Як вибрати товар для продажів по дропшипінгу: 10 корисних сервісів
12.12.2022
«Як вибрати товар для продажів по дропшипінгу» — актуальне питання для багатьох підприємців — як новачків, так і лідерів у сфері e-commerce. Основна причина зацікавленості дропшипом — мінімум необхідних ресурсів для відкриття своєї справи. Такий підхід не потребує витрат на закупівлю товарів, їх доставку та збереження на складі. Головні завдання підприємця — знаходити клієнтів та реалізовувати їм товар постачальника. «Вийти в плюс» можна вже за кілька тижнів ведення бізнесу по дропшипу.
Зміст:
- Sell the Trend
- SaleHoo
- Asify
- Oberlo
- AdSpy
- Intelligynce
- Dropship Spy
- Pexda
- Jungle Scout
- Niche Scraper
Одна із головних умов успішних продажів — вибір затребуваного товару. Знайти перспективний продукт серед величезної кількості пропозицій та постачальників — справжнє випробування навіть для досвідчених «гравців» в електронній комерції. Самостійний пошук та аналіз всіх товарних ніш — ефективний, але доволі часозатратний метод, особливо для тих, хто тільки робить перші кроки у підприємництві. Щоб значно заощадити час без втрати якості аналізу, ми пропонуємо використовувати спеціалізовані сервіси та підготували для вас добірку кращих інструментів дослідження продукту для дропшипінгу.
1. Sell the Trend
Інструмент дослідження продуктів, який аналізує дані з майданчиків-гігантів AliExpress, Amazon та багатьох магазинів Shopify. Сервіс розроблений на основі штучного інтелекту та відображає трендові товари в режимі реального часу. Їх можна відфільтрувати за категоріями, додатково є розділ «Бестселери» (Best-Selling Items) для перегляду найбільш топових пропозицій. Sell the Trend інтегрований з Shopify, тому ті, хто користується цією CMS, можуть додавати товари до свого каталогу в кілька кліків. Інструмент відображає близько 5 млн. пропозицій для імпорту. Користування платне — 40 USD/міс.

Джерело: www.sellthetrend.com
2. SaleHoo
Як зазначено на офіційному сайті сервісу, — понад 2,5 млн. продуктів та 8000 постачальників пройшли попередню перевірку фахівців SaleHoo, що гарантує безпеку підприємцям при відборі товарів та постачальників для дропшипу. З майбутніми партнерами по прямій доставці зареєстрований користувач сервісу може самостійно зв’язатись — контактна інформація надається у вільному доступі. Серед інших корисних функцій SaleHoo:
- аналіз затребуваних та прибуткових продуктів;
- розширена система фільтрів;
- можливість визначення сезонності та ринкових тенденцій товарів;
- автоматизований пошук перевірених постачальників;
- клієнтська підтримка в онлайн-чаті.
Ще одна перевага — наявність продукції таких світових лідерів, як Nike, Levi’s, HP тощо.
Вартість користування — 67 USD/на рік.

Джерело: www.salehoo.com
3. Asify
Asify, популярне розширення Chrome для дослідження продукту по прямій доставці, має широкий функціонал. Плагін пропонує:
- доступ до всієї інформації про продукт (кількість продажів в день, список країн, де товар користується найбільшим попитом, звідки і куди можлива доставка тощо);
- калькулятор для розрахунку прибутку з вирахуванням всіх комісій;
- пошук товарів за окремими параметрами (ціна, кількість замовлень, рейтинг, тип доставки тощо);
- трекінг замовлень в режимі реального часу;
- порівняння потрібного продукту у різних постачальників;
- завантаження повного опису товару з зображеннями та відео у формі презентації.
Як для безкоштовного плагіну, досить непогано, тому радимо встановити та протестувати розширення.

Джерело: www.asify.tools
4. Oberlo
Один з кращих інструментів для новачків у дропшипінгу з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом та безкоштовною базовою версією, яка задовільнить всі потреби підприємця на старті бізнесу по прямій доставці. Але варто враховувати: сервіс доступний лише для користувачів CMS Shopify. В каталозі — товари AliExpress, які легко відфільтрувати за потрібними параметрами. Завантажити продукцію до свого магазину можна в декілька кліків. Незважаючи на те, що Oberlo обмежує у виборі платформ e-commerce, своїх клієнтів фахівці сервісу обслуговують «на відміно». Крім якісної служби підтримки, власникам інтернет-магазину на Shopify пропонуються регулярно оновлювані інструкції, вебінари, електронні книги, подкасти.

Джерело: www.oberlo.com
5. AdSpy
Корисний інструмент для digital-фахівців з величезною бібліотекою рекламних оголошень в соцмережах, стане у нагоді також при дослідженні продукту для прямої доставки. При перегляді реклами різноманітних інтернет магазинів можна проаналізувати затребуваність продуктів на ринку, їх прибутковість, а також конкурентів та ЦА в окремих товарних нішах. Оголошення можна відсортувати за кількістю переглядів, охопленнями, датою запуску кампанії та безпосередньо продукцією. Остання опція дозволяє аналізувати конкурентів.
В базі сервісу понад 127 млн. оголошень від рекламодаців з 218 країн. Зважаючи на широкі можливості AdSpy, сервіс найдорожчий в нашій підбірці — абонплата складає 149 USD/міс.

Джерело: adspy.com
6. Intelligynce
Сервіс призначений для користувачів Shopify: їм надається доступ до бази, де розміщено близько 2 млн. товарів від 400 тис. постачальників на Amazon та eBay. Додатково программа пропонує для встановлення інструмент Ali Inspector — щоб проаналізувати продукцію AliExpress. Як і інші спеціалізовані сервіси, Intelligynce має фільтрацію товарів за категоріями, ціною, затребуваністю. Крім того, за допомогою нової функції Spressio, можна переглядати найпопулярніших постачальників. Щоб обрати кращих партнерів — вивчайте відгуки інших власників інтернет-магазинів. Вони відкриті для всіх користувачів Intelligynce. Сервіс платний, є кілька тарифів, в залежності від того, на який термін потрібен доступ до платформи.

Джерело: intelligynce.com
7. Dropship Spy
Dropship Spy об’єднує в собі декілька інструментів дослідження продуктів: за ключовими словами, певною нішею, популярністю, постачальниками AliExpress. Є опції аналітики трендових товарів в соцмережах: Facebook Audience Builder дозволяє перевіряти попит на продукцію за сегментами ЦА, Instagram Influence надає детальну інформацію про товари, враховуючи відсоток залученності, ціни, кількість підписників, а також визначає інфлюєнсерів в Instagram в залежності від певної ніші. Наразі Dropship Spy активно тестує нову функцію аналізу TikTok. Ще один ключовий інструмент — Smart Match, який демонструє продукти на основі ваших зацікавлень та останніх переглядів. Сервіс інтегрується з Shopify. Із мінусів користувачі Dropship Spy виділяють відсутність бази постачальників. Вартість використання платформи — 39 USD/міс., або 119 USD/рік.

Джерело: www.dropship-spy.com
8. Pexda
Ще один корисний сервіс з широким спектром опцій, що спрощують виявлення трендових товарів для прямої доставки. Серед переваг Pexda:
- надання користувачам детальних звітів аналізу реклами Amazon, AliExpress, Facebook, виведення в топ продукції з високою конверсією;
- рекомендації налаштувань ЦА;
- щоденні оновлення бази товарів;
- якісна клієнтська підтримка.
Pexda допоможе лише при пошуку релевантного продукту, платформа не надає прямі контакти постачальників. Ми ж рекомендуємо Pexda не тільки для дропшипінгового бізнесу, а й для digital-фахівців, які займаються маркетинговими дослідженнями та налаштуванням реклами. Сервіс пропонує клієнтам три тарифних плани на вибір.

Джерело: pexda.com
9. Jungle Scout
Jungle Scout розроблений для пошуку товарів та постачальників для прямої доставки на Amazon. Він синхронізує повні дані з Amazon, що гарантує регулярно оновлювальну та точну інформацію про продукти для користувачів. Серед інших можливостей Jungle Scout:
- пошук продуктів Amazon за різними критеріями (великий попит, але: низька конкуренція/непропрацювана реклама/погана якість);
- калькулятор прибутку Amazon FBA;
- пошук постачальників за брендом/ключовим словом/певним продуктом;
- виявлення постачальників конкурентів;
- фільтри, щоб швидко знайти потрібні товари (рейтинг, популярність, категорія тощо.).
Для використання Jungle Scout потрібно придбати один з чотирьох тарифних планів.

Джерело: www.junglescout.com
10. Niche Scraper
Сервіс SaaS повністю відповідає своїй назві — він призначений для пошуку товарної ніші для дропшипінгу. Дані синхронізуються з магазинів Shopify та з AliExpress. Niche Scraper має «стандартний набір» корисних інструментів для дослідження продукту: детальна інформація про товари зі зручною статистикою в схемах та діаграмах, аналіз магазинів, рекомендації трендових пропозицій та товарів з низькою конкуренцією, пошук за ключовим словом та іншими даними, створення відеороликів для налаштування реклами в Facebook. Перевага Niche Scraper перед багатьма іншими сервісами — інтеграція не лише з Shopify, а й з іншими CMS (AWS (від Amazon), WooCommerce та ін.). Користування платне, є безкоштовний тестовий період.

Джерело: nichescraper.com
Також, ми радимо звернути увагу на Google Trends. Хоча — це не спеціалізований сервіс дослідження продукту для прямої доставки, web-додаток надає доволі точну статистику популярних запитів в пошуковій системі, на YouTube та інших платформах. Можна переглядати як загальні тренди, так і за окремими нішами.
Запропоновані сервіси аналізують дані найбільших світових e-commerce платформ, тож стануть у нагоді також підприємцям, які планують відкриття інтернет-магазину, вже ведуть товарний бізнес та хочуть розширити асортимент або продавати продукцію на Amazon.
Після виявлення прибуткової товарної ніші для вашого бізнесу, обов’язково тестуйте продукти та коригуйте асортимент.