Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » SEO-просування сайту аксесуарів для мобільних телефонів

SEO-просування сайту аксесуарів для мобільних телефонів

08.01.2019

Ольга


Тип послуг: SEO-просування сайту аксесуарів для мобільних телефонів
Період робіт: липень 2016 г. – листопад 2018 г.
Ціль: отримання комерційного трафіку з пошукових систем 1000+ чол./день.
Складання стратегії просування сайту
На першому етапі було складено план робіт по сайту, який включав:

  1. Аналіз ніші і конкурентів, аналіз сайту.
  2. Усунення технічних помилок і підготовка сайту до активного етапу просування.
  3. Збір семантичного ядра, опрацювання структури каталогу.
  4. Наповнення сайту контентом.
  5. Розвиток посилального профілю.
  6. On-page-оптимізація.

1. Аналіз ніші і конкурентів, аналіз сайту.

В першу чергу було проаналізовано сайт, його тематика та напрямки при роботі над семантичним ядром, з урахуванням асортименту каталогу інтернет-магазину. На підставі цих даних робота почалася з пошуку конкурентів і їх аналізу. Основна увага приділялася молодим сайтам, яким вдалося за порівняно короткий час досягти позитивних результатів і вийти на рівень лідерів ринку.

Що виконувалося при аналізі конкурентів:

  • визначені основні напрямки за запитами, за якими конкуренти отримують трафік, і складено план зі збору семантичного ядра для проекту;
  • проведено аналіз структури сайтів конкурентів і побудови внутрішньої перелинковки, виявлені основні типи цільових сторінок;
  • проведено аналіз основних способів отримання посилальної маси, динаміки зростання, співвідношення анкорний складової.

При виконанні аналізу було виявлено особливість, якої слід було приділити особливу увагу. Основними джерелами отримання трафіку з органічного пошуку є запити із зазначенням моделі телефону, наприклад – «чохол huawei p smart plus». Для сторінки цієї моделі графік зміни відвідуваності виглядає так:

З огляду на, що моделі постійно змінюються, потрібно швидко реагувати на ці зміни для виведення сторінок в топ під потрібні запити ще до початку появи попиту на них. З цією метою були проведені наступні роботи:

  • створений окремий розділ моделей, які очікуються найближчим часом;
  • своєчасної оцінюючи вихід на ринок різних моделей, клієнт виділяв ті, на які прогнозується великий ажіотаж;
  • налаштована робота з клієнтом, при якій на сайті створюються розділи під очікувані моделі;
  • прописувалися метатеги, готувався контент;
  • ці сторінки враховувалися при побудові посилальної стратегії.

Таким чином, основний упор в просуванні планувався на два види сторінок: актуальні в даний час і ті, які будуть актуальні в майбутньому при правильності прогнозу. Це дало перевагу над конкурентами перед початком активного попиту на деякі з моделей.

2. Усунення технічних помилок

До початку активного просування проекту необхідно було виключити всі помилки внутрішньої оптимізації для правильності індексації сайту пошуковими системами і провести необхідні базові настройки.

Проведено аналіз технічних помилок на сайті і поставлено ТЗ на їх виправлення за такими напрямками:

  • коригування файлів robots.txt і sitemap.xml;
  • настройка лічильника Universal Analytics, сервісів Search Console і Yandex Webmaster;
  • настройка 301 і 404 відповідей сервера для усунення дублювання сторінок, настройка тега «canonical»;
  • виправлення помилок в роботі мобільної версії;
  • настройка основних видів мікророзмітки;
  • складання шаблонів заголовків і коригування тегів виділення;
  • складання шаблонних метатегов;
  • опрацювання внутрішньої перелинковки сайту;
  • переклад сайту на https.

Таким чином, були виконані роботи по підготовці сайту до активної стадії просування. Під час роботи над проектом проводився постійний моніторинг і віддавалися в роботу нові ТЗ відповідно до змін алгоритмів пошукових систем і для усунення виникаючих помилок.

3. Збір семантичного ядра, опрацювання структури каталогу

Збір запитів проводився за допомогою сервісів Ahrefs, Serpstat, планувальника ключових слів Google. Кластеризація виконувалася в програмі Key Collector. Основним завданням була кластеризация пошукових запитів, які містять безліч варіацій написання. Наприклад, бренд може називатися декількома способами. Xiaomi при пошуку на російській розкладці можна ввести, як «ксиоми, ксиаоми, сяоми»:

Також в моделях є ідентифікатор у вигляді M205F, який відповідає одній моделі телефону Samsung M205F Galaxy M20. При цьому назва моделі може бути написано дуже по-різному:

Майже всі запити були брендовими (із зазначенням бренду телефону). На сайті була саме така структура каталогу: Бренд → Серія → Модель → Товари. Тому структура сайту змінена незначно, так як вже була зручною як для користувача, так і для розподілу пошукових запитів по посадковим сторінкам.

На даний момент на сайті більше 1000 розділів під різні моделі телефонів. При цьому структура сайту з появою нових моделей постійно розширюється.

4. Наповнення сайту контентом

На підставі семантичного ядра спочатку готувалися ТЗ на написання текстів для основних розділів. Контент на сайт додається в міру появи нового асортименту у вигляді товарів для нових моделей телефонів. При написанні контенту враховуються такі вимоги для копірайтерів:

  • кількість символів на підставі аналізу конкурентів;
  • список основних пошукових запитів (кілька словосполучень і список окремих слів), природне їх входження;
  • список LSI запитів, які розкривають тематику контенту;
  • напрямку, про що бажано написати в тексті;
  • % Унікальності.

Кількість комерційних запитів по даній тематиці досить велика, тому робота над інформаційними запитами у вигляді ведення блогу не ведеться, і перевага віддається оптимізації комерційно важливих запитів для збільшення продажів.

5. Розвиток посилального профілю

За час роботи над проектом кількість донорів збільшилася на 250+. При побудові плану по анкор-листу перевага віддається переважно безанкорние посиланнях і брендовим запитам. На наступному зображенні видно кількість брендових посилань, яке використовується в процентному співвідношенні до загальної анкор-листу посилального профілю сайту.

Для розміщення посилань на зовнішніх ресурсах контент пишеться самостійно. Така схема роботи дорожче, але можна бути впевненим в якості контенту, його тематичність і коректної підстановці анкора в текст. Тому в першу чергу бралося до уваги якість донорів і те, як розміщені інші статті з посиланнями.

При ручній перевірці донорів відсівалися нетематичні сайти, а також сайти з розділами, спеціально створеними під статті із зовнішніми посиланнями, коли підряд можуть йти статті про переваги пилососів Philips, послуги охоронних фірм і продажу турів до Єгипту.

Основний акцент при відборі донорів зроблений на наступних показниках:

  • регіон, з якого йде трафік на сайт-донор, перевага віддавалася майданчикам з переважаючою кількістю відвідувачів з України;
  • кількість трафіку як з усього сайту, так і окремо з пошукових систем;
  • динаміка трафіку з пошукових систем за останні кілька місяців.

Як видно з показників, особливу увагу ми віддали відношенню пошукової системи до сайту-донору: чи приходить трафік з пошукових систем з потрібного нам регіону, росте він при цьому.

Додатково врахували показники кількості вхідних / вихідних посилань з доменів, ІКС (ТІЦ), DR (показник ahrefs). Але ці дані є лише показниками, які з сайтів слід брати в роботу в першу чергу, за винятком випадків значного переважання вихідних посилань, коли сайт близький до отримання санкцій. При аналізі якості донорів використовуються сервіси SimilarWeb і Ahrefs.

Регулярно проводиться аналіз якості посилальної маси. При появі сплесків неякісних спамних посилань на сайт проводиться відхилення доменів за допомогою Disallow Links. Останній приклад таких сплесків був зафіксований 24-25.11.2018, коли на сайті з’явилися посилання з однотипних неякісних ресурсів:

6. On-page-оптимізація

На даний момент роботи над сайтом тривають. Крім описаних вище робіт, виконується постійний моніторинг сайту:

  • підтримка актуальності СЯ — при постійній зміні попиту, семантичне ядро ​​вимагає постійного оновлення для розуміння тенденцій в ніші і акцентування уваги на популярних моделях.
  • дооптімізація метатегов під семантичне ядро — проводиться аналіз ефективності метатегов просуваються сторінок та їх коригування під семантичне ядро;
  • дооптімізація контенту — проводиться аналіз ефективності контенту просуваються сторінок та їх коригування під семантичне ядро;
  • робота з CTR — для підвищення кликабельности сторінок в пошуковій видачі проводиться робота зі сниппета просуваються сторінок і їх мікророзмітки.

Висновки

З огляду на особливість даної ніші, де попит на різні моделі може змінюватися досить швидко, на стабільність трафіку на початку робіт над проектом навряд чи можна було розраховувати. На графіку загального зростання органічного трафіку це також проглядається, хоча в цілому, якщо розглядати весь період робіт, позитивна динаміка очевидна.

Пошуковий трафік в період 04.2016-11.2018:

На даний момент нам вдалося підняти відвідуваність інтернет-магазину з пошукових систем до 1100-1200 відвідувачів в день. З урахуванням того, що на сайті немає блогу, відвідувачі приходять в основному з комерційних запитам і добре конвертуються. Тому з упевненістю можемо сказати, що з поставленим завданням ми впоралися. При цьому робота над проектом триває, і способів для збільшення досягнутих результатів досить, щоб бути впевненим в успішному їх досягненні в майбутньому.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті