Головна » Блог » Google запускає інструмент перенесення конверсій у Google Analytics 4

Google запускає інструмент перенесення конверсій у Google Analytics 4

18.04.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google впроваджує інструмент перенесення конверсій для досягнення існуючих цілей з Universal Analytics у Google Analytics 4. Доступ можна отримати вже зараз в обліковому записі. Що це означає і як інструмент працює?

Google Analytics 4



 

Загальні правила

Інструмент перенесення цілей дозволяє швидко відтворити відповідні цілі з підключеного ресурсу Universal Analytics як події-конверсії Google Analytics 4.

Для кожної вибраної мети Universal Analytics інструмент перенесення цілей автоматично виконує такі дії у підключеному ресурсі Google Analytics 4:

  • Створює нове правило створення;
  • Зазначає створену подію як конверсію.

У ресурсів Universal Analytics може бути кілька різних типів цілей. Існує два способи для їх перенесення:

  • Мета призначення (Destination goal) — користувач потрапляє на певну сторінку, наприклад, сторінку з подякою (Thank you page) або сторінку з підтвердженням.
  • Мета події (Event goal) — користувач ініціює певну подію, наприклад, рекомендацію в соціальних мережах, відтворення відео або клік за оголошенням.

Однак, деякі типи цілей не можуть бути автоматично перенесені і не відображатимуться в GA4. Наприклад, цілі за кількістю сторінок/екранів за сеанс, цілі за тривалістю, розумні цілі та інші, де використовуються регулярні вирази. Є можливість створити до 30 настроюваних подій-конверсій для кожного стандартного ресурсу Google Analytics 4.

Google Analytics 4



 

Як це працює?

Щоб використовувати інструмент перенесення цілей, необхідно в обліковому записі вибрати роль редактора. Далі виконати кілька дій:

  1. В Google Analytics натисніть Адміністратор.
  2. Якщо у вас є кілька облікових записів, потрібно переконатися, що вибрано відповідні зміни. Це можна зробити в стовпці “Обліковий запис”.
  3. Далі, у стовпці “Ресурс” виберіть сервіс Google Analytics 4, який зараз збирає дані для вашого сайту.
  4. У стовпці “Властивості” натисніть “Ассистент настройки”.
  5. У розділі “Конверсії” перейти до розділу “Імпорт існуючих цілей із підключеного ресурсу Universal Analytics” та натиснути “Почати”.
  6. На панелі “Імпорт існуючих цілей” із підключеного ресурсу виберіть, які цілі ви хочете перенести як події-конверсії в новому ресурсі Google Analytics 4.
  7. Натисніть “Імпортувати” вибрані конверсії у верхньому правому куті.
  8. Після того, як цілі будуть перенесені до Google Analytics 4, прийде підтвердження повідомлення.

 

Чому важливо?

Цей інструмент слід використовувати для економії часу, не встановлюючи цілі з нуля в GA4. Однак, перед запуском рекомендує уважно ознайомитися з правилами та типами цілей, оскільки не всі види конверсій можна імпортувати за допомогою цього методу.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Блакитна галочка в Instagram: поради

Блакитна галочка в Instagram: поради, які допоможуть успішно...

Блакитна галочка, незважаючи на малий розмір, має велике значення у побудові довіри з аудиторією. Щоб допомогти вам успішно отримати...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Google випустив оновлення Core Web Vitals 12 березня 2024 року

Google випустив оновлення Core Web Vitals 12 березня 2024 року

Ключові дані, які потрібно знати про оновлення Google.

Google інтегрує публікації із соціальних мереж у...

Google підтягуватиме в результати пошуку публікації компанії в соцмережах.

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності