Головна » Блог » Google запускає інструмент перенесення конверсій у Google Analytics 4

Google запускає інструмент перенесення конверсій у Google Analytics 4

18.04.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Google впроваджує інструмент перенесення конверсій для досягнення існуючих цілей з Universal Analytics у Google Analytics 4. Доступ можна отримати вже зараз в обліковому записі. Що це означає і як інструмент працює?

Google Analytics 4



 

Загальні правила

Інструмент перенесення цілей дозволяє швидко відтворити відповідні цілі з підключеного ресурсу Universal Analytics як події-конверсії Google Analytics 4.

Для кожної вибраної мети Universal Analytics інструмент перенесення цілей автоматично виконує такі дії у підключеному ресурсі Google Analytics 4:

  • Створює нове правило створення;
  • Зазначає створену подію як конверсію.

У ресурсів Universal Analytics може бути кілька різних типів цілей. Існує два способи для їх перенесення:

  • Мета призначення (Destination goal) — користувач потрапляє на певну сторінку, наприклад, сторінку з подякою (Thank you page) або сторінку з підтвердженням.
  • Мета події (Event goal) — користувач ініціює певну подію, наприклад, рекомендацію в соціальних мережах, відтворення відео або клік за оголошенням.

Однак, деякі типи цілей не можуть бути автоматично перенесені і не відображатимуться в GA4. Наприклад, цілі за кількістю сторінок/екранів за сеанс, цілі за тривалістю, розумні цілі та інші, де використовуються регулярні вирази. Є можливість створити до 30 настроюваних подій-конверсій для кожного стандартного ресурсу Google Analytics 4.

Google Analytics 4



 

Як це працює?

Щоб використовувати інструмент перенесення цілей, необхідно в обліковому записі вибрати роль редактора. Далі виконати кілька дій:

  1. В Google Analytics натисніть Адміністратор.
  2. Якщо у вас є кілька облікових записів, потрібно переконатися, що вибрано відповідні зміни. Це можна зробити в стовпці “Обліковий запис”.
  3. Далі, у стовпці “Ресурс” виберіть сервіс Google Analytics 4, який зараз збирає дані для вашого сайту.
  4. У стовпці “Властивості” натисніть “Ассистент настройки”.
  5. У розділі “Конверсії” перейти до розділу “Імпорт існуючих цілей із підключеного ресурсу Universal Analytics” та натиснути “Почати”.
  6. На панелі “Імпорт існуючих цілей” із підключеного ресурсу виберіть, які цілі ви хочете перенести як події-конверсії в новому ресурсі Google Analytics 4.
  7. Натисніть “Імпортувати” вибрані конверсії у верхньому правому куті.
  8. Після того, як цілі будуть перенесені до Google Analytics 4, прийде підтвердження повідомлення.

 

Чому важливо?

Цей інструмент слід використовувати для економії часу, не встановлюючи цілі з нуля в GA4. Однак, перед запуском рекомендує уважно ознайомитися з правилами та типами цілей, оскільки не всі види конверсій можна імпортувати за допомогою цього методу.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності