Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як оптимізувати профіль компанії в Google My Business: 5 порад, які допоможуть покращити позиції в пошуку за локальними запитами

Як оптимізувати профіль компанії в Google My Business: 5 порад, які допоможуть покращити позиції в пошуку за локальними запитами

17.06.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Завдяки використанню Google My Business можна контролювати та покращувати видимість компанії у пошуковій видачі. Оптимізація бізнес-профілю допоможе виділитись серед конкурентів у вашому регіоні. Чим якісніше компанія представлена ​​в інтернеті, особливо в Google Пошуку, тим більше можливостей для ваших клієнтів побачити та провзаємодіяти з бізнесом. У цій статті ми розберемося, що являє собою Google My Business і як оптимізувати профіль, щоб покращити видимість компанії в результатах пошуку.

Зміст:

  1. Що таке Google My Business?
  2. Як оптимізація Business Profile Manager впливає на SEO?
  3. Фактори ранжування бізнес-профілів в Google Пошуку
  4. Як створити та оптимізувати Google My Business
  5. Аналітика Business Profile Manager
  6. Висновки

Google My Business



Що таке Google My Business?

Google My Business (Business Profile Manager) – це безкоштовний інструмент для бізнесу, який сприяє покращенню видимості компанії в Google Пошуку при релевантних місцевих запитах.

За допомогою бізнес-профілю ви можете надавати користувачам важливі відомості про компанію, такі як:

  • Фото
  • Послуги
  • Товари
  • Відгуки
  • Адреса
  • Години роботи

Інформація про ваш бізнес відображається в Google Пошуку, Google Картах та Google Покупках.

Як оптимізація Business Profile Manager впливає на SEO?

Business Profile Manager відображається у результатах пошуку локальних запитів. Це дозволяє досягти більш високих позицій у пошуковій видачі (SERP) за відповідними запитами в регіоні вашого бізнесу. Оптимізація локального SEO допоможе бути більш помітними для ваших клієнтів, коли вони шукають компанію чи послуги поблизу. Коли користувачі вводять запит безпосередньо за назвою компанії, профіль відображається праворуч від пошуку. Якщо клієнти можуть знайти компанію на Google Картах, це дозволяє швидко зв’язатися з вами. Наявність адреси на карті з правильним описом робить ваш бізнес більш помітним та привабливим у пошуку.

Google My Business

Фактори ранжування бізнес-профілів

Google ранжує профілі компаній у пошуковій видачі на основі таких факторів, як:

Релевантність

Визначається відповідно до пошукового запиту. Для підвищення релевантності важливо використовувати відповідні ключові слова та правильно вибирати категорію бізнесу під час створення профілю.

Популярність

Залежить від кількості відгуків, наявності свіжих фотографій, заповнення профілю та інших факторів.

Відстань

Визначається, виходячи з віддаленості від користувача. При цьому показник змінюватиметься залежно від густоти розташування бізнесів. Наприклад, для кафе та ресторанів оптимальною вважається відстань у кілька кварталів, а для антикварного магазину ціле місто, оскільки вони зустрічаються рідко.

Як створити та оптимізувати Google My Business

Коли ви увійшли до облікового запису Google, Business Profile Manager має додаватися автоматично. Інакше введіть дані для входу. Далі почніть налаштовувати свій профіль, пам’ятайте, що чим більше інформації доступно користувачам, тим краще. Виконуйте інструкції та заповніть години роботи, фотографії, послуги та опис. Після того, як ви заповнили профіль GMB, оптимізуйте його для досягнення найкращих результатів.

Google My Business

Джерело: Business Profile Manager



1. Підтвердіть місцезнаходження бізнесу

Для того щоб вас можна було знайти в результатах локального пошуку, важливо, щоб у компанії було підтверджене розташування. Переконайтеся, що ваші потенційні клієнти зможуть знайти компанію та перевірте всі фізичні розташування.

2. Додати ключові слова

Правильно підібрані ключові слова важливі для підвищення релевантності, що є одним із факторів ранжування бізнес-профілів у пошуковій видачі Google. Додайте найпоширеніші терміни, які використовуються для пошуку вашої компанії, в опис. Пам’ятайте, що ключові слова повинні органічно вписуватись у текст.

3. Зберіть відгуки

Позитивні відгуки впливають як на рейтинг Google, так і на формування довіри потенційних клієнтів. Тому важливо відповідати та дякувати людям, які залишають відгуки, за їхню думку. Ви завжди повинні реагувати, будь вони позитивними чи негативними. Це допоможе зберегти “обличчя” компанії та налагодити відносини з клієнтами, які, можливо, отримали негативний досвід співпраці.

Google My Business

4. Додати високоякісні зображення

Якісні фотографії – це невід’ємна частина бізнес-профілю, вони дають загальне уявлення про бізнес та допомагають клієнтам побачити, чим ви займаєтесь. Так ви зможете виділитись серед конкурентів. Важливо доповнити профіль фотографіями товарів, інтер’єру та екстер’єру. Це допоможе покращити взаємодію з потенційними клієнтами та підвищити рейтинг у пошуку.

5. Підтримуйте актуальність профілю

Обов’язково відредагуйте свій профіль, якщо відбулися зміни. Наприклад, ви поміняли години роботи або контактні дані, обов’язково оновіть інформацію, щоб клієнти могли отримати точні дані. Зверніть увагу на свята та особливі дати. Оптимізуйте список, щоб ділитися оновленнями, новинами про продукти та пропозиціями зі своєю цільовою аудиторією.

Аналітика Business Profile Manager

Google My Business Insights надає цінні дані, які можна використовувати для покращення видимості компанії та залученості. Аналізуючи зібрану інформацію, статистику відповідних веб-даних про бізнес, ви зможете приймати ефективні рішення.

Google My Business

Джерело: Business Profile Manager

У Google My Business Insight є два показники:

Показники видимості

За допомогою показника видимості ви можете відстежити кількість переглядів профілю за певний період та джерело трафіку (direct, discovery, branded). У звіті також зазначається, за якими ключовими словами клієнти знайшли ваш профіль, їх можна використовувати у своїй SEO-стратегії.

Показники залучення

Показники залучення в Google My Business відображає кількість кліків, дзвінків та запитів на Google Картах.

Дані зібрані за допомогою Google My Business Insight можна зв’язати з Google Analytics, щоб отримати повну картину.

Висновки:

Для розширення локального охоплення та впізнаваність бренду важливо використовувати Google My Business. Перелічені рекомендації допоможуть оптимізувати ваш профіль та покращити результати у пошуковій видачі. Перевага локального SEO полягає в тому, що ви отримуєте безкоштовну рекламу. Наповнюйте профіль детальною та актуальною інформацією про компанію, товари, послуги, доповнивши опис відповідними ключовими словами та зображеннями.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті