Головна » Блог » Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу

Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу

19.01.2022

Олександра Чернівчан, редактор блогу Webpromo


Google Analytics випустив нове оновлення. Тепер можна змінювати модель атрибуції та період ретроспективного аналізу в усіх звітах.

Google Analytics



Раніше модель атрибуції, як і період ретроспективного аналізу, змінювали лише для одного звіту. Параметри задавалися в розділі «Порівняння моделей атрибуції» та застосовувалися на одному рівні. Це уповільнювало роботу спеціалістів.

Тепер сервіс дозволяє вказати модель атрибуції та період ретроспективного аналізу не лише для окремого звіту, але й для всього ресурсу. Зміни вплинуть на цінність конверсії відразу в усіх звітах компанії.

Щоб внести зміни, перейдіть до розділу «Параметри атрибуції» та вкажіть відповідні параметри.

У секції «Reporting attribution model» знаходиться спливаюче меню моделей атрибуції на вибір: лінійна модель, остання та перша взаємодія, модель давності взаємодії, за останнім непрямим кліком та кліком у Google Рекламі.

Настройки атрибуции

Період ретроспективного аналізу ви можете вказати в секції «Lookback window»: у пункті «Acquisition conversion events» задається період ретроспективного аналізу для подій конверсії придбання, а «All other conversion events» вказується період аналізу для всіх конверсійних подій.

Настройки атрибуции

Оновлення Google Analytics 4 дозволить робити детальний аналіз, покращити моніторинг конверсій, що в майбутньому вплине на ваш прибуток. Щоб встановити модель атрибуції для всього ресурсу, рекомендуємо скористатися інструкцією з інсталяції.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті