Головна » Блог » Кращий час для постингу в TikTok в 2023 році

Кращий час для постингу в TikTok в 2023 році

13.01.2023

Таня Шевченко


Складно переоцінити популярність китайської платформи TikTok. За світовою статистикою, соцмедійний застосунок став лідером за кількістю завантажень у 2022 році, щомісяця його відкриває понад 1 млрд. відвідувачів, а середній час використання TikTokу в день рекордні 95 хвилин. Для порівняння, в інших популярних соцмережах Instagram та Facebook користувачі проводять 51 хвилину, та 49 хвилин відповідно. Не дивно, що ТікТок викликає особливий інтерес в аудиторії, причому не лише пересічних користувачів та молодих блогерів, але й брендів як всесвітньо відомих, так і новачків на ринку e-commerce. І одним з головних питань підприємців, які починають використовувати соціальну медіаплатформу для розвитку свого бізнесу, є оптимальна кількість публікацій відео та час їх розміщення, адже принцип ранжування роликів TikTok має свої особливості та дещо відрізняється від алгоритмів Facebook чи Instagram.

Зміст:

Чому час постингу в TikTok має значення?

Коли постити відео в TikTok: думка спеціалістів

Як визначити кращий час постингу для вашого акаунту:

  1. Створюємо бізнес-сторінку
  2. Знайомимось з TikTok Analytics
  3. Вивчаємо дані
  4. Враховуємо часовий пояс
  5. Складаємо звітність

Скільки дописів розміщувати у TikTok щодня?

 

Ділимося порадами, як визначити кращий час постингу в TikTok у 2023 році, щоб регулярно відображатись в рекомендаціях своїй ЦА та «нарощувати» аудиторію.

Рейтинг найбільш скачуваних застосунків 2022

Джерело: https://blog.apptopia.com/

 

Чому час постингу в TikTok має значення? 

Перша вкладка, яку бачить відвідувач соцмережі «Рекомендації», а не «Слідкування». Тобто, при відкритті застосунку користувачу відображається персоналізований контент від «рандомних» авторів, який потенційно може його зацікавити на основі тематик попередніх переглядів, а не підписок. Як і у випадку з Reels, пріоритет надається роликам з більшим відсотком взаємодій. Зважаючи на кількість користувачів TikTok, нові відео завантажуються щосекунди. Навіть креативний, якісний та цікавий контент, викладений у час низької активності цільової аудиторії, може «загубитись» серед відео, розміщенних у «прайм-тайм», та за рахунок цього, отримавших вищі охоплення. Логіка проста: публікація в ТікТок в потрібний час = більше переглядів, відповідно уподобань та репостів = більше шансів потрапити до розділу «Рекомендації».

Ще одна причина важливості врахування часу при публікації відео високий рівень залученості. Тобто, «успішними» вважаються ролики з Engagement Rate 4 – 18% в залежності від кількості підписників, тоді як для інших соцмереж, норма — 2-3%.

Важливо! До 2020 року TikTok давав максимальне охоплення в першу годину після публікації відео. Після 2020 року алгоритм змінився: перегляди активно набираються протягом 2–4 годин. Зважайте на це при виборі часу постингу.

 

Коли постити відео в TikTok: що кажуть фахівці?

Influencer Marketing Hub провів дослідження та проаналізував понад 100 000 дописів, щоб визначити тенденції залученності, зважаючи на час розміщення постів у TikTok. Результати показали, що кращі години для постингу: зранку, з 6:00 до 12:00, та ввечері, з 19:00 до 23:00 за східним часовим поясом (EST). З урахуванням даних, було складено таблицю з оптимальним часом для публікацій контенту. Пропонуємо детальніше ознайомитись з цифрами.

Час для постингу у ТікТок

Джерело: https://influencermarketinghub.com/; https://www.socialpilot.co/

 

Орієнтуватися на глобальні тренди завжди корисно, але варто враховувати що кожен бренд має «свою» ЦА: з різними звичками та режимом дня. Наприклад, у двох облікових записів у ТікТок, орієнтованих на школярів та маркетологів стратегії таймінга будуть кардинально відрізнятися. Щоб знайти найкращий час та дні для нових постів TikTok, необхідно аналізувати власний профіль та робити відповідні висновки.



 

Обираємо оптимальний час для постингу в TikTok у 5 кроків

1. Створіть бізнес-акаунт

Позначка Business у застосунку важлива для доступу до повної статистики. Отримати її легко: оберіть на сторінці розділ «Параметри та конфіденційність» → натисніть «Акаунт»«Перейти на бізнес-акаунт» та заповніть необхідні дані. Так, у вас з’явиться доступ до інструментів аналітики, планер часу розміщення дописів та використання величезної кількості аудіо, інші корисні можливості.

Бізнес-сторінка ТікТок

 

2. Ознайомтеся з розділом TikTok Analytics

Власникам TikTok Business, які вже почали ділитися публікаціями та залучили першу сотню підписників, відкриваються функції TikTok Analytics — найважливішого розділу в застосунку для відслідковування ефективності відео в TikTok та планування таймінгу. Давайте познайомимося з ним детальніше. Інструмент «Аналітика» має три вкладки:

  • Огляд в ній надані загальні цифри про перегляди та взаємодії з вашими відео (кількість переглядів ролика, вподобань, коментарів, переходів до профілю — за останній тиждень, один або два місяці (діапазон дат можна налаштовувати).
  • Контент — відрізняється від попередньої вкладки більш розширеною статистикою. Ви можете подивитись не лише загальну цифру взаємодій, а й середній час перегляду відео, кількість повністю переглянутих роликів, тип джерела трафіку (як саме користувачі знайшли ваш контент) та іншу інформацію.
  • Підписники — включає в себе всі дані про вашу аудиторію: приріст підписників за певний період, їх стать, вік, регіон проживання та ін.

 

3. Проаналізуйте активність своєї аудиторії

Розділ «Підписники» інструменту TikTok Analytics надає повну інформацію про вашу аудиторію. В тому числі і розширені дані щодо її активності можна ознайомитись з кількістю переглядів відео за годинами, обравши потрібний день, або із загальним графіком за останні 7 або 28 днів.

TikTok Analytics

Статистика активності за днями; джерело: https://www.socialmediaexaminer.com/

 

TikTok Analytics

Статистика активності за годинами; джерело: https://www.socialmediaexaminer.com/

 

Також зверніть увагу на параметр «Регіон», адже від цього залежить часовий пояс, в якому мешкає ваша аудиторія. Застосунок демонструє лише країни ваших фоловерів без прив’язки до міст. Для українців та підприємців, що масштабують свій бізнес в інших європейських державах чи країнах СНД це не проблема. 

 

4. Вивчайте дані з урахуванням актуального часового поясу

Вся інформація в TikTok Analytics відображається за всесвітнім закодованим часом у форматі UTC (GMT+0), тому, перед тим як аналізувати отримані дані, обов’язково враховуйте актуальний для вашої аудиторії часовий пояс (наприклад, для України — UTC+2 — в зимовий період; UTC+3 — влітку). Зробити це легко за допомогою спеціалізованих онлайн-інструментів Savvy Time, Dateful Time Zone Converter, Dayspedia та ін.

Визначення часового поясу

Сервіс Savvy Time; джерело: https://www.oberlo.com/

 

Так, наприклад, за аналітикою TikTok, активність ваших підписників — з 16:00 до 18:00, за всесвітнім закодованим часом. Якщо ваша аудиторія проживає у часовому поясі UTC+2, потрібно просто додати дві години — і отримуємо правильний «прайм-тайм»— з 18:00 до 20:00.

🧐Webpromo рекомендує: щоб сформувати ефективну стратегію таймінгу, варто комплексно аналізувати всі дані TikTok Analytics. У вкладці «Підписники» перегляньте дні та часи найбільшої ефективності ваших фоловерів. Розділ «Контент» надасть розширену інформацію про охоплення. Проаналізуйте свої найпопулярніші ролики, зверніть увагу, коли ви їх запостили. Поєднавши аналітику про підписників та кращі відео, ви зможете більш точно з’ясувати оптимальний час постингу в TikTok.

 

5. Ведіть звітність

Застосунок автоматично видаляє аналітичні дані через 28 днів, але не варто робити остаточні висновки лише за місяць відстеження. Під впливом росту підписників, внесення змін у контент, який публікуєте, різних зовнішніх факторів, періоди активності вашої ЦА з часом можуть відрізнятись. Слідкувати за тенденціями найкраще в таблицях Microsoft Excel або Google Sheet. Додавайте до документу максимально деталізовані дані: тип контенту (тривалість ролику, тематика та ін.), відомості про охоплення та аудиторію, «активні» дні тижня та години. Так, наприклад, ви зможете швидше помітити, що ваші фоловери надають перевагу гумористичним роликам, а розмовні відео набирають менше вподобань, підписники «дорослішають», чи навпаки із введенням нового «жанру» контенту, переважає молодь та, відповідно, є зміни у графіках активності. Створюйте окремі вкладки для кожного місяця, занотовуйте інформацію та робіть висновки для більш швидкого розвитку вашої сторінки у TikTok. 

Порада для новачків! Дуже мало даних для аналізу? Саме час стати Шерлоком та відслідковувати облікові записи конкурентів із аналогічною ЦА, які успішно просувають свої бренди у TikTok. Вивчайте їх тип контенту, періодичність публікацій, час постингу нових відео. Звичайно, доступу до аналітичних даних у вас не буде, але ви точно отримаєте розуміння що знімати та коли публікувати на старті просування сторінки у TikTok.

 

Постинг у ТікТок

 



 

Як часто постити в TikTok?

Самі розробники TikTok радять брендам викладати від одного до чотирьох роликів на день різного формату. Особливо це доцільно початківцям-«тіктокерам», щоб перевірити як сприймаються відео кількох жанрів. Алгоритм застосунку надає перевагу активним обліковим записам та автоматично знижує охоплення «пасивних» акаунтів, що розміщують відео менше 3-4 разів на тиждень. Проте, в пріоритеті не кількість публікацій, а їх якість — саме креативний та цікавий контент, що відповідає інтересам вашої ЦА впливає на загальну статистику акаунта у TikTok.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності