Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » SEO-просування порталу нерухомості: кейс 100realty.ua

SEO-просування порталу нерухомості: кейс 100realty.ua

13.11.2018

Віталій Артеменко, SEO спеціаліст Webpromo


Тип послуг: SEO для порталу неруомості

Проєкт: портал нерухомості «100realty»

Сайт: 100realty.ua

Результат:

  • Поліпшення видимості в органічному пошуку в 2 рази.
  • Зростання органічної трафіку +30 %

Період робіт: січень 2016 р. – грудень 2017 р. (у кейсі розглядається 2016 р.)

Про проєкт: «100realty» – проєкт компанії «Столичная недвижимость»:

  • сайт повністю присвячений нерухомості Києва і Київської області;
  • більше 200 новобудов Києва та передмістя;
  • близько 200 тис. актуальних оголошень про продаж та оренду нерухомості;
  • аналітика і новини сфери нерухомості.

Основні цілі проєкту:

  • Залучення органічного трафіку

Як можна побачити на графіку, в порівнянні з попереднім роком зростання органічного трафіку склав 30%.

В цілому результати цієї роботи показують, що комплексне просування ресурсу (технічна оптимізація, робота над зовнішніми факторами і структурою, поліпшення поведінкових факторів на ресурсі) дають приріст нових користувачів.

Бар’єри проєкту:

Основні бар’єри, з якими стикається не тільки даний портал, а й все багатосторінкові портали, де генерується контент користувачів:

  • Практично не контрольоване збільшення кількості сторінок – в індекс потрапляє велика кількість сторінок.
  • Наявність технічних дублів, що виникають через недоробки на сайті, в результаті чого індекс сайту може збільшуватися в рази.
  • Неправильний розподіл внутрішнього ваги по сайту – це відноситься до блоку перелинковки, коли вага сторінок сконцентрований на тих сторінках, які потенційно не можуть приносити ніякого трафіку. Наприклад, сторінки «Про компанії», «Про продукт» і ін.
  • Впровадження технічних рекомендацій є бар’єром на великих порталах. Це досить складне питання, тому що при переробці ресурсів потрібно приділяти багато часу безпосередньо роботі програмістів, що коштує певних грошей.
  • Відсутність захищеного протоколу НТТРS.
  • Відсутність мобільної версії сайту, що важливо.
  • Відсутність якісного контенту на цільових сторінках і контроль якісного довідкового профілю для сайту.

Визначення стратегії робіт проєкту:

На старті роботи з проєктом була прийнята наступна стратегія:

  1. Формування логічної структури.
  2. Технічна оптимізація.
  3. Аналіз посилального профілю і Link-маркетинг.

1. Формування логічної структури

Для реалізації логічної структури на сайті було поставлено завдання зі збору семантичного ядра, виявлення попиту і на основі цього — підготовка рекомендацій зі зміни структури і створення додаткових сторінок.

1. Аналіз попиту і виявлення запитів для розширення структури

Розширення семантики

В першу чергу ми почали працювати з семантичним ядром, так як це основа наших рекомендацій зі зміни структури або по створенню додаткових цільових сторінок. Звичайно ж, орієнтир випав на високочастотні запити, що стосуються оренди, продажу нерухомості — висновок і утримання в топі.

Збір семантичного ядра проходив за такими етапами:

  • Безпосередній збір всіх запитів, які ми можемо виявити в ніші;
  • Кластеризація всіх запитів, поділ їх за цільовими сторінками, які були на той момент вже створені на сайті, і, звичайно ж, складання плану зі створення додаткових цільових сторінок.

Спочатку на ресурсі було реалізовано базове поділ по сторінках, наприклад, «однокімнатні квартири», «двокімнатні квартири», «продаж квартир в новобудовах».

Розподіл під запити СЧ-і НЧ-ніші

До таких відносяться запити, що стосуються оренди, продажу по районам, станціям метро, вулицями Києва. Цей ресурс орієнтований не тільки на саме місто Київ, а й на населені пункти Київської області.

Ось так виглядає приклад розподілу запитів по сторінках на райони, вулиці.

У користувача при покроковому пошуку є можливість вибирати район, вулицю і квартиру за кількістю кімнат для знімання або покупки.

Результат: залучення додаткового органічного трафіку на сайт.

Виявлення прихованого попиту

Прихований попит виявляли на основі пошукових підказок. Так само як оренда/продаж квартир конкретними вулицями, в певних будинках.

На основі цього були виявлені тенденції того, що НЧ-запити по вулицях і по конкретним будинкам мають дуже хороші показники інтерактивності.

Користувачі, які цікавляться конкретним будинком, переходячи за результатами пошуку, якщо їх цікавить геолокація, потрапляють на карти (йдуть з пошуку, які не клікаючи на жодні результати).

Але якщо користувача цікавить оренда/купівля квартири в конкретному будинку, то він переходить на тематичні ресурси, які представлені в топі, і досить багато часу проводить на порталі, так як його цікавлять вже конкретні об’єкти.

Тому всі запити, які були отримані з цільової сторінки, і переходи, отримані за цього пошуку, мають низький показник відмов, що позитивно впливає на поведінкові фактори на ресурсі.

2. Розподіл внутрішньої ваги

Наступним блоком роботи над ресурсом було перелінкування для правильного перерозподілу внутрішньої посилальної ваги на сайті.

До реалізованим блокам відноситься автоматичне відображення для перелінкування під ВЧ і НЧ-запити. Також було реалізовано перелінкування під запити по районам, вулицями, станціям метро, конкретним будинкам.

По всіх сторінках об’єкта внизу відображається семантичний блок перілнкування, що посилається на всі сторінки, які розташовані вище за ієрархією.

Тому контрольний вагу максимально концентрується на сторінках під більш конкурентні запити, які отримують більше внутрішньої посилальної ваги, що позитивно відбивається на їх ранжування.

Контекстна перелінкування

Контекстне перелінкування можна реалізувати як автоматично, так і вручну.

Проводилися роботи з ручного перелінкування найпріоритетніших сторінок, спрямованих під ВЧ-запити. До таких сторінок відноситься оренда нерухомості або оренда нерухомості в конкретному районі Києва.

2. Технічна оптимізація

До основних моментів з технічної реалізації відносяться:

  1. Усунення технічних внутрішніх дублів.
  2. Оптимізація пошуку і неінформативних сторінок.
  3. Закриття від індексації сторінок угруповань і т. п.
  4. Налаштування мовних версій.
  5. Оптимізація метатегов:
    • автоматична;
    • ручна для трафікових сторінок.
  6. Рекомендації з перелінкування.
  7. Коригування відповідей сервера.

Усунення технічних внутрішніх дублів

Дублі генеруються на ресурсі у великій кількості, особливо при формуванні результатів внутрішнього пошуку по сайту. В результаті чого на той момент ми виявили, що окремих сторінок угруповань або результатів пошуку було кілька мільйонів, і поставили техзавдання на усунення посилань на них. Потім були проведені роботи на усунення сторінок з індексу.

Результати:

Оптимізація розподілу краулінгового бюджету за рахунок приховування неінформативних сторінок.

Збільшення кількості органічного трафіку за рахунок охоплення запитів українською мовою.

3. Аналіз посилального профілю і Link-маркетинг.

  1. Моніторинг динаміки.
  2. Контроль якості донорів.
  3. Відхилення низькоякісних посилань.
  4. Link building.

Для зовнішньої оптимізації посилального профілю ресурсів був проведений аналіз всіх посилань, які посилалися на наш ресурс (близько 1,5 тис. Посилаються доменів на сайт). На основі цього самі неякісні були відхилені через Google Disavow Tool. Моніторинг якості нових посилань, які з’являлися, проводився на регулярній основі. В один момент кількість посилань різко збільшилася, що, в принципі, може бути сприйнято, як контрольний вибух.

Зростання було природним, за рахунок того, що один з журналістів проводив розслідування і опублікував статтю, яка була передрукована багатьма новинних видань, в результаті чого різко збільшилася кількість посилань на ресурс. Ці посилання були природними і на ранжируванні ресурсу негативно не позначилися, що ще раз підтверджує: генерація корисного контенту привертає природні посилання і є найправильнішим методом отримання зворотного зв’язку.

Link building

Шукали максимально тематичні та релевантні теми на форумах, де користувачам рекомендували певні сторінки, на яких можна отримати цікаву для них інформацію.

При публікації на сторонніх форумах ми намагалися відповісти на запитання користувачів і зробити це природно.

Google Penguin Update

Якраз у вересні був оновлений фільтр Google Penguin Update. В результаті чого він був впроваджений в алгоритм пошукової системи Google і оновлюється в реальному часі. Це призвело до того, що при появі нових посилань в індексі, в пошуковій системі відразу ж змінюються позиції певних цільових сторінок або ресурсу в пошуковій видачі.

На роботі ресурсу це негативно не позначилося, так як до цього проводилися роботи по контролю якості довідкового профілю, посилання розміщувалися максимально природно, тому після поновлення алгоритму деякі позиції ресурсу покращилися.

Результати робіт:
У порівнянні з початком цього року видимість ресурсу збільшилася практично в два рази. Після активних робіт з технічної оптимізації це практично відразу дало поштовх для кращого ранжирування ресурсу, більше сторінок з’явилося в індексі, і загальна видимість ресурсу значно збільшилася.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті