Головна » Блог » Google: Показник відмов не враховується при ранжуванні

Google: Показник відмов не враховується при ранжуванні

29.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Показник відмов (Bounce Rate) — метрика в аналітиці, яка позначає процентне співвідношення кількості відвідувачів, які залишили сайт прямо зі сторінки входу або переглянули не більше однієї сторінки сайту. Тривалість сеансу з переглядів однієї сторінки вважається рівною 0 секунд, оскільки система не може обчислити реальну тривалість сеансу.

Чи впливає показник відмов на SEO сайту



 

Високий показник відмов — це погано?

Безумовно, низький показник відмов — це добре. Особливо, якщо стоїть завдання перенаправляти відвідувачів з однієї сторінки з метою отримання заявок. Але ось високий відсоток BR не завжди потрібно розцінювати як проблему для сайту. Зокрема, коли мова йде про одностранічнік, блогах, новинних ресурсах. У цих випадках відмови абсолютно природні.



 

Чи впливає показник відмов на ранжування сайту в пошуку?

На це питання Google дає однозначну відповідь — ні.

«Google не використовує цей показник при ранжуванні, тому ви можете ігнорувати його», — відповів Джон Мюллер.

Тому SEO-спеціалістам не варто турбуватися на рахунок високого показника BR. Більш того, в аналітиці Google Analytics 4 ця метрика повністю скасована. Для відстеження ефективності сайту краще використовувати інші показники. Наприклад, залученість.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті