Головна » Блог » Сезон новорічного шопінгу вже стартував

Сезон новорічного шопінгу вже стартував

24.11.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Великий дослідницький центр Ipsos спільно з Google провели дослідження, згідно з яким вже розпочався запуск сезону новорічного шопінгу. 21% споживачів купують новорічні подарунки наперед, починаючи з червня.

Сезон новогоднего шопинга



У 2020 році користувачі масово робили новорічні покупки в онлайн-форматі, що стало найбільшим новорічним сезоном за всю історію. Пандемія COVID-19 значно вплинула на традиційні звички та поведінку споживача. Висока активність призвела до технічних збоїв у системах оплати, логістики та, відповідно, затримок з доставки. У 2021 році багато хто вирішив підготуватися заздалегідь, щоб уникнути додаткових непередбачених ситуацій. За даними дослідження, майже 21% користувачів почали пошук новорічних подарунків ще в червні. Це стосується Європи, включаючи Близький Схід та Африку (EMEA).

Сезон новогоднего шопинга

Якщо говорити про рітейлерів, то тут посилюватиметься конкуренція. Завдяки попиту необхідно заздалегідь підготуватися до святкових сезонних кампаній. Згідно з опитуванням, 37% користувачів очікують, що пандемія знову внесе корективи до новорічного шопінгу. Основні питання, які турбують покупця:

  • своєчасна доставка;
  • наявність товару.

Клієнти розуміють, що можуть виникнути труднощі у святковий сезон, тому регулярно перевіряють наявність продукції за допомогою пошуку. При цьому більшість продовжує здійснювати новорічні покупки через онлайн-магазини, але вже більш усвідомлено підходять до покупки. Перевагою стала підтримка локального бізнесу, щоб уникнути ризиків з невчасною доставкою, віддаючи перевагу місцевим магазинам.

Є окрема категорія споживачів, хто відкладає покупки до початку сезонних розпродажів (Хелловін, Чорна п’ятниця). До цієї кількості належать 46% населення. В даний період вони можуть вивчати тренди і придивлятися до продукції, що сподобалася в інтернеті.

Сезон новогоднего шопинга



Незважаючи на те, що 2020 рік став найбільшим сезоном, в поточному році очікується ще більший попит. Сфера рітейлу вже адаптувалася до умов пандемії, використовуючи нові додаткові інструменти для взаємодії з клієнтами у святковий період.

У свою чергу, є можливість підтримати “ранніх” покупців та допомогти їм підготуватися. Перед початком новорічного сезону слід дотримуватись простих рекомендацій:

  1. Узгодженість товару. Цей критерій особливо стосується офлайн-магазинів. Багато хто здійснює покупки в інтернеті, проте звичайні магазини також приносять високу прибутковість на Новий рік. Завдання бренду забезпечити однакову продукцію, однаковий асортимент як на цифрових майданчиках, так і в офлайн-магазинах.
  2. Уважність. Важливо розуміти “слабкі” сторони під час святкового часу. Відповіді на які питання шукатиме споживач та допоможе йому вирішити це питання. Якщо товару немає, запропонувати альтернативу, спираючись на інтереси клієнта.
  3. Чіткість та визначеність. Не слід давати “хибних надій”. Це стосується наявності та доставки. Якщо прогнозуються затримки з постачанням чи проблеми з логістикою, оплатою, краще заздалегідь попередити про можливі складнощі. Споживач усвідомлено купує, враховуючи ризики. Бренд при цьому підвищує довіру до себе та лояльність з боку клієнта.

Початок святкового сезону стрімко наближається, тому пропонуємо розпочинати підготовку. Варто звернути увагу на категорію споживачів, хто вже написав власний “Wish List” і вивчатиме ринок пропозицій зараз.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності