в Ads Manager, або через власний акаунт у Фейсбуці.
Як правило, мета такої рекламної кампанії у Фейсбуці — демонстрація товару, послуги або бренду за допомогою однієї фотографії. Це допомагає досягти таких бізнес-цілей:
- Збільшення зацікавленості аудиторії брендом і його продукцією. Для цього краще використовувати унікальні фото, які передадуть суть пропозиції. Меседж має спонукати користувачів стати фоловерами акаунта.
- Підвищення впізнаваності продукту. Фейсбук реклама повинна використовувати оригінальні, яскраві, цікаві фото, щоб користувачам захотілося більше дізнатися про товар або послугу.
- Передача посилу. За допомогою зображення можна викликати бажання вчинити дію (конверсію): купити товар, послугу, перейти в інтернет-магазин, отримати консультацію тощо.
З огляду на високу популярність графічної реклами, Фейсбук пропонує розмістити її в новинній стрічці (десктопної та мобільної версії), а також на панелі з правого боку акаунту.
2. Локальний вид реклами у Facebook
У цьому разі мета запуску реклами у Фейсбук — розширити клієнтську базу за рахунок покупців, які перебувають поблизу від офлайн-торгової точки. Найчастіше спосіб працює через геолокаційний таргетинг, який враховує країну, місто або вулиці, розташовані поруч із просуваються кафе, магазинами та іншими бізнес-точками.
3. Відеореклама Facebook
За допомогою відео ви зможете розповісти про свої товари, послуги або бренд більш наочно. Швидко познайомитися з колекцією/брендом (fast-знайомство) можна за допомогою коротких відеороликів. Більш об’ємні відеосюжети детально розкажуть про торгову пропозицію.
Реклама на Фейсбук у відеоформаті переслідує дві мети:
- Показати компанію або її продукцію з іншого боку, підкреслюючи головні переваги товару/послуги, поділившись історіями та кейсами бренду.
- Залучити користувачів на перших секундах перегляду. Відео легко сприймається, а тому потенційні клієнти люблять дивитися різні ролики. Не варто перевтомлювати глядачів — занадто довгі сюжети не завжди додивляються до кінця, а значить ідея залишається нерозкритою. Оптимальна довжина відеореклами — не більше 15 секунд.
Рекламні формати Facebook з метою лідогенерації
Після знайомства слід вибудовувати взаємини з потенційними клієнтами. Цей етап особливо важливий, оскільки відвідувачі вашого акаунта у Фейсбук просуваються “воронкою продажів”, залишаючи контактні дані через анкети, email тощо. Для отримання лідів підходять 3 види реклами на Facebook.
1. Рекламна кампанія у Facebook із клікабельними посиланнями
Крім рекламних зображень, підприємці часто користуються оголошеннями з посиланнями. Цю форму просування зазвичай розробляють для посадкових сторінок.
У цьому разі під привабливим зображенням поміщається текст, що продає, а потім і посилання, яке веде на лендінг рекламованого товару.
Такий варіант ідеально підходить для новинок на ринку, про які поки ніхто не чув. Інформація про новий продукт допоможе запустити ланцюжок дій користувача, що веде до кінцевої покупки. Реклама Фейсбук з посиланнями не тільки дасть потік нових клієнтів, а й забезпечить базою даних з контактами, що дасть змогу взаємодіяти з ними в майбутньому.
2. Реклама через кільцеву галерею
Найкращий варіант для e-commerce. Такий вид реклами Фейсбук допомагає бренду просувати по кілька найменувань товарів з інтернет-магазину. Функція дасть змогу продемонструвати до 10 картинок для одного оголошення. На кожному зображенні можна залишити посилання на окрему картку товару.
Налаштування реклами Фейсбук через кільцеву галерею дасть змогу детально розкрити особливості пропозиції, показати асортимент, надати зручний спосіб співпраці з інтернет-магазином.
Крім цього, просування через кільцеву галерею допоможе:
- Зробити акцент на перевагах і характеристиках для одного товару. Це допоможе користувачам краще зрозуміти, чим відрізняється ваша пропозиція і чому вони повинні віддати гроші саме вам.
- Розповісти історію. Наприклад, за допомогою декількох пов’язаних картинок можна зобразити розповідь про те, як клієнт розв’язує свою проблему за допомогою цього товару.
- Продемонструвати порядок використання продукції. Тут можна поетапно розкрити людям, як взаємодіяти з покупкою.
3. Повідомлення про пропозиції
Цим прийомом часто користуються офлайн-магазини, залучаючи своїх клієнтів за допомогою купонів.
Цей вид реклами Facebook застосовується для:
- пропозиції про знижки на конкретні товари або послуги;
- залучення до тестових версій продуктів;
- замовлення, консультації;
- демонстрації подарунків.
Щоб підвищити ефект від реклами, додайте до пропозиції яскраву графіку, привабливий заголовок і короткий, але зрозумілий опис акцій, послуг.
Типи рекламних кампаній Facebook для підвищення конверсії
Коли є довіра з боку користувачів, а відносини з цільовою аудиторією налагоджені, потенційні покупці будуть самі шукати вихід на вашу продукцію. На цьому етапі необхідно правильно конвертувати їх зі звичайних фоловерів у платоспроможних клієнтів.
Для цього необхідно показати, що пропоновані брендом рішення — підходящий варіант для закриття потреб і болю покупців. Ваша пропозиція має бути простою, зрозумілою і конкурентоспроможною. Для цього підходить кілька видів реклами у Фейсбук.
1. Динамічна реклама продукції
Інструмент належить до категорії відеооголошень, але включає кілька опцій. Наприклад, таргетована реклама Фейсбук може бути налаштована так, щоб ґрунтуватися на минулих діях цільової аудиторії.
Таке просування базується на вузькотаргетованих ремаркетингових оголошеннях, за допомогою яких можна надсилати релевантні меседжі максимально зацікавленим користувачам (одразу після їхньої взаємодії з брендом).
2. Просування через формат Canvas
Canvas — це Facebook реклама у вигляді повноекранного оголошення, що підтримує безліч форматів: від одиничного зображення до кільцевої галереї. Активно застосовується для розробки міні-лендінгів, у які крім графіки можна додати логотип і кілька текстових блоків.
Це гнучкі й універсальні оголошення, що дають змогу маркетологам повністю розкрити творчі здібності. Створити таку рекламу можна як за допомогою шаблонів, так і “з нуля”.
Просуваючи продукцію подібним чином, ви зможете істотно заощадити рекламний бюджет і підвищити рівень конверсії завдяки прискореному завантаженню контенту.
3. Добірка (колекції)
Цей варіант робить пошук, перегляд і купівлю продукту набагато простішими. Користувачеві пропонується відео або графічна реклама, під якою розміщується ще кілька релевантних товарів.
Основні цілі:
- Показати колекцію товарів. Слід прив’язати головну обкладинку добірки до конкретного продукту, щоб привернути увагу користувачів.
- Забезпечити оптимізацію реклами у Фейсбук для смартфонів і планшетів. Натиснувши на оголошення, потенційний покупець переходить на повноекранну версію магазину, а отже може безперешкодно вивчати асортимент.
Підвищити обсяг продажів від рекламної кампанії у Фейсбуці. Що більше вибору, то вищі шанси на проведення угоди. Клієнт може зробити кілька покупок.
Audience Network
Audience Network — створена в 2014 році рекламна мережа, яка дає змогу рекламодавцям розміщувати оголошення за межами Facebook і Instagram, тим самим поширюючи рекламне повідомлення на величезну кількість веб-майданчиків.
Аналіз фахівців із Фейсбук засвідчив, що люди, які стикалися не тільки з рекламою у Facebook, а й в Instagram і Audience Network, здійснювали цільову дію на 800% частіше. Використання Audience Network практично не відрізняється від стандартної схеми рекламування в цій соцмережі. Тут також можна налаштувати таргетинг, аукціони, покази і зміни.
Реклама з Instant Experience
Цей тип передбачений для показу повноекранної реклами на мобільному пристрої. Часто користувачі заходять у соціальну мережу через смартфон, тому налаштування реклами у Фейсбук має враховувати адаптованість контенту до різних моделей. Реклама з Instant Experience містить усі доступні функції для перегляду, вивчення товарів у каталозі, тільки з мобільного пристрою.
Висновок
Facebook Ads пропонує кілька способів для просування. Головне — поставити завдання, а також розуміти, які види реклами Facebook ефективні для вашого бренду. Щоб домогтися максимального результату, важливо визначити, на якій стадії стосунків із цільовою аудиторією перебуває бренд, і вирішити, що ви хочете отримати від реклами на майданчику соціальної мережі Фейсбук.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Просування в Instagram: повний посібник з рекламного каналу для маркетолога;
- Новорічна реклама. ТОП-8 успішних ідей у маркетингу;
- Повний список інструментарію для підвищення конверсії.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.