Функції Instagram для е-commerce: як почати продавати свої товари?
18.05.2023
Щодня Instagram користуються близько 500 млн людей. На сьогодні ця платформа є не тільки майданчиком для перегляду привабливих фото та кумедних відео, а ще й популярним ресурсом для покупки товарів. Instagram має безліч функцій, які допоможуть вашому бренду покращити показники продажів, а також розширити клієнтську базу. Чимало провідних брендів користуються Instagram для збуту продукції:
- H&M публікує нові колекції одягу, а також вказує артикули на товари для їх пошуку на сайті.
- Maybelline New York віддає перевагу публікації користувацького контенту. Завдяки цьому підписники бачать продукт наочно та купують його частіше.
- McDonald’s публікує новини щодо появи нового меню у захопливій та жартівливій формі. А співпраця із інфлюенсерами сприяє підвищенню показників продажів.
- Zara активно застосовує маркетинг впливу для промоції бренду. Так, відома іспанська блогерка @pau_eche регулярно тегає бренд у публікаціях на своїй сторінці. Зокрема, увага приділяється якісній візуальній складовій: стрічка наповнена профійсними фотографіями, які демонструють нові колекції одягу.
- Бренд Adidas публікує на сторінці найпопулярніші колекції взуття. Мета такого кроку — надихнути користувачів і привернути їхню увагу до популярних продуктів. Завдяки підключеній функції Instagram Shopping, підписники можуть напряму переходити на веб-сайт для подальшої купівлі товару.
Кожний сучасний бренд прагне заручитися підтримкою якомога більшої кількості людей. Але як навчитися виділятися серед конкурентів та використовувати інструменти Instagram для продажів по максимуму? Нижче ми поділимося основними функціями Instagram, які допоможуть вашому бренду збільшити кількість продажів через цю платформу.
Чому Instagram якнайкраще підходить для продажів?
Чимало компаній сприймають Instagram як платформу лише для просування. Однак радимо змінити свій світогляд, і поглянути на цю соціальну мережу як на успішний майданчик для електронної комерції.
Електронна комерція в Instagram передбачає використання цієї платформи для просування, реклами та продажу товарів. Бренд може розвиватися виключно в Instagram або ж продавати свої товари з окремого веб-сайту. Використання Instagram в якості платформи для електронної комерції матиме такі переваги:
- В Instagram велика увага приділяється візуальній складовій. Тому ця соціальна мережа чудово підійде для продажів товару, який легко сфотографувати. Зазвичай це одяг, прикраси, косметика.
- Також 77 % активних користувачів Instagram, зазначили, що додаток дозволяє їм легко взаємодіяти з брендами. Ви можете отримувати відгуки від аудиторії в режимі реального часу та завчасно усувати конфлікти та проблеми. Окрім цього, тісний зв’язок із споживачами дозволяє перетворити потенційного клієнта на постійного.
- Присутність в Instagram сприяє впізнаваності вашого бренду. Користувачі із більшою ймовірністю зацікавляться брендом, якщо він періодично нагадує про себе в Instagram. Окрім цього, клієнти знатимуть, що за виникнення проблем вони зможуть зв’язатися з брендом напряму.
- Завдяки функціям Instagram ви можете збільшити показники продажів. Коли люди бачать той чи інший продукт у своїй стрічці, вони можуть швидко і легко здійснити покупку через дірект або ж безпосередньо на платформі завдяки Instagram Shopping.
- В Instagram легко заохотити користувачів до взаємодії із брендом. Це, у свою чергу, сприяє появі користувацького контенту: люди відмічатимуть ваш продукт у себе на сторінці, а також рекомендуватимуть знайомим.
Надалі пропонуємо більш детально поговорити про функції Instagram, які допоможуть бренду у збільшенні продажів.
Бізнес-акаунт Іnstagram
Якщо ви хочете активно просувати бренд, покращувати його імідж та збільшувати продажі, тоді настійно рекомендуємо перейти на бізнес-акаунт Instagram. Таке рішення відкриває доступ до багатьох додаткових функцій, а саме:
- Функція “Insights & Analytics” допомагає відстежувати активність облікового запису, ефективність публікацій і краще розуміти зацікавленість цільової аудиторії у вашому продукті.
- Реклама в Instagram є важливим інструментом для збільшення кількості підписників і залучення потенційних клієнтів. Однак запуск реклами доступний лише для власників бізнес-акаунтів.
