Головна » Блог » Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

16.04.2021

Ольга Коцофане


Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн (США, Великобританії, Канади та Австралії). У січні доступ до розділу було розширено для більшої кількості користувачів. Але тепер можливість відстежувати тенденції контекстної реклами доступна абсолютно всім. Так, з 14 квітня 2021 року Google Ads відкрив доступ до розділу Insights рекламодавцям у всьому світі.

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всіх країнах



 

Що таке Insights в Google Ads?

Insights — це спеціальний розділ в кабінеті Google Ads, де представлені тенденції, адаптовані до вашого бізнесу. Це дозволяє маркетологам бачити, чи задовольняють їхні рекламні кампанії попит на популярні продукти або послуги.

Приклад зростаючого попиту за конкретним запитом:

Google Ads відкрив доступ до розділу Insights

Google Ads відкрив доступ до розділу Insights. Фото: Довідка Google Ads

Можна глибоко зануритися в кожну тенденцію, щоб зрозуміти, які запити знаходяться на підйомі, і де попит зростає швидше за все.

Рекламодавці можуть глибоко зануритися в кожну тенденцію, щоб зрозуміти, які запити знаходяться на підйомі, і де попит зростає швидше за все

Фото: Довідка Google Ads

Також рекламодавці можуть відкрити нові можливості за допомогою пропонованих тенденцій, які представляють собою зростаючі категорії, які в даний час не охоплюють ваші РК.

Insights в Google Ads відкриває нові можливості для оптимізації рекламних кампаній

Фото: Довідка Google Ads

 

Що дає використання інсайтів в Google Ads бізнесу?

  1. Ви отримуєте інформацію про тенденції, які мають відношення до рекламованих вами послуг і товарів.
  2. Чи отримуєте додатковий інструмент, щоб аналізувати ефективність своїх рекламних кампаній.
  3. Можете своєчасно оптимізувати рекламні кампанії і уникнути зайвих витрат.


 

Як використовувати розділ Insights більш ефективно?

Тут немає ніяких секретів. Досить слідувати порадам Довідки Google:

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності