Комплексне SEO-просування страхового агентства: кейс компанії “АСКО ДС”
05.04.2019
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Василь Ревтюх
Тип послуги: пошукове просування e-commerce проєкту
Проєкт: Askods
Сайт: askods.com
Результат:
- приріст трафіку на 316%;
- збільшення кількості візитів користувачів з мобільних пристроїв більш ніж на 20%
Період роботи: серпень 2018 р. — січень 2019 р.
Основні цілі проєкту:
Залучення цільового трафіку з органічного пошуку на сайт.
Збільшення видимості сайту по цільових запитах в пошукових системах.
«Страхова компанія АСКО ДС» з 1991 року забезпечує страховий захист фізичних і юридичних осіб. Має розгалужену мережу філій на території України: в Харківській, Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Запорізькій, Київській, Полтавській, Тернопільській, Львівській та Волинській областях.
Головні переваги компанії:
- швидке врегулювання страхових подій;
- виплати в повному обсязі і в мінімальні терміни;
- фінансова стійкість;
- професіоналізм і досвід працівників;
- пряме врегулювання збитків по «Автоцивілки».
«СК АСКО ДС» є членом Асоціації Страховий Бізнес (АСБ), Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ), кандидат в члени Президії МТСБУ, і займає лідируючу позицію серед страховиків, які оперативніше усіх врегулюють страхові випадки по ОСЦПВ ( «Автоцивілки» ).
На сьогодні в «СК АСКО ДС» працює понад 300 осіб (половина з яких трудяться в цій сфері більше 10 років).
Визначення стратегії робіт по проєкту
На старті робіт основним завданням було складання стратегії і визначення максимально ефективного шляху розвитку проекту.
Були проведені наступні роботи:
- комплексний аналіз конкурентів в регіоні просування (UA), а також в RU сегменті;
- усунення технічних проблем сайту;
- аналіз пошукової видачі в ніші і збір семантичного ядра;
- контентний аналіз основних цільових сторінок сайту;
- аналіз посилального профілю і Link-маркетинг.
Комплексний аналіз конкурентів у ніші
- Нормативний аналіз конкурентів
- Аналіз трафіку і пошукових запитів, за якими ранжуються конкуренти
- Аналіз тематичної стратегії конкурентів і структури їхніх сайтів
Даний аналіз дозволив виявити наступні особливості ніші:
- Успіх конкурентів в ніші залежить від грамотної структури і наявності цільових сторінок під ключові запити.
- У всіх конкурентів проводяться PR-активності, що, відповідно, приносить сайтам великий обсяг брендового трафіку. Також у конкурентів сильні посилальні профілі з грамотним використанням додаткових цільових сторінок під ключові запити при менш активної кампанії по лінкбілдінгу.
- Безліч конкурентів використовують блог в якості додаткового каналу залучення трафіку на сайт.
- Основне джерело посилальної маси для конкурентів: тематичні і близько тематичні трастові сайти, нішеві новинні і загальнотематичні сайти. Також конкуренти використовують крауд-посилання.
Усунення технічних проблем сайту
Було проведено технічний аналіз сайту і підготовлені рекомендації щодо оптимізації. На етапі технічного аналізу проекту були складені рекомендації щодо усунення проблем з індексацією і скануванням сайту (поточних і тих, які можуть виникнути в майбутньому):
- усунення битих посилань в коді і редиректів на 404-е сторінки;
- видалення подвійний мовної вкладеності;
- коригування мікророзмітки “хлібні крихти”;
- оптимізації xml карти сайту;
- оптимізація robots.txt;
- коригування URL-адрес;
- рекомендації щодо оптимізації мобільної версії сайту і т.д.
Впровадження даних рекомендацій виключило появу помилок при активній роботі над сайтом і on-page оптимізації сторінок.
Рекомендації по розширенню структури сайту
При детальному аналізі структури сайту було виявлено та усунуто такі проблеми:
- Зайва вкладеність для страхових послуг.
Для поліпшення ранжирування пріоритетних сторінок сайту була усунена вкладеність “/strahovye-uslugi/” і зроблена прив’язка всіх страхових послуг до головної сторінки. - Неінформативна вкладеність “/buy/.
Дана вкладеність направляла користувачів на 404-ю сторінку.
На основі аналізу пошукових запитів і комплексного аналізу конкурентів були підготовлені рекомендації щодо оптимізації структури сайту:
- Рекомендації по створенню нових корисних категорій/сторінок послуг:
- Сторінка “Калькулятор ОСАГО” (у 83% конкурентів був інструмент “калькулятор ОСАГО”, але тільки у 50% з них під цю послугу створено окрему сторінку);
- Сторінка “Електронний поліс ОСАГО” (тільки у 33% конкурентів була реалізована окрема сторінка під цю послугу). На сайті askods.com дана послуга реалізована на піддомені epolis.askods.dn.ua. Були видані рекомендації по перенесенню послуги на основний домен;
- Категорія “Подорож” (у 83% конкурентів на сайті є категорії “Подорож” або “Туризм”. Виходячи з цього, на сайті askods.com була створена нова категорія “Подорож”, в яку були перенесені всі послуги туристичного страхування. Дані сторінки раніше знаходилися в менш релевантною категорії “Особисте страхування”.
- Оптимізація структури категорії «Автострахування»
В ході аналізу сайту була виявлена проблема в логіці структури сайту: послуги автострахування були розбиті за двома категоріями — «Автоцивілка» та «Автострахування». Категорія «Автоцивілка» дублювала сторінку послуги «Автоцивілка (ОСЦПВ)». Це призводило до того, що в пошуковій видачі по релевантними запитами відображалася тільки одна сторінка, а друга потрапляла в дод. індекс.
