Повний список інструментарію для підвищення конверсії
22.12.2021
В умовах високої конкуренції інтернет-магазини комерційні сайти змушені шукати нові способи оптимізації конверсії. Процес CRO можна спростити завдяки додатковим сервісам. У статті розповідаємо про інструменти для підвищення конверсії, переваги та недоліки кожного.
Зміст:
1. Що таке CRO?
4. Висновок
Що таке CRO?
CRO — це комплексний процес оптимізації конверсій. Конверсії — вчинені на сайті цільові дії користувачами: оформлення підписки, реєстрація, встановлення програми, здійснення покупки. CRO (conversion rate optimization) виконує такі завдання:
- Cпрощення виконання цільової дії для користувача.
- Мотивування користувача зробити цільову дію.
Базові роботи з оптимізації конверсій:
- Оформлення дизайну сайту;
- Підбір доброзичливої палітри кольорів;
- Настоянка юзабіліті;
- Прискорення завантаження сторінок;
- Безперервні роботи щодо підтримки коректної роботи веб-ресурсу;
- SEO-просування;
- Cтворення лендингів (landing page);
- Створення сторінок подяки (thank you page).
Список сервісів для CRO
Окрім базових процесів CRO є додаткові інструменти, здатні надати перевагу у конкурентній боротьбі за конверсії: інтерактивні повідомлення, чат-боти, квізи та віджети віртуальних черг. Розглянемо послуги, що дозволяють ефективно користуватися цими інструментами.
Для інтерактивних повідомлень
Інтерактивні повідомлення — це спливаючі повідомлення у браузері із закликом до дії. Використовувати їх потрібно обережно, оскільки надто нав’язливі банери швидше відштовхнуть користувача. Щоб цього не сталося, спливаюче вікно має бути гранично лаконічним і з привабливим оффером.
eSputnik
eSputnik — це обслуговування автоматизації маркетингових процесів у сфері B2C. Серед широкого спектру послуг (розсилки в email, sms, viber, сегментування, омніканальність та мобільний маркетинг) є редактор веб-повідомлень PUSH.
Переваги
- Персоналізація: можливість звертатися до користувача на ім’я робити йому персональні товарні пропозиції.
- Сегментування аудиторії за статтю, віком, локацією та товарними перевагами.
- Простота: запуск пуш-повідомлень можливий за 15 хвилин.
Недоліки
Багато негативних відгуків про сервіс. Найчастіше скаржаться на крадіжку баз розсилок, млявий support і зміну тарифів у розпал запущених процесів (внаслідок чого доводилося переглядати бюджет).
Вартість
Створення веб-пуш-повідомлень безкоштовно з кількістю контактів у базі до 25 000. Опція сегментування вже коштуватиме 750 грн/місяць з такою ж базою (або 100 грн за мінімальної кількості контактів до 5 000).
Push4site
А ось Push4site вже повністю направлений на розсилку пуш-повідомлень. Платформа вміє аналізувати поведінку користувача на сайті, і додавши до цього зібрані дані, персоналізує повідомлення.
Переваги
- Доставка повідомлень на робочий стіл навіть при вимкненому браузері;
- Інтеграція з e-commerce платформами (Digital River, 2checkout, Яндекс Каса);
- Висока швидкість роботи;
- Є модуль кинутих кошиків;
- Підтримка мобільних платформ.
Недоліки
- Немає відкладеного часу відправлення повідомлень;
- Більшість просунутих функцій (персоналізація, модуль кинутих кошиків, ексклюзивні повідомлення) у дорожчому пакеті послуг.
- Період безкоштовного користування 30 днів.
Вартість
Перші 30 днів надано для ознайомлення. Далі необхідно вибрати 1 із 3-х пакетів.
Малий або середній бізнес | E-commerce | Enterprise |
|
|
|
Sendpulse
Sendpulse — масштабний набір інструментів для автоматизації маркетингових процесів. У функціонал входять email-розсилки, чат-боти, CRM, пуш-повідомлення та лендинг-конструктор.
Переваги:
- Просте налаштування;
- Є повідомлення на мобільних пристроях;
- Персоналізація та сегментація;
- А/В-тестування повідомлень;
- Безкоштовно за кількості контактів до 10 000;
- Заробіток на PUSH-рекламі
Недоліки:
- Жорстка цензура стосовно джерела списку контактів;
- Сегментація користувачів лише у платному тарифі;
- Повільна робота підтримки.
Вартість
Базовий функціонал сервісу безкоштовний до 10000 передплатників. За більшої кількості ціна тарифу — 400-69 840 грн./місяць.
Для чат-ботів
Чат-боти — це вже усталений тренд останніх кількох років. Їх використовують у Viber, Telegram, Messenger. На сайтах розміщують роботи підтримки: вони виконують роль автоматизованого менеджера із заздалегідь прописаними сценаріями діалогів.
Bot Kits
Bot Kits — це платформа для створення чат-ботів у Viber, Facebook Messenger, Telegram, Vk та Однокласниках. Отримані боти здатні відповідати на запитання, що часто ставляться, збирати базу передплатників, відправляти відео та аудіо, розсилати персоналізовані пропозиції і вести діалог з десятками користувачів одночасно.
Переваги:
- Можливість замовити створення чат-бота або зробити його самостійно;
- Робот може працювати як обслуговування розсилки;
- Відстеження роботи чат-бота через CRM;
- Зручний візуальний редактор;
- Написання 1-го робота на місяць безкоштовно.
Недоліки:
- CRM, розсилки, API, оплати у ботах лише у платному тарифі;
- У відгуках часто скаржаться на баги у готових чат-ботах;
- Повільна робота підтримки;
- Заплутана тарифна сітка (ми бачили 3 різні таблиці з цінами).
Вартість
Сервіс пропонує окремі тарифні сітки на створення чат-ботів під ключ та на самостійне користування платформою. Після реєстрації в особистому кабінеті було виявлено третю тарифну сітку:
Разом за перший тиждень у тестовому режимі можна безкоштовно написати 10 чат-ботів. Далі — 1 на місяць із максимальною кількістю вихідних повідомлень 100 штук. За бажання чогось більшого потрібно буде платити від 179 грн/місяць.
Flow XO
Платформа Flow XO наголошує на застосуванні штучного інтелекту у своїх ботах і на простоті їх створення. В іншому це стандартний конструктор чат-ботів із приємним дизайном.
Переваги:
- Простота створінь, підказки кожному етапі;
- Оплата у чат-боті;
- Понад 100 інтеграцій;
- 5 ботів безкоштовно.
Недоліки:
- Англомовний інтерфейс;
- Багато негативних відгуків щодо функціональності;
- Висока вартість платного пакета.
Вартість
Цінова політика передбачає безкоштовний тест-драйв із обмеженими функціями. Передбачається, що коли рівень взаємодії бізнесу з чат-ботами перевищить можливості стартового пакета, користувач оформить платну передплату за 19 $/місяць.
Aimylogic
Aimylogic — конструктор чат-ботів із штучним інтелектом на 16 каналів. Робот тренується розпізнавати зміст написаного за допомогою алгоритму машинного навчання. Боти Aimylogic здатні розуміти та генерувати мову, що дає можливість використовувати їх у телефонії.
Переваги
- Обучаемый искусственный интеллект;
- Распознавание и генерация голоса;
- Интеграция с другими платформами;
- Наличие гайда по созданию чат-бота;
- Создание ботов бесплатно.
Недоліки
- Платні пакети коштують дорого;
- Синтез та розуміння мови оплачується окремо;
- Оплата тарифів мінімум за 6 місяців одразу;
- Неузгодженість даних на лендингу: у різних блоках повідомляється про 16, 19 та 21+ канали для чатботів.
Вартість
Базові функції безкоштовні, але обмеження в 100 користувачів. Унікальний користувач – це один користувач, що взаємодіяв з чат-ботом в одному каналі. Збільшити цю кількість до 1000 на місяць можна за 5900 рублів.
Для квізів
Квіз — лідогенератор у вигляді візуального блоку на сайті, або окремої сторінки, на якій розміщено опитування-вікторину. Бувають освітні, розважальні та продають. Маркетингові квізи найчастіше підбирають для користувачів товар на підставі відповідей у вікторині, або збирають контактні дані, пропонуючи у фіналі бонус.
EnvyBox
Сервіс Envybox дозволяє створювати віджети зворотного дзвінка, онлайн-чату, генератора клієнтів, мультикнопки, квізів та повідомлення від менеджера. Квізи можна додавати на сайт через код, або робити квіз-лендінг (входить у вартість).
Переваги
- Збільшує кількість дзвінків із сайту в середньому в 4.8 разів (дані порталу) за рахунок контакту в ігровій формі з холодною аудиторією;
- Зручний інтерфейс;
- Вбудована аналітика;
- Велика інтеграція;
- Гарна робота техпідтримки;
- Перші 7 днів безкоштовно.
Недоліки
- Висока вартість;
- Оплата одразу за 3 місяці;
- Іноді бувають збої: віджети перестають працювати;
- Зворотній зв’язок лише поштою.
Вартість
Тариф один: перший тиждень безкоштовно, потім – за 833 рублі/місяць. Якщо оплачувати відразу за рік, сервіс дає знижку 2980 рублів за період.
Marquiz
Marquiz цілком зосереджений на створенні та використанні квізів. У функціоналі 68 шаблонів для застосування у різних нішах, а на написання 1 квиза за допомогою конструктора Marquiz йде до 10 хвилин.
Переваги:
- Готові шаблони квізів;
- Створення landing page з прив’язкою до свого домену;
- Підказки до питань для користувачів;
- Вбудована аналітика;
- Розширене налаштування дизайну;
- А/В-тестування квізів;
- До 70 заявок протягом 2 тижнів безкоштовно.
Недоліки:
- Висока вартість;
- Багато негативних відгуків;
- Розмір тарифу залежить від кількості заявок.
Вартість
За будь-якого тарифного плану кількість квізів не обмежена. Перші 70 заявок із квізів користувач отримує у подарунок, а далі – від 600 рублів/місяць за 30 заявок.
Fyrebox
Від аналогів Fyrebox відрізняється 2-ма форматами квізів: класичні та “бесіди” — вікторини, схожі на спілкування з чат-ботами.
Доступні шаблони під вільний опитувальник, вікторину з кількома правильними відповідями, з однією правильною відповіддю, зі сценарієм, бінарну та базову вікторину.
Переваги:
- 2 формати вікторини;
- Готові шаблони;
- Можна переміщувати кнопки;
- Настроюваний колір шрифтів;
- Підтримка понад 100 мов;
- Інтеграція з Zapier, що дозволяє експортувати зібрані дані до більш ніж 3000 додатків;
- До 100 учасників квіза безкоштовно.
- 2 тижні безкоштовного ознайомлювального періоду для кожного тарифного пакета.
Недоліки
- Висока ціна;
- Зображення у вікторинах та аналітика доступні лише у платному пакеті.
Вартість
Fyrebox передбачає 4 тарифні пакети: безкоштовний, стандартний, професійний, та професійний для команд. При виборі платного пакета знімається обмеження з кількості учасників вікторин, додається можливість вставляти в опитування зображення, встановити в квіз піксель Facebook, користуватися вбудованою аналітикою. Найдорожчий пакет передбачає наявність кількох профілів та інтеграцію з Google Analytics. Вартість: 24-69 євро/місяць.
Для віджетів віртуальної черги
Подібні віджети спрямовані на створення у користувачів відчуття ажіотажу, популярності сайту та бажання приєднатися. Не обов’язково відображати реальний рух покупців. Віртуальна черга має спонукати відвідувача сайту вчинити цільову дію. Прийом не найчесніший, але дієвий.
Envybox.io
Про Envybox ми вже згадували. Сервіс багатофункціональний, і створення віджету віртуальної черги одна з доступних опцій. Назва послуги груба, але влучна – “Стадний інстинкт”.
Переваги
- Зростання конверсій в 1.7 разів відразу після встановлення віджету (за даними сервісу);
- 3 хвилини – середній час вставки коду віджету на сайт;
- Підтримка мобільної версії;
- Автоматична підстановка у віджет міст, імен та цін;
- Налаштування дизайну та анімації;
- Настроювання поведінкових факторів.
Недоліки
- Висока вартість
Вартість
7 днів безкоштовно, потім — 990 рублів/місяць. При оплаті протягом року дають знижку 2980 рублів.
Digital Force
DigitalForce — багатофункціональний віджет-конструктор. Користувачі мають можливість створити 9 різних кнопок, що підвищують кількість конверсій на сайті.
Переваги
- Безкоштовний тестовий період;
- Знижки для оплати за кілька місяців;
- Велика інтеграція.
Недоліки
- У мережі майже немає відгуків на сервіс;
- Примітивний дизайн інтерфейсу.
Вартість
Протягом 7 днів можна скористатися сервісом безкоштовно, далі необхідно оформити передплату — 300 рублів/місяць. Оплата одразу за 3, 6 та 12 місяців передбачає знижку.
У чому особливість?
Важливо органічно включати подібні інтерактиви в шлях користувача, щоб не викликати зворотну негативну реакцію. Багатьом не сподобається pop-up на сайті, що спливає кожні 20 секунд. Якщо вікно з’явиться через 3 хвилини і буде відповідати контексту сторінки, де знаходиться користувач, то цей метод приведе до успіху. Достаток чат-ботів, квізів, пропозицій про передплату може відлякати користувача.
Крім цього, слід правильно формулювати посил та зміст інтерактиву. Наприклад, в e-commerce краще запропонувати бонус 200 грн на першу покупку, ніж просто можливість підписатися на розсилку. Більшість відвідувачів зверне увагу на більш вигідну пропозицію. У B2B рекомендація завантажити схему, чекліст або тестовий період програми буде підвищувати конверсію, ніж спливаюче з пропозицією про знижку, заявкою на зворотний зв’язок.
Висновок
Ринок інтернет-послуг чуйно відгукується на потребу бізнесу у доробках сайтів. Перераховані вище сервіси дозволяють без спеціальних навичок “прокачати” свій веб-ресурс для збільшення CRO. За таку оптимізацію доведеться платити — стартовий функціонал гальмуватиме обороти бізнесу та підходить лише для ознайомлення. Однак ніщо не заважає перевірити працездатність безкоштовної версії кількох сервісів, щоб оформити підписку на відповідний вимогам вашого сайту.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Як запустити рекламу в TikTok? Повна інструкція до користування;
- Майбутнє маркетингу: social commerce наступний крок після e-commerce;
- Голосовий пошук — тренд 2022 року. Як інтегрувати функцію у рекламну кампанію?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.