Google: Показник відмов не враховується при ранжуванні
29.03.2021
Показник відмов (Bounce Rate) — метрика в аналітиці, яка позначає процентне співвідношення кількості відвідувачів, які залишили сайт прямо зі сторінки входу або переглянули не більше однієї сторінки сайту. Тривалість сеансу з переглядів однієї сторінки вважається рівною 0 секунд, оскільки система не може обчислити реальну тривалість сеансу.
Високий показник відмов — це погано?
Безумовно, низький показник відмов — це добре. Особливо, якщо стоїть завдання перенаправляти відвідувачів з однієї сторінки з метою отримання заявок. Але ось високий відсоток BR не завжди потрібно розцінювати як проблему для сайту. Зокрема, коли мова йде про одностранічнік, блогах, новинних ресурсах. У цих випадках відмови абсолютно природні.
Чи впливає показник відмов на ранжування сайту в пошуку?
На це питання Google дає однозначну відповідь — ні.
«Google не використовує цей показник при ранжуванні, тому ви можете ігнорувати його», — відповів Джон Мюллер.
Тому SEO-спеціалістам не варто турбуватися на рахунок високого показника BR. Більш того, в аналітиці Google Analytics 4 ця метрика повністю скасована. Для відстеження ефективності сайту краще використовувати інші показники. Наприклад, залученість.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- 6 сценаріїв поведінки омніканального покупця і рекомендації по роботі з ним;
- Підвищуємо продажу з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo;
- 3 способи перевірити, що сайт потрапив під фільтр пошуковика.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.