Головна » Блог » Google скасував код авторизації у сервісі Google Ads Editor

Google скасував код авторизації у сервісі Google Ads Editor

29.11.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


У листопаді Google презентувала нову версію редактора в Google Ads. Оновлення торкнулося процедури входу, а також включає скасування коду авторизації.

Google Ads



Цього року сервіс Google дивує кількістю оновлень на платформі. Наразі користувачі Google Ads працюють у редакторі версії 1.7. У новій версії сервісу 1.8 процедуру входу спростили та додатково убезпечили. Більше немає потреби вручну копіювати та вводити код авторизації, це буде відбуватися автоматично. Варто зазначити, що оновлення Google Ads Editor значно спростило процедуру входу та авторизації в особистому кабінеті.

Розробники Google рекомендують усім рекламодавцям сервісу оновити обліковий запис, щоб ефективно користуватися особистим кабінетом. Також, на офіційній сторінці зазначається, що вже з 1 травня 2022 року користувачі, які залишаються на попередніх версіях, не зможуть увійти до облікового запису Google Ads. З цього часу версія 1.7 та всі раніше випущені будуть недійсними, тому при вході видаватиме помилку.

Щоб не зіткнутися з подібною проблемою, радимо ознайомитися з інструкцією й заздалегідь оновити сервіс на нову версію 1.8 Google Ads. Можливо, до 2022 року розробники випустять додаткові оновлення. Однак, користуватися пізнішими версіями, починаючи від редакції 1.8, вже буде неможливо.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті