Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як збільшити органічний трафік на 770% в туристичній ніші: кейс Coral Family

Як збільшити органічний трафік на 770% в туристичній ніші: кейс Coral Family

01.07.2019

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Ірина Янчук


 

Тип послуг: пошукове просування туристичного сайту

Проєкт: Coral Family

Сайт: coralfamily.ua

Результати просування:

  • поліпшення видимості по пріоритетним для компанії напрямках відпочинку;
  • трафік з органіки — більше 22 000 відвідувачів в місяць і близько 700 відвідувачів на добу;
  • приріст трафіку 770% в період січень-травень 2019 року (в порівнянні з аналогічним періодом 2018 р.).

Період робот: липня 2017 — травень 2019

 

Про проєкт

Концепція Coral Family розроблена фахівцями Coral Travel з метою задовольнити попит на сімейний відпочинок з дітьми різного віку. В рамках концепції відібрані найбільш комфортні готелі для відпочинку з дітьми, в яких працюють програми Sun Family Club і Sun Family Club Ultra (організація дозвілля для дітей у віці від 0,6 до 16 років). Також в комплекс послуг Coral Family входить Mama Service (власний колл-центр), страховка від невиїзду і гнучкі умови оплати.

 

Основні цілі проєкту

  • Зростання трафіку на сайт з органічного пошуку.
  • Збільшення видимості сайту в пошуковій видачі по цільових запитах.

 

Визначення стратегії робіт по просуванню туристичного сайту

  1. Аналіз ніші і можливостей для конкуренції.
  2. Технічна оптимізація сайту.
  3. Аналіз пошукової видачі і збір семантичного ядра.
  4. Робота з інформаційним контентом.
  5. Робота з побудови довідкового профілю сайту.

 

Аналіз ніші та можливостей для конкуренції

Ідея створення туристичного сайту, який спеціалізуватиметься виключно на готелях, що пропонують оптимальний пакет послуг і умов для відпочинку з дитиною, була продиктована призначеним для користувача попитом. Протягом багатьох років роботи на ринку, туроператор Coral Travel встиг сформувати власну базу готелів, які підходять для відпочинку сімей з дітьми різного віку (від немовлят до підлітків). Спеціально для цих готелів та була розроблена фірмова програма дитячого відпочинку Sun Family Club і її преміум варіант Sun Family Club Ultra.

На момент запуску програм Coral Family у деяких конкурентів вже існували аналогічні пропозиції і були створені окремі посадкові сторінки під ці пропозиції.

Спочатку на сайті Coral Travel також була реалізована окрема посадкова сторінка.

Основу видачі за відповідними запитами становили інформаційні публікації на тематичних ресурсах і сайтах агентств з добірками і рейтингами готелів і курортів. При цьому не було вузькоспеціалізованих сайтів, на яких можна було б знайти каталог з готелями, адаптованими під сімейний відпочинок. Рішення створити сайт, повністю присвячений відпочинку за кордоном з дітьми, було експериментом.

Цільові сторінки цього сайту — готелі. Нехай і ретельно відібрані на основі відповідності умовам концепції Coral Family і відгуків клієнтів, але ті ж готелі, що і на трастових сайтах відомих туристичних операторів і агентств, які давно зайняли своє місце на ринку і в результатах пошукової видачі.

В таких умовах стратегія “бути як всі” не спрацьовує. Запозичення елементів візуальної та тематичної складової з топових сайтів недостатньо для конкуренції зі старими, авторитетними ресурсами. Що вже говорити про спроби вийти в ТОП за рахунок посилань, коли на сайти конкурентів посилаються сотні, а то й тисячі унікальних доменів.

Тому основою стратегії просування Coral Family стало створення контенту — максимально якісного, релевантного і корисного для реальних людей.

Технічна оптимізація туристичного сайту

Якісна технічна оптимізація сайту істотно впливає на ефективність подальших робіт по просуванню туристичного сайту.

Перед стартом робіт був проведений технічний аудит, в ході якого виявлено основні проблеми, які могли негативно вплинути не сканування, індексацію і ранжування ресурсу в результатах пошуку. На основі даних аудиту складено технічне завдання, яке включало рекомендації за наступними пунктами:

  • супровід переїзду сайту на новий домен і захищений https протокол;
  • усунення внутрішніх дублів сторінок шляхом настройки коректних кодів відповіді сервера і вказівки канонічних адрес для різних типів сторінок;
  • оптимізація файлів robots.txt і sitemap.xml;
  • оптимізація сторінок пагінацію;
  • настройка шаблонів для автогенерации унікальних мета-тегів;
  • оптимізація швидкості завантаження сайту на десктопах і мобільних пристроях;
  • впровадження основних типів мікророзмітки (breadcrumblist, organization, hotel і ін.);
  • оптимізація зображень шляхом генерації унікальних тегів alt і title.

Важливо розуміти, що все це — базова оптимізація ресурсу, але для досягнення хороших результатів над якістю сайту необхідно працювати постійно. Потрібно регулярно перевіряти сайт на предмет появи нових помилок.

Значну роль сьогодні відіграють ще й поведінкові чинники. Поліпшити призначений для користувача досвід можна за допомогою впровадження нових елементів у функціональну і візуальну частини сайту.

Просування сайту — це не разові дії по оптимізації, а довгострокова робота, яка передбачає взаємодію SEO, розробника, копірайтера та інших фахівців, що беруть участь в поліпшенні сайту. Розуміння цього важливо для планування і розподілу ресурсів в довгостроковій перспективі.

 

Аналіз пошукової видачі та збір семантичного ядра туристичного сайту

При зборі семантики за проектом Coral Family ми орієнтувалися на:

  • вихідне наповнення сайту — в даному випадку, це каталог готелів для відпочинку з дітьми. На момент старту робіт на сайті були представлені тільки турецькі готелі, тому основою семантичного ядра стали запити пов’язані з відпочинком з дітьми в Туреччині, які ми включили в контент сторінок. Як приклад — блок питань і відповідей з головної сторінки туристичного сайту coralfamily.ua:

  • аналіз пошукової видачі — сторінок, які відображаються в результатах пошуку за запитами з нашого семантичного ядра. На цьому етапі важливі всі деталі: починаючи з того, які додаткові ключові слова використовуються на сторінках, які стабільно присутні в ТОПі, до аналізу пропозицій і закликів до дії, які використовують конкуренти з метою отримання переходів;
  • околотематіческую семантику — групи запитів з потенційно високим трафіком, які цікаві нашої цільової аудиторії, але під які у нас не було пропозицій і, відповідно, посадочних сторінок на сайті.

Збір семантики проводили з використанням сервісів:

  • Google Keyword Planner;
  • Ahrefs; Serpstat;
  • Keyword Tool і ін.

Таким чином ми постійно розширювали робочий список запитів.

Зібрана семантика, особливо та її частина, під яку у нас не було посадкових сторінок, визначила не тільки SEO стратегію, але й вплинула на розвиток концепції Coral Family.

Визначення семантичного ядра як списку запитів, які необхідно “вписати” на сайт з метою отримання трафіку — вельми обмежена, тому що в глобальному сенсі, збір семантики це аналіз попиту з боку користувачів. У свою чергу, аналіз пошукової видачі — це аналіз пропозицій з боку компаній, які хочуть отримати вигоду шляхом задоволення цього попиту.

З боку туроператора Coral Travel було проведено розширення списку готелів з урахуванням призначеного для користувача попиту. На сайт були додані готелі, які відповідають вимогам концепції Coral Family. Якщо на старті робіт на сайті було представлено тільки один напрямок для сімейного відпочинку — Туреччина, то зараз на сайті представлено 4 напрямки, включаючи також Єгипет, Грецію та Іспанію.

Для зручності користувачів на картках готелів почали виводити рейтинг готелів на TripAdvisor, заснований на думці відвідувачів.

Це рішення вирішило ряд проблем:

  • Дозволило включити в контент сторінок ключові слова пов’язані з відгуками і враженнями, так як своїх відгуків на сайті coralfamily.ua не було;
  • Підвищило рівень довіри до компанії. Ми не стали виводити “свої” рейтинги і оцінки, а запропонували орієнтуватися на оцінку одного з найбільш авторитетних ресурсів, яким користуються мільйони мандрівників;
  • Спростило процес прийняття рішення — відвідувач сайту відразу бачить рейтинг кожного готелю і розглядає тільки ті пропозиції, які відповідають його вимогам до якості послуг. Зрозуміло, процес прийняття рішення на цьому не закінчується, тому користувач одним кліком може перейти на сторінку готелю на tripadvisor.ru і отримати доступ до всіх відгуками, фото і рейтингам готелю.

Робота з інформаційним контентом туристичного сайту

Під час проведення аналізу ніші і можливостей для конкуренції було виявлено, що значну частину видачі становлять інформаційні публікації. Цільової аудиторії туристичного сайту були цікаві рейтинги і порівняння готелів, пам’ятки популярних курортів, які можна відвідати з дітьми, поради з організації сімейного відпочинку і інша інформація по вихованню та здоров’ю дітей, яка може виявитися корисною на практиці.

Орієнтуючись на околотематіческіе запити, які були виявлені в процесі підготовки семантичного ядра сайту, ми сформували список тем для написання статей в блог сайту.

Кожна стаття відповідала певному кластеру семантики. Але головною вимогою при написанні статей не була відсоток ключових слів в тексті, водність, спамность або інші формальні показники якості контенту, а корисність. Корисність контенту була нашою основною метою і основною вимогою, яке ми висували авторам і це дало результати.

Приклади: 

Стаття, в якій розглядаються найпопулярніші туристичні напрямки для відпочинку з дітьми і кращі періоди для комфортного сімейного відпочинку — посилання 

Підбірка найкращих недорогих готелів для відпочинку з дітьми в Туреччині — посилання.

Якщо для написання якісної статті було необхідно залучити профільних фахівців, їх залучали. Так було з текстом, написаним разом з партнерами Coral Family — педіатрами клініки Doctor Sam — посилання.

Показником якості статей був не тільки постійне зростання трафіку, а й вихід публікацій в блоки відповідей Google.

Ведення блогу дозволило не тільки охопити ряд запитів з семантики, в тому числі низькочастотних, і залучити по ним цільовий трафік (зростання трафіку і позицій сторінок блогу вплинув на зростання трафіку на цільові сторінки готелів). Вдалося створити корисний ресурс, який став цікавий нашої цільової аудиторії.

Безкоштовний трафік на сторінки /blog/ за період 1 липня 2017 — 8 червня 2019

Безкоштовний трафік на сторінки /hotels/

Мета-теги для сторінок блогу ми прописували вручну, незважаючи на наявність шаблонів автогенерации. В title і description були включені найбільш частотні запити, що відповідають тематиці статті, за якими ми хотіли ранжуватися.

Робота з побудови довідкового профілю туристичного сайту

При побудові посилального профілю для нового сайту важливо:

  • підбирати тільки авторитетні, якісні ресурси, тематика яких дозволяє природно розмістити статтю з посиланням на просувний сайт. В основному це сайти туристичної тематики (otpusk.com, mandria.ua), жіночі ресурси і ресурси для батьків (tochka.net, viva.ua, tvoymalysh.com.ua, moirebenok.ua), ЗМІ (bigmir.net, ukrinform. ua і ін.). Регіональність посилальної маси повинна відповідати регіону просування сайту.

  • використовувати максимально природний, різноманітний анкор-лист з акцентом на брендову складову.

Крім тематичність ресурсу при аналізі сайтів для розміщення посилань ми орієнтуємося на безліч показників якості сайту, серед яких:

  • регіон трафіку сайту-донора;
  • % трафіку з органіки;
  • динаміка трафіку;
  • співвідношення вхідних/вихідних посилань для сайту-донора;
  • інші метрики, що визначають авторитетність домену;
  • візуальний аналіз сайту-донора та ін.

 

Результати просування туристичного сайту

Впровадження розробленої стратегії SEO просування ресурсу coralfamily.ua дозволило збільшити трафік на 700% в порівнянні з показниками за аналогічний період минулого року.

У травні 2019 кількість користувачів сайту зросла на 580% в порівнянні з травнем 2018.

Не дивлячись на сезонність туристичного бізнесу, тенденція до зростання трафіку зберігається на час всього періоду просування сайту coralfamily.ua. На графіку показана динаміка зростання трафіку з моменту його запуску в липні 2017 року.

На графіку нижче показана динаміка трафіку за рік відповідно до даних Serpstat.

Кількість ключових фраз в пошуку за останній рік збільшилася в 30 разів — з 1602 ключових фраз в червні 2018 до 48734 ключових фраз в червні 2019.

На даний момент ми працюємо над розширенням структури сайту, шляхом створення нових посадкових сторінок під основні туристичні напрямки.

 

Висновки

  • Детальний аналіз ніші — запорука створення ефективної стратегії робіт по просуванню ресурсу.
  • Регулярні роботи щодо поліпшення технічної складової сайту є базою для будь-якої стратегії просування і підвищують ефективність інших робіт.
  • Задоволення попиту користувачів шляхом надання якісної, корисної і унікальної інформації повинно стати однією з основних цілей проекту.
  • Взаємодія всіх фахівців, що беруть участь в роботі над проектом і комплексний підхід до просування ресурсу — безпрограшний варіант, який обов’язково принесе позитивні результати.

Почніть якісне SEO-просування з Webpromo!

Дізнайтеся вартість, терміни і перелік робіт для вашого проєкту

    Останні матеріали рубрики

    Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

    Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

    Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

    Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

    Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

    Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

    Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

    Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

    Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності