Як Rel External, Noopener та Noreferrer впливають на SEO
05.05.2021
Джон Мюллер із Google за повідомленням Seroundtable з посиланням на Reddit відповів, як посилальні атрибути rel = external, rel = noopener та/або rel = noreferrer в зворотніх посиланнях впливають на позиції сайту в пошуковій видачі. За його словами, це «не дасть ніякого ефекту» для SEO.
Також фахівець додав, що «rel = noopener і / або rel = noreferrer зазвичай використовуються з міркувань безпеки / конфіденційності». Крім того, браузери тепер неявно додають rel = noopener автоматично для посилань, що відкриваються в нових вкладках.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Product Reviews Update: нові критерії Google, за якими ранжируватимуться відгуки;
- Як підготувати реальний прогноз по органічному трафіку?;
- 7 аналогів GEOClever.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.