Головна » Блог » Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу

Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу

19.01.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


Google Analytics випустив нове оновлення. Тепер можна змінювати модель атрибуції та період ретроспективного аналізу в усіх звітах.

Google Analytics



Раніше модель атрибуції, як і період ретроспективного аналізу, змінювали лише для одного звіту. Параметри задавалися в розділі «Порівняння моделей атрибуції» та застосовувалися на одному рівні. Це уповільнювало роботу спеціалістів.

Тепер сервіс дозволяє вказати модель атрибуції та період ретроспективного аналізу не лише для окремого звіту, але й для всього ресурсу. Зміни вплинуть на цінність конверсії відразу в усіх звітах компанії.

Щоб внести зміни, перейдіть до розділу «Параметри атрибуції» та вкажіть відповідні параметри.

У секції «Reporting attribution model» знаходиться спливаюче меню моделей атрибуції на вибір: лінійна модель, остання та перша взаємодія, модель давності взаємодії, за останнім непрямим кліком та кліком у Google Рекламі.

Настройки атрибуции

Період ретроспективного аналізу ви можете вказати в секції «Lookback window»: у пункті «Acquisition conversion events» задається період ретроспективного аналізу для подій конверсії придбання, а «All other conversion events» вказується період аналізу для всіх конверсійних подій.

Настройки атрибуции

Оновлення Google Analytics 4 дозволить робити детальний аналіз, покращити моніторинг конверсій, що в майбутньому вплине на ваш прибуток. Щоб встановити модель атрибуції для всього ресурсу, рекомендуємо скористатися інструкцією з інсталяції.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності