Головна » Блог » Як вибрати товар для продажів по дропшипінгу: 10 корисних сервісів

Як вибрати товар для продажів по дропшипінгу: 10 корисних сервісів

12.12.2022

Тетяна Шевченко


«Як вибрати товар для продажів по дропшипінгу» — актуальне питання для багатьох підприємців — як новачків, так і лідерів у сфері e-commerce. Основна причина зацікавленості дропшипом — мінімум необхідних ресурсів для відкриття своєї справи. Такий підхід не потребує витрат на закупівлю товарів, їх доставку та збереження на складі. Головні завдання підприємця — знаходити клієнтів та реалізовувати їм товар постачальника. «Вийти в плюс» можна вже за кілька тижнів ведення бізнесу по дропшипу. 

Зміст:

  1. Sell the Trend
  2. SaleHoo
  3. Asify
  4. Oberlo
  5. AdSpy
  6. Intelligynce
  7. Dropship Spy
  8. Pexda
  9. Jungle Scout
  10. Niche Scraper

 

Одна із головних умов успішних продажів — вибір затребуваного товару. Знайти перспективний продукт серед величезної кількості пропозицій та постачальників — справжнє випробування навіть для досвідчених «гравців» в електронній комерції. Самостійний пошук та аналіз всіх товарних ніш — ефективний, але доволі часозатратний метод, особливо для тих, хто тільки робить перші кроки у підприємництві. Щоб значно заощадити час без втрати якості аналізу, ми пропонуємо використовувати спеціалізовані сервіси та підготували для вас добірку кращих інструментів дослідження продукту для дропшипінгу. 

 

1. Sell ​​the Trend 

Інструмент дослідження продуктів, який аналізує дані з майданчиків-гігантів AliExpress, Amazon та багатьох магазинів Shopify.​​ Сервіс розроблений на основі штучного інтелекту та відображає трендові товари в режимі реального часу. Їх можна відфільтрувати за категоріями, додатково є розділ «Бестселери» (Best-Selling Items) для перегляду найбільш топових пропозицій. Sell ​​the Trend інтегрований з Shopify, тому ті, хто користується цією CMS, можуть додавати товари до свого каталогу в кілька кліків. Інструмент відображає близько 5 млн. пропозицій для імпорту. Користування платне — 40 USD/міс.

sell-the-trend

Джерело: www.sellthetrend.com

 

2. SaleHoo

Як зазначено на офіційному сайті сервісу, понад 2,5 млн. продуктів та 8000 постачальників пройшли попередню перевірку фахівців SaleHoo, що гарантує безпеку підприємцям при відборі товарів та постачальників для дропшипу. З майбутніми партнерами по прямій доставці зареєстрований користувач сервісу може самостійно зв’язатись — контактна інформація надається у вільному доступі. Серед інших корисних функцій SaleHoo:

  • аналіз затребуваних та прибуткових продуктів;
  • розширена система фільтрів;
  • можливість визначення сезонності та ринкових тенденцій товарів;
  • автоматизований пошук перевірених постачальників;
  • клієнтська підтримка в онлайн-чаті.

Ще одна перевага — наявність продукції таких світових лідерів, як Nike, Levi’s, HP тощо.

Вартість користування — 67 USD/на рік.

salehoo

Джерело: www.salehoo.com

3. Asify

Asify, популярне розширення Chrome для дослідження продукту по прямій доставці, має широкий функціонал. Плагін пропонує:

  • доступ до всієї інформації про продукт (кількість продажів в день, список країн, де товар користується найбільшим попитом, звідки і куди можлива доставка тощо);
  • калькулятор для розрахунку прибутку з вирахуванням всіх комісій;
  • пошук товарів за окремими параметрами (ціна, кількість замовлень, рейтинг, тип доставки тощо);
  • трекінг замовлень в режимі реального часу;
  • порівняння потрібного продукту у різних постачальників;
  • завантаження повного опису товару з зображеннями та відео у формі презентації.

Як для безкоштовного плагіну, досить непогано, тому радимо встановити та протестувати розширення.

Asify

Джерело: www.asify.tools



4. Oberlo

Один з кращих інструментів для новачків у дропшипінгу з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом та безкоштовною базовою версією, яка задовільнить всі потреби підприємця на старті бізнесу по прямій доставці. Але варто враховувати: сервіс доступний лише для користувачів CMS Shopify. В каталозі товари AliExpress, які легко відфільтрувати за потрібними параметрами. Завантажити продукцію до свого магазину можна в декілька кліків. Незважаючи на те, що Oberlo обмежує у виборі платформ e-commerce, своїх клієнтів фахівці сервісу обслуговують «на відміно». Крім якісної служби підтримки, власникам інтернет-магазину на Shopify пропонуються регулярно оновлювані інструкції, вебінари, електронні книги, подкасти

oberlo

Джерело: www.oberlo.com

5. AdSpy

Корисний інструмент для digital-фахівців з величезною бібліотекою рекламних оголошень в соцмережах, стане у нагоді також при дослідженні продукту для прямої доставки. При перегляді реклами різноманітних інтернет магазинів можна проаналізувати затребуваність продуктів на ринку, їх прибутковість, а також конкурентів та ЦА в окремих товарних нішах. Оголошення можна відсортувати за кількістю переглядів, охопленнями, датою запуску кампанії та безпосередньо продукцією. Остання опція дозволяє аналізувати конкурентів. 

В базі сервісу понад 127 млн. оголошень від рекламодаців з 218 країн. Зважаючи на широкі можливості AdSpy, сервіс найдорожчий в нашій підбірці — абонплата складає 149 USD/міс.

AdSpy

Джерело: adspy.com

6. Intelligynce

Сервіс призначений для користувачів Shopify: їм надається доступ до бази, де розміщено близько 2 млн. товарів від 400 тис. постачальників на Amazon та eBay. Додатково программа пропонує для встановлення інструмент Ali Inspector — щоб проаналізувати продукцію AliExpress. Як і інші спеціалізовані сервіси, Intelligynce має фільтрацію товарів за категоріями, ціною, затребуваністю. Крім того, за допомогою нової функції Spressio, можна переглядати найпопулярніших постачальників. Щоб обрати кращих партнерів — вивчайте відгуки інших власників інтернет-магазинів. Вони відкриті для всіх користувачів Intelligynce. Сервіс платний, є кілька тарифів, в залежності від того, на який термін потрібен доступ до платформи.

Intelligynce

Джерело: intelligynce.com

7. Dropship Spy

Dropship Spy об’єднує в собі декілька інструментів дослідження продуктів: за ключовими словами, певною нішею, популярністю, постачальниками AliExpress. Є опції аналітики трендових товарів в соцмережах: Facebook Audience Builder дозволяє перевіряти попит на продукцію за сегментами ЦА, Instagram Influence надає детальну інформацію про товари, враховуючи відсоток залученності, ціни, кількість підписників, а також визначає інфлюєнсерів в Instagram в залежності від певної ніші. Наразі Dropship Spy активно тестує нову функцію аналізу TikTok. Ще один ключовий інструмент Smart Match, який демонструє продукти на основі ваших зацікавлень та останніх переглядів. Сервіс інтегрується з Shopify. Із мінусів користувачі Dropship Spy виділяють відсутність бази постачальників. Вартість використання платформи 39 USD/міс., або 119 USD/рік.

Dropship Spy

Джерело: www.dropship-spy.com

8. Pexda

Ще один корисний сервіс з широким спектром опцій, що спрощують виявлення трендових товарів для прямої доставки. Серед переваг Pexda:

  • надання користувачам детальних звітів аналізу реклами Amazon, AliExpress, Facebook, виведення в топ продукції з високою конверсією;
  • рекомендації налаштувань ЦА;
  • щоденні оновлення бази товарів;
  • якісна клієнтська підтримка.

Pexda допоможе лише при пошуку релевантного продукту, платформа не надає прямі контакти постачальників. Ми ж рекомендуємо Pexda не тільки для дропшипінгового бізнесу, а й для digital-фахівців, які займаються маркетинговими дослідженнями та налаштуванням реклами. Сервіс пропонує клієнтам три тарифних плани на вибір

Pexda

Джерело: pexda.com



9. Jungle Scout

Jungle Scout розроблений для пошуку товарів та постачальників для прямої доставки на Amazon. Він синхронізує повні дані з Amazon, що гарантує регулярно оновлювальну та точну інформацію про продукти для користувачів. Серед інших можливостей Jungle Scout:

  • пошук продуктів Amazon за різними критеріями (великий попит, але: низька конкуренція/непропрацювана реклама/погана якість);
  • калькулятор прибутку Amazon FBA;
  • пошук постачальників за брендом/ключовим словом/певним продуктом;
  • виявлення постачальників конкурентів;
  • фільтри, щоб швидко знайти потрібні товари (рейтинг, популярність, категорія тощо.).

Для використання Jungle Scout потрібно придбати один з чотирьох тарифних планів.

Jungle Scout

Джерело: www.junglescout.com

10. Niche Scraper

Сервіс SaaS повністю відповідає своїй назві — він призначений для пошуку товарної ніші для дропшипінгу. Дані синхронізуються з магазинів Shopify та з AliExpress. Niche Scraper має «стандартний набір» корисних інструментів для дослідження продукту: детальна інформація про товари зі зручною статистикою в схемах та діаграмах, аналіз магазинів, рекомендації трендових пропозицій та товарів з низькою конкуренцією, пошук за ключовим словом та іншими даними, створення відеороликів для налаштування реклами в Facebook. Перевага Niche Scraper перед багатьма іншими сервісами — інтеграція не лише з Shopify, а й з іншими CMS (AWS (від Amazon), WooCommerce та ін.). Користування платне, є безкоштовний тестовий період.

Niche Scraper

Джерело: nichescraper.com

Також, ми радимо звернути увагу на Google Trends. Хоча це не спеціалізований сервіс дослідження продукту для прямої доставки, web-додаток надає доволі точну статистику популярних запитів в пошуковій системі, на YouTube та інших платформах. Можна переглядати як загальні тренди, так і за окремими нішами. 

 

Запропоновані сервіси аналізують дані найбільших світових e-commerce платформ, тож стануть у нагоді також підприємцям, які планують відкриття інтернет-магазину, вже ведуть товарний бізнес та хочуть розширити асортимент або продавати продукцію на Amazon. 

Після виявлення прибуткової товарної ніші для вашого бізнесу, обов’язково тестуйте продукти та коригуйте асортимент.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності