Головна » Блог » Google: Показник відмов не враховується при ранжуванні

Google: Показник відмов не враховується при ранжуванні

29.03.2021

Ольга Коцофанэ редактор блогу Webpromo | Ольга Коцофане


Показник відмов (Bounce Rate) — метрика в аналітиці, яка позначає процентне співвідношення кількості відвідувачів, які залишили сайт прямо зі сторінки входу або переглянули не більше однієї сторінки сайту. Тривалість сеансу з переглядів однієї сторінки вважається рівною 0 секунд, оскільки система не може обчислити реальну тривалість сеансу.

Чи впливає показник відмов на SEO сайту



 

Високий показник відмов — це погано?

Безумовно, низький показник відмов — це добре. Особливо, якщо стоїть завдання перенаправляти відвідувачів з однієї сторінки з метою отримання заявок. Але ось високий відсоток BR не завжди потрібно розцінювати як проблему для сайту. Зокрема, коли мова йде про одностранічнік, блогах, новинних ресурсах. У цих випадках відмови абсолютно природні.



 

Чи впливає показник відмов на ранжування сайту в пошуку?

На це питання Google дає однозначну відповідь — ні.

«Google не використовує цей показник при ранжуванні, тому ви можете ігнорувати його», — відповів Джон Мюллер.

Тому SEO-спеціалістам не варто турбуватися на рахунок високого показника BR. Більш того, в аналітиці Google Analytics 4 ця метрика повністю скасована. Для відстеження ефективності сайту краще використовувати інші показники. Наприклад, залученість.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

кейс по розробці сайту

Як за 2 тижні з нуля створити успішний бренд для бізнесу в...

Новий кейс від спеціалістів Webpromo! Розповідаємо історію створення бізнесу з нуля, починаючи від зародження до успішних продажів в...

Рекламний ринок України

Ринок української медійної реклами скоротився на 63% —...

За дослідженнями Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2022 році об’єми рекламно-комунікаційного ринку в Україні знизились на 63%

Кращі застосунки 2022 за версією Google Play

Застосунки 2022 року: Google Play визначив переможців

Компанія Google опублікувала список кращих додатків та ігор, доступних для скачування у Play Маркет

пошукові запити українців в Google

Що українці найчастіше шукали в інтернеті цього року:...

Що найчастіше гуглили українці цього року? Google підвів щорічні підсумки та поділився статистикою

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності