Головна » Блог » Чи варто бренду створювати телеграм-канал у 2020 році?

Чи варто бренду створювати телеграм-канал у 2020 році?

28.07.2020

Ольга Коцофане


Зміст:

    1. Чому бренду варто створити канал в Телеграм
    2. Канал в Telegram як маркетинговий інструмент
    3. Чи впливає канал в Телеграмі на SEO сайту?
    4. Висновки

«Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, значить, вас немає в бізнесі», – нетлінна цитата Білла Гейтса. Сьогодні ця фраза більше застосовується до соціальних мереж й мессенджерів. А саме, до Телеграму. У 2020 році брендам варто задуматися над тим, щоб створити телеграм-канал. В іншому випадку, компанії втрачають потужний інструмент для просування онлайн і ефективної взаємодії з цільовою аудиторією. Про причини, за якими потрібно створити канал в Телеграмі, і його ролі для бізнесу ми поговоримо далі.

 

Чому бренду варто створити канал в Телеграм

Telegram займає п’яте місце в списку найбільш популярних месенджерів у світі. За даними Statista.com на жовтень 2019 року сумарна аудиторія платформи становить 400 млн користувачів. При цьому кількістю користувачів постійно зростає. 

Телеграм увійшов в ТОП-5 найпопулярніших месенджерів у світі

Телеграм увійшов в ТОП-5 найпопулярніших месенджерів у світі

Також телеграм постійно покращує функціонал, а в найближчому майбутньому представить власний алгоритм ранжирування. Щоб переваги були ще більш очевидні, зупинимося на кожному пункті на користь створення телеграм-каналу докладніше.

Причина №1. Аудиторія зростає

Власників брендів відлякує конкуренція в Телеграм. Але аудиторія месенджера постійно зростає і пропозиція зовсім не покриває попит на контент. 

Факти! Тільки з 2017 по 2018 аудиторія українського Telegram виросла в 600 разів, а загальна кількість користувачів за даними на 2019 й рік склала 4,5 млн.

Яскравий приклад ефективного використання Телеграм на українському ринку ‒ ​бренд Xiaomi. За даним сайту аналітики їх приріст аудиторії з січня по серпень 2020 року склав 14,7 тис. користувачів. Охоплення кожної публікації на каналі компанії становить 44,2 тис. користувачів.

Приріст аудиторії Xiaomi в Телеграм

Приріст аудиторії Xiaomi в Телеграм

Ще більше зростання ринку спостерігається в сфері ЗМІ.

Як збільшити аудиторія в Телеграм для ЗМІ в 2020 році

Як збільшити аудиторія в Телеграм для ЗМІ в 2020 році

Причина №2. Високий рівень довіри

За родом діяльності основною аудиторією телеграм-каналів в Україні є досвідчені наймані працівники. Це означає, дорослі й освічені. Вони дуже швидко відрізняють експертизу від неякісного контенту. 

Розподіл аудиторії Телеграм по роду діяльності

Розподіл аудиторії Телеграм по роду діяльності

Тому якщо ви володієте корисною інформацією, якою готові ділиться з публікою, то точно знайдете своїх читачів в Телеграм.

Причина №3. Зручний доступ до контенту

На відміну від Інстаграму, де блогери регулярно зіштовхуються з блокуванням постів або тим, що їх публікації не показуються підписникам в стрічці, Телеграм надає підписникам цілодобовий доступ до контенту каналу. Тут поки немає ніяких механізмів ранжирування, модерації та інших факторів, що ускладнюють роботу з платформою.

Причина №4. Покращення функціоналу

Telegram регулярно тестує і впроваджує нові функції. У березні 2020 року з’явилася можливість угрупування чатів і каналів по папках. А зараз популярний месенджер додав послугу відеодзвінків. Правда, поки тільки для власників iOS і в тестовому режимі.

Однак варто зазначити, що для користувачів однаково в пріоритеті можливість читати канали, листуватися особисто і в чатах. А весь додатковий функціонал тільки підвищує їх лояльність до месенджера.

Основні цілі користувачів в Телеграм

Основні цілі користувачів в Телеграм

Важливо! Раніше ми писали про те,як використовувати чат-боти в бізнесі і на яких платформах його можна створити. Телеграм ‒ ​один з найбільш зручних для цього майданчиків.

Причина №5. Телеграм стане конкурентом для медіа

У травні 2020 року розпочався другий етап конкурсу Павла Дурова на створення алгоритму ранжирування новин усередині телеграм ‒ ​Data Clustering Contest. Агрегатор повинен буде знаходити й виділяти статті російською та англійською мовами, розподіляти їх за сюжетами, категоріям, часом публікації. Після цього рекомендувати користувачам до прочитання новини в різних тематиках.

З огляду на те, що користувачі читають в Телеграм в основному саме новини або професійні статті, оновлення приверне ще більше охочий своєчасно отримувати контент

Що читає українська аудиторія в Телеграм

Що читає українська аудиторія в Телеграм

 

Канал в Telegram як маркетинговий інструмент

«Маркетинг ‒ це, в першу чергу, про цільову аудиторію. Він завжди починається зі споживача і націлений на створення цінності для нього. Всі канали комунікації, які існують на ринку, це шлях до вашого споживачеві. Саме тому потрібно розуміти, хто ваші покупці й де вони бувають найчастіше в інтернеті.

Телеграм ‒ одне з найпопулярніших «місць проживання» молодий і дорослої аудиторії одночасно. Але головна особливість в тому, що в цей месенджер приходять для спілкування зі своїми рідними й близькими. Тому завдання бізнесу також лежить в тому, щоб канал вписався в цю «домашню» обстановку і став рідним для споживача.

Складно переоцінити користь телеграм-каналу для вашої цільової й на їх мові. Уявіть, що ви можете безпосередньо говорити з клієнтами, радити, розважати або допомагати приймати рішення нарівні з друзями або знайомими. Чи не про це мріє кожен бізнес? »Олена Мельник, Head of Marketing в Webpromo.

 

Чи впливає канал в Телеграм на SEO сайту?

«Не існує доказів або досліджень про те, що посилання в Телеграм має для сайту аналогічний ефект, як guest post. Але такі посилання однозначно приносять користь для сайту. Хоч вони й не є SEO-трафіком, який дають переходи з пошукових мереж, кліки по ним побічно впливають на позиції ключових запитів. Конкретно ‒ поведінковий фактор. На сайт переходить потенційно цільовий користувач, і ймовірність здійснення цільових дій від такого користувача вище. За підсумком це впливає на позиції сайту, а значить і отримання трафіку »,Ярослав Рушковський, SEO Team Lead в Webpromo.

 

Висновки

Якщо ви читаєте цю статтю, то значить давно роздумуєте про те, щоб створити канал в Телеграм. Об’єктивно, це потрібно було зробити ще вчора, але і сьогодні не пізно. Наявність телеграм-каналу дасть бізнесу новий майданчик для маркетингових досліджень. Також новий канал налагодить двосторонній зв’язок з потенційними або вже існуючими клієнтами, стане ефективною ланкою воронки продажів і джерелом цільового трафіку на сайт.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке вебаналітика та яку роль вона відіграє в оптимізації сайту?

Що таке вебаналітика та яку роль вона відіграє в...

Вебсайти давно перестали бути лише візитною карткою компаній. Зараз це потужний інструмент для залучення аудиторії та розвитку...

Надихаюча історія Марка Цукерберга. Чому можуть навчитись маркетологи?

Надихаюча історія Марка Цукерберга. Чому можуть навчитись...

Від звичайного студента до одного з найбагатших людей світу — як захоплення технологіями допомогло Марку Цукербергу досягти вершин?...

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи захиститися від кіберзловмисників

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи...

У цій статті розповідаємо, що таке DDoS-атаки, як їх вчасно розпізнати та мінімізувати негативні наслідки.

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності