Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як залучити відвідувачів в ресторан завдяки редизайну сайту: кейс Whisky Corner

Як залучити відвідувачів в ресторан завдяки редизайну сайту: кейс Whisky Corner

20.07.2020

Владислав Воронін, middle UX-дизайнер Webpromo


 

Тип послуги: редизайн сайту ресторану

Проект: “Whisky Corner”

Сайт: whiskycorner.kiev.ua

Тип сайту: сайт ресторану

СMS: WordPress

Зміст:

1. Коротка інформація про компанію та цілі проекту

         1.1. Інформація про компанію

         1.2. Цілі проекту

2. Аналіз і проектування

        2.1. Аудит старого сайту

        2.2. Аналіз конкурентів

        2.3. Розробка сайту

 3. Висновки

Коротка інформація про компанію та цілі проекту

Інформація про компанію

Логотип компанії

Логотип компанії “Whisky Corner”

Шотландський будинок-ресторан WHISKY CORNER – єдиний в Україні концептуальний ресторан віскі. Це більше ніж просто заклад, це шматочок Шотландії, в якому представлено понад 900 сортів віскі, супроводжуваних стравами традиційної шотландської кухні.

В меню ресторану представлений найбільший вибір шотландських страв в Києві, серед яких копченості, супи, гуляші, рибні страви, а також вдосконалена подача знаменитого страви “Хаггіс”. У багатьох стравах при приготуванні використовується віскі.

Цілі проекту

Перед нами стояли цілі заново придумати структуру і логіку інтерфейсу сайту, зробити його зручним для взаємодії і знизити відсоток відмов.

Основні завдання, які потрібно було виконати:

  • створити враження елітності і статусності;
  • дати клієнтам можливість вибирати локацію і бронювати столик онлайн;
  • показати меню закладу;
  • розробити інтерактивний розділ “Карта віскі” з повним асортиментом
  • алкоголю з ресторану Whisky Corner;
  • надати клієнтам інформацію про геолокації, графіку роботи та контактних даних.

Аналіз і проектування

Аудит попереднього сайту

При попаданні на сайт виникало почуття розгубленості через недостатньо зрозумілого інтерфейсу. Звична шапка сайту, яка розташовується в самому верху, була відсутня. Невеликий блок зліва був непомітний. Його підпис перебувала в сліпій зоні, тому головне зображення перетягує на себе всю увагу.

Також на сприйняття головної сторінки негативно впливало незвичне горизонтальне розміщення напису “МЕНЮ”. Це одна з основних помилок – порушення закону Якоба Нільсена. Він говорить, що більшу частину часу користувачі проводять на інших сайтах. Тому при побудові будь-якої стратегії по CRO і Usability важливо проводити аналіз конкурентів.

До речі, раніше фахівець Webpromo представив головні usability-тренди 2020. Вони все ще актуальні!

Головна станиця сайту ресторану

Головна станиця сайту

При переході на інші сторінки були виявлені ще проблеми. Головна серед них – відсутність структури і дизайну. Це добре помітно на прикладі вкладки “Про нас”, яку часто відвідують клієнти.

Сторінка

Сторінка “Про нас”

По суті вона вся складається з величезного обсягу непотрібного тексту без будь-яких зображень. Абсолютно немає інформації про переваги закладу, особливості меню, його команді і інтер’єрі. У відвідувача це не викликає ніяких емоцій, відповідно – немає бажання прийти в ресторан або замовити з нього їжу.

Аналогічні помилки можна побачити на інших сторінках, а значить їх ефективність для залучення клієнтів мінімальна.

Сторінка

Сторінка “Меню”

Аналіз конкурентів

Аналіз сайтів-конкурентів показав, що:

  1. Сайт з перших секунд повинен створювати бажання відвідати заклад або, як мінімум, зацікавити в подальшому його вивченні.
  2. Як заголовного фото краще використовувати кадр зі стіною з віскі. Це спонукає до ресторану постійних відвідувачів і вражає нових.
  3. Обов’язково має бути присутнім різноманітність фотографій: інтер’єру і екстер’єру закладу, його команди (як мінімум, офіціантів і шеф-кухаря).
  4. Відгуки повинні бути добре виділені і викликати довіру.
    Інформація про геолокації повинна бути легкодоступною для користувачів.
  5. Фотографії страв і напоїв потрібні яскраві і якісні, щоб викликати бажання їх спробувати.
  6. Наявність функції бронювання столика збільшує число запитів від відвідувачів сайту.

Розробка сайту

Один з найголовніших етапів – розробка прототипів. Після ретельної аналітики ЦА і перегляду запису сесій стало зрозуміло, які рішення потрібні в плані проектування і usability.

Розробка почалася з шапки сайту

Логотип для ресторану

Оновлена шапка сайту

В першу чергу, ми вигідно розташували логотип у вигляді геральдики шапці сайту. Його видимість сприяє ідентифікації бренду в очах відвідувача.

Також перенесли кнопку “Резерв столу” і вибір мов в правий кут. Тепер користувачеві не потрібно виконувати зайві дії. Все клікабельні написи добре помітні і відразу ведуть на потрібну сторінку.

Спроектували форму для онлайн-бронювання столика

Форма бронювання столика на сайті ресторану

Форма бронювання столика на сайті ресторану

Нова форма дозволяє клієнту забронювати столик без дзвінка. Йому досить вказати ім’я, телефон, кількість гостей, локацію і дату.

Для зручності додали функцію “Чи не передзвонювати для підтвердження” і можливість вказати особливі побажання.

Перейдемо до основних рішень на Головній сторінці

Головна сторінка сайту ресторану

Головна сторінка сайту ресторану після редизайнуМи замінили неінформативну вкладку “Про нас” на блок даними про філософію і унікальності ресторану. Сторінка повідомляє, що кожен зможе знайти тут віскі на свій досвідчений смак і долучитися до даної культури.

Слайдер з фото на сторінці ресторану

Слайдер з фото інтер’єру на Головній сторінці ресторану

Далі показуємо користувачам інтер’єр і екстер’єр за допомогою слайдера. Високоякісні фотографії відмінно передають статус і красу закладу. Це підвищує інтерес до його відвідування і викликає бажання ознайомитися з меню.

Як оформити меню на сайті ресторану

Меню на сайті ресторану

Передбачаючи настрій користувача, використовуємо нижче слайдер з фотографіями страв і підсилюємо ефект зацікавленості. Адже, коли людина бачить апетитну фотографію їжі, – підсвідомо хоче спробувати її.

Як оформити відгуки на сайті ресторану

Блок з відгуками на сайті ресторану

Наступний крок до збільшення конверсії на сайті – відгуки. Блок виконаний в стилі Tripadvisor. Таке оформлення більш ефективно для ресторанного бізнесу, оскільки асоціації з сервісом викликають довіру.

Карта напоїв на сайті ресторану

Інтерактивний блок “Карта віскі”

Також була реалізована інтерактивна “Карта віскі”. На ній виділені основні країни, з яких імпортується алкогольний асортимент ресторану. При кліці на ту чи іншу частину зображення на екран виводяться вироблені в цьому регіоні віскі і коротка інформація про них.

Ця унікальна механіка допомагає максимально правильно підібрати те, що вважає за краще клієнт і є доказом, що у закладу найбільший асортимент віскі в Україні.

Висновки

Після всіх змін реліз сайту приніс такі результати:

  • набагато покращився usability сайту в цілому;
  • завдяки дизайну було створено враження елітності і статусності;
  • у відвідувачів з’явилася можливість забронювати столик онлайн без дзвінка;
  • меню страв та асортимент алкогольних напоїв стали презентабельнєє;
  • інформацію про місцезнаходження ресторану легше знайти на сайті.

Якщо ви теж хочете отримувати більше заявок від ваших клієнтів, просто замовте у нас CRO-аудит і отримаєте експертну оцінку сайту в найкоротші терміни.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті