З цього місяця в Google Ads залишаться лише адаптивні пошукові оголошення
21.06.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Нагадуємо, що з 30 червня 2022 року підтримку розширених текстових оголошень буде припинено.
На початку 2021 року Google оголосив, що адаптивні пошукові оголошення (RSA) тепер відображатимуться за замовчуванням під час настроювання рекламних кампаній у пошуку, а з цього місяця цей тип оголошень стане єдиним доступним:
- З 30 червня 2022 року ви не зможете створювати або змінювати розгорнуті текстові оголошення.
- Показ уже запущеної реклами з оголошеннями цього типу продовжиться і будуть доступні звіти про ефективність.
- Залишиться можливість призупиняти та відновлювати показ вже діючих розгорнутих текстових оголошень, а також видаляти їх.
- Google рекомендує перейти на адаптивні пошукові оголошення.
Нагадаємо, що адаптивні пошукові оголошення демонструють користувачам найрелевантніші оголошення, зміст яких підбирається автоматично. Ви можете додати до 15 заголовків та 4 описів, а Google складає їх комбінації. Кожному користувачу показується варіант, який найбільше відповідає його пошуковому запиту.
Переваги адаптивних оголошень:
- Ширина оголошень підбирається автоматично, залежно від розміру екрана конкретного користувача
- Створення оголошень займає менше часу, вам просто необхідно ввести варіанти заголовків та описів, система автоматично створить найбільш релевантні поєднання
- Такий тип рекламних оголошень допоможе персоналізувати заголовки та описи враховуючи інтереси користувачів
- Можливість показувати рекламу за більшою кількістю запитів, це дозволяє охопити більше потенційних клієнтів
Створити адаптивні пошукові оголошення досить просто:
- Виберіть потрібну групу оголошень і натисніть синю кнопку з плюсом, оберіть «Адаптивне оголошення в пошуковій мережі»;
- Заповніть кінцевий URL цільової сторінки та відображуваний шлях;
- Введіть усі 15 заголовків (до 30 символів);
- Заповніть усі описи (до 90 символів);
- Натисніть “Зберегти”.
По мірі заповнення у розділі «Попередній перегляд» можна переглянути, яке оголошення виходить із заданих елементів.
Також Google рекомендує використовувати адаптивні пошукові оголошення разом із ключовими словами у широкому типі відповідності та інтелектуальним призначенням ставок. За словами Google, це допоможе охопити нові високоефективні запити та оптимізувати ставки у реальному часі.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Facebook реструктурує стрічку за допомогою відеоконтенту;
- Google My Business змінив назву;
- Покупки в YouTube Shorts, перша співпраця з брендом.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.