3. Розподіл внутрішньої ваги
Були видані рекомендації по реалізації додаткового блоку з перелінковкою на сторінках категорій:
Аналіз пошукової видачі в ніші та збір семантичного ядра
На початку робіт ми почали зі збору семантичного ядра, так як наші наступні рекомендації щодо оптимізації структури та створення додаткових сторінок базувалися на зібраному СЯ. Звичайно, пріоритети були на ВЧ-запити, що стосується страхування авто (ОСАГО, КАСКО) та туристичного страхування.
Етапи збору семантичного ядра:
- Збір всіх запитів, які ми можемо виявити і аналіз доп. запитів, які використовують конкуренти;
- Кластеризація запитів;
- Розподіл кластерів СЯ за цільовими сторінками, які вже були на сайті;
- Підготовка рекомендацій щодо створення нових сторінок, грунтуючись на зібраному СЯ.
Після збору семантичного ядра і первинних вимірів, отримали наступні позиції:
- 1-10 позиція — 23 запити
- 11-20 позиція — 12 запитів
- 21-50 позиція — 85 запитів
В ході робіт СЯ продовжувало розширюватися. Після впровадження наших рекомендацій результати значно покращилися:
- 1-10 позиція — 43 запитів;
- 11-20 позиція — 47 запитів;
- 21-50 позиція — 164 запитів.
Контентний аналіз сайту
На сайті були відсутні тексти, або на сторінках були розміщені не унікальні, переспамленние тексти. Після детального аналізу сторінок сайту askods.com і сторінок конкурентів були підготовлені ТЗ під зібране семантичне ядро. Був написаний оптимізований контент, частина з якого вже додали на сайт.
Також були переглянуті і актуалізовані мета-теги, що дозволило розширити перелік ключових слів в сниппета:
В результаті внесення частини рекомендованих мета-тегів на сайт отримали поліпшені сніпетти, які підвищили CTR з 2,4% до 3,1%.
Роботи зі збільшення посилальної маси
Видимість бренду в пошуковій системі була низькою на початковому етапі просування, тому основним завданням стояло розвиток бренду. Акцент при розміщенні посилань робився на якість і показники майданчиків (так, як на сайті присутня проблема якості посилальної маси і якості анкорного листа) В напрямку зовнішньої оптимізації були поставлені наступні завдання:
- Контроль якості посилальної маси. Спамние посилання, що з’являються на сайт, відправлялися на відхилення інструментом Disavow Links Tool;
- Залучення посилань з якісних тематичних ресурсів. Крім контенту для сайту, також готується контент для зовнішніх ресурсів з роз’ясненням специфіки страхових послуг, а також особливості їх вибору. Таким чином були встановлені контакти і розміщені матеріали на сайтах infocar.ua, autoportal.ua, mmr.net.ua, так як саме на таких ресурсах сконцентрована основна цільова аудиторія. Також розміщення інформації про послуги компанії велося на сайтах регіональних ЗМІ. На основі зібраних даних, а також виявлених особливостей був підготовлений оптимальний план з нарощування посилальної маси який включав в себе:
- базу нових унікальних тематичних і околотематіческіх майданчиків для розміщення інформації про діяльність та послуги компанії;
- оптимальний план розподілу анкоров для зовнішніх посилань
В результаті проведених робіт вдалося вийти на стабільне зростання посилальної маси сайту. Використання різноманітних типів анкоров і nofollow / dofollow посилань допомогло підвищити якість і релевантність посилальної маси.
За період просування кількість унікальних доменів-донорів зросла з 47 до 92.
Нижче представлений графік зростання посилальної маси на сайт:
Також внаслідок залучення регіональних майданчиків-донорів кількість доменів в зоні UA для сайту askods.com становить 42% від загальної кількості.
На сьогоднішній день контрольний профіль сайту виглядає більш природним, ніж на початку просування, коли значна частина доменів припадала на RU регіон. Збільшення кількості регіональних майданчиків служить позитивним сигналом для пошукової системи при ранжируванні сайту.
Використання різноманітних анкоров і типів посилань допомогло підвищити якість і релевантність посилальної маси з точки зору пошукових систем:
Результати робіт
Впровадження розробленої стратегії просування для сайту askods.com дозволило збільшити кількість відвідувань щомісяця в 2,2 рази: за період просування з серпня 2018 по січень 2019 трафік виріс з 794 до 1750 користувачів на місяць. На даний момент трафік продовжує зростати.
Нижче представлені дані Google Analytics з органічного трафіку за період «серпень 2018 – січень 2019»:
У порівнянні з минулим роком вдалося отримати приріст трафіку на 316%:
В результаті виконаних робіт збільшилася кількість заходів користувачів c мобільних пристроїв більш ніж в два рази (з 18,6% до 39,7%) в порівнянні з минулим роком.
В цілому, кількість всіх користувачів мобільних пристроїв зросла на 20%. Надалі тенденція зростання мобільного трафіку буде враховуватися для поліпшення стратегії просування ресурсу.
У період просування з серпня 2018 по січень 2019 видимість домену в пошуковій системі Google збільшилася в 3,5 рази, що можна побачити на графіку нижче:
Кількість ключових фраз в пошуку виросло в 3 рази (з 1 086 до 3 334) і продовжує зростати:
Висновки
- Позитивних результатів вдалося досягти завдяки правильно обраній стратегії просування ресурсу;
- Комплексний аналіз конкурентів і пошукового попиту — ефективні інструменти для побудови стратегії просування;
- Оптимізація структури сайту — важливий “пазл” комплексної оптимізації сайту, яким не можна нехтувати.
- Тільки завдяки комплексному підходу до робіт в SEO-оптимізації можна досягти значних результатів.