Google скасував код авторизації у сервісі Google Ads Editor
29.11.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
У листопаді Google презентувала нову версію редактора в Google Ads. Оновлення торкнулося процедури входу, а також включає скасування коду авторизації.
Цього року сервіс Google дивує кількістю оновлень на платформі. Наразі користувачі Google Ads працюють у редакторі версії 1.7. У новій версії сервісу 1.8 процедуру входу спростили та додатково убезпечили. Більше немає потреби вручну копіювати та вводити код авторизації, це буде відбуватися автоматично. Варто зазначити, що оновлення Google Ads Editor значно спростило процедуру входу та авторизації в особистому кабінеті.
Розробники Google рекомендують усім рекламодавцям сервісу оновити обліковий запис, щоб ефективно користуватися особистим кабінетом. Також, на офіційній сторінці зазначається, що вже з 1 травня 2022 року користувачі, які залишаються на попередніх версіях, не зможуть увійти до облікового запису Google Ads. З цього часу версія 1.7 та всі раніше випущені будуть недійсними, тому при вході видаватиме помилку.
Щоб не зіткнутися з подібною проблемою, радимо ознайомитися з інструкцією й заздалегідь оновити сервіс на нову версію 1.8 Google Ads. Можливо, до 2022 року розробники випустять додаткові оновлення. Однак, користуватися пізнішими версіями, починаючи від редакції 1.8, вже буде неможливо.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Нові функції Google Ads у мобільному додатку для створення святкових кампаній
- Сезон новорічного шопінгу вже стартував;
- Апгрейд TikTok за жовтень. Останні оновлення на платформі.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.