Головна » Блог » Як позиція в пошуковій видачі Google впливає на CTR: актуальна статистика 2020

Як позиція в пошуковій видачі Google впливає на CTR: актуальна статистика 2020

17.07.2020

Ольга Коцофанэ


Яка позиція в пошуковій видачі найбільш клікабельна? Які фактори, крім розташування SERP впливають на CTR? Щоб відповісти на ці питання, компанія Sistrix проаналізувала понад 80 млн ключових слів і мільярди результатів пошуку. Свіжа статистика допоможе вам освіжити застарілі знання про Google CTR.

Важливо! Google CTR (Click-Through Rate) показує кількість людей, які перейшли по посиланню конкретної позиції, у відсотковому вираженні від усіх кліків.

Результати дослідження CTR для різних позицій в пошуковій видачі Google:

  1. Перша позиція зберігає першість з найвищим показником CTR. 28,5% користувачів переходять по першій органічним посиланням.
  2. У другій і третій позицій частка кліків становить по 15,7% і 11% відповідно. Найнижчий показник для десятої позиції – всього 2,5%.
  3. Як позиція в пошуковій видачі Google впливає на CTR

    Середній CTR для першої сторінки пошукової видачі. Джерело: Sistrix

  4. Більшість ключових слів до сих пір показує суто органічні результати, як в перші роки існування Google. При класичному макеті з десятьма синіми посиланнями показник CTR значно вище.

    CTR для органічних пошукових результатів

    CTR для органічних пошукових результатів. Джерело: Sistrix

  5. Наявність блоків з розширеними функціями істотно впливають на CTR і підвищують цей показник.
  6. Додаткові посилання збільшують кількість переходів. Для першої позиції CTR може досягати 46,9%.
  7. Вибрані сніпети, які дають більш розгорнуті відповіді користувачеві, знижують кількість переходів. Для SERP на першій позиції CTR падає на 5,3% від середнього показника – ​23,3%.
  8. Панель знань також негативно впливає на CTR. Перша позиція з такою функцією отримує 16% кліків замість 18%.
  9. Оголошення Google Ads вгорі пошукової видачі знижують кількість переходів для всіх SERP на сторінці. При наявності реклами перший результат отримує CTR всього 18,9%
Рекламні оголошення знижують CTR для пошукової видачі

Як рекламні оголошення знижують CTR для пошукової видачі. Джерело: Sistrix

Відзначимо, що вивести на першу сторінку пошукової видачі Google можна абсолютно будь-який сайт. Для цього його необхідно оптимізувати під ключові запити. Першим етапом є збір правильного семантичного ядра. Як це зробити, читай в матеріалі експерта Webpromo.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності