Головна » Блог » SEO-просування сайту клініки пластичної хірургії: кейс АНА-КОСМО

SEO-просування сайту клініки пластичної хірургії: кейс АНА-КОСМО

18.09.2018

Ольга Коцофанэ


Тип послуг: SEO-просування сайту медичних послуг
Проєкт: Клініка пластичної хіргургії АНА-КОСМО
Сайт: anacosmo.ua
Результат:

  • Щомісячний трафік виріс в 5 разів: з 2508 до 12408 користувачів в місяць.
  • Зростання за напрямом «Пластика носа» – 6253 %.
  • Середня кількість користувачів на добу – 536.
  • Позиції в ТОП-3, ТОП-10 за пріоритетними напрямами і високий відсоток трафіку на сторінки цих напрямків.

Період робіт: березень 2017 р. – липень 2018 р.
Про проєкт: anacosmo.ua – сайт клініки пластичної хірургії АНА-КОСМО. Клініка була заснована в 1997 році в місті Києві.
Пріорітетні напрями:

  • Пластика носа
  • Збільшення грудей
  • Підтяжка обличчя
  • Ліпосакція
  • Абдомінопластика
  • Ультразвуковий ліфтинг і ряд інших напрямів хірургічного та косметологічного омолодження

На сайті спостерігалося просідання органічного трафіку, яке посилилося після редизайну і зміни структури в лютому 2017 року.

Основні цілі проєкту

  1. Досягти показників органічного трафіку — від 350 користувачів на добу.
  2. Переважаюча частина трафіку повинна йти на пріоритетні напрямки (шляхом досягнення позицій ТОП-3, ТОП-10 для посадочних сторінок цих напрямків).

Визначення стратегії робіт над проєктом

З березня 2017 року почалися активні роботи по впровадженню комплексної стратегії оптимізації сайту, в основі якої був максимально інформативний контент. В цілому ж стратегія включає в себе такі елементи:

  1. Роботи з семантикою і контентним наповненням.
  2. Зовнішня оптимізація ресурсу.
  3. Технічна оптимізація.
  4. Результати робіт.

Роботи з семантикою та контентним наповненням

На основі зібраного семантичного ядра було визначено, що в ніші користувачі найчастіше шукають:

  • загальну інформацію;
  • ціни;
  • відгуки інших пацієнтів;
  • фото «до» і «після».

В результаті цього було прийнято рішення щодо зміни структури посадочних сторінок.

Нова посадкова повинна була стати структурованої і відповідати на всі питання користувача, пов’язані з цією конкретною послугою.

Аналіз сайтів конкурентів дозволив виявити той спектр питань, які можуть мати значення для користувача, налаштованого на хірургічну або косметичну корекцію зовнішності.

Ми визначили такі питання:

  1. Існуючі тексти не відповідали на питання користувача в повному обсязі.
  2. Високий відсоток внутрішнього дублювання — опису однотипних процедур, наприклад, консультація і аналізи повторювалися на великій кількості сторінок:

Було складено детальне ТЗ для поновлення текстів з метою максимального підвищення їх інформативності. Оскільки Интент користувача (під ІНТЕНТ в інформаційному пошуку мається на увазі потреба користувача) в медичній тематиці в основному — ознайомлення з інформацією, вкрай важливо надати всі дані.

У ніші пластичної хірургії і косметології важливі питання для користувача — як працює та чи інша методика, показання, результативність, ризики.

Інформації на сторінці повинно бути достатньо, щоб користувач прийняв рішення, чи варто йому робити саме цю операцію/процедуру. У такому ключі були підготовлені нові тексти для сайту.

У тому ж ключі було впроваджено перелінкування:

  1. Між посадковими сторінками.
  1. Зі сторінок блогу. Були підготовлені статті, які дозволяють дати відповіді на додаткові питання, а також порівняти різні методики омолодження, корекції зовнішності в залежності від віку, статі і т. д.

Приклад:

Головна мета перелінкування — допомогти користувачам розібратися в різноманітті косметологічних послуг, зорієнтуватися на сайті та вибрати те, що найбільше підходить.

На сторінках були розміщені таблиці з орієнтовними цінами. Хоча вартість послуг вище середньої по ринку, це не вплинуло негативно на конверсії і дало позитивний результат.

Це також дуже важлива, шукана інформація для багатьох користувачів. Раніше цін на сайті не було, що обмежувало повноту описів.

Було прийнято рішення розсортувати все відгуки таким чином, щоб кожна посадкова містила відгуки пацієнтів про дану конкретну процедуру/операцію:

 

  1. Фото «до» та «після».

На сайті існував окремий розділ з фото «до» і «після», який містив посилання на вкладені сторінки, наприклад «Абдомінопластика до і після»:

Дана сторінка містила тільки фото з підписами і дублювала аналогічне зміст на посадочних сторінках.

Було прийнято рішення прибрати ці сторінки — налаштувати редіректи і зробити посилання з загальної сторінки на якорі з відгуками на відповідних посадочних сторінках.

Також була проблема з неунікальні підписів під фотографіями, багато хто з них просто повторювалися. Такі підписи були замінені на унікальні з описом вирішеною на фото проблеми:

  1. По можливості для посадочних сторінок готується відеоконтент, як важливий фактор інформаційного різноманітності і повноти (сторінки з різними типами контенту краще ранжуються, а також фото та відеоконтент може відігравати значиму роль для користувача при прийнятті рішення). Відео були на посадочних сторінках і раніше, і ми продовжили роботу в цьому напрямку.
  2. Були прописані метатеги і заголовки для всіх сторінок із згадкою ключових слів, що вказують на той контент, який тепер з’явився на сайті:

Зовнішня оптимізація ресурсу

У напрямку зовнішньої оптимізації були поставлені такі завдання:

  1. Контроль якості посилальної маси. Спамние посилання, які з’являються на сайт, підлягали відхиленню.
  2. Залучення посилань з якісних тематичних ресурсів. Крім контенту для сайту, також готувався контент для зовнішніх ресурсів з роз’ясненням специфіки різних сучасних методик омолоджування і корекції зовнішності. Таким чином, були встановлені контакти і розміщені матеріали на медичних сайтах: health-ua.org, ladyhealth.com.ua, healthinfo.ua, medicina.ua та інших, а також на сайтах жіночих ЗМІ: natali.ua, tvoymalysh.com. ua — в розділах про здоров’я і красу, так як саме на таких ресурсах сконцентрована цільова аудиторія клініки.

Технічна оптимізація

Для сайту був проведений комплексний технічний аудит і впроваджено ТЗ. Були реалізовані такі основні завдання:

  1. Зміна структури і видалення внутрішніх дублів.

Специфіка попереднього движка сайту приводила до генерації різноманітних дублів сторінок, які потрапляли в індекс. А після зміни движка і структури ці сторінки стали фіксуватися, як помилки.

Важливим завданням було обробити виявлені помилки, виявити ті сторінки, які могли мати вагу, і переправити на нові шляхом настройки 301-х редиректів. Значна кількість згенерованих дублів сторінок під різними адресами підлягало видаленню з індексу.

  1. Проводилися роботи по оптимізації швидкості завантаження:
  • налаштування різних параметрів сервера;
  • збільшено обсяг оперативної пам’яті для сайту;
  • здійснений переклад CMS на PHP 7.2;
  • а також ряд інших параметрів, які дозволили збільшити показники швидкості завантаження сторінок в середньому на 30 %.
  1. Було здійснено переїзд сайту на захищений протокол https.
  1. До впровадження нового адаптивного дизайну на сайті була окрема мобільна версія, яка до того ж була неправильно оптимізована (без визначення мобільних пристроїв для перенаправлення на потрібну версію сайту і тегів, що зв’язують 2 версії сайту: десктопну і мобільний). Після реалізації адаптивного дизайну з застарілих сторінок мобільної версії також була проведена склейка застарілих сторінок з актуальними.
  1. А також ряд інших технічних параметрів по оптимізації сайту, які відносяться до базового чек-листу, що складається з 100 + пунктів, за якими виконується перевірка.

Результати робіт

Аналіз показників видимості сайту

Завдяки комплексному підходу до оптимізації, з акцентом на підвищенні якості контенту, вдалося досягти виходу значної частини запитів в зони ТОП-10 і ТОП-3.

Станом на березень 2017 року в просуванні було 618 запитів, з яких:

Станом на липень 2018 р. в просуванні знаходиться тисяча сто дев’яносто два запити, з яких:

Історія зміни видимості по Serpstat:

За період активних впроваджень з березня 2017 р. по липень 2018 р. щомісячний трафік виріс в 5 разів: з 2508 до 12408 користувачів в місяць.

Динаміка органічного трафіку з березня 2017 р. по липень 2018 р.

Порівняння органічного трафіку липень 2018 р. / березень 2017 р.

При цьому важливо, що зростання було досягнуто з орієнтацією на пріоритетні сторінки. Наприклад, зростання за напрямом «Пластика носа» – 6253 %:

Висновки

На сьогоднішній день початкові цілі досягнуті:

  1. Середня кількість користувачів на добу — 350 було досягнуто протягом року, як і планувалося. На сьогодні ця цифра становить 536 користувачів.
  2. Позиції в ТОП-3, ТОП-10 за пріоритетними напрямами і високий відсоток трафіку на сторінки цих напрямків.

Цих результатів вдалося домогтися, завдяки комплексній роботі над проектом. І зокрема, завдяки оптимізації посадкових сторінок під Интент користувача. На даний момент роботи з оптимізації в цьому ключі тривають, що дає перспективи для подальшого зростання трафіку.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті