Головна » Блог » Пошукове просування блогу компанії з нуля: кейс METRO Cash & Carry Ukraine

Пошукове просування блогу компанії з нуля: кейс METRO Cash & Carry Ukraine

07.11.2019

Артем Коломієць


07.11.2019

Артем Коломієць, SEO Team Lead Webpromo


Тип послуги: пошукове просування блогу компанії

Проєкт: METRO Cash & Carry Ukraine

Сайт: blog.metro.ua

Зміст:

 

Коротка інформація про компанію

METRO — міжнародна компанія, представлена ​​в Україні вже понад 16 років. Орієнтована на оптові та роздрібні продажі.

Об’єднує 23 ТЦ METRO в найбільших містах України, а також трьома магазинами оптової торгівлі “Бери Вези” в Чернігові, Тернополі та Луцьку.

Завдання компанії METRO – дати клієнтам нові можливості для їх бізнесу, забезпечивши доступ до повного асортименту наших товарів кращої якості за найпривабливішою ціною.

Комунікаційне завдання – донесення бредінгового повідомлення «Якість по оптовій ціні», підкріплення повідомлення про якість продукції METRO.

Як Блог METRO допомагає досягати цих цілей

Прес-центр компанії METRO став основою inbound стратегії.

Що таке inbound маркетинг?

Inbound маркетинг – це бізнес-методологія, яка приваблює клієнтів, створюючи цінний контент і адаптований до потреб клієнтів. Inbound маркетинг формує зв’язку з аудиторією, які вони шукають, і вирішує проблеми, які у них вже є.

Які завдання допомагає вирішити Блог METRO:

  • донесення ключових брендових повідомлень і цінностей компанії шляхом забезпечення клієнтів корисною і зручною для нього інформації на всіх етапах його «сustomer journey» популяризація компанії;
  • збільшення впізнаваності бренду;
  • приведення додатково органічного трафіку на офіційний сайт;
  • побудова знання про новинки в асортименті компанії.

 

Стратегія проведення робіт

Для досягнення поставлених цілей і завдань, Webpromo, почали працювати над створенням блогу і паралельно проводили роботи по пошуковому просуванню.

Як ми вирішили діяти (план):

  1. Проаналізувати конкурентів в ніші і визначити в якому напрямку нам необхідно розвиватися виходячи з маркетингових цілей METRO.
  2. Розробити структуру сайту.
  3. Налаштувати систему відстеження ефективності.
  4. Розробити структуру сторінок під написання основного контенту.
  5. Опрацювати технічне завдання для копірайтерів.
  6. Працювати з поліпшенням показників CTR.
  7. Технічна оптимізація сайту.
  8. Розвивати посилальний профіль.

Які конкретні дії ми виконали:

  1. На етапі старту робіт зі створення сайту, провели аналіз ніші. Відповідно до цілей і поставлених завдань, визначили цільову аудиторію і виявили, що наша основна аудиторія це жінки у віці від 25 до 44 лет.Дополнітельно провели аналіз конкурентів і виходячи з усіх зібраних даних визначили інтереси ЦА, виявили точки входу потенційних користувачів на сайт.Із графіка бачимо що 72% користувачів це жінки:

    Основна вікова група:

    • від 24 до 34 років (44%)
    • від 35 до 44 років (22%)

  2. Згідно з проведеним аналізом і поставленим цілям, перейшли до розробки структури сайта.Виделілі основні напрямки::
    1. рецепти страв;
    2. напої: види напоїв, рецепти приготування, поради щодо вибору;
    3. поради щодо вибору продуктів і пристосувань для готування;
    4. поради по правильному зберіганню продуктів і необхідним стандартам якості продуктів;
    5. відпочинок, подорожі і розваги;
    6. поради для сегмента HoReCa (так як METRO надають багато послуг для бізнесу цього сегмента).

    Під ці напрями створили розділи:

    Для B2C

    • «Купуємо»;
    • «Їмо»;
    • «П’ємо»;
    • «Відпочиваємо»;

    Для B2B

    • «Працюємо».

    Підкатегорії винесли у теги:

    У зв’язку з дизайнерським рішенням не робили випадають меню, а реалізували сторінки-підкатегорії у вигляді тегів.

  3. Налаштували систему відстеження ефективності згідно цілям. Додали сайт в Google Search Console. Впровадили код аналітики на сайт для відстеження:
    • органічного трафіку;
    • переходів на основний сайт (через кнопку “на сайт”);
    • підписок на блог (через форму “підпишись” на сайті блогу).

  4. Одним з пунктів по оптимізації структури були роботи по впровадженню блоків для внутрішньої перелінковки. Такі блоки не тільки зручні для користувача, але і допомагають правильно розподілити внутрішній вага сайту, що позитивно впливає на його продвіженіе.На сайті впровадили кілька наскрізних блоків (блоки, які йдуть через весь сайт):
    • Блок “Свіжі записи”, де відображаються нещодавно опубліковані записи;
    • Блок “Популярне”, де відображаються записи, які набрали найбільше переглядів;

    Також, на сторінки статей додали блок “Схожі матеріали”. Цей блок допомагає відвідувачам сайту побачити додаткову інформацію, яка корелює з відкритою, в поточний момент, сторінкою блогу.

    Додаткова інформація допомагає утримати користувача на сайті. Що відбивається на поведінкових факторах. Поведінкові фактори – одні з важливих сигналів для пошукових систем, чим вони кращі за тим частіше пошукові системи показують сайт користувачам. Основні поведінкові чинники на які слід звернути увагу:

    • CTR (співвідношення кліків і показів);
    • час, який користувач провів на сторінці;
    • кількість переглянутих сторінок за сеанс;
    • показник відмов.
  5. Після опрацювання основної структури, перейшли безпосередньо до робіт по оптимізації сторінок зі статьямі.Основной завданням було писати якісний і цікавий контент для користувачів і оптимізувати його під вимоги пошукової сістеми.Но основі аналізу ніші, розробили план з підготовки контенту (відобразимо його наочно на прикладі однієї зі сторінок блогу — https://blog.metro.ua/ru/korysnyj-frukt-yak-vybraty-avokado-ta-pravylno-jogo-yisty/):
    1. Збирати під кожну сторінку семантичне ядро ​​(СЯ):

      Найчастотнішим словом є “авокадо”, тому мета була вивести його в ТОП видачі пошукової системи.

    2. На основі аналізу видачі і конкурентів, підготували детальний ТЗ для копірайтера:

    3. Додали до статті якісні та релевантні фото:

    В результаті:

    • За високочастотним ключем “авокадо”, через 7 місяців, ми вийшли в ТОП-1:

      Відзначимо що, на практиці для того щоб стаття вийшла в ТОП зону, в середньому, необхідно 12 місяців.

    • Трафік на сторінці істотно виріс:

  6. Паралельно з написанням контенту приступили до робіт із поліпшення показників CTR. Використовуючи зібране СЯ прописали оптимізовані мета-теги (title і description). Впровадили в мета-теги emoji. Зараз наші сніпети виділяються в пошуковій видачі:

  7. Також вели роботи з технічної оптимізації сайту, впроваджували стандартні SEO завдання:
    • Налаштування файлів robots.txt, sitemap.xml;
    • Налаштування canonical;
    • Впровадження мікророзміток;
    • Оптимізація швидкості сайту;
    • Усунення битих посилань і дублів сторінок.

 

Зовнішня оптимізація

Наступний етап — це зовнішня оптимізація (робота з зовнішніми посиланнями на блог).

Для побудови якісного довідкового профілю спочатку ми провели аналіз посилального профілю конкурентів, визначили якість посилаються доменів і динаміку нарощування посилань.

Підготували план з нарощування посилань, особливу увагу пределяет якості і тематичність донорів, а також їх регіональність. Стратегія спрямована на якість, а не кількість посилальної маси.

Основні критерії вибору посилань:

  • Тематичність майданчиків;
  • DR (рейтинг домену);
  • Наявність органічного трафіку на майданчику;
  • Заспамленності майданчики, співвідношення вхідних/вихідних посилань донора;
  • Регіональність майданчика. Основний трафік майданчика повинен відповідати регіону нашого сайту.

Приріст доменів-донорів за останній рік просування:

 

Результати

Які результати та до чого прийшли в підсумку

  1. В результаті проведених робіт трафік за останній рік (2019) виріс більш ніж на 450% в порівнянні з попереднім (2018):

  2. Значно збільшилася видимість сайту:
    • У 2018 році показів було менше 2 млн;
    • У 2019 році стало більше 14 млн.

    Видимість сайту — це кількість показів сайту в пошуковій системі.

    Чим більше видимість сайту, тим більше користувачів можуть побачити його в пошуковій видачі.

  3. Покращився показник відмов — знизився майже на 60%:

    Відмовою вважається коли користувач переглянув лише одну сторінку і не пересувався далі по сайту. Тому поліпшення показника відмов говорить про те що користувачі стали переглядати більше однієї сторінки за сеанс.

  4. Середній час перебування користувача на сайті збільшилася більш ніж на 180%:

    Користувачі стали проводити більше часу на сторінках сайту. Що говорить про те, що контент став краще і цікавіше для користувача.

 

Корисні поради

  • Регулярне наповнення блогу контентом — для блогу важливим моментом є постійна робота з контентом. Перегляд і оптимізація вже існуючих, написання нових статей — це потенційні джерела додатково трафіку.
  • Розвиток і розширення структури — необхідно працювати над розширенням структури: аналізувати нішу і пошуковий попит (частотність), створювати додаткові сторінки і оптимізувати їх під цікавлять нас групи запитів. Це допоможе залучити більше потенційних відвідувачів на сайт.
  • Зовнішня оптимізація — нарощування маси має проводитися регулярно. Важливо звертати увагу на якість посилальної маси і не гнатися за кількістю. Необхідно перш оцінити динаміку нарощування конкурентів і після визначиться зі своєю посилальної стратегією.

Последние материалы рубрики

6 векторів масштабування брендового контенту

6 векторів масштабування брендового контенту

Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Компанії нарощують брендовий трафік — трафік,...

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про...

Як правильно оформити сторінку «Про нас»? Ми розповімо про шести ключових елементах, які можна інтегрувати на сторінку, а також...

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше...

При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання ― чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з...

Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році

Пандемія прискорила процес діджіталізаціі в суспільстві. Люди масово прийшли в Інтернет, щоб задовольняти свої базові потреби:...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті