Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу
19.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Google Analytics випустив нове оновлення. Тепер можна змінювати модель атрибуції та період ретроспективного аналізу в усіх звітах.
Раніше модель атрибуції, як і період ретроспективного аналізу, змінювали лише для одного звіту. Параметри задавалися в розділі «Порівняння моделей атрибуції» та застосовувалися на одному рівні. Це уповільнювало роботу спеціалістів.
Тепер сервіс дозволяє вказати модель атрибуції та період ретроспективного аналізу не лише для окремого звіту, але й для всього ресурсу. Зміни вплинуть на цінність конверсії відразу в усіх звітах компанії.
Щоб внести зміни, перейдіть до розділу «Параметри атрибуції» та вкажіть відповідні параметри.
У секції «Reporting attribution model» знаходиться спливаюче меню моделей атрибуції на вибір: лінійна модель, остання та перша взаємодія, модель давності взаємодії, за останнім непрямим кліком та кліком у Google Рекламі.
Період ретроспективного аналізу ви можете вказати в секції «Lookback window»: у пункті «Acquisition conversion events» задається період ретроспективного аналізу для подій конверсії придбання, а «All other conversion events» вказується період аналізу для всіх конверсійних подій.
Оновлення Google Analytics 4 дозволить робити детальний аналіз, покращити моніторинг конверсій, що в майбутньому вплине на ваш прибуток. Щоб встановити модель атрибуції для всього ресурсу, рекомендуємо скористатися інструкцією з інсталяції.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна автоматизація;
- Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?;
- TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.