- Бізнес-акаунт дозволяє підключати Instagram Shopping. Завдяки цій новій функції ви можете легко керувати замовленнями та платежами, а також це значно спрощує користувацький досвід.
- Корисною є і функція швидкої відповіді: ви можете додати список найпоширеніших питань, а також відповіді на них. Коли користувач натисне на спливаюче віконце, то він автоматично отримає фідбек із відповіддю.
- Користувачі бізнес-акаунтів можуть додати більше тегів, ніж користувачі особистих облікових записів. Особисті облікові записи можуть додавати не більше 30 тегів, натомість для бізнес-акаунтів обмежень немає.
Якщо ви хочете перейти на бізнес-акаунт в Іnstagram, однак не знаєте, як це зробити, тоді рекомендуємо до прочитання нашу статтю.
Instagram Shopping
Іnstagram Shopping – це функція, яка дозволяє брендам електронної комерції створювати цифровий каталог своїх продуктів, яким можна ділитися безпосередньо на своїй сторінці в Іnstagram. Користувачі можуть дізнатися більше про ваші продукти прямо в додатку або придбати їх за допомогою функції Checkout. Іnstagram Shopping дозволяє користуватися додатковими функціями:
- Сторінки з детальною інформацією про продукт містять опис товару, його ціну та зображення. Зокрема, сторінка з інформацією про продукт також відображатиме будь-які публікації з тегами продукту в Instagram.
- За допомогою колекцій магазини можуть представляти групу продуктів в одній віртуальній вітрині. Наприклад, бренд може створити колекцію зимового або весняного одягу.
- Функція Shopping Tag дозволяє позначати продукти зі свого каталогу в історіях, роликах або публікаціях. Натискаючи на відповідні теги, користувач може перейти за посиланням для більш детального ознайомлення з продуктом.
- Функція Checkout дозволяє купувати продукти безпосередньо в Instagram, не виходячи з застосунку. Наразі функція доступна лише в деяких регіонах. Якщо акаунт не має функції Checkout, тоді клієнти будуть спрямовані на сторінку оплати на власному сайті електронної комерції бренду.
Для того, щоб підключити функцію Instagram Shopping, ваш бренд має відповідати наступним вимогам платформи:
- Бренд розташований у регіоні, у якому підтримується функція Instagram Shopping.
- Ви збираєтеся продавати реальний продукт, який відповідає заявленим характеристикам.
- Ваша бренд ознайомлений із торговельною угодою та відповідає вимогам комерційної політики Instagram .
- Ваш бізнес має веб-сайт електронної комерції.
- У вас зареєстрований бізнес-акаунт.
Завдяки функції покупок в Іnstagram можна збільшити трафік на веб-ресурс. Принцип роботи доволі простий: ви створюєте сторіз або повноцінний допис, а на ньому відмічаєте той чи інший продукт. Посилання, що прикріплене до тегу, спрямовуватиме підписників на сайт. Також ви можете створити віртуальну вітрину свого магазину із каталогом продукції. Це значно покращує користувацький досвід, адже людина зможе здійснити покупку в один клік. Варто зазначити, що для використання цієї функції ви маєте перейти на бізнес-акаунт та підключити обліковий запис у Facebook.
Як застосувати: додавайте стікери та теги до своїх продуктів, розміщених у сторіз або публікації. Також теги можна додавати до рекламних публікацій. Завдяки цій функції ви також можете контролювати, як і де люди відмічають ваші продукти:: ви можете підтверджувати або відхиляти певні публікації із тегами.
Кейс: бренд Victoria’s Secret публікує рекламні ролики, відео та пости, на яких використані торговельні теги. Зокрема у бренду є власна віртуальна вітрина із докладним каталогом продуктів. Кожен товар має свою окрему сторінку, яка містить опис і ціну.
Контент-маркетинг для стимулювання продажів в Instagram
Про більшість нижче згаданих функцій ви вже могли чути. Однак знати про них — це одне, а застосовувати інструменти на практиці — зовсім інше. Представляємо вашій увазі добірку найкорисніших функцій Instagram для електронної комерції, які раз і назавжди змінять життя вашого бренду.
Instagram Stories
Помилково вважати, що сторіз — це марна трата часу. Більшість брендів нехтують цією функцією, адже опублікований контент зникне через 24 години. Натомість ця функція має обов’язково доповнити вашу маркетингову стратегію, адже вона допоможе постійно підігрівати інтерес аудиторії до бренду. Завдяки сторіз люди будуть в курсі останніх новин компанії, а також ви зможете показати “реальну” сторону свого бренду.
Як застосувати: у сторіз можна публікувати анонси заходів, інформацію про акції, відгуки клієнтів, а у бізнес-акаунт є можливість тегати свої товари. Іноді цей інструмент можна використовувати для перехресного просування: якщо ви співпрацюєте з інфлюенсерами або іншими брендами, то у сторіз можна відмічати своїх партнерів.
Instagram Video
У жовтні 2021 року Instagram об’єднав IGTV і Reels в один відеоформат: Instagram Video. Вкладку профілю IGTV замінено на вкладку “Відео”. Відтепер користувачі можуть завантажувати відео тривалістю до 60 хвилин та редагувати ролик безпосередньо у застосунку.
Ця функція дозволяє публікувати відеоконтент тривалістю від 15 секунд до 1 години. Зокрема формат відео має бути вертикальним. Хороша новина: для створення якісного відео вам не обов’язково мати професійне обладнання. Створити якісний контент можна за допомогою смартфону, а також онлайн відеоредакторів.
Як застосувати: ця функція може слугувати засобом для наочної демонстрації продукту. Зокрема, ви можете публікувати унікальний контент, якого не буде у Facebook чи TikTok (якщо бренд присутній у кількох соціальних мережах). Вдалими будуть формати інтерв’ю, розпаковок, оглядів, скетчів тощо.
Кейс: Netflix використовує цю функцію для публікації трейлерів до фільмів та серіалів. Таким чином, коли користувач скролить стрічку, його може зацікавити той чи інший фрагмент фільму, і він перейде за посиланням, щоб його подивитися. Окрім цього, Netflix часто публікує інтерв’ю із акторами, щоб постійно утримувати інтерес і увагу аудиторії.
Instagram Live та Live Rooms
Instagram Live — це функція, яка дозволяє проводити прямі етери для своїх підписників у режимі реального часу. Відео із прямими етерами розміщені поруч із Stories, а запис трансляції можна зберігати у стрічці свого профілю.
У березні 2021 року Instagram представив додаткову функцію Live Rooms, яка дозволяє користувачам додавати до прямих трансляцій ще 3 людей. Завдяки Live Rooms бренди можуть проводити для користувачів креативні заходи, наприклад:
- ігри та вікторини;
- вебінари;
- інтерв’ю з впливовими особами;
- трансляції зі своїх заходів.
Функція Live Rooms чудово підходить для перехресного маркетингу. Щоразу, коли ви запрошуєте гостя приєднатися до прямого етеру, його аудиторія також бачитиме трансляцію. Отож, якщо до вашого етеру приєднаються троє людей, то зможете підвищити охоплення втричі.
Відеодзвінок у Instagram
На перший погляд відеодзвінок є досить дивною функцією для електронної комерції. Звичайно, тут не йдеться про постійні виклики своїм підписникам у будь-який час доби. Однак, якщо ви надаєте консультаційні послуги, то відеодзвінок дозволить тримати зв’язок з клієнтами з усього світу. Відеодзвінок Instagram дозволяє приєднати до чотирьох користувачів до одного виклику. Завдяки цьому не доведеться створювати окремі посилання на зустріч у Google Meet чи Zoom.
Як застосувати: відеодзвінки можна використовувати для вирішення нагальних питань і проблем. Не завжди вдається донести свою думку у текстовому форматі у переписці. Так ви покажете людям, що за розробкою продукту стоїть команда людей, яка завжди готова прийти на допомогу. Завдяки цій функції Instagram ви зможете швидко виділитися серед конкурентів, не докладаючи великих зусиль.
Репости в Instagram
Завдяки функції репостів ви можете швидко і легко ділитися користувацьким контентом, а також повторно ділитися своїми публікаціями у вигляді історій. Це чудовий спосіб подякувати своїм підписникам за високу оцінку вашого продукту, а також зробити бренд більш помітним.
Як застосувати: зробіть репост щойно опублікованого допису у стрічці, щоб користувачі побачили його під час перегляду сторіз. У людей не завжди є можливість довго скролити стрічку Instagram, а анонс нового допису у сторіз допоможе збільшити кількість охоплень у публікації. Також діліться сторіз своїх підписників, у яких вони розповідають про ваш продукт.
Каруселі Instagram
Галерея публікацій є надзвичайно корисною функцією для підвищення продажів. Ви можете використовувати цю функцію щоразу, коли хочете запустити нову лінійку продуктів та показати кілька фотографій товару в одному пості. Це покращує користувацький досвід: в одному дописі клієнт може розглянути продукт з інших ракурсів.
Як застосувати: в каруселі можна публікувати короткі добірки, показувати продукт з різних ракурсів або ж наочно демонструвати нові колекції. Часто функцію галереї використовують для публікації тематичних дописів: добірки гарних фото або цитат. Також ви можете публікувати у каруселі відгуки клієнтів.
Кейс: бренд Lavi decor, що займається створенням фотозон до свят, часто публікує фото своїх робіт у форматі каруселі. Це дозволяє показати фінальний результат не тільки загальним планом, а ще й привернути увагу до деталей: оформлення святкового столу, кенді-бару, дрібних декорацій тощо.
Опитування в Instagram
Інтерактивні опитування допомагають утримувати інтерес користувачів до вашого продукту, а також цікавитися їхньою думкою щодо бренду. Коли люди знають, що їхня думка важлива і цінна, то вони із більшою вірогідністю довірятимуть компанії. Використовувати цю функцію можна у сторіз: підготуйте фото або відео для публікації та додайте наклейку з опитуванням.
Як застосувати: використовуючи опитування та його результати, ви можете розробити більш дієву маркетингову стратегію. Характер опитування може бути різним: поцікавтеся, чи сподобалася підписникам остання колекція? Чи виправдовує ціна на продукт його якість? Для налагодження більш тісних зв’язків з аудиторією можна проводити опитування на кшталт “Який у вас сьогодні настрій?”
Кейс: бренд доглядової косметики Summer Fridays використовує опитування для розробки нових лінійок продукції. Так, у користувачів цікавляться думкою щодо їх улюбленого кольору та запаху помади, а також просять поділитися враженнями від використання косметики.
Instagram Highlights
Доклали чимало зусиль для створення сторіз, але вони зникли через 24 години? Instagram прислухався до думки користувачів, і впровадив функцію Instagram Highlights. Це збережені історії, які розташовані під шапкою профілю. Важливо створити корисні і цікаві розділи, а також періодично іх оновлювати. Instagram Highlights — це своєрідна візитна картка вашого бренду, адже саме з цих кружечків пересічний користувач дізнаватиметься основну інформацію.
Як застосувати: найчастіше в Instagram Highlights можна побачити такі розділи: про нас, прайс, колекції, процес роботи тощо. Також це чудова можливість для публікації відгуків клієнтів.
Як побудувати ефективну стратегію продажів Instagram?
Після того, як ви розібралися із основними функціями для електронної комерції, треба навчитися їх використовувати у своїй стратегії просування. Нижче ми ділимося корисними порадами, які стануть в пригоді як малому, так і великому бізнесу.
- Після створення влучного допису треба підібрати оптимальний час для його публікації, щоб охопити якомога більше цільової аудиторії. У цьому вам допоможуть такі інструменти, Hootsuite та Later.
- Запускайте платну рекламу. Зокрема рекламна кампанія може бути запущена із різними цілями: для залучення нової аудиторії та підвищення довіри, а також для покращення коефіцієнту конверсії і збільшення охоплень. Такий двосторонній підхід є важливою частиною сильної стратегії електронної комерції у Instagram.
- Просувайте свій бренд одразу на кількох платформах. По-перше, це вбереже вас від несподіванок від блокування акаунту, адже ніхто від цього не застрахований. Зокрема це допоможе максимізувати продажі. Ви можете зробити це за допомогою крос-платформного просування, маркетингу впливу тощо.
- Використовуйте аналітику у своїх інтересах. Аналітика покаже вам, який метод є найбільш дієвим. Зокрема ви зможете дізнатися більше про свою аудиторію та скласти її чіткий портрет. Завдяки цьому ви оптимізуєте маркетингову стратегію.
- Застосовуйте чат-ботів, щоб покращити користувацький досвід. Чат-боти Instagram можуть відповідати на поширені питання про ваш продукт або послугу. Крім того, вони можуть допомогти клієнтам у вирішенні питання чи проблеми. Зокрема чат-бота можна підключити в якості цілодобової служби підтримки.
Сподіваємось, що сьогодні ви трохи більше дізналися про функції електронної комерції в Instagram. Застосовуйте наведені поради на практиці, експериментуйте із різними техніками, аби покращити показники продажів і збільшити кількість потенційних клієнтів.