Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як шукати (і знаходити) пошукові запити у Google для створення трафікового контенту?

Як шукати (і знаходити) пошукові запити у Google для створення трафікового контенту?

23.05.2023

Анастасія Кузнецова


Якщо ви просуваєте бізнес в інтернеті, то вам неодмінно треба створювати трафіковий контент, який допоможе залучити якомога більше цільової аудиторії. Але як зрозуміти, чого хочуть і чим цікавляться ваші потенційні клієнти? Відповідь на питання дуже проста: проведіть дослідження пошукових запитів.

Володіючи цією інформацією, ви можете керувати своїми маркетинговими зусиллями, щоб покращити видимість сайту та збільшити органічний трафік. Зокрема отримаєте відповіді на такі питання:

  • На яку тему створювати контент? 
  • Який формат обрати?
  • Чого хоче користувач?
  • Який ефект спричинить ця публікація?

Щодня люди по всьому світу здійснюють понад 6 млрд пошукових запитів. Шукати наосліп релевантні до ніші вашого бренду запити — не найкраща ідея. Саме тому пропонуємо ознайомитися із добіркою ефективних інструментів, які допоможуть вам у пошуку ключових запитів для створення трафікового контенту. 

Google Trends

Google Trends – це безкоштовний інструмент, який аналізує популярність пошукових запитів Google з використанням даних у реальному часі. Інструмент покаже популярні запити користувачів залежно від часу доби, сезону та країни. Наведемо кілька прикладів того, як покращити вашу контент-стратегію за допомогою Google Трендів:

  • Пошук популярних тем допоможе вам створити контент-план, визначити тренди та просто бути обізнаним в останніх подіях у вашій ніші. 
  • Визначення сезонних тенденцій допоможе підлаштовувати контент-стратегію під ті чи інші інфоприводи, свята або події.
  • Можливість порівнювати популярність пошукових запитів допоможе в оптимізації SEO-стратегії та визначенні актуальних ключових слів.

Отож, за допомогою Google Trends ви можете швидко переглядати головні новини чи діаграми зі статистичними даними, завдяки чому ви завжди будете в курсі останніх подій.

Як шукати пошукові запити



Планувальник ключових слів Google Ads 

Планувальник ключових слів Google – це безкоштовний інструмент Google для пошуку ключових слів. Користуватися інструментом доволі просто: шукайте слова та фрази, що пов’язані з вашою нішею, а потім ознайомтеся із аналітичними показниками. Ви отримаєте інформацію щодо частотності запитів, їх конкурентоспроможності тощо. Завдяки планувальнику ключових слів ви зможете  приймати більш виважені рішення щодо запуску рекламних кампаній, а також підлаштовувати під них контент. 

Пропонуємо ознайомитися із короткою інструкцією щодо користування планувальником ключових слів Google:

  1. Перейдіть до Планувальника ключових слів з комп’ютерного або мобільного пристрою. 
  2. Увійдіть до свого облікового запису Google, і натисність “Створити новий обліковий запис Google Ads”.
  3. Далі платформа заповнити інформацію щодо вашої компанії, а також треба буде обрати країну, часовий пояс та валюту.
  4. Вітаємо, відтепер ви можете користуватися всіма перевагами Google Ads! Для початку роботи натисність “Проаналізувати свою кампанію”. 
  5. Щоб перейти до планувальника ключових слів, перейдіть у вкладку “Інструменти та налаштування” та натисність “Планувальник ключових слів”.

Як шукати пошукові запити

Після цього ви будете перенаправлені до планувальника. Щоб знайти нові ключові слова для націлювання, скористайтеся інструментом “Знайти нові ключові слова”. Цей інструмент дозволяє вам шукати релевантні ключові слова та створювати список ідей для нових ключових слів, які можна буде використовувати надалі.

Добірка сервісів для пошуку популярних запитів

Окрім інструментів Google, ви також можете скористатися спеціальними сервісами. Більшість із них мають приємні тарифи, які повністю виправдовують якість своєї роботи. Зручний інтерфейс та широкий функціонал допоможуть вам знайти популярні запити швидко, легко та ефективно!

Ahrefs 

Ahrefs — це пакет програмного забезпечення для оптимізації пошукових систем, який містить інструменти для створення посилань, дослідження ключових слів, аналізу конкурентів, відстеження рейтингу та аудиту сайту. Більшість функцій Ahrefs розроблено для професіоналів у сфері маркетингу. Зокрема варто звернути увагу на функцію Keywords Explorer — це інструмент Ahrefs для дослідження ключових слів. За допомогою нього ви можете:

  • вибрати дієві ключові слова для пошукової оптимізації;
  • порівнювати популярність кількох ключових слів;
  • побачити кількість кліків, а також ціну за один клік на певному слові;
  • згенерувати список ідей ключових слів на основі початкового запиту.

Радимо скористатися і функцією Ahrefs Content Explorer, який допоможе у пошуку популярного контенту, яким найчастіше діляться у соціальних мережах. Все, що вам потрібно зробити, це ввести ключове слово у рядок пошуку і ознайомитися із списком статей, які отримали велике поширення у соціальних мережах. Якщо вас цікавить конкретна платформа, то за допомогою фільтра можна обрати один із запропонованих варіантів. 

SimilarWeb

SimilarWeb –  це інструмент, який оцінює загальний обсяг трафіку, який отримують різні веб-сайти. Це дозволяє вам побачити основні джерела трафіку конкурентів, розбиті на шість основних категорій. Оцінка трафіку SimilarWeb ґрунтується на опитуванні мільйонів інтернет-користувачів щодо веб-сайтів, які вони відвідують. SimilarWeb також використовує алгоритми машинного навчання та методи інтелектуального аналізу даних.

