Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як вибрати платіжну систему для сайту

Як вибрати платіжну систему для сайту

01.11.2022

Катя Лифиренко


У 2022 році користувачі оцінюють зручність та функціонал інтернет-магазину не тільки за асортиментом, цінами та візуальною складовою. Важливим критерієм для придбання товару є спосіб оплати. Клієнти віддають перевагу ресурсам, на яких можна легко та швидко сплатити своє замовлення. Це впливає і на коефіцієнт конверсій. Щоб продавець міг приймати онлайн-платежі, до сайту або додатку необхідно підключити платіжну систему. Саме про те, як вибрати та підключити платіжну систему для сайту ми поговоримо в цій статті.

Зміст:

  1. Онлайн-платежі: особливості та способи
  2. Короткий гід за платіжними системами
  3. Як вибирати платіжну систему?
  4. Як підключити платіжну систему на сайті?
  5. Висновок

Платежная система для сайта



 

Онлайн-платежі: особливості та способи

Онлайн-оплата — це швидкий та зручний спосіб оплатити товар прямо на сайті або у додатку. Як правило, розрахуватися за замовлення можна через платіжні форми. Етапи оплати виглядають так:

  1. Користувач вибирає на сайті або мобільному додатку товар, після чого оформляє замовлення.
  2. Далі клієнт вводить платіжні дані (наприклад, реквізити банківської картки) у відповідній формі для оплати товару.
  3. Після цього банк повинен підтвердити, що на рахунку клієнта є необхідна кількість коштів. Часто користувач підтверджує платіж за допомогою push-повідомлення або SMS-коду.
  4. Гроші перераховуються на рахунок продавця після того, як він підтвердить факт продажу.

Є безліч способів оплатити покупку онлайн. Найпопулярніші:

  • Банківська картка. Дуже поширений спосіб оплати замовлення на сайті, він знайомий більшості користувачів. Це грошовий переказ за товар на рахунок продавця з карткового рахунку клієнта. Для здійснення платежу задіюється банк та процесингова компанія, саме вона відповідає за прийом оплат на сайті.
  • Електронний гаманець. Користувач повинен мати зареєстрований онлайн гаманець у відповідному сервісі та необхідний баланс коштів для оплати товару. Наприклад, Masterpass та Visa Checkout.
  • Apple Pay або Google Pay. Клієнту не потрібно вводити дані картки для оплати товару. Смартфон містить спеціальний токен, він надає доступ до прив’язаної картки покупця. За допомогою TouchID або FaceID платіж підтверджується автоматично. Такий спосіб оплати дуже популярний. Перевага оплачувати замовлення через ApplePay або Google Pay — безпека, зручність та швидкість.
  • Готівкою через термінал. Покупець вносить готівку до банкомату або платіжного терміналу на рахунок продавця. Наприклад, через Ibox.
  • Інтернет банкінг. Замовлення оплачується в особистому кабінеті онлайн-банкінгу, нерідко потрібно підтвердити оплату за допомогою push-повідомлення або коду смс.

Платежная система для сайта

 

Короткий гід за платіжними системами

Платіжна система сайту —  це сервіс, за допомогою якого здійснюється прийом платежів на сайт від користувачів та переведення коштів продавцям на рахунок автоматично. Платіжні системи зазвичай беруть комісію з кожної транзакції. Але при цьому сильно спрощують оплату товарів та послуг для покупців та бізнесу. Існує кілька методів прийому платежів на сайт:

Інтернет-еквайринг

Через процесинговий центр кошти перераховуються з рахунку клієнта на рахунок продавця. Щоб підключити цю послугу, вам потрібно укласти договір з банком або посередником, підготувати необхідні документи та пройти процедуру верифікації. Для малого бізнесу комісія може виявитися відчутною, оскільки чим менший оборот та частота переказів — тим більший відсоток. Але при цьому банки гарантують безпеку платежу (3-D Secure та SecureCode) і продавець швидко отримує перераховані кошти. Щоб спростити підключення платіжної системи сайту, CMS надаються готові модулі. Наприклад, Liqpay — це розробка ПриватБанку, один із найпопулярніших в Україні сервісів інтернет-еквайрингу.

Платіжний шлюз

Платіжний шлюз — це посередницький сервіс, який спрямовує платіж на бік банку продавця. Перевага платіжних шлюзів полягає в тому, що вони не прив’язуються до банків та гаманців, дані клієнтів шифруються. Однак, варто враховувати, що підключення платіжної системи сайту за допомогою шлюзів займе більше часу, ніж інтеграція одного способу оплати. Також, крім комісії, продавець оплачує передплату на послуги.

Агрегатори платежів

Агрегатор платежів — це посередник між банком клієнта та продавця. Цей метод дозволить підключити кілька способів оплати і користувач зможе вибрати найбільш зручний. Основна відмінність від шлюзів —  те, що кошти спочатку потрапляють на рахунок агрегатора, а потім уже продавцю. Також враховуйте подвійну комісію. Як і банки, агрегатори також беруть оплату за надані послуги. На відміну від сервісів інтернет-еквайрингу, агрегатори не можуть убезпечити платіж, тому рівень захисту транзакцій невисокий.

Оператори електронних коштів

Електронний гаманець працює за принципом банківського рахунку. Для підключення на сайт платіжної системи вам також необхідно буде підписати договір та інтегрувати форму оплати на сайт. Зауважте, що в деяких випадках оператори дозволяють вивести з рахунку лише фіксовану суму або кошти за певний період. Приклад платіжної системи — PayPal.

 

Як вибирати платіжну систему?

При виборі платіжної системи сайту варто враховувати:

Цільову аудиторію

Платіжна система сайту має полегшувати оплату користувачам. Обов’язково враховуйте переваги та географію клієнтів. Для цього перед тим, як вибрати платіжну систему, проведіть маркетингове дослідження. Наприклад, в Україні дуже популярним є сервіс LiqPay. А ось користувачі США часто віддають перевагу Amazon Payments, який не прив’язаний до банків.

Витрати

Перш ніж обрати платіжну систему для сайту, проаналізуйте тарифи та комісію. Наприклад, за кожен платіж може нараховуватися фіксований відсоток або комісія залежатиме від обороту коштів.

Швидкість операцій

При виборі платіжної системи сайту варто звертати увагу не тільки на те, наскільки швидко ваші клієнти зможуть оплатити замовлення, а й на швидкість виведення коштів. У кожному регіоні можуть бути свої нюанси, обов’язково вивчіть їх.

Платежная система для сайта



Складність інтеграції

Багато платіжних сервісів надають готові модулі, але складніші інтеграції здійснюються за допомогою API, також вам можуть запропонувати допомогу фахівців. Зверніть на це увагу перед тим, як вибрати платіжну систему сайту.

Приклади платіжних систем для сайту

WAYFORPAY

Сервіс стягує 2,5% комісії за кожен платіж. Продавець бачить оплату відразу ж, виплати можуть надходити зі стандартною банківською затримкою до 3-х робочих днів. Доступні 16 модулів для CMS та API для інвойсів. Підтримується платіжна система для розстрочення та оплати частинами від Monobank, ПриватБанк, А-Банк та Ощадбанк. Доступні Google Pay та Apple Pay.

Платежная система для сайта

LiqPay

Комісія 2,75% — оплата з торгової точки. 1% — комунальні підприємств для Visa та Mastercard. 0-2% — переказы з карти на карту. 1% — переказ на розрахунковий рахунок. Зарахування проводяться дуже швидко, максимальна затримка до 1 робочого дня. Доступні платежі за допомогою токена або передплати. Можна налаштувати віджет оплати (pop-up або iFrame), а також згенерувати QR-код для платежів, включаючи Telegram та Viber. Підтримує Google Pay та розстрочка від ПриватБанк.

Платежная система для сайта

PayPal

Безкоштовна реєстрація, комісія залежить від локації та обсягу продажу. Функціонал платіжної системи в Україні дуже обмежений. Ви не зможете перевести в готівку баланс або переказати кошти на картку/рахунок, а також отримати переказ. Більше актуально для інших країн.

Платежная система для сайта

Fondy

Для малого бізнесу комісія 2,7% за транзакцію (оборот має бути до 500 000 грн/місяць), понад — 2.5%. Для компаній із оборотом понад 5 млн грн/місяць — індивідуальні умови. Швидке виведення коштів. Платіжна система підтримує Google Pay, Apple Pay та електронні гаманці. Доступні міжнародні переклади.

Платежная система для сайта

Рortmone

Комісія 2,5% за транзакцію у разі підписання договору, без — 2,6% (мінімально 3 грн) на розрахунковий рахунок та 1% + 1 грн на картку. Виплати з договором приходять швидко, без нього — із невеликою затримкою та частинами. Платіжна система підтримує Google Pay, Apple Pay та електронні гаманці.

Платежная система для сайта

 

Як підключити платіжну систему на сайті?

Існує кілька способів підключити платіжну систему до сайту:

За допомогою готового модуля для CMS

Багато інтернет магазинів створено на базі CMS. Для зручності підключення та інтеграції платіжної системи на сайт розроблено спеціальні модулі. Як правило, на сайті постачальника послуг є детальна інструкція про те, як підключити та налаштувати платіжну систему.

За допомогою API

Для самописних інтернет-магазинів або складніших інтеграцій, платіжні системи підключаються за допомогою API.

Самостійно за допомогою коду

Інтеграція за допомогою коду — ще один спосіб підключити платіжну систему на сайт.

 

Висновок

  1. Платіжна система сайту — це сервіс, за допомогою якого здійснюється прийом платежів на сайт від користувачів та переведення середовищ продавцям на рахунок автоматично. Платіжні системи зазвичай беруть комісію з кожної транзакції. Але при цьому сильно спрощують оплату товарів та послуг для покупців та бізнесу.
  2. Існує кілька методів прийому платежів на сайт: інтернет-еквайринг, платіжний шлюз, агрегатори платежів, оператори електронних грошових середовищ.
  3. При виборі платіжної системи сайту варто враховувати цільову аудиторію, витрати, швидкість операцій, швидкість інтеграцій.
  4. Підключити платіжну систему на сайт можна за допомогою готового модуля CMS, API або коду.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності