Ринок української медійної реклами скоротився на 63% — дослідження ВРК
08.12.2022
Всеукраїнська рекламна коаліція провела дослідження об’ємів рекламно-комунікаційного ринку України у 2022 році. З урахуванням всіх видів медіа, загальні втрати на ринку реклами — 63%.
Найбільше падіння відбулось у рекламі в кінотеатрах (-92%), на ТБ (-81%) та у пресі (-79%) — у співвідношенні з даними 2021 року. Що ж стосується digital-реклами (банерна реклама, оголошення в соцмережах, rich media, цифрове відео, ключаючи YouTube) — об’єм зменшився на 42%. Загалом інтернет-ринок втратив 36% рекламних коштів.
«Таким чином, рекламний медіа ринок України у 2022 році загалом втратив близько двох третин свого обсягу у гривні, без урахування інфляційних процесів. Як розвиватимуться події на ринку реклами 2023 року залежить більшою мірою від ЗСУ та успіхів на полях битв, ніж безпосередньо від рекламодавців. Тому сьогодні для рекламістів немає важливішого завдання, ніж працювати, наближаючи нашу перемогу.» — зазначив Максим Лазебник, директор ВРК.