Ось кілька корисних функцій SimilarWeb, які можна використати для покращення контент-стратегії:

  • Огляд трафіку. Для цього перейдіть на головну сторінку та натисніть на значок пошуку. Оберіть кілька веб-сайтів, щоб можна було порівняти їхні дані із показниками свого веб-ресурсу. Платформа надасть інформацію про показники відмов, загальну кількість відвідувачів за останні шість місяців, середню тривалість відвідування, джерело надходження трафіку.
  • Огляд аудиторії. Ця функція допоможе оцінити рейтинг веб-сайту вашого конкурента, загальну кількість відвідувачів його сайту, країну походження цільової аудиторії.
  • Дослідження ключових слів. Дізнайтеся, які ключові слова успішно використовують ваші конкуренти, та створіть власні ідеї щодо ключових слів на основі поточних тенденцій у пошукових системах. 


 

SEMrush

Semrush – це популярна платформа, яка спеціалізується на дослідженні ключових слів, аналізі конкурентів та оптимізації рекламних кампаній Google. Основна відмінність між SimilarWeb і SEMrush полягає в тому, що SEMrush пропонує комплексний пакет аналізу трафіку для видимості в Інтернеті і соціальних мережах. SimilarWeb, навпроти, зосереджений виключно на статистиці веб-сайтів.

Semrush допоможе вам створювати, підтримувати та покращувати кампанії цифрового маркетингу. Ви також можете ознайомитися із даними щодо того, як люди взаємодіють із вашим веб-ресурсом. Наприклад, ви можете побачити середню кількість переглядів сторінок сайту за одне відвідування, тривалість сеансу та показник відмов. Для покращення своєї контент-стратегії можна скористатися інформацією щодо:

  • Розподілу органічного та платного трафіку за країнами та його зміни з часом.
  • Найбільш високооплачуваних та органічних ключових слів та природнім розподілом їхніх позицій.
  • Визначення прямих і непрямих конкурентів.
  • Звітів про індексовані сторінки.
  • Тенденцій, що повязані із вашим брендом.

Serpstat 

Serpstat – це маркетинговий інструмент, який дозволяє вам досліджувати ключові слова, аналізувати конкурентів, проводити аудит зворотних посилань та відстежувати свої позиції у рейтингу пошукових систем. Але що дійсно відрізняє Serpstat від інших інструментів, так це доступність. Користувачам доступний безкоштовний тарифний план, який дозволяє отримувати дані за 30 запитами та отримувати доступ до функцій відстеження позицій та аудиту сайту.

Окрім цього, Serpstat допоможе вам у виконанні таких завдань:

  • SEO-аналіз та виправлення технічних помилок на сторінці сайту.
  • Проведення конкурентного аналізу.
  • Аналіз зворотних посилань та пошук нових можливостей для побудови посилань.
  • Оптимізація PPC-кампаній.

Важливо зазначити, що Serpstat має найбільшу базу ключових слів для Google на ринку. Алгоритми постійно збирають нові дані з різних джерел та оновлюють їх для 230 регіонів Google. Понад 5 мільярдів ключових слів та доменів допомагають користувачам аналізувати конкурентів, збирати найбільш релевантні органічні та платні ключові слова, аналізувати найкращі веб-сторінки з погляду трафіку.

ChatGPT

Куди ж без славнозвісного чат-бота? У той час, як перелічені вище інструменти, використовують інформацію з пошукових систем, ChatGPT має власний “мозок”. Мовна модель на основі технологій ШІ накопичує великі обсяги текстових даних з книг, статей, веб-сайтів, публікацій в блогах тощо.

Чат-бот навряд чи надасть вам вичерпну аналітичну інформацію щодо популярності пошукових запитів, однак його можна використовувати для створення якісного контенту. Ось лише кілька прикладів того, як ChatGPT може полегшити повсякденну роботу маркетолога:

  • написання кодів, статей, маркетингових текстів, електронних листів;
  • генерування ідей для написання дописів для соціальних мереж і блогу;
  • пошук реальних прикладів та кейсів, які ілюструють викладений матеріал; 
  • створення добірок із рекомендаціями на ту чи іншу тему; 
  • пояснення складних тем та визначень простими словами;
  • переклад текстів 95 мовами. 

Пам’ятайте: попри те, що ChatGPT є ціннісним і зручним джерелом інформації, він все ще має безліч обмежень і ризиків. Точність інформації є великою проблемою, не кажучи вже про конфіденційність даних. Зважаючи на це, найкраще дотримуватися офіційних рекомендацій щодо роботи із чат-ботом, та використовувати відповіді ШІ в якості відправної точки для подальшої роботи.  

Як шукати пошукові запити



Висновки

Власник бренду завжди повинен досліджувати аудиторію, а також знати, що вона шукає і чим цікавиться. Це допоможе вам зрозуміти наміри потенційних клієнтів і підлаштувати контент під справжні інтереси людей. Покращення контент-стратегії забезпечить високі показники конверсії і кліків та спонукатиме аудиторію здійснити покупку. 

Це, у свою чергу, допоможе вашому сайту отримати кращий рейтинг у результатах пошукової видачі Google, забезпечить високий трафік та авторитетність бренду. У цій статті ми поділилися добіркою інструментів, які допоможуть вам знайти ключові слова та популярні пошукові запити. За допомогою інструментів Google, а також спеціальних сервісів, ви зможете генерувати по-справжньому трафіковий контент. 

Почніть якісне SEO-просування з Webpromo!

Дізнайтеся вартість, терміни і перелік робіт для вашого проєкту

    Останні матеріали рубрики

    Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

    Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

    Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

    Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

    Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

    Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

    Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

    Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

    Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності