Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Особливості перенесення сайту на іншу CMS: 5 порад, які допоможуть зберегти результати SEO

Особливості перенесення сайту на іншу CMS: 5 порад, які допоможуть зберегти результати SEO

25.03.2021

Ольга Коцофане


Зростання відвідуваності веб-сайту — нормальний процес. І з кожною новою стадією ведення онлайн-бізнесу ви будете потребувати додаткових функціональних можливостях. На жаль, не всі CMS дозволяють провести бажані оновлення. А так як багато хто створює сайт спочатку на більш простому і дешевому в обслуговуванні движку, то змушені на етапі зростання «переїжджати» на більш потужну платформу. SEO в першу чергу страждає від перенесення сайту на нову CMS. Тому в цій статті ми розповімо про те, на що потрібно звернути особливу увагу, щоб уникнути втрати трафіку і зниження позицій.

Особливості перенесення сайту на іншу CMS: 5 порад, які допоможуть зберегти трафік

 

Проведення аудиту

Наступний етап після планування переїзду на нову CMS – аудит. Зверніться до фахівців, щоб провести оцінку юзабіліті сайту і SEO. Виходячи з отриманих даних, ви зможете переконатися, чи дійсно вам потрібен перенос. Якщо точно так, то зможете скласти список конкретних впроваджень і підібрати найбільш підходящу для реалізації задуманого CMS.



 

Налаштування редиректів

Особливу увагу потрібно приділити налаштуванню редиректів. Багато хто після переїзду надходять у такий спосіб: все редіректи розміщує на головній сторінці сайту, сподіваючись, що це допоможе зберегти позиції при видачі. Але це велика помилка, такі дії вкрай негативно позначаться на відвідуваності і SEO. Правильно буде прописати нові редіректи для всіх сторінок, встановивши в них редирект від колишнього URL. Звичайно, це вимагає деякого праці, а й приносить результати.

 

Вибір сторінок

Якщо на сайті дуже багато сторінок, то немає необхідності реалізовувати редирект абсолютно на кожну, можна вибрати тільки певний ряд сторінок, а на інших зробити масову відсилання на головну сторінку нового сайту. Старий домен бажано підтримувати протягом декількох місяців, поки відвідуваність на сайті не повернеться до необхідної норми. При виборі сторінок для редиректу потрібно вибирати найбільш відвідувані і затребувані, які відповідають запитам ЦА.

 

Структура сайту

При переїзді на іншу CMS по можливості необхідно зберегти попередню структуру сайту. Це благотворно позначиться на SEO і поведінкових факторах, так і постійним користувачам сайту набагато зручніше буде орієнтуватися на ньому. Однак є випадки, коли залишити стару структуру просто неможливо. Наприклад, якщо юзабіліті аудит старого сайту показав погані результати.

 

Посилання

Після того, як перенесення сайту вже пройшов, дуже важливо уважно перевірити всі зовнішні і внутрішні посилання, так як при переїзді повністю втрачається переліновка. На цій стадії потрібно виявити і повторно пов’язати сторінки.



 

Висновки

Найкраще, звичайно ж, закладати розвиток веб-проекту ще на етапі його створення і відразу підбирати движок, який дозволить реалізувати всі задумки в майбутньому. Але якщо ж питання зміни CMS стоїть гостро і можливості старої системи не дозволяють планомірно покращувати призначений для користувача досвід, то приготуйтеся до трудомісткого процесу. Переїзд на нову CMS передбачає зміну плагінів і модулів, перенесення контенту, оновлення дизайну (тому що в багатьох випадках старий дизайн погано інтегрується з новим двигуном) і багато іншого. Щоб упевнитися, що перенесення сайту був здійснений правильно і ваші ключові показники не постраждають, рекомендуємо також закласти час на роботи з тестування ресурсу після переїзду і усунення багів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності