Головна » Блог » Як збільшити органічний трафік на 770% в туристичній ніші: кейс Coral Family

Як збільшити органічний трафік на 770% в туристичній ніші: кейс Coral Family

01.07.2019

Ірина Янчук


01.07.2019

Ірина Янчук, SEO-спеціаліст Webpromo


Тип послуг: пошукове просування туристичного сайту

Проєкт: Coral Family

Сайт: coralfamily.ua

Результати просування:

  • поліпшення видимості по пріоритетним для компанії напрямках відпочинку;
  • трафік з органіки — більше 22 000 відвідувачів в місяць і близько 700 відвідувачів на добу;
  • приріст трафіку 770% в період січень-травень 2019 року (в порівнянні з аналогічним періодом 2018 р.).

Період робот: липня 2017 — травень 2019

 

Про проєкт

Концепція Coral Family розроблена фахівцями Coral Travel з метою задовольнити попит на сімейний відпочинок з дітьми різного віку. В рамках концепції відібрані найбільш комфортні готелі для відпочинку з дітьми, в яких працюють програми Sun Family Club і Sun Family Club Ultra (організація дозвілля для дітей у віці від 0,6 до 16 років). Також в комплекс послуг Coral Family входить Mama Service (власний колл-центр), страховка від невиїзду і гнучкі умови оплати.

 

Основні цілі проєкту

  • Зростання трафіку на сайт з органічного пошуку.
  • Збільшення видимості сайту в пошуковій видачі по цільових запитах.

 

Визначення стратегії робіт по просуванню туристичного сайту

  1. Аналіз ніші і можливостей для конкуренції.
  2. Технічна оптимізація сайту.
  3. Аналіз пошукової видачі і збір семантичного ядра.
  4. Робота з інформаційним контентом.
  5. Робота з побудови довідкового профілю сайту.

 

Аналіз ніші та можливостей для конкуренції

Ідея створення туристичного сайту, який спеціалізуватиметься виключно на готелях, що пропонують оптимальний пакет послуг і умов для відпочинку з дитиною, була продиктована призначеним для користувача попитом. Протягом багатьох років роботи на ринку, туроператор Coral Travel встиг сформувати власну базу готелів, які підходять для відпочинку сімей з дітьми різного віку (від немовлят до підлітків). Спеціально для цих готелів та була розроблена фірмова програма дитячого відпочинку Sun Family Club і її преміум варіант Sun Family Club Ultra.

На момент запуску програм Coral Family у деяких конкурентів вже існували аналогічні пропозиції і були створені окремі посадкові сторінки під ці пропозиції.

Спочатку на сайті Coral Travel також була реалізована окрема посадкова сторінка.

Основу видачі за відповідними запитами становили інформаційні публікації на тематичних ресурсах і сайтах агентств з добірками і рейтингами готелів і курортів. При цьому не було вузькоспеціалізованих сайтів, на яких можна було б знайти каталог з готелями, адаптованими під сімейний відпочинок. Рішення створити сайт, повністю присвячений відпочинку за кордоном з дітьми, було експериментом.

Цільові сторінки цього сайту — готелі. Нехай і ретельно відібрані на основі відповідності умовам концепції Coral Family і відгуків клієнтів, але ті ж готелі, що і на трастових сайтах відомих туристичних операторів і агентств, які давно зайняли своє місце на ринку і в результатах пошукової видачі.

В таких умовах стратегія “бути як всі” не спрацьовує. Запозичення елементів візуальної та тематичної складової з топових сайтів недостатньо для конкуренції зі старими, авторитетними ресурсами. Що вже говорити про спроби вийти в ТОП за рахунок посилань, коли на сайти конкурентів посилаються сотні, а то й тисячі унікальних доменів.

Тому основою стратегії просування Coral Family стало створення контенту — максимально якісного, релевантного і корисного для реальних людей.

Технічна оптимізація туристичного сайту

Якісна технічна оптимізація сайту істотно впливає на ефективність подальших робіт по просуванню туристичного сайту.

Перед стартом робіт був проведений технічний аудит, в ході якого виявлено основні проблеми, які могли негативно вплинути не сканування, індексацію і ранжування ресурсу в результатах пошуку. На основі даних аудиту складено технічне завдання, яке включало рекомендації за наступними пунктами:

  • супровід переїзду сайту на новий домен і захищений https протокол;
  • усунення внутрішніх дублів сторінок шляхом настройки коректних кодів відповіді сервера і вказівки канонічних адрес для різних типів сторінок;
  • оптимізація файлів robots.txt і sitemap.xml;
  • оптимізація сторінок пагінацію;
  • настройка шаблонів для автогенерации унікальних мета-тегів;
  • оптимізація швидкості завантаження сайту на десктопах і мобільних пристроях;
  • впровадження основних типів мікророзмітки (breadcrumblist, organization, hotel і ін.);
  • оптимізація зображень шляхом генерації унікальних тегів alt і title.

Важливо розуміти, що все це — базова оптимізація ресурсу, але для досягнення хороших результатів над якістю сайту необхідно працювати постійно. Потрібно регулярно перевіряти сайт на предмет появи нових помилок.

Значну роль сьогодні відіграють ще й поведінкові чинники. Поліпшити призначений для користувача досвід можна за допомогою впровадження нових елементів у функціональну і візуальну частини сайту.

Просування сайту — це не разові дії по оптимізації, а довгострокова робота, яка передбачає взаємодію SEO, розробника, копірайтера та інших фахівців, що беруть участь в поліпшенні сайту. Розуміння цього важливо для планування і розподілу ресурсів в довгостроковій перспективі.

 

Аналіз пошукової видачі та збір семантичного ядра туристичного сайту

При зборі семантики за проектом Coral Family ми орієнтувалися на:

  • вихідне наповнення сайту — в даному випадку, це каталог готелів для відпочинку з дітьми. На момент старту робіт на сайті були представлені тільки турецькі готелі, тому основою семантичного ядра стали запити пов’язані з відпочинком з дітьми в Туреччині, які ми включили в контент сторінок. Як приклад — блок питань і відповідей з головної сторінки туристичного сайту coralfamily.ua:

  • аналіз пошукової видачі — сторінок, які відображаються в результатах пошуку за запитами з нашого семантичного ядра. На цьому етапі важливі всі деталі: починаючи з того, які додаткові ключові слова використовуються на сторінках, які стабільно присутні в ТОПі, до аналізу пропозицій і закликів до дії, які використовують конкуренти з метою отримання переходів;
  • околотематіческую семантику — групи запитів з потенційно високим трафіком, які цікаві нашої цільової аудиторії, але під які у нас не було пропозицій і, відповідно, посадочних сторінок на сайті.

Збір семантики проводили з використанням сервісів:

  • Google Keyword Planner;
  • Ahrefs; Serpstat;
  • Keyword Tool і ін.

Таким чином ми постійно розширювали робочий список запитів.

Зібрана семантика, особливо та її частина, під яку у нас не було посадкових сторінок, визначила не тільки SEO стратегію, але й вплинула на розвиток концепції Coral Family.

Визначення семантичного ядра як списку запитів, які необхідно “вписати” на сайт з метою отримання трафіку — вельми обмежена, тому що в глобальному сенсі, збір семантики це аналіз попиту з боку користувачів. У свою чергу, аналіз пошукової видачі — це аналіз пропозицій з боку компаній, які хочуть отримати вигоду шляхом задоволення цього попиту.

З боку туроператора Coral Travel було проведено розширення списку готелів з урахуванням призначеного для користувача попиту. На сайт були додані готелі, які відповідають вимогам концепції Coral Family. Якщо на старті робіт на сайті було представлено тільки один напрямок для сімейного відпочинку — Туреччина, то зараз на сайті представлено 4 напрямки, включаючи також Єгипет, Грецію та Іспанію.

Для зручності користувачів на картках готелів почали виводити рейтинг готелів на TripAdvisor, заснований на думці відвідувачів.

Це рішення вирішило ряд проблем:

  • Дозволило включити в контент сторінок ключові слова пов’язані з відгуками і враженнями, так як своїх відгуків на сайті coralfamily.ua не було;
  • Підвищило рівень довіри до компанії. Ми не стали виводити “свої” рейтинги і оцінки, а запропонували орієнтуватися на оцінку одного з найбільш авторитетних ресурсів, яким користуються мільйони мандрівників;
  • Спростило процес прийняття рішення — відвідувач сайту відразу бачить рейтинг кожного готелю і розглядає тільки ті пропозиції, які відповідають його вимогам до якості послуг. Зрозуміло, процес прийняття рішення на цьому не закінчується, тому користувач одним кліком може перейти на сторінку готелю на tripadvisor.ru і отримати доступ до всіх відгуками, фото і рейтингам готелю.

Робота з інформаційним контентом туристичного сайту

Під час проведення аналізу ніші і можливостей для конкуренції було виявлено, що значну частину видачі становлять інформаційні публікації. Цільової аудиторії туристичного сайту були цікаві рейтинги і порівняння готелів, пам’ятки популярних курортів, які можна відвідати з дітьми, поради з організації сімейного відпочинку і інша інформація по вихованню та здоров’ю дітей, яка може виявитися корисною на практиці.

Орієнтуючись на околотематіческіе запити, які були виявлені в процесі підготовки семантичного ядра сайту, ми сформували список тем для написання статей в блог сайту.

Кожна стаття відповідала певному кластеру семантики. Але головною вимогою при написанні статей не була відсоток ключових слів в тексті, водність, спамность або інші формальні показники якості контенту, а корисність. Корисність контенту була нашою основною метою і основною вимогою, яке ми висували авторам і це дало результати.

Приклади: 

Стаття, в якій розглядаються найпопулярніші туристичні напрямки для відпочинку з дітьми і кращі періоди для комфортного сімейного відпочинку — посилання 

Підбірка найкращих недорогих готелів для відпочинку з дітьми в Туреччині — посилання.

Якщо для написання якісної статті було необхідно залучити профільних фахівців, їх залучали. Так було з текстом, написаним разом з партнерами Coral Family — педіатрами клініки Doctor Sam — посилання.

Показником якості статей був не тільки постійне зростання трафіку, а й вихід публікацій в блоки відповідей Google.

Ведення блогу дозволило не тільки охопити ряд запитів з семантики, в тому числі низькочастотних, і залучити по ним цільовий трафік (зростання трафіку і позицій сторінок блогу вплинув на зростання трафіку на цільові сторінки готелів). Вдалося створити корисний ресурс, який став цікавий нашої цільової аудиторії.

Безкоштовний трафік на сторінки /blog/ за період 1 липня 2017 — 8 червня 2019

Безкоштовний трафік на сторінки /hotels/

Мета-теги для сторінок блогу ми прописували вручну, незважаючи на наявність шаблонів автогенерации. В title і description були включені найбільш частотні запити, що відповідають тематиці статті, за якими ми хотіли ранжуватися.

Робота з побудови довідкового профілю туристичного сайту

При побудові посилального профілю для нового сайту важливо:

  • підбирати тільки авторитетні, якісні ресурси, тематика яких дозволяє природно розмістити статтю з посиланням на просувний сайт. В основному це сайти туристичної тематики (otpusk.com, mandria.ua), жіночі ресурси і ресурси для батьків (tochka.net, viva.ua, tvoymalysh.com.ua, moirebenok.ua), ЗМІ (bigmir.net, ukrinform. ua і ін.). Регіональність посилальної маси повинна відповідати регіону просування сайту.

  • використовувати максимально природний, різноманітний анкор-лист з акцентом на брендову складову.

Крім тематичність ресурсу при аналізі сайтів для розміщення посилань ми орієнтуємося на безліч показників якості сайту, серед яких:

  • регіон трафіку сайту-донора;
  • % трафіку з органіки;
  • динаміка трафіку;
  • співвідношення вхідних/вихідних посилань для сайту-донора;
  • інші метрики, що визначають авторитетність домену;
  • візуальний аналіз сайту-донора та ін.

 

Результати просування туристичного сайту

Впровадження розробленої стратегії SEO просування ресурсу coralfamily.ua дозволило збільшити трафік на 700% в порівнянні з показниками за аналогічний період минулого року.

У травні 2019 кількість користувачів сайту зросла на 580% в порівнянні з травнем 2018.

Не дивлячись на сезонність туристичного бізнесу, тенденція до зростання трафіку зберігається на час всього періоду просування сайту coralfamily.ua. На графіку показана динаміка зростання трафіку з моменту його запуску в липні 2017 року.

На графіку нижче показана динаміка трафіку за рік відповідно до даних Serpstat.

Кількість ключових фраз в пошуку за останній рік збільшилася в 30 разів — з 1602 ключових фраз в червні 2018 до 48734 ключових фраз в червні 2019.

На даний момент ми працюємо над розширенням структури сайту, шляхом створення нових посадкових сторінок під основні туристичні напрямки.

 

Висновки

  • Детальний аналіз ніші — запорука створення ефективної стратегії робіт по просуванню ресурсу.
  • Регулярні роботи щодо поліпшення технічної складової сайту є базою для будь-якої стратегії просування і підвищують ефективність інших робіт.
  • Задоволення попиту користувачів шляхом надання якісної, корисної і унікальної інформації повинно стати однією з основних цілей проекту.
  • Взаємодія всіх фахівців, що беруть участь в роботі над проектом і комплексний підхід до просування ресурсу — безпрограшний варіант, який обов’язково принесе позитивні результати.

Последние материалы рубрики

6 векторів масштабування брендового контенту

6 векторів масштабування брендового контенту

Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Компанії нарощують брендовий трафік — трафік,...

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про...

Як правильно оформити сторінку «Про нас»? Ми розповімо про шести ключових елементах, які можна інтегрувати на сторінку, а також...

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше...

При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання ― чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з...

Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році

Пандемія прискорила процес діджіталізаціі в суспільстві. Люди масово прийшли в Інтернет, щоб задовольняти свої базові потреби:...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті