Головна » Блог » Як Rel External, Noopener та Noreferrer впливають на SEO

Як Rel External, Noopener та Noreferrer впливають на SEO

05.05.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Джон Мюллер із Google за повідомленням Seroundtable з посиланням на Reddit відповів, як посилальні атрибути rel = external, rel = noopener та/або rel = noreferrer в зворотніх посиланнях впливають на позиції сайту в пошуковій видачі. За його словами, це «не дасть ніякого ефекту» для SEO.

Як Rel External, Noopener та Noreferrer впливають на SEO



Також фахівець додав, що «rel = noopener і / або rel = noreferrer зазвичай використовуються з міркувань безпеки / конфіденційності». Крім того, браузери тепер неявно додають rel = noopener автоматично для посилань, що відкриваються в нових вкладках.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Facebook

Нові способи налаштувати стрічку Facebook

У чому користь нових функцій налаштування стрічки Facebook?

Google

Google оновлює пошук, щоб користувачі могли відчути...

Google додає більше деталей у візуальній формі, щоб користувачі могли досліджувати місця до відвідування

що таке домен сайту

Як вибрати домен сайту?

Що таке доменна зона? Як перевірити вік та історію домену? Розбираємо ключові складові адреси сайту

TikTok

TikTok збирає дані незалежно від того, використовуєте ви...

Дослідження показало, що сотні компаній діляться даними з TikTok

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті