Головна » Блог » Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

16.04.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн (США, Великобританії, Канади та Австралії). У січні доступ до розділу було розширено для більшої кількості користувачів. Але тепер можливість відстежувати тенденції контекстної реклами доступна абсолютно всім. Так, з 14 квітня 2021 року Google Ads відкрив доступ до розділу Insights рекламодавцям у всьому світі.

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всіх країнах



 

Що таке Insights в Google Ads?

Insights — це спеціальний розділ в кабінеті Google Ads, де представлені тенденції, адаптовані до вашого бізнесу. Це дозволяє маркетологам бачити, чи задовольняють їхні рекламні кампанії попит на популярні продукти або послуги.

Приклад зростаючого попиту за конкретним запитом:

Google Ads відкрив доступ до розділу Insights

Google Ads відкрив доступ до розділу Insights. Фото: Довідка Google Ads

Можна глибоко зануритися в кожну тенденцію, щоб зрозуміти, які запити знаходяться на підйомі, і де попит зростає швидше за все.

Рекламодавці можуть глибоко зануритися в кожну тенденцію, щоб зрозуміти, які запити знаходяться на підйомі, і де попит зростає швидше за все

Фото: Довідка Google Ads

Також рекламодавці можуть відкрити нові можливості за допомогою пропонованих тенденцій, які представляють собою зростаючі категорії, які в даний час не охоплюють ваші РК.

Insights в Google Ads відкриває нові можливості для оптимізації рекламних кампаній

Фото: Довідка Google Ads

 

Що дає використання інсайтів в Google Ads бізнесу?

  1. Ви отримуєте інформацію про тенденції, які мають відношення до рекламованих вами послуг і товарів.
  2. Чи отримуєте додатковий інструмент, щоб аналізувати ефективність своїх рекламних кампаній.
  3. Можете своєчасно оптимізувати рекламні кампанії і уникнути зайвих витрат.


 

Як використовувати розділ Insights більш ефективно?

Тут немає ніяких секретів. Досить слідувати порадам Довідки Google:

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в...

Основні переваги "real-time" маркетингу для керівників відділу

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Основні інструменти сезонної реклами. 7 дієвих порад для успішного запуску осінньої кампанії.

Новые правила мета-описания тегов Title и Description от Google

Новые правила мета-описания тегов Title и Description от Google Нові правила мета-опису тегів Title і Description від Google Теги Title и Description («тайтл» и...

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті