Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як вписати заголовок h1 та сподобатись читачу: розбираємо ТОП-5 SEO-помилок

Як вписати заголовок h1 та сподобатись читачу: розбираємо ТОП-5 SEO-помилок

21.02.2022

k.borysenko


Заголовки допомагають пошуковим роботам краще розуміти контент вашої сторінки, вони задають SEO-структуру, завдяки чому алгоритми коректніше визначають релевантність запиту. Тому помилки в оформленні заголовків впливають на рейтинг у видачі Google і відповідно на трафік та конверсію сайту.

Зміст:

У чому важливість заголовків?

ТОП-5 SEO-помилок у заголовках h

Висновки

Ошибки в оформлении заголовков <h srcset=” width=”800″ height=”572″ />



 

У чому важливість заголовків?

Теги h1-h6 застосовуються не лише для того, щоб структурувати текст і зробити його більш читабельним, але і для пошукача, щоб той міг легко оцінити матеріал.

Раніше заголовки були ключовим фактором ранжування сторінки, а тепер, за словами Джона Мюллера, теги h1 не мають минулого значення.

Тепер алгоритми Google можуть самостійно розібратися з вмістом, і не важливо стільки h1 на сторінці, навіть якщо жодного пошуковик все одно проаналізує контент.

Чи це означає, що можна не дотримуватися правил? Ні, пишіть для людей, а не пошукових роботів. Заголовки – зручність для читачів.

Головна помилка – розглядати h1 лише як інструмент SEO.

“H1 – це інструмент маркетингу, і якщо стаття пишеться під потенційно велике охоплення, то не зайвим буде забрендувати заголовок. Тобто, додати до нього назву бренду, спікера чи проекту”

– Ольга Коцофане, Head of Marketing Webpromo.

 

ТОП-5 SEO-помилок у заголовках h1

Якщо алгоритми гугла самі розберуться з усіма прорахунками в оформленні заголовків, то навіщо тоді заморочуватися? – запитайте ви.

Google аналізує заголовки, щоб зрозуміти про що йдеться, і якщо за заголовками не буде зрозуміла структура тексту, то це означатиме лише одне – низька якість матеріалу, а рейтинг такого контенту відповідно знизиться.

H1 і title – одне й те саме?

Не дублюйте h1 і title – це сприймається як спроба посилення важливості ключових слів, що схоже спам. Це не означає, що теги повинні сильно відрізнятися – тоді буде незрозуміло, до якого запиту належить сторінка.

Не дублюйте h1 і title

Спробуйте вписати найголовніший ключ у title, а другий за важливістю у h1. Не використовуйте один ключ у різних формах – Google вміє розпізнавати словоформи, а читачі і зовсім вирішать, що матеріал недопрацьований. Зазвичай, h1 роблять більш читабельним, ніж title, який намагаються написати максимально SEOшно. 



Куди пропав h1?

Причина відсутності тега h1 проста: не вписується в дизайн. Але ж h1 найважливіший тег, відразу після title, і якщо його немає, то як читачі зрозуміють про що сторінка? Звичайно, можна виграти на інших факторах, але краще оптимізувати всі процеси.

Пропишіть тег h1



Декілька h1?

Не забувайте, що h1 – заголовок усієї сторінки. Якщо інші заголовки повторюються кілька разів, чим структурують текст, то повторення h1 призведе тільки до того, що важливість кожного заголовка знеціниться і читачі вирішать, що контент нерелевантний до заявленої теми.

Не повторюйте h1



Занадто багато h

Не лише h1 може зіпсувати враження. Якщо заголовків буде занадто багато, то їхня цінність пропаде, а читач сприйме це як заспамленість. Сенс заголовків у цьому, щоб структурувати контент, а не виділити окрему фразу.

Не вписуйте занадто багато h



Порушення черговості h

Теги h1-h6 – індикатори послідовності та структурованості. У першу чергу впишіть h1, а потім інші заголовки дотримуючись ієрархії та вкладеності. Якщо заголовки порушують черговість, то пошукачеві складніше розуміти матеріал і є можливість, що такий прокол в оптимізації взагалі сприймається як спам.

Не порушуйте черговість h



 

Висновки

На кожній сторінці слід вписати тег h1. Він не повинен дублювати title, повторюватися і за загальними рекомендаціями, його не варто робити довше 65 символів.

Інші заголовки на сторінці повторюються, знайомлять пошукових роботів зі структурою матеріалу і не перенасичені своєю кількістю.

Ось бачите, все просто! Але навіть у такому, не найскладнішому процесі, легко помилитися.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності