Головна » Блог » Сезон новорічного шопінгу вже стартував

Сезон новорічного шопінгу вже стартував

24.11.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Великий дослідницький центр Ipsos спільно з Google провели дослідження, згідно з яким вже розпочався запуск сезону новорічного шопінгу. 21% споживачів купують новорічні подарунки наперед, починаючи з червня.

Сезон новогоднего шопинга



У 2020 році користувачі масово робили новорічні покупки в онлайн-форматі, що стало найбільшим новорічним сезоном за всю історію. Пандемія COVID-19 значно вплинула на традиційні звички та поведінку споживача. Висока активність призвела до технічних збоїв у системах оплати, логістики та, відповідно, затримок з доставки. У 2021 році багато хто вирішив підготуватися заздалегідь, щоб уникнути додаткових непередбачених ситуацій. За даними дослідження, майже 21% користувачів почали пошук новорічних подарунків ще в червні. Це стосується Європи, включаючи Близький Схід та Африку (EMEA).

Сезон новогоднего шопинга

Якщо говорити про рітейлерів, то тут посилюватиметься конкуренція. Завдяки попиту необхідно заздалегідь підготуватися до святкових сезонних кампаній. Згідно з опитуванням, 37% користувачів очікують, що пандемія знову внесе корективи до новорічного шопінгу. Основні питання, які турбують покупця:

  • своєчасна доставка;
  • наявність товару.

Клієнти розуміють, що можуть виникнути труднощі у святковий сезон, тому регулярно перевіряють наявність продукції за допомогою пошуку. При цьому більшість продовжує здійснювати новорічні покупки через онлайн-магазини, але вже більш усвідомлено підходять до покупки. Перевагою стала підтримка локального бізнесу, щоб уникнути ризиків з невчасною доставкою, віддаючи перевагу місцевим магазинам.

Є окрема категорія споживачів, хто відкладає покупки до початку сезонних розпродажів (Хелловін, Чорна п’ятниця). До цієї кількості належать 46% населення. В даний період вони можуть вивчати тренди і придивлятися до продукції, що сподобалася в інтернеті.

Сезон новогоднего шопинга



Незважаючи на те, що 2020 рік став найбільшим сезоном, в поточному році очікується ще більший попит. Сфера рітейлу вже адаптувалася до умов пандемії, використовуючи нові додаткові інструменти для взаємодії з клієнтами у святковий період.

У свою чергу, є можливість підтримати “ранніх” покупців та допомогти їм підготуватися. Перед початком новорічного сезону слід дотримуватись простих рекомендацій:

  1. Узгодженість товару. Цей критерій особливо стосується офлайн-магазинів. Багато хто здійснює покупки в інтернеті, проте звичайні магазини також приносять високу прибутковість на Новий рік. Завдання бренду забезпечити однакову продукцію, однаковий асортимент як на цифрових майданчиках, так і в офлайн-магазинах.
  2. Уважність. Важливо розуміти “слабкі” сторони під час святкового часу. Відповіді на які питання шукатиме споживач та допоможе йому вирішити це питання. Якщо товару немає, запропонувати альтернативу, спираючись на інтереси клієнта.
  3. Чіткість та визначеність. Не слід давати “хибних надій”. Це стосується наявності та доставки. Якщо прогнозуються затримки з постачанням чи проблеми з логістикою, оплатою, краще заздалегідь попередити про можливі складнощі. Споживач усвідомлено купує, враховуючи ризики. Бренд при цьому підвищує довіру до себе та лояльність з боку клієнта.

Початок святкового сезону стрімко наближається, тому пропонуємо розпочинати підготовку. Варто звернути увагу на категорію споживачів, хто вже написав власний “Wish List” і вивчатиме ринок пропозицій зараз.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті