Головна » Блог » Google скасував код авторизації у сервісі Google Ads Editor

Google скасував код авторизації у сервісі Google Ads Editor

29.11.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


У листопаді Google презентувала нову версію редактора в Google Ads. Оновлення торкнулося процедури входу, а також включає скасування коду авторизації.

Google Ads



Цього року сервіс Google дивує кількістю оновлень на платформі. Наразі користувачі Google Ads працюють у редакторі версії 1.7. У новій версії сервісу 1.8 процедуру входу спростили та додатково убезпечили. Більше немає потреби вручну копіювати та вводити код авторизації, це буде відбуватися автоматично. Варто зазначити, що оновлення Google Ads Editor значно спростило процедуру входу та авторизації в особистому кабінеті.

Розробники Google рекомендують усім рекламодавцям сервісу оновити обліковий запис, щоб ефективно користуватися особистим кабінетом. Також, на офіційній сторінці зазначається, що вже з 1 травня 2022 року користувачі, які залишаються на попередніх версіях, не зможуть увійти до облікового запису Google Ads. З цього часу версія 1.7 та всі раніше випущені будуть недійсними, тому при вході видаватиме помилку.

Щоб не зіткнутися з подібною проблемою, радимо ознайомитися з інструкцією й заздалегідь оновити сервіс на нову версію 1.8 Google Ads. Можливо, до 2022 року розробники випустять додаткові оновлення. Однак, користуватися пізнішими версіями, починаючи від редакції 1.8, вже буде неможливо.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності