Сезон новорічного шопінгу вже стартував
24.11.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Великий дослідницький центр Ipsos спільно з Google провели дослідження, згідно з яким вже розпочався запуск сезону новорічного шопінгу. 21% споживачів купують новорічні подарунки наперед, починаючи з червня.
У 2020 році користувачі масово робили новорічні покупки в онлайн-форматі, що стало найбільшим новорічним сезоном за всю історію. Пандемія COVID-19 значно вплинула на традиційні звички та поведінку споживача. Висока активність призвела до технічних збоїв у системах оплати, логістики та, відповідно, затримок з доставки. У 2021 році багато хто вирішив підготуватися заздалегідь, щоб уникнути додаткових непередбачених ситуацій. За даними дослідження, майже 21% користувачів почали пошук новорічних подарунків ще в червні. Це стосується Європи, включаючи Близький Схід та Африку (EMEA).
Якщо говорити про рітейлерів, то тут посилюватиметься конкуренція. Завдяки попиту необхідно заздалегідь підготуватися до святкових сезонних кампаній. Згідно з опитуванням, 37% користувачів очікують, що пандемія знову внесе корективи до новорічного шопінгу. Основні питання, які турбують покупця:
- своєчасна доставка;
- наявність товару.
Клієнти розуміють, що можуть виникнути труднощі у святковий сезон, тому регулярно перевіряють наявність продукції за допомогою пошуку. При цьому більшість продовжує здійснювати новорічні покупки через онлайн-магазини, але вже більш усвідомлено підходять до покупки. Перевагою стала підтримка локального бізнесу, щоб уникнути ризиків з невчасною доставкою, віддаючи перевагу місцевим магазинам.
Є окрема категорія споживачів, хто відкладає покупки до початку сезонних розпродажів (Хелловін, Чорна п’ятниця). До цієї кількості належать 46% населення. В даний період вони можуть вивчати тренди і придивлятися до продукції, що сподобалася в інтернеті.
Незважаючи на те, що 2020 рік став найбільшим сезоном, в поточному році очікується ще більший попит. Сфера рітейлу вже адаптувалася до умов пандемії, використовуючи нові додаткові інструменти для взаємодії з клієнтами у святковий період.
У свою чергу, є можливість підтримати “ранніх” покупців та допомогти їм підготуватися. Перед початком новорічного сезону слід дотримуватись простих рекомендацій:
- Узгодженість товару. Цей критерій особливо стосується офлайн-магазинів. Багато хто здійснює покупки в інтернеті, проте звичайні магазини також приносять високу прибутковість на Новий рік. Завдання бренду забезпечити однакову продукцію, однаковий асортимент як на цифрових майданчиках, так і в офлайн-магазинах.
- Уважність. Важливо розуміти “слабкі” сторони під час святкового часу. Відповіді на які питання шукатиме споживач та допоможе йому вирішити це питання. Якщо товару немає, запропонувати альтернативу, спираючись на інтереси клієнта.
- Чіткість та визначеність. Не слід давати “хибних надій”. Це стосується наявності та доставки. Якщо прогнозуються затримки з постачанням чи проблеми з логістикою, оплатою, краще заздалегідь попередити про можливі складнощі. Споживач усвідомлено купує, враховуючи ризики. Бренд при цьому підвищує довіру до себе та лояльність з боку клієнта.
Початок святкового сезону стрімко наближається, тому пропонуємо розпочинати підготовку. Варто звернути увагу на категорію споживачів, хто вже написав власний “Wish List” і вивчатиме ринок пропозицій зараз.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Апгрейд TikTok за жовтень. Останні оновлення на платформі;
- November 2021 Core Update — запуск оновлення ядра Google
- YouTube запустив платформу для шопінгу в режимі реального часу.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.