Адаптивні оголошення в контекстно-медійній мережі Google: плюси та мінуси використання
27.06.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Незважаючи на те, що адаптивні оголошення стоять за умовчанням при створенні медійної реклами в Google Ads, частина рекламодавців, як і раніше, неохоче їх використовує. Google прагне автоматизувати всі процеси, система залучає машинне навчання для оголошень як у пошуку, так і у контекстно-медійної мережі. У цій статті ми визначимо переваги та недоліки використання адаптивних оголошень у GDN.
Зміст:
1. Що таке адаптивні медійні оголошення?
2. Переваги адаптивних оголошень
- Оптимізація оголошень
- Широке охоплення
- Можливість використовувати відео
- Економія часу
- Використання фідів
3. Недоліки RDA
- Ви не зможете унікалізувати оголошення
- Ви не зможете контролювати комбінації оголошень
- Ви не побачите статистику щодо кожного об’єкту
4. Висновки
Що таке адаптивні медійні оголошення?
Адаптивні медійні оголошення (RDA) — це рекламні оголошення в контекстно-медійній мережі Google, які включають візуальні та текстові елементи.
Вам потрібно додати об’єкти (зображення, заголовки, логотипи, відео та описи), а Google автоматично створює оголошення для показу на сайтах, програмах, Gmail та YouTube. RDA можна використовувати у стандартних та розумних медійних рекламних кампаніях. Щоб створити адаптивні медійні оголошення, завантажте матеріали, які хочете використовувати, Google комбінує та коригує їх відповідно до специфікацій медійної мережі.
Переваги адаптивних оголошень
Використання машинного навчання в медійних рекламних кампаніях Google Ads несе в собі ряд переваг, таких як:
Оптимізація оголошень
Під час завантаження об’єктів для адаптивних об’яв алгоритми Google визначають найефективніші поєднання для кожного місця розташування, виходячи зі статистики у вашому обліковому записі. Про те, який розмір використовувати для зображень, ви можете прочитати в нашій статті: Розмір зображень для адаптивної реклами Google
Широке охоплення
Ви завантажуєте кілька об’єктів кожного типу (заголовки, логотипи, відео та зображення), а система автоматично налаштовує розмір, зовнішній вигляд та формат оголошень залежно від місця показу реклами. Наприклад, на одному сайті ваша реклама може виглядати як банер, а на іншому – як динамічне текстове оголошення.
Можливість використовувати відео
Використання відео в оголошеннях допоможе розширити охоплення в медійній мережі. Якщо Google вважатиме, що відеоролик може покращити результати рекламної кампанії, він використовуватиме його замість зображень на релевантних для цього майданчиках.
Економія часу
Налаштування RDA займає мінімум часу, крім цього керувати такими компаніями та групами оголошень простіше.
Використання фідів
Ви можете додати до кампанії фід даних, це допоможе створити релевантну рекламу для різних категорій користувачів на основі того, чим вони цікавилися на вашому сайті або у додатку. Оголошення показуватимуться в динамічному та статичному форматах.
Недоліки RDA
Незважаючи на велику кількість переваг використання адаптивних оголошень, варто виділити й низку недоліків, які важливо враховувати під час запуску рекламних кампаній. Оскільки RDA створюються автоматично після завантаження об’єктів у систему, це практично позбавляє вас можливості впливати на медійну рекламу, відповідно:
Ви не зможете унікалізувати оголошення
Одним із найбільших недоліків використання адаптивних медійних оголошень є стандартизований вид реклами. RDA побудовані загальних шаблонах. Тобто Google створює ваші оголошення такими ж самими, як і у конкурентів. Особливо, коли йдеться про текстову рекламу, складно побачити різницю між компаніями. Якщо ваш бренд має особливу ідентичність, RDA можуть більше нашкодити, ніж допомогти. Оголошення загального вигляду заважають розвивати фірмовий стиль.
Ви не зможете контролювати комбінації оголошень
Окрім відсутності брендингу, ви також не зможете вплинути на формування комбінацій об’єктів. Є ймовірність, що тексти будуть з’єднані з нерелевантними зображеннями. Як наслідок, така реклама втратить сенс, і бюджет витрачатиметься не оптимально. Використання налаштованих оголошень замість RDA допоможе уникнути стандартних оголошень та неефективних комбінацій.
Ви не побачите статистику щодо кожного об’єкту
Ще один недолік адаптивних медійних оголошень – відсутність розуміння ефективності окремих об’єктів. Під час запуску RDA Google тестує оголошення протягом певного періоду, щоб вибрати оптимальні комбінації. Після цього система показує оголошення, які, згідно з алгоритмом, найрезультативніші. Ви зможете простежити ефективність кожного об’єкта, але сегменти даних обмежені. Google надає лише чотири критерії: навчання, низька, хороша та краща. Ви не зрозумієте, який розмір, комбінація або формат відображатимуться в конкретний проміжок часу.
Висновки
Якщо у вас обмежений бюджет або час і ви хочете збільшити охоплення, адаптивні медійні оголошення можуть стати величезним полегшенням. RDA, безперечно, приносять багато користі. Однак для багатьох великих брендів простого збільшення охоплення може бути недостатньо. Якщо ви хочете, щоб користувачі бачили унікальну рекламу та асоціювали її з вашим брендом, адаптивні оголошення — не найкращий варіант. Слід побоюватися обмеженості даних, які ви отримуєте про рекламні кампанії та відсутність контролю над комбінаціями, коли йдеться про фірмовий стиль.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- 11 метрик для оцінювання ефективності відеореклами. Які показники відстежувати?;
- 7 способів збільшити CTR рекламних оголошень в Google Ads;
- Як оптимізувати профіль компанії в Google My Business: 5 порад, які допоможуть покращити позиції в пошуку за локальними запитами.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.