Головна » Блог » Не працює Google Ads: як перевірити, у чому проблема з сервісами Google

Не працює Google Ads: як перевірити, у чому проблема з сервісами Google

20.07.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Після запуску рекламної кампанії у кабінеті можна відстежити кількість показів, кліків, заявок. А якщо Google Ads не працює? Як швидко перевірити, у чому проблема, виправити та не втратити час?

Google Ads инструменты



Панель моніторингу статусу (Google Ads Status Dashboard) оголошення Google Ads відображає проблеми, пов’язані з сервісами Google Ads. У таблиці вказані сервіси і статуси за вказаний період. Кожен рядок позначений певним знаком. Існує 4 статуси:

  • Доступний (зелена галочка) працює правильно;
  • Порушення обслуговування (жовтий знак оклику) проблема з сервісом.
  • Службова інформація (прочерк сірого відтінку) технічні роботи;
  • Відключення сервісу (червоний хрестик) не працює.

Инструменты Google Ads

Рекламодавець може детально переглянути статус, натиснувши на рядок. З’являється інформація про час, коли виникла помилка та виправлена, опис та новий статус.

Google Ads инструменты

Google Ads Status Dashboard — загальнодоступний інструмент, який дозволяє дізнаватися про серйозні збої або проблеми з функціональністю сервісів Google. Якщо виявляється інцидент, наприклад збій у показі реклами, буде опубліковано сповіщення на панелі керування. Тут також можна стежити за оновленнями, поки проблема не буде вирішена. Якщо точка зелена, то проблем немає.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності