Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому актуальні?

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому актуальні?

30.01.2023

Таня Шевченко


Із стрімким розвитком діджиталізації, традиційна роздрібна торгівля зазнала значних змін. Згідно із дослідженнями, 8 з 10 інтернет-користувачів навряд чи відвідають торгову точку, якщо онлайн не вказано актуальні дані щодо наявності товару. Google підтверджує: з 2020 року кількість пошукових запитів на купівлі поруч із місцезнаходженням зросла у 3 рази. Тобто, навіть якщо потенційний клієнт має намір відвідати офлайн-магазин, свій шлях він почне з пошукової системи. 

Залучити більше покупців до торгової точки допоможуть рекламні інструменти. Розповідаємо про ефективний спосіб просування асортименту в локальних магазинах Google Local Inventory Ads (LIA), який вам знадобиться для збільшення продажів в офлайн-крамницях на західних ринках, або в Україні, коли інструмент стане доступний в українському пошуку.

Зміст:

Що таке Google Local Inventory Ads

 

Що таке рекламні оголошення Local Inventory Ads?

Local Inventory Ads або реклама місцевого асортименту це оголошення, що відображаються в пошуковій видачі інтернет-користувачам, які знаходяться поблизу з локальним магазином, де присутній цікавий їм продукт. Наприклад: Олена хоче придбати килимок для йоги, їй важливо особисто переконатись в якості матеріалу перед покупкою. При цьому Олена не має бажання витрачати кілька годин на відвідування різних торгових точок в пошуках ідеального товару. Вона робить запит в Google «‎килим для йоги поруч зі мною» та бачить оголошення з товарами, присутніми в наявності в найближчих магазинах.

Оголошення Local Inventory Ads

Джерело: https://tinuiti.com/

 

Товарні фіди Local Inventory Ads відображаються відразу під запитом користувача в загальній пошуковій видачі, а також у Google Images, Google Maps, Google Assistant. Потенційний покупець може коротко ознайомитись з рейтингом товарів, ціною, кількістю відгуків та отримати більш детальну інформацію за вбудованим посиланням:

  • контактні дані;
  • графік роботи;
  • точну адресу та маршрут до магазину;
  • фото та основні характеристики товару.

Перехід здійснюється на основний сайт компанії або до електронного каталогу (вітрини) в Google, в другому випадку наявність власного веб-ресурсу не обов’язкова.

Google Local Inventory Ads

Джерело: https://support.google.com/



 

Переваги Local Inventory Ads

LIA особливо корисний для підприємців, які мають офлайн-точки та не використовують digital-стратегію для просування свого бізнесу онлайн, але хочуть збільшити потік клієнтів. Оголошення актуальні майже для будь-якої товарної ніші (одяг, техніка та електроніка, будівельні матеріали, дитячі іграшки, спортивний інвентар тощо). Реклама місцевого асортименту дозволяє локальним магазинам:

  • Підвищити впізнаваність бренду за рахунок показів рекламних оголошень відразу на декількох Google-сервісах.
  • Збільшити потік клієнтів в фізичний магазин — потенційним покупцям доступна вся інформація для відвідування торгової точки без попереднього дзвінка.
  • Масштабувати бізнес онлайн та розширити ЦА з невеликими витратами, у порівнянні з розробкою та запуском повноцінного інтернет-магазину. Адже не потрібно створювати власний сайт, наймати працівників для його адміністрування, достатньо заповнити локальну вітрину Google та налаштувати рекламну кампанію.

Інтернет-магазинам, які мають фізичні точки, рекламні оголошення Google Local Inventory Ads допоможуть залучити найбільш релевантну аудиторію, адже клієнт вже зацікавлений в придбанні товару самовивозом та впевнений в його наявності. До того ж, він живе поруч, що підвищує шанси здійснення повторних покупок у разі гарного сервісу.

 

Можливості Local Inventory Ads

1. Відстеження ефективності оголошень. Google використовує гібридний підхід із великою кількістю сигналів для вимірювання відвідувань. Вони включають:

  • дані з Google Earth, Google Maps Street View;
  • координати магазинів;
  • сигнали GPS;
  • пошукові запити у Google;
  • дані маяків та ін.

Це дозволяє надавати доволі точну статистику для визначення ефективності LIA. 

Переглянути детальну інформацію можна у Google Analytics. В інструменті відобразиться вся необхідна статистика: звідки клієнт здійснив перехід, який пристрій використовував для пошуку, коли шукав товар, а також що робив на сторінці (перегляд номеру телефона, карти та ін.).

 

2. Надання деталей щодо наявності продукту. В налаштуваннях можна встановлювати відмітки «‎забрати сьогодні» або «‎забрати пізніше» (товар доступний для замовлення до певної дати). 

3. Одночасний запуск звичайних товарних оголошень (Product Listing Ads) та Local Inventory Ads. Наприклад, щоб при просуванні інтернет-магазину з пунктами самовивозу в короткі терміни визначити, який тип реклами ефективніший.

Рекламні оголошення в Google

 

Недоліки Local Inventory Ads

Google Local Inventory Ads — відносно новий інструмент, що функціонує для обмеженої кількості країн. LIA можуть запускати продавці, які мають фізичні магазини в Австралії, Австрії, Норвегії, Бразилії, Канаді, Данії, Індії, Німеччині, Ірландії, Іспанії, Італії, Нідерландах, Новій Зеландії, США, Швеції, Франції, Японії, Польщі, Швейцарії, Великій Британії. Для України LIA поки що недоступний, але актуальний для тих, хто масштабує (або планує масштабувати) свій бізнес у зазначених країнах. 

Порада для власників офлайн-магазинів, які знаходяться в Україні: розміщуйте безкоштовну рекламу місцевого асортименту у Google, створивши обліковий запис в Merchant Center. Звичайно охоплення будуть нижчими, але все ж це допоможе залучити певний відсоток ЦА до торгової точки.

 

Для показу кількох офлайн-точок, при налаштуванні реклами місцевого асортименту, необхідно створювати фід продуктів для кожного магазину, який буде заповнений в Google Merchant Center. Інформація має регулярно оновлюватися. В разі неактуальних даних, деякі продукти можуть бути відхилені або взагалі відмічені як порушення службою Google. Налаштування Local Inventory Ads потребує знань в PPC та витрат часу (як при запуску рекламних оголошень, так і для їх відстеження). Тому, краще звернутися до досвічених PPC-фахівців.



 

Правила розміщення Local Inventory Ads

Для запуску реклами місцевого асортименту необхідно мати три окремих облікових записи, синхронізованих між собою, у Merchant Center (для зберігання та управління списком товарів); Google My Business (для надання інформації про фізичну точку); Google Ads (щоб створювати рекламні кампанії та керувати ними). 

🧐Webpromo рекомендує: для простоти використання, вказуйте однакову електронну адресу у всіх сервісах Google для бізнесу.

 

Крім того, Google встановлено низку вимог до компаній, які хочуть просувати свої товари за допомогою оголошень Local Inventory Ads:

  • Наявність фізичного магазину чи офісу, де покупець може оглянути товар (без необхідності попереднього дзвінка або запису) в країнах, для яких доступний LIA.
  • Заборона на відстеження, збір та розповсюдження інформації, за якою можна визначити особу користувача (ПІБ, платіжна інформація, email та інші дані).
  • Згода на можливу перевірку асортименту службою Google.
  • Регулярна актуалізація даних про наявність товарів, режим роботи, ціни.
  • Встановлення кінцевої вартості продуктів для звичайних покупців з урахуванням всіх додаткових комісій. Окремо можна зазначати ціни для постійних клієнтів, учасників програми лояльності.
  • Заборона на використання інформації, отриманої від користувачів, для таргетингу на сегменти аудиторії або ремаркетингу. 
  • Дотримання політики Google щодо рекламних оголошень.

Реклама офлайн-магазинів в інтернеті

 

На завершення: корисні поради від Webpromo

Ми підготували кілька порад, які підвищать ефективність оголошень Local Inventory Ads:

  • Відстежуйте попит на товар. Аналізуйте, які продукти магазину цікавлять інтернет-користувачів найбільше та корегуйте ставки для оголошень з урахуванням ймовірної рентабельності.
  • Враховуйте зовнішні фактори: погодні умови, святкові дати, вихідні дні, та редагуйте графік показу оголошень. Наприклад, навряд чи покупець піде за будматеріалами першого січня, або за фрізбі в хуртовину.
  • Не вимикайте показ реклами в неробочі години, особливо, якщо торгова точка працює за «‎офісним» графіком. Краще просто знизити ставку. Так, наприклад, людина може переглянути потрібний товар у вечірній час та запланувати самовивіз на наступний день. 

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності