Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс липень
03.08.2019
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Юрий Копишинский
В середині літа фахівці агентства Webpromo самовіддано збирали інформацію про найактуальніші події зі світу веб-аналітики, PPC і SEO.
Зміст:
- Керівництво JavaScript SEO від Google
- Яндекс.Метрика представила звіти по контенту
- Джон Мюллер записав нове відео з серії #AskGoogleWebmasters
- Сайт можна прискорити за допомогою нового атрибуту тега img і iframe
- URL повинен бути не більше 1000 символів
- Медичні сайти чутливі до оновлень Google
- Західні SEO-фахівці вивчають Яндекс.Вебмайстер
- Неканонічні сторінки будуть частіше показуватися в Яндексі
- Яндекс.Довідник додав до Позначення профілів компаній власні URL
- Google змінив специфікацію robots.txt
- З’явилися аудиторії зацікавлених покупців в пошуковій рекламі Google
- Facebook розкаже як таргетує рекламу
- YouTube Masthead доступна на базі CPM-моделі
- Google Analytics представив ресурс «Web and App»
- Нова функція Swipe to Visit допоможе AMP сторінок
- Стандарти онлайн-комунікацій в digital-сфері
#SEO
Керівництво JavaScript SEO від Google
У липні Google Developers опублікував керівництвопо JavaScript SEO. В основному фахівці зібрали інформацію. яку раніше озвучили в тематичних уроках.
З керівництво можна детально зрозуміти про те, як JS-документи індексуються пошуковою системою.
На схемі вказано, за яким алгоритмом робот Googlebot виконує операції.
Яндекс.Метрика представила звіти по контенту
Популярний в рунеті пошуковик в липні представив нові звіти по контенту.
Тепер аналітики та SEO-фахівці можуть подивитися:
- «Зведення» для відстеження поведінки користувачів.
- Детальну зведення по кожному матеріалу.
- Популярні теми в звіті «Теми».
Джон Мюллер записав нове відео з серії #AskGoogleWebmasters
Експерт Google Джон Мюллер в новому відео розповів про те, чи допомагають посилання SEO-оптимізації або шкодять.
Сайт можна прискорити за допомогою нового атрибуту тега img і iframe
Раніше для «ледачою» завантаження використовували сторонні рішення. Тепер SEO-фахівці можуть застосовувати новий атрибут loading для прискорення завантаження сторінок.
Тепер зображення і інші дані можуть завантажуватися на вимогу. При цьому використовуються можливості браузера. Сама сторінка буде вантажиться швидше, а Googlebot легко проиндексирует такі зображення.
Атрибут loading можна застосовувати до тегу img для вбудовування зображень і тегу iframe для вбудовування медіа елементів.
URL повинен бути не більше 1000 символів
Про це розповів на Відеовстрече експерт Google Джон Мюллер. За його словами, рідко буває, що довжина посилання буває 1000 символів.
Однак, Мюллер впевнений, що різні параметри і подпакі можуть значно збільшити довжину стандартного URL. Тому за цим сеошників теж треба стежити.
До речі, самі браузери здатні обробляти сторінки з URL довжиною до 2000 символів.
Медичні сайти чутливі до оновлень Google
Роджер Монті з команди Search Engine Journal розповів про те, чому оновлення основного алгоритму Google впливають на ресурси тематики «Медицина і здоров’я».
Оновлення не орієнтовані саме на медсайти, але за спостереженнями SEO-фахівців все відбувається саме так.
Роджер Монті дізнався думки двох експертів – Піта Мейерса з Moz і SEO-консультанта Сайруса Шепарда. Крім того, обговорення цього питання було і в закритій Facebook-групі SEO Signals Lab.
У підсумку фахівці прийшли до думки, що існує безліч можливих причин того, чому сайти в тематиці «Медицина і здоров’я» можуть бути чутливі до оновлень основного алгоритму Google. Те, що хочуть бачити користувачі, коректність інформації та аналіз настроїв – все це грає свою роль. Але це лише припущення, а не факти.
Про всі припущеннях можна дізнатися з цієї статті.
Західні SEO-фахівці вивчають Яндекс.Вебмайстер
Головний сеошник року в США Баррі Шварц вирішив вивчити питання про те, як на Заході ставляться до сервісу Яндекс.Вебмастер.
Фахівці впевнені, що всім слід спробувати безкоштовний і дуже зручний SEO-сервіс, навіть якщо ви не оптимізуєте свої сайти під Яндекс.
Багато хто використовує Яндекс.Вебмайстер як джерело додаткового аналізу: звіт по посиланнях інші масиви корисних даних.
Неканонічні сторінки будуть частіше показуватися в Яндексі
Команда Яндекс.Поіска розповіла, що сторінки, розмічені як неканонічні можуть бути корисні, а їх наявність в пошуку може впливати на якість і повноту відповіді на запит користувача.
При цьому такі сторінки будуть показані в тому випадку, якщо є більш релевантними запиту і їх контент істотно відрізнявся від канонічної версії під час сканування роботом.
Більш детально читайте тут.
Яндекс.Довідник додав до Позначення профілів компаній власні URL
Ще одна липнева новина від російського пошукача: картки організацій в Яндекс.Довіднику отримали велике оновлення. Тепер Профіль організації доступний у вигляді окремої сторінки з власним URL-адресою, яким можна поділитися. Новий сервіс отримав назву Яндекс.Профіль.
Інформація потрапить в усі сервіси Яндекса і дозволить залучити додатковий трафік.
Подробицітут.
Google змінив специфікацію robots.txt
Robots Exclusion Protocol (REP) переводиться в розряд офіційних інтернет-стандартів Google. Тому пошуковик оновив свою документацію по robots.txt.
Всі зміни перераховані в новому розділі«What changed» на сторінці Robots.txt Specifications.
Про це читайте встатті Searchengines.
#PPC
З’явилися аудиторії зацікавлених покупців в пошуковій рекламі Google
У липні фахівці Google Ads запустили два нових види таргетингу для пошукової реклами: аудиторіях зацікавлених покупців (in-market audiences for Search) і докладних демографічних даних.
Тепер рекламодавці можуть охопити користувачів, які активно розглядають покупку їх товарів або послуг. Такий вид таргетингу вже використовується в відеореклами та КМС.
Функція докладних демографічних даних дозволяє націлювати на групи користувачів або різні верстви населення.
Детальніше читайте вдовідці, а в цієї інструкції — про налаштування.
Facebook розкаже як таргетує рекламу
Соціальна мережа Facebook почне показувати людям більше причин, за якими вони бачать рекламу. Також стане відомо більше інформації про компанії, які завантажують списки з адресами електронної пошти або номерами телефону.
Раніше в розділі «Чому я бачу це оголошення?» виділялася одна або дві з найбільш важливих причин, наприклад, демографічна інформація або відвідування сайту. Тепер користувачі побачать більш детальний таргетинг, включаючи інтереси або категорії, що відповідають конкретному оголошенню.
Користувачі соцмережі будуть бачити вкладку з двома розділами:
- Рекламодавці, які завантажили ці дані і таргінг на них.
- Підприємства, які завантажили список з даними користувача і поділилися ним.
Нагадаємо, що інструменти «Чому я бачу це оголошення?» і «Рекламні настройки» з’явилися понад чотири роки тому.
Детально про нововведення можна дізнатися з цієї статті.
YouTube Masthead доступна на базі CPM-моделі
У липні Google дозволив рекламодавцям купувати рекламу формату YouTube Masthead на базі CPM-моделі. Раніше банери Masthead можна було купувати за ціною за день.
Головна сторінка YouTube важлива точка входу для багатьох користувачів відеосервісу. Тому оголошення Masthead дозволяють компаніям з’явитися на цьому екрані. Тепер рекламодавці зможуть купувати рекламу по моделі з ціною за тисячу показів. При цьому враховується цільової охоплення і повноцінне керування бюджетом і частотою показу.
Подробиці тут.
#веб-аналітика
Google Analytics представив ресурс «Web and App»
Новий тип ресурсу «Web and App» дозволяє отримувати об’єднану статистику по сайту і з додатком. Раніше веб-аналітикам доводилося використовувати Google Analytics for Firebase і звичайну версію.
Ресурс «Додаток і сайт» буде запущений в найближчі тижні. Детальніше про його особливості можна прочитати в Довідці Google Analytics.
Нова функція Swipe to Visit допоможе AMP сторінок
У липні Google додав у пошук по картинкам нову функцію «Swipe to Visit». Тепер AMP-сайти будуть відображатися превью заголовка сторінки.
При свайпа вгору користувач перейде на відповідну сторінку, а власник сайту отримає перегляд сторінки.
Детальніше про нову функцію, яка була анонсована на конференції Google I / O 2019, можна дізнатися з блогу Google Webmasters.
Стандарти онлайн-комунікацій в digital-сфері
У липні з’явилися результати опитування учасників різноманітних онлайн-комунікацій, проведеного на підставі загальної бази даних CMS Magazine та Workspace.
Дослідження проводилися з метою виявлення основних подразників і очікувань фахівців digital-агентств при онлайн-взаємодії.
Автори впевнені, що результати опитування будуть цікаві не тільки представникам цієї області, а й більш широкого кола. Зараз онлайн-спілкування є не тільки елементом робочого взаємодії, а повноцінної стороною комунікативної сфери людини.
Результати опитування можна дізнатися за посиланням.