Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як створити високоефективний лендинг: функції та переваги односторінкового сайту

Як створити високоефективний лендинг: функції та переваги односторінкового сайту

10.06.2022

Катя Лифиренко


Що таке лендінг та в чому його користь для бізнесу? У цій статті ми поговоримо про переваги та можливості односторінкового сайту, а також розберемося, яким має бути високоефективний лендинг.

Зміст:

  1. Що таке лендінг?
  2. У чому відмінність лендінгу від основного сайту?
  3. Функції лендінгу
  4. Переваги односторінкового сайту
  5. Як створити високоефективний лендинг?
  6. Висновки

Лендинг



Що таке лендінг?

Лендінг – це односторінковий сайт, мета якого – збільшення конверсій. На відміну від основного ресурсу, де можуть бути перераховані всі послуги, що пропонуються вашим бізнесом, цільова сторінка спонукає відвідувачів виконати конкретну дію (CTA): купити, зареєструватися, залишити заявку, підписатися.

Користувачі потрапляють на лендинг із контекстної реклами, пошукової видачі, реклами у соціальних мережах або email-розсилки. Саме фокус на виконанні однієї дії робить цільові сторінки ефективним інструментом підвищення коефіцієнта конверсії рекламних кампаній і зниження витрат на залучення потенційних клієнтів. Лендінг працює у поєднанні з маркетинговою стратегією і відмінно вписується у вирву продажів.

У чому відмінність лендінгу від основного сайту?

При виборі посадкової сторінки для вашої рекламної кампанії, перевагу варто віддати саме лендингу через ряд факторів, які відрізняють його від основного ресурсу.

На сторінках лендінгу:

  • Менше посилань

Як правило, на домашній сторінці відображається щонайменше 10 посилань. Часто вгорі є навігаційне меню, посилання в нижньому колонтитулі та багато іншого. На добре оптимізованому лендингу їх на порядок менше, а в ідеалі взагалі одне — посилання, яке веде користувачів до конверсії.

  • Цільові CTA

Основний сайт презентує ваш бізнес, користувачі вивчають перелік послуг та можуть переходити до інших розділів. Оскільки завдань, які виконує такий ресурс, набагато більше, його зміст буде широким, відповідно заклик до дії менш конкретним. Так як лендинги несуть у собі одну мету, вони пропонують відвідувачу адаптований CTA (наприклад, “завантажте нашу безкоштовну електронну книгу” або “зареєструйтесь на вебінар”)

Функції лендінгу

Якщо розібратися в структурі, лендінги зазвичай створюються для виконання однієї із двох функцій:

1. Залучити потенційних клієнтів (лідогенерація)

Відмінною рисою лендингів є форма, яка є закликом до дії. Користувач залишає свої дані на сайті, такі як ім’я, адресу електронної пошти та номер телефону. Після чого ви можете зв’язатися з потенційним клієнтом та підігріти його інтерес до вашого бізнесу.

Інформація, яку залишають користувачі, може розширити ваше уявлення про цільову аудиторію. Зібрану статистику можна використовувати в рамках маркетингової стратегії, зосередивши зусилля на конкретній групі людей, які з більшою ймовірністю конвертуються. Це сприяє підвищенню рентабельності інвестицій (ROI) при запуску рекламних кампаній.

Лендінги, створені під генерацію лідів, є цінним активом для бізнесу, оскільки вони дають уявлення, хто ваші потенційні клієнти і як ви можете з ними зв’язатися.

Лендинг



2. Направити користувачів до наступного кроку (перехід по кліку)

На відміну від сторінок лідогенерації, в яких використовуються форми, центральним елементом лендингів з переходом на кліку є кнопки CTA. Натискаючи на кнопку, користувачі потрапляють на сторінку, де виконують бажану дію. Наприклад, кнопка з написом “замовити товар зараз” перенаправить на сторінку оформлення замовлення. Лендінги цього типу часто використовуються в ніші Ecommerce, де основний орієнтир на швидкі продажі, а не на збір даних. Крім кнопки CTA ці цільові сторінки зазвичай містять інформацію, яка наближає користувача до покупки. Наприклад, характеристику товару або відгуки клієнтів.

Переваги лендінгу

Односторінковий сайт має ряд переваг, за які він сподобався інтернет-маркетологам:

Лаконічність та простота

Лаконічність та відсутності відволікаючих елементів, акцентує увагу користувача на продукті чи послузі, роблячи процес прийняття рішення лінійним та спрощеним.

Збір клієнтських даних

Дані, отримані в процес збору контактів, допомагають краще зрозуміти свою цільову аудиторію. Окрім цього, зібрані електронні адреси клієнтів, email-маркетологи можуть використовувати для повторної комунікації у розсилках. Це сприяє розширенню клієнтської бази.

Лендинг



Ефективна лідогенерація

Акцент на конкретній дії збільшує кількість отриманих лідів, це сприяє оптимізації маркетингових витрат під час запуску рекламних кампаній.

Простота у створенні

На тлі мультифункціональних комерційних сайтів, лендінги відрізняються своєю швидкістю та легкістю у створенні.

Як створити високоефективний лендінг?

Що таке лендінг і чим він може бути корисним для бізнесу ми розібралися. Тепер перейдемо до питання про те, яким має бути високоефективний лендинг. Ми підібрали рекомендації, які важливо враховувати під час створення односторінкового сайту, щоб він приносив бажану кількість конверсій:

1. Створіть чіткі заклики до дії

Заклики до дії – найважливіша частина лендингу. CTA має резонувати з метою рекламної кампанії та відповідати наповненню сайту, включаючи заголовки, основний текст, зображення та загальний макет. Важливо зробити заклик до дії зрозумілим та переконатися, що користувачі знають наступний крок. Декілька прикладів CTA:

  • Придбати зараз
  • Зареєструватись
  • Почніть безкоштовний пробний період
  • Записатися на прийом

Лендинг

3. Зробіть форми лаконічними

Запитує лише найважливішу інформацію у користувача. Якщо ваша мета підписка на розсилку новин – питаєте ім’я та адресу електронної пошти. Не ускладнюйте. Якщо ви просите здійснити покупку, запитайте інформацію про оплату та доставку, а також додайте екран підтвердження. Після того, як користувач оформив замовлення, можна запросити додаткову інформацію. Вимагаючи від відвідувачів велику кількість інформації, ймовірність здійснення цільової дії знижується.

4. Пишіть чіткий та зрозумілий текст

Творчі обороти варто залишити для блогу. Текст, який ви розміщуєте на лендинг повинен легко читатися і відображати конкретну думку. Використовуйте маркери, заголовки та жирний шрифт, щоб полегшити сприйняття контенту. Більшість користувачів, які перейшли на сайт, вже виявили інтерес до вашого продукту. Однак це зовсім не означає, що вони залишаться зацікавленими, якщо ви не перейдете до суті. Кожне речення та слово, що наповнюють лендинг, мают слугувати певному завданню – виконання цільової дії.

5. Розташуйте інформацію у верхній частині сторінки

CTA важливо розмістити у верхній частині сторінки, надаючи можливість натиснути на нього без скролінгу. Це не означає, що ваші відвідувачі не будуть прокручувати сторінку вниз, щоб прочитати додаткову інформацію. Однак невеликий відсоток користувачів буде готовий здійснити покупку, як тільки перейде на сайт. Цьому можуть сприяти різні фактори, наприклад, рекламне оголошення було досить переконливим для клієнта або він не вперше потрапляє на сайт.

6. Створюйте дизайн відповідно до рекламних оголошень

Переконайтеся, що лендинг повторює зовнішній вигляд рекламного оголошення чи публікації. Якщо дизайн сильно відрізнятиметься, у відвідувачів виникне питання, чи коректно вони перейшли за посиланням. Найпростіший спосіб синхронізувати дизайн – перенести шрифти, зображення та кольори, які ви використовуєте у рекламі на лендинг чи навпаки. Це сприяє збільшенню кількості конверсій із платних джерел трафіку.

Лендинг



7. Тестуйте свою цільову сторінку

Найбільш ефективний дизайн лендінг визначається методом A/B-тестування сайту.

A/B тестування — це один із маркетингових інструментів, що використовується для підвищення ефективності роботи сайту. Дозволяє підвищувати конверсію цільових сторінок, робити пошук якіснішим та підбирати ефективні заголовки для рекламних оголошень в інтернеті. У рамках такого тестування порівнюються дві групи — перша, яка є контрольною, та друга тестова, де змінено якийсь із елементів.

Важливо запускати дві цільові сторінки, в яких відрізняється тільки один елемент. Це допоможе визначити, який варіант працює краще. Наприклад, ви можете використовувати два різні зображення та подивитися, яке з них забезпечує більшу кількість конверсій.

Ще кілька прикладів елементів для тестування:

  • Заклик до дії
  • Заголовок
  • Розмір та розташування кнопки
  • Кількість полів форми
  • Кольори

Тільки не забувайте, що тестувати кожен варіант слід по одному. Інакше ви не дізнаєтесь, який елемент вплинув на конверсію.

8. Не перевантажуйте сайт та розставте акценти в тексті

Якщо сайт перевантажений візуальними ефектами, це відволікатиме користувачів від цільової дії. Великий шрифт допоможе сфокусувати увагу на найважливішому і знизити навантаження на очі. Тільки не перестарайтеся і не пишіть все шрифтом розміром із заголовок – ніхто не любить, коли на нього кричать. Додаткові поради щодо створення дизайну для лендінгу ви можете прочитати у нашій статті: Як покращити юзабіліті лендінгу. 7 порад як продавати більше.

Висновки

Лендінг це важливий компонент інтернет-маркетингу, націлений на одну з основних функцій будь-якої рекламної кампанії – виконання цільової дії. Якщо ви розширюєте базу контактів, проводите вебінари для залучення потенційних клієнтів або продаєте товари, вам варто замислитися над створенням лендингу. Використовуйте наведені вище рекомендації, щоб ваш сайт приносив більше конверсій.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності