Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс березень
08.04.2019
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Юрий Копішинський
Спеціалісти агентства Webpromo зібрали за березень найактуальніше, що відбувається в роботі інтернет-маркетологів, веб-аналітиків, PPC- і SEO-фахівців.
Зміст:
- Оновився алгоритм ранжування Google
- Вебмайстри та SEO-спеціалісти вивчають SEO для JavaScript на YouTube
- Пошуковий оператор info більше не працює
- Чому сайт може не займати ТОП-1 за брендовим запитом
- Google більше не підтримує rel=next/prev
- Google запустив бета-тестування стратегії «Максимум конверсій»
- 37 % мобільного трафіку – за YouTube
- Policy manager розповість про погані оголошення
- У Google Картинках буде більше реклами
- У Instagram Stories з’явилися ролики по 60 секунд
- Google Analytics буде експортувати конверсії між різними пристроями у Google Ads
- Google Analytics запустив Advanced Analysis
- Google Analytics представив новий API
#SEO
Оновився алгоритм ранжирування Google
В середині березня представник команди пошуку Google Danny Sullivan повідомив про глобальне оновлення пошукового алгоритму Google по всьому світу. Це широке оновлення ядра, яке не націлені на певну нішу або фактори ранжирування.
Якщо за останніх кілька тижнів позиції вашого сайту змінилися, то це швидше за все пов’язано з оновленням основного алгоритму.
Рада представників пошукача залишається незмінним, як і при попередніх оновленнях:
«Як і при будь-якому оновленні, деякі сайти можуть відзначати падіння або зростання. У нас немає рад для конкретних сторінок, які стали працювати гірше, фокусуйтеся на створенні відмінного контенту, і з часом це може підняти ваш контент вище щодо інших сторінок».
This week, we released a broad core algorithm update, as we do several times per year. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see these tweets for more about that:https://t.co/uPlEdSLHoXhttps://t.co/tmfQkhdjPL
— Google SearchLiaison (@searchliaison) March 13, 2019
Більш детально про новий алгоритмі читайте тут.
Редактор видання Search Engine Land Barry Schwartz опублікував результати опитування про березневому оновленні Google більше 500 SEO-спеціалістів.
- Оновлення призвело в більшій мірі до погіршення ранжирування сайтів – це помітили 58% опитаних. 33% спостерігали поліпшення, а 9% не помітили жодних змін.
- Основними пріоритетами оптимізаторів були: поліпшення контенту, технічне SEO, поліпшення UX сайтів, робота з посиланнями.
Вебмайстри та SEO-спеціалісти вивчають SEO для JavaScript на YouTube
Google допомагає веб-майстрам і SEO-фахівцям вивчати нові технології. Для цього пошуковий гігант запустив серію відео на тему SEO для JavaScript.
Співробітник Google Мартін Спліт пояснює, як JavaScript впливає на SEO, як оптимізувати сайти на JavaScript, щоб вони коректно сприймалися пошуковою системою.
Нові випуски публікуються щотижня. Зараз для перегляду на YouTube є 6 серій.
Пошуковий оператор info більше не працює
В кінці березня Google відключив пошуковий оператор info, який дозволяв дізнатися канонічний адресу сторінки на думку пошукової системи. Цим інструментом користувалися SEO-фахівці.
У компанії пояснили, що оператор info відключили через його рідкісного використання. Крім того, нещодавно запустили нову версію інструменту перевірки URL з сервісу Search Console, який дозволяє дізнатися більше вичерпну інформацію про конкретну сторінці, в т. Ч. І її канонічну версію, обрану Google.
Чому сайт може не займати ТОП-1 за брендовим запитом
У своєму Twitter представник Google Джон Мюллер прокоментував ситуацію, коли сайт не займає першу позицію в пошуку.
Hi @JohnMu,
I m searching keyword + My brand in Google. But, Google is showing my competitor link is coming #1 and me on #2. And saying Must Include and missing my brand name below of #1 result.
Why my brand site is not coming on #1?
— Sourabh Rana (@kmadhav) March 5, 2019
Якщо назва компанії більше схоже на пошуковий запит, наприклад «best-vpn-providers.com», то це не означає, що сайт ранжируватиметься на цей запит за замовчуванням на першій позиції. При цьому слід також враховувати проблеми з індексацією або навіть з санкціями.
Google більше не підтримує rel=next/prev
Google перестав підтримувати атрибут rel = next / prev, який з 2011 року відповідав за розмітку багатосторінкового контенту. Підтримка була скасована кілька років тому, але тільки зараз всю документацію видалили.
Google рекомендує замість rel = next / prev поміщати свій контент на одну сторінку, а не розбивати його на кілька сторінок.
Представники пошуковика прокоментували таке рішення:
«Дослідження показують, що користувачам подобається лише однієї сторінки контент. Тому орієнтуйтеся на цей підхід, коли можливо, але при цьому пам’ятайте, що контент, що складається з декількох частин, також хороший для пошуку Google. Робіть те, що найкраще підходить для ваших користувачів».
#PPC
Google запустив бета-тестування стратегії «Максимум конверсій»
Скоро рекламодавці, які просувають мобільні додатки, зможуть скористатися стратегією інтелектуального призначення ставок «Максимум конверсій». Зараз активно проводиться бета-тестування.
Стратегія «Максимум конверсій» допоможе збільшити кількість установок і підвищити LTV. При цьому не буде утримуватися цільова ціна, а вартість конверсії може знизиться.
Про нову стратегію читайте в блозі компанії.
37 % мобільного трафіку – за YouTube
Американська компанія Sandvine провела дослідження популярних мобільних додатків. Лідером виявився відеосервіс YouTube, який генерує 37% всього мобільного трафіку в світі.
З огляду на, що мобільний трафік вимірюється в мегабайтах, можна було відразу здогадатися, що YouTube буде на першому місці. Адже відеофайли мають найбільший обсяг.
Повний рейтинг виглядає так:
- YouTube – 37 %
- Facebook – 8,4 %
- Snapchat – 8,3 %
- Instagram – 5,7 %
- Web browsing – 4,6 %
- Facebook video – 2,5 %
- Netflix – 2,4 %
- WhatsApp – 3,7 %
- App Store – 2,1 %
- Google Play – 1,9 %
- Інші – 23,4 %
Можна припустити, що користувачі люблять переглядати на YouTube короткі відеоролики, а для перегляду серіалів і фільмів за краще Smart TV або настільні комп’ютери.
Policy manager розповість про погані оголошення
Google Ads запустить новий сервіс — Policy manager, за допомогою якого можна буде відстежувати обмеження в рекламі, ключових словах і розширеннях по всьому рекламному аккаунту.
Рекламодавці зможуть побачити, чому їх реклами не схвалені через порушення правил. У деяких випадках порушення можна буде виявити ще в процесі створення реклами.
Google відправить оповіщення, і PPC-спеціаліст зможе виправити помилки до запуску.
У Google Картинках буде більше реклами
Під час пошуку картинок користувач помітить два нових формату товарних оголошень. Це оголошення-вітрини і shoppable ads, які Google запустив в березні.
Тепер рекламодавці можуть показувати кілька продуктів в пошукових результатах Google Картинок. Користувачам достатньо навести курсор на таке оголошення з цінником, щоб отримати додаткову інформацію: ціна, бренд і так далі.
Товарні оголошення будуть позначені словом «Реклама».
Більш докладно про нові формати товарних оголошень можна почитати в блозі компанії.
У Instagram Stories з’явилися ролики по 60 секунд
Facebook збільшив довжину рекламного ролика в Instagram Stories з 15 секунд до 60 секунд.
#Веб-аналітика
Google Analytics буде експортувати конверсії між різними пристроями в Google Ads
Система веб-аналітики Google Analytics в березні ввела зміни для відстеження конверсій. Сервіс буде відстежувати дані про переходи з усіх пристроїв користувача.
Наприклад, якщо людина клацне зі свого смартфона на оголошення Google Реклами, а пізніше купить товар вже зі свого комп’ютера, то Google Analytics розділить конверсію між пристроями.
У сервісі використовуються окремі призначені для користувача моделі, які вказані в облікових записах Google. При цьому враховується персоналізація реклами.
Спочатку збираються всі показники конверсії між пристроями, а потім система Google Analytics експортує в Google Ads змодельовані конверсії.
PPC-фахівці можуть використовувати нововведення для розміщення оголошень і ставок. Для цього необхідно зайти в звіт «Перехресне пристрій» → «Шляхи до пристроїв» → «Мобільний – Десктоп». Якщо мобільний має найвищий коефіцієнт конверсії, то можна розміщувати більше рекламних оголошень на мобільних пристроях і з більш високими ставками.
Google Analytics запустив Advanced Analysis
У березні стала доступна бета-версія нового розширення для системи веб-аналітики Google Analytics. Це розширений аналіз, який дозволяє створювати власні звіти «на льоту».
Веб-аналітики можуть створити власний інтерфейс, щоб надати своїм клієнтам дані в зручному для читання форматі.
У систему веб-аналітики можна імпортувати дані з Google AdWords, DoubleClick Digital Marketing або з інших додатків Google 360.
Можна зробити аналіз даних з вкладками, які будуть містити різні методи аналізу.
Більш детально про Advanced Analysis можна почитати тут.
Google Analytics представив новий API
User Activity API дозволяє отримувати інформацію про активність конкретного користувача сайту.
Дані згруповані по сеансах, кожен з яких містить свойідентіфікатор, перелік хітів, які в нього потрапили, докладні дані про джерела (в тому числі ключові слова по google / cpc) і багато інших параметрів.
Про налаштуваннях User Activity API читайте за посиланням.