Google запускає інструмент перенесення конверсій у Google Analytics 4
18.04.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google впроваджує інструмент перенесення конверсій для досягнення існуючих цілей з Universal Analytics у Google Analytics 4. Доступ можна отримати вже зараз в обліковому записі. Що це означає і як інструмент працює?
Загальні правила
Інструмент перенесення цілей дозволяє швидко відтворити відповідні цілі з підключеного ресурсу Universal Analytics як події-конверсії Google Analytics 4.
Для кожної вибраної мети Universal Analytics інструмент перенесення цілей автоматично виконує такі дії у підключеному ресурсі Google Analytics 4:
- Створює нове правило створення;
- Зазначає створену подію як конверсію.
У ресурсів Universal Analytics може бути кілька різних типів цілей. Існує два способи для їх перенесення:
- Мета призначення (Destination goal) — користувач потрапляє на певну сторінку, наприклад, сторінку з подякою (Thank you page) або сторінку з підтвердженням.
- Мета події (Event goal) — користувач ініціює певну подію, наприклад, рекомендацію в соціальних мережах, відтворення відео або клік за оголошенням.
Однак, деякі типи цілей не можуть бути автоматично перенесені і не відображатимуться в GA4. Наприклад, цілі за кількістю сторінок/екранів за сеанс, цілі за тривалістю, розумні цілі та інші, де використовуються регулярні вирази. Є можливість створити до 30 настроюваних подій-конверсій для кожного стандартного ресурсу Google Analytics 4.
Як це працює?
Щоб використовувати інструмент перенесення цілей, необхідно в обліковому записі вибрати роль редактора. Далі виконати кілька дій:
- В Google Analytics натисніть Адміністратор.
- Якщо у вас є кілька облікових записів, потрібно переконатися, що вибрано відповідні зміни. Це можна зробити в стовпці “Обліковий запис”.
- Далі, у стовпці “Ресурс” виберіть сервіс Google Analytics 4, який зараз збирає дані для вашого сайту.
- У стовпці “Властивості” натисніть “Ассистент настройки”.
- У розділі “Конверсії” перейти до розділу “Імпорт існуючих цілей із підключеного ресурсу Universal Analytics” та натиснути “Почати”.
- На панелі “Імпорт існуючих цілей” із підключеного ресурсу виберіть, які цілі ви хочете перенести як події-конверсії в новому ресурсі Google Analytics 4.
- Натисніть “Імпортувати” вибрані конверсії у верхньому правому куті.
- Після того, як цілі будуть перенесені до Google Analytics 4, прийде підтвердження повідомлення.
Чому важливо?
Цей інструмент слід використовувати для економії часу, не встановлюючи цілі з нуля в GA4. Однак, перед запуском рекомендує уважно ознайомитися з правилами та типами цілей, оскільки не всі види конверсій можна імпортувати за допомогою цього методу.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Video Scheduler — можливість планувати публікації в обліковому записі TikTok for Business заздалегідь;
- Стартував запуск оновлення Google Desktop Page Experience;
- Google запускає Privacy Sandbox для захисту даних на Android-смартфонах.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.