Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як вписати заголовок h1 та сподобатись читачу: розбираємо ТОП-5 SEO-помилок

Як вписати заголовок h1 та сподобатись читачу: розбираємо ТОП-5 SEO-помилок

21.02.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


Заголовки допомагають пошуковим роботам краще розуміти контент вашої сторінки, вони задають SEO-структуру, завдяки чому алгоритми коректніше визначають релевантність запиту. Тому помилки в оформленні заголовків впливають на рейтинг у видачі Google і відповідно на трафік та конверсію сайту.

Зміст:

У чому важливість заголовків?

ТОП-5 SEO-помилок у заголовках h

Висновки

Ошибки в оформлении заголовков <h srcset=” width=”800″ height=”572″ />



 

У чому важливість заголовків?

Теги h1-h6 застосовуються не лише для того, щоб структурувати текст і зробити його більш читабельним, але і для пошукача, щоб той міг легко оцінити матеріал.

Раніше заголовки були ключовим фактором ранжування сторінки, а тепер, за словами Джона Мюллера, теги h1 не мають минулого значення.

Тепер алгоритми Google можуть самостійно розібратися з вмістом, і не важливо стільки h1 на сторінці, навіть якщо жодного пошуковик все одно проаналізує контент.

Чи це означає, що можна не дотримуватися правил? Ні, пишіть для людей, а не пошукових роботів. Заголовки – зручність для читачів.

Головна помилка – розглядати h1 лише як інструмент SEO.

“H1 – це інструмент маркетингу, і якщо стаття пишеться під потенційно велике охоплення, то не зайвим буде забрендувати заголовок. Тобто, додати до нього назву бренду, спікера чи проекту”

– Ольга Коцофане, Head of Marketing Webpromo.

 

ТОП-5 SEO-помилок у заголовках h1

Якщо алгоритми гугла самі розберуться з усіма прорахунками в оформленні заголовків, то навіщо тоді заморочуватися? – запитайте ви.

Google аналізує заголовки, щоб зрозуміти про що йдеться, і якщо за заголовками не буде зрозуміла структура тексту, то це означатиме лише одне – низька якість матеріалу, а рейтинг такого контенту відповідно знизиться.

H1 і title – одне й те саме?

Не дублюйте h1 і title – це сприймається як спроба посилення важливості ключових слів, що схоже спам. Це не означає, що теги повинні сильно відрізнятися – тоді буде незрозуміло, до якого запиту належить сторінка.

Не дублюйте h1 і title

Спробуйте вписати найголовніший ключ у title, а другий за важливістю у h1. Не використовуйте один ключ у різних формах – Google вміє розпізнавати словоформи, а читачі і зовсім вирішать, що матеріал недопрацьований. Зазвичай, h1 роблять більш читабельним, ніж title, який намагаються написати максимально SEOшно. 



Куди пропав h1?

Причина відсутності тега h1 проста: не вписується в дизайн. Але ж h1 найважливіший тег, відразу після title, і якщо його немає, то як читачі зрозуміють про що сторінка? Звичайно, можна виграти на інших факторах, але краще оптимізувати всі процеси.

Пропишіть тег h1



Декілька h1?

Не забувайте, що h1 – заголовок усієї сторінки. Якщо інші заголовки повторюються кілька разів, чим структурують текст, то повторення h1 призведе тільки до того, що важливість кожного заголовка знеціниться і читачі вирішать, що контент нерелевантний до заявленої теми.

Не повторюйте h1



Занадто багато h

Не лише h1 може зіпсувати враження. Якщо заголовків буде занадто багато, то їхня цінність пропаде, а читач сприйме це як заспамленість. Сенс заголовків у цьому, щоб структурувати контент, а не виділити окрему фразу.

Не вписуйте занадто багато h



Порушення черговості h

Теги h1-h6 – індикатори послідовності та структурованості. У першу чергу впишіть h1, а потім інші заголовки дотримуючись ієрархії та вкладеності. Якщо заголовки порушують черговість, то пошукачеві складніше розуміти матеріал і є можливість, що такий прокол в оптимізації взагалі сприймається як спам.

Не порушуйте черговість h



 

Висновки

На кожній сторінці слід вписати тег h1. Він не повинен дублювати title, повторюватися і за загальними рекомендаціями, його не варто робити довше 65 символів.

Інші заголовки на сторінці повторюються, знайомлять пошукових роботів зі структурою матеріалу і не перенасичені своєю кількістю.

Ось бачите, все просто! Але навіть у такому, не найскладнішому процесі, легко помилитися.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності