Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Комплекс SEO для сайту малого бізнесу: кейс ukesa.com.ua

Комплекс SEO для сайту малого бізнесу: кейс ukesa.com.ua

21.01.2019

Ольга


Тип послуги: пошукове просування e-commerce проєкту

Проєкт: інтернет-магазин риболовного приладдя «У Кеса»

Сайт: ukesa.com.ua

Результат:

  • зростання трафіку на 50% в сезонний період продажів;
  • збільшення доходу з безкоштовного трафіку на 52% в порівнянні з минулим роком.

Період робіт: листопад 2017 г. – жовтень 2018 г.

Основна ціль проєкту:

Збільшення цільового трафіку з органіки на сайт.

Збільшення конверсії з органічного трафіку.

Про проєкт

Інтернет-магазин «у Кеса» заснований у 2009 році на базі офлайн-магазину з продажу товарів для риболовлі та активного відпочинку.

Визначення стратегії робіт над проєктом

В рамках стратегії просування були проведені наступні роботи:

  1. Аналіз конкурентів в ніші.
  2. Усунення технічних проблем сайту.
  3. Рекомендації з доопрацювання структури сайту.
  4. Роботи по поліпшенню юзабіліті.
  5. Роботи по нарощуванню посилальної маси.

Аналіз конкурентів у ніші

Аналіз сайтів-конкурентів в ніші включав в себе:

  1. Нормативний аналіз конкурентів.
  2. Аналіз трафіку і пошукових запитів, за якими ранжуються конкуренти.
  3. Аналіз поведінкових факторів сайтів конкурентів.

Даний аналіз дозволив виявити такі особливості:

  1. У конкурентів проводяться PR-активності, а також є сильні посилальні профілі. Були виявлені особливості ведення кампаній по лінкбілдінгу.
  2. Основне джерело посилальної маси для конкурентів: тематичні і околотематіческіе трастові сайти, нішеві новинні і загальнотематичні сайти. Також конкуренти використовують крауд.
  3. Була зібрана база тематичних майданчиків на яких розміщувалися конкуренти.
  4. Були реалізовані деякі особливості юзабіліті сайту.

Усунення технічних проблем сайту

На етапі технічного аналізу були підготовлені критично важливі для подальшого успіху проєкту рекомендації:

1. У видачі були виявлені сторінки які дублювали цільові сторінки сайту:

  • сторінки з неіснуючими параметрами в URL які дублювали цільові.
    Приклад: цільова сторінка ukesa.com.ua/primanki-prikormki/3kbaits
    дубль сторінки ukesa.com.ua/3kbaits,
  • сторінки загального каталогу відкриті для індексації
    Приклад: цільова сторінка ukesa.com.ua/voblery
    дубль сторінки ukesa.com.ua/rybolovnye-snasti/voblery

Дані сторінки сталася на сайті через особливості CMS і потрапляли в індекс ПС ускладнюючи просування основних сторінок сайту в пошуковій видачі.

У щотижневому режимі проводились роботи по виявленню і видаленню таких сторінок з індексу ПС, згодом всі проблеми з виникненням таких сторінок були вирішені, все дублі усунені.

2. Оптимізація швидкості завантаження сторінок сайту.

Були впроваджені рекомендації по оптимізації швидкості завантаження.

3.Робота над контентом.

Проводилося як написання контенту для нових цільових сторінок, так і дооптімізація існуючого контенту на сайті.

4. Перегляд мета-тегів і мікророзмітки даних.

Була проведена коригування шаблонів мета-тегів і прописаним ручних мета-тегів (пріоритет: сторінки ТОП 11-30), а також поліпшення привабливості сниппета для збільшення кликабельности (пріоритет: сторінки які вже в ТОП 10 але повільно рухалися до ТОП 3). Також ключову роль для поліпшення привабливості сниппета зіграла мікророзмітки товарів і категорій.

Приклад сніппету:

Рекомендації з доробок структури сайту

Раніше на сайті було створено сторінки товарів з прив’язкою до бренду, які були відкриті для індексації і оптимізовані під запити товар + бренд. Такі сторінки високо ранжувались, але так як вони були створені як сторінки основної структури, то таких сторінок було невелику кількість і вони погано масштабувати в рамках поточної структури сайту.

Для розширення структури і збільшення точок входу на сайт було прийнято рішення щодо створення додаткових фільтрів і відкриття їх для індексації. Для цього зі сторінок які були раніше на сайті були налаштовані редіректи на сторінки фільтрів по бренду.

Таким чином вдалося привести структуру сайту до єдиного вигляду і налаштувати коректну генерації ЧПУ для но

Роботи для покращення юзабіліті

При впроваджень рекомендацій з попереднього пункту також були впроваджені рекомендації по юзабіліті для усвідомлених фільтрів на сторінках категорій. Раніше сторінки товарів по бренду виводилися списком в основному меню.

Раніше карта кліків на сторінці https://ukesa.com.ua/voblery/ виглядала таким чином (дані за вересень 2017)

Як бачимо основні кліки припадали на кілька брендів.

Після впровадження рекомендацій по створенню та налагодженню нових фільтрів користувачі почали активніше кликати на інші бренди і ефективніше взаємодіяти з сайтом (дані за вересень 2018)

Також в наступних періодах були впроваджені рекомендації по розташуванню пунктів меню, елементів головної сторінки і елементів на картках товарів.

Роботи для нарощування посилальної маси

При аналізі посилальної маси сайту було виявлено кілька проблем:

  • посилальний спам;
  • втрата маси посилань.

Деякі великі трастові ресурси почали закривати витікаючі посилання атрибутом nofollow, так само паралельно на сайті почав з’являтися контрольний спам.

У великій кількості були виявлені як посилання зі сторінок сайтів — аналізаторів так і посилання з сайтів adult тематики і інші.

У зв’язку з цим необхідно було прискореними темпами аналізувати втрати і відновлювати якість посилальної маси і примножувати її кількість шляхом видобутку нових посилань.

Для цього були проведені роботи з аналізу довідкових профілів конкурентів і згодом проводилося нарощування посилальної маси з урахуванням отриманих даних. Варто уточнити що роботи проводяться і по сьогоднішній день, так як нарощування маси це один з найважливіших і безперервних процесів в оптимізації ресурсу.

У напрямку зовнішньої оптимізації були поставлені наступні завдання:

  1. Контроль якості посилальної маси. Спамние посилання які були знайдені в результаті аналізу відправлялися на відхилення інструментом Disavow Links Tool.
  2. Залучення посилань з якісних тематичних ресурсів. Крім контенту для сайту, також готується контент для зовнішніх ресурсів з урахуванням специфіки ресурсу на якому планується розміщення статті. Таким чином, були встановлені контакти і розміщені матеріали на сайтах рибальської тематики, а також на ресурсах які публікують контент суміжних тематик. Розміщення інформації про магазин велося на сайтах різних ЗМІ. На основі зібраних даних, був підготовлений план по нарощуванню посилальної маси який включав в себе:
  • базу тематичних і околотематичних донорів, а також трастових ЗМІ;
  • оптимальний для сайту анкор план.

Так виглядає графік посилальної маси сайту ukesa.com.ua:

В результаті проведених робіт вдалося вийти на стабільне зростання посилального профілю сайту. Різкий стрибок на графіку є наймасштабнішим в історії проекту посилальним спамом який був благополучно відправлений на відхилення. Завдяки своєчасним діям він не вплинула негативно ефекту.

Використання різноманітних анкоров і типів посилань допомогло підвищити якість і релевантність посилальної маси з точки зору пошукових систем.

Кількість доменів в зоні .UA для сайту ukesa.com.ua 37% від загальної кількості. Так як діяльність аналізованого сайту направлена на Україну, даний показник може бути збільшений.

На сьогоднішній день контрольний профіль сайту виглядає природно, що служить позитивним сигналом для пошукової системи при ранжируванні сайту.

Висновки робіт:

Впровадження розробленої стратегії просування для сайту ukesa.com.ua дозволило збільшити кількість відвідувачів в сезонний період і трафік продовжує зростати.

У період з листопада 2017 р. по жовтень 2018 р. зафіксовано зростання трафіку на 50% в сезонний період продажів, що безсумнівно позначалося на самих продажах.

Нижче представлені дані Google Analytics з органічного трафіку з листопада 2017 р. по жовтень 2018 р.:

Трафік на початку сезону (вересень місяць) збільшився з 18940 до 28668 користувачів в місяць в порівнянні з вереснем 2017 р.

Дохід в цей період виріс на 56,5% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

Специфіка роботи над проєктом

Варто відзначити такий важливий фактор як сезонність. У кожному проекті є свої специфіки і нюанси в які обов’язково потрібно вникати оптимізатора для досягнення максимального результату. Один з таких факторів для даного проекту є сезонність.

Так як сайт ukesa.com.ua в основному специализируеться на продажу рибальських снастей і товарів які пов’язані з риболовлею, проект має яскраво виражену сезонність.

У зв’язку із закінченням зимового рибальського сезону і початком періоду заборони (обмежень) на риболовлю в зв’язку з нерестом у весняний період (кінець лютого — початок березня) щорічно спостерігається різкий спад по трафіку, період »не сезону” це в основному три місяці весни і перші два місяці літа. Починаючи з серпня (можливо і раніше, тут також відіграють роль кілька факторів на яких ми не будемо зупинятися) починається активний сезон і сайт до цього часу повинен бути у всеозброєнні.

З цього все масштабні впровадження які можуть спричинити за собою осідання (зміни структури, редизайн сайту, перехід на захищений протокол і т.д.) рекомендується впроваджувати в “несезон”. Так як головне, для кожного комерційного сайту це в першу чергу скільки грошей він приносити його власнику.

Висновки

  • Розуміння особливостей ніші дуже важливий момент в роботі над проектом.
  • Постійний аналіз пошукового попиту і пошук нових точок входу, є ефективним інструментом для постійного зростання проекту.
  • Аналізу конкурентів дає розуміння, що працює у них, і що з великою часткою ймовірності може спрацювати для вашого проекту. А також, що не варто копіювати все підряд.
  • Комплексна безперервна робота дає результат.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті