TikTok запускає Inventory Filters для безпечного розміщення реклами
15.07.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
TikTok Inventory Filter — це вбудована функція TikTok Ads Manager. Подібне рішення надає рекламодавцям більше контролю над контентом, який з’являється навколо їхньої реклами в стрічці. Що це означає і які переваги?
На думку представників TikTok, кожен бренд на платформі несе власну місію. Рекламодавець має право вибрати середовище для просування продукції. Однак не завжди і не всі бренди відповідають один одному. Іноді контент, який не порушує правила, може не резонувати з ідентичністю конкретного бренду. Тому платформа запускає Inventory Filters, який дає рекламодавцям можливість вибирати, де відображатиметься їх контент.
Що означає TikTok Inventory Filter?
TikTok Inventory Filter, заснований на передовій технології машинного навчання, надає рекламодавцям доступ до трьох різних рівнів відеоінвентарю: повного, стандартного та обмеженого. Вони ґрунтуються на власних політиках TikTok та стандартних галузевих стандартах безпеки бренду GARM Brand Safety Floor та Frameworks відповідності бренду. Бажаний рівень можна вибрати в TikTok Ads Manager під час налаштування кампанії.
Які рівні контенту існують?
- Контент Floor (порушує принципи спільноти TikTok, умови обслуговування та інтелектуальну власність)
- Контент із високим ризиком (гламуризація або необґрунтоване зображення зрілих тем)
- Контент із середнім рівнем ризику (вигадане або розважальне зображення дорослих тем)
- Контент із низьким рівнем ризику (освітнє зображення зрілих тем)
Беручи до уваги ці рівні категоризації контенту, TikTok Inventory Filter оцінюватиме, які відео слід виключити з цього рівня. В результаті зрілість тем, представлених на кожному рівні, відповідно відрізнятиметься:
- Повна інвентар (Full Inventory) виключає будь-який контент «Floor», який був видалений в результаті ретельної модерації відповідно до принципів спільноти TikTok, а також деякий контент високого ризику. На цьому рівні реклама може з’являтися поруч із деяким контентом на теми для дорослих.
- Стандартний інвентар (Standard Inventory) виключає «Floor» та «Високий ризик». Оголошення будуть відображатися поруч із контентом, який підходить для більшості брендів, але може містити деякі зрілі теми.
- Обмежений інвентар (Limited Inventory) виключає всі рівні ризику від мінімального до низького ризику. Оголошення будуть відображатися поряд із контентом, який не містить зрілих тем.
На даний момент Inventory Filters вже запущено у багатьох європейських країнах, США. Однак у найближчі місяці TikTok планує розширити доступ до функції, представимо його на більшій кількості ринків, зокрема в Україні.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Як і де український бізнес повертається до роботи — дослідження Gradus Research Company;
- Тепер у Google Search Console доступний звіт про індексацію відео;
- Google Search Console Insights теперь поддерживает GA 4.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.