Головна » Блог » Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу

Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу

19.01.2022

Олександра Чернівчан, редактор блогу Webpromo


Google Analytics випустив нове оновлення. Тепер можна змінювати модель атрибуції та період ретроспективного аналізу в усіх звітах.

Google Analytics



Раніше модель атрибуції, як і період ретроспективного аналізу, змінювали лише для одного звіту. Параметри задавалися в розділі «Порівняння моделей атрибуції» та застосовувалися на одному рівні. Це уповільнювало роботу спеціалістів.

Тепер сервіс дозволяє вказати модель атрибуції та період ретроспективного аналізу не лише для окремого звіту, але й для всього ресурсу. Зміни вплинуть на цінність конверсії відразу в усіх звітах компанії.

Щоб внести зміни, перейдіть до розділу «Параметри атрибуції» та вкажіть відповідні параметри.

У секції «Reporting attribution model» знаходиться спливаюче меню моделей атрибуції на вибір: лінійна модель, остання та перша взаємодія, модель давності взаємодії, за останнім непрямим кліком та кліком у Google Рекламі.

Настройки атрибуции

Період ретроспективного аналізу ви можете вказати в секції «Lookback window»: у пункті «Acquisition conversion events» задається період ретроспективного аналізу для подій конверсії придбання, а «All other conversion events» вказується період аналізу для всіх конверсійних подій.

Настройки атрибуции

Оновлення Google Analytics 4 дозволить робити детальний аналіз, покращити моніторинг конверсій, що в майбутньому вплине на ваш прибуток. Щоб встановити модель атрибуції для всього ресурсу, рекомендуємо скористатися інструкцією з інсталяції.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті