Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі
16.04.2021
Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн (США, Великобританії, Канади та Австралії). У січні доступ до розділу було розширено для більшої кількості користувачів. Але тепер можливість відстежувати тенденції контекстної реклами доступна абсолютно всім. Так, з 14 квітня 2021 року Google Ads відкрив доступ до розділу Insights рекламодавцям у всьому світі.
Що таке Insights в Google Ads?
Insights — це спеціальний розділ в кабінеті Google Ads, де представлені тенденції, адаптовані до вашого бізнесу. Це дозволяє маркетологам бачити, чи задовольняють їхні рекламні кампанії попит на популярні продукти або послуги.
Приклад зростаючого попиту за конкретним запитом:

Google Ads відкрив доступ до розділу Insights. Фото: Довідка Google Ads
Можна глибоко зануритися в кожну тенденцію, щоб зрозуміти, які запити знаходяться на підйомі, і де попит зростає швидше за все.

Фото: Довідка Google Ads
Також рекламодавці можуть відкрити нові можливості за допомогою пропонованих тенденцій, які представляють собою зростаючі категорії, які в даний час не охоплюють ваші РК.

Фото: Довідка Google Ads
Що дає використання інсайтів в Google Ads бізнесу?
- Ви отримуєте інформацію про тенденції, які мають відношення до рекламованих вами послуг і товарів.
- Чи отримуєте додатковий інструмент, щоб аналізувати ефективність своїх рекламних кампаній.
- Можете своєчасно оптимізувати рекламні кампанії і уникнути зайвих витрат.
Як використовувати розділ Insights більш ефективно?
Тут немає ніяких секретів. Досить слідувати порадам Довідки Google:
- застосовуйте рекомендації щодо оптимізації ключових слів, бюджетів і ставок;
- використовуйте наступні ключові слова із широкою відповідністю та інтелектуальне призначення ставок, щоб залучити цільову аудиторію за оптимальною для вас ціною;
- використовуйте планувальник ключових слів для ваших РК;
- враховуйте зміни попиту при підборі асортименту, планування просування і наповненні цільової сторінки.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Б’юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів;
- Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.