Чому варто почати продавати в LinkedIN: оцінка платформи, платна реклама та органічні охоплення
01.02.2021
LinkedIN ‒ найменш цікава платформа з точки зору користувачів, так як тут немає ні красивих фото, ні захоплюючих постів, ні тим більше Сторіс з красивими масками. Однак реклама в соціальній мережі LinkedIN ‒ потужний інструмент для просування бізнесу, особливо якщо вашими клієнтами є власники компаній або керівники середньої і вищої ланки. Середній рівень конверсії лидов становить 2,74%. Крім того, останній звіт соціальної платформи показав, що середній рівень доходів користувачів LinkedIN ‒ $ 75 000 на рік. Уже ці два факти ‒ вагомі аргументи, щоб почати використовувати рекламу в LinkedIN для збільшення продажів.
Факти, які змінять ставлення вашого бізнесу до LinkedIN
-
92% компаній зі списку Fortune 500 використовують LinkedIn. У 2017 році соціальна мережа була абсолютним лідером серед орієнтованих на бізнес. В 2019 розділила першу позицію з Facebook з тим же результатом. Улюблений багатьма за швидкість реакції Twitter опустився за цей період з 2-го на 3-е місце.
-
45% користувачів LinkedIn заробляють 75 000 доларів на рік. Ще 24% користувачів мають дохід від 50000 до 74 999 доларів США в рік. Це говорить про високу платоспроможність аудиторії платформи.
-
70% учасників LinkedIn живуть за межами США. Це означає, що соцмережа не орієнтована виключно на американський ринок. Ви легко зможете знайти там досить клієнтів або партнерів у власному регіоні.
-
46% трафіку соціальних мереж, які відвідують сайти компаній B2B, доводиться на LinkedIn. Крім того, мережа генерує майже половину трафіку на сайти даного сегмента. А завдяки можливості налаштування таргетированной реклами всередині платформи ще і дозволяє підвищити конверсію цього трафіку.
-
97% маркетологів B2B використовують LinkedIn як каналу для поширення контенту. Платформа продемонструвала зростання на 3%, в порівнянні з 2017-м роком. Той же Twitter, навпаки, показав значну просідання в кількості публікацій.
-
91% керівників маркетингу воліє шукати інформацію в LinkedIN. Інші соцмережі значно поступаються в цьому платформі. Twitter вибрали 29% опитаних, а Facebook — всього 27%. Це лише підтверджує попередній факт — на публікується маркетологами контент є попит.
-
Коефіцієнт конверсії відвідувачів в потенційних клієнтів в LinkedIn становить 2,74%. По ринку США цей показник і зовсім досягає 6,1%, відзначає Hubspot. Facebook і Twitter відстають в цьому плані з показниками 0,77% і 0,69% відповідно.
-
62% з 89% маркетологів B2B заявили, що соцмережа допомогла їм залучити потенційних клієнтів. 43% опитаних при цьому підтвердили реальне отримання доходу з LinkedIN.
-
58% маркетологів вважають LinkedIN Ads високорентабельним інструментом. 26% інвестувала в рекламу на платформу в 2018 році, а 42% планували збільшити свої інвестиції в канал в 2019 році.
Нагадаємо, що в статті про PPC-тренди на 2021 рік Webpromo зазначив просування на LinkedIN як перспективний напрямок. Платформа ідеально підходить для закриття заявок з високим середнім чеком, але разом з тим тривалим циклом продажу. Про інші тренди, які будуть актуальні в наступному році, читайте в матеріалі.
Платна реклама в LinkedIN: переваги, види
Реклама товарів і послуг в LinkedIN майже не відрізняється від аналогічної в Facebook і Instagram. Але у платформи є ряд своїх переваг, які ви не знайдете на інших рекламних майданчиках:
- контекст соціальної мережі має до здійснення угод, тому користувачі більш лояльні до промотіруемому контенту;
- платформа має дуже професійну ЦА, що дозволяє отримувати високий профіт орієнтованим на неї бізнесам;
- можна безпосередньо контактувати з ЛПР (особами, які приймають рішення);
- дозволяє сегментувати аудиторію по галузі компанії, посади і навіть стажу роботи. Якщо ви добре знаєте портрет свого клієнта, то висока конверсія оголошення гарантована.
Єдиний, але вирішальний недолік просування бізнесу в LinkedIN — висока вартість. Так, середня вартість кліка на таргетовану рекламу на платформі становить близько 9 $ (бл. 252,5 грн). А якщо ми помножимо цю цифру на, припустимо, 60 для отримання хоча б 1 ліда при конверсії 1,7%, то отримаємо ще більш значний бюджет — 540 $ (бл. 15 145 грн). При тому, що середня ціна за клік (CPC) для B2B в КМС становить лише 0,79 $ (бл. 22 грн), зазначає WordStream. Витрати здаються космічними, чи не так?
Але, якщо після всіх цих підрахунків ви запитаєте, чи доцільно рекламувати свою компанію в LinkedIN? Так, за умови, що у вас працює воронка, грамотне УТП і річний чек клієнта мінімум в 20 разів перевищує витрати на його залучення, а значить швидше за все ви орієнтовані на західний ринок. Для середнього бізнесу можна розглянути більш бюджетні варіанти пошуку клієнтів в LinkedIN, серед яких розсилки і спонсорований контент. Але про це далі.
Види платного просування в LinkedIN
-
Рекламний контент. Така реклама з’являється в стрічці користувачів у вигляді постів і є аналогом «фейсбучной». Оголошення складається з заголовка, тексту, візуала і, за бажанням, кнопки цільового дії. Візуалом може виступати як статичне зображення або карусель з них, так і відеоролик.
-
Рекламні повідомлення (розсилка). Ви можете відправити вовлекающее повідомлення з пропозицією про співпрацю своєї ЦА прямо в особисті повідомлення. Це може бути як повідомленням, що спонукає до листування, так і до цільового дії — з кнопками. Такий тип просування хороший тим, що він може служити як першим дотиком з ЦА, так і в якості ремаркетингу на тих, хто вже мав взаємодія з вашою рекламою.
-
Текстові оголошення. Ті найдорожчі PPC-кампанії для залучення потенційних клієнтів, які підійдуть далеко не всім. Але у них дійсно великий вибір варіантів таргетингу і висока ефективність для згаданого сегмента бізнесу.
Якщо ваші бюджети скромніше, то краще звернути свою увагу на більш універсальні канали просування. Залишайте заявку, щоб отримати детальну консультацію по контекстній рекламі в Google і Facebook.
-
Динамічні оголошення. Схожі на текстові оголошення, за винятком того, що кожне оголошення може однозначно націлити на глядача за допомогою його фотографії профілю і звертатися до нього по імені.
-
Elevate. Це інструмент так званого «впливового маркетингу». Тільки Амбассадор компанії будуть не сторонні люди, а її співробітники. Підвищення впізнаваності бренду відбувається в результаті того, що її співробітники роблять репости до себе на сторінки LinkedIN, а також Facebook і Twitter. При цьому можна відстежити, хто з них робить це частіше і ефективніше для компанії, пропонуючи йому в подальшому найбільш цікавий контент зі сторінки компанії.
Як збільшити органічні охоплення в LinkedIN
Без серйозних грошових вливань LinkedIN теж може бути цілком ефективним додатковим каналом залучення трафіку на сайт компанії. В цьому випадку доведеться попрацювати над профілем бренду і контентом.
Важливо! Цей пункт також можна пропускати, якщо ви плануєте включити просування в LinkedIN в свою платну стратегію. Адже профіль компанії — її обличчя на платформі, яка теж впливає на конверсію.
Ось кілька рекомендацій, які зроблять сторінку вашої компанії в LinkedIN цікавіше і привабливіше для ЦА:
- Ретельно заповніть профіль, використовуючи ключові слова і tone of voice, що відповідає вашому досвіду і рівню експертизи. Це дозволить алгоритму LinkedIN SEO краще ранжувати сторінку в пошуку;
- В постах, використовуйте наступні ключові слова, які релевантні сторінок, на які ведуть посилання;
- Діліться посиланнями на ті сторінки, які відповідають вашій діяльності. Наприклад, не варто репоста статтю про ефективність електронного документообігу, якщо ви займаєтеся створенням сайтів;
- Гущавину публікуйте авторську графіком, гифки і відео — це найбільш дорогий і складний в створенні тип контенту, який демонструє успіх вашого бізнесу і серйозний підхід до роботи;
- Використовуйте тематичні хештеги — тут вони ще важливіше, ніж в Instagram і Facebook. На сайті Trending Us опублікували круту статтю з найпопулярнішими хештег в LinkedIN за 2020 рік.
- Розробіть контент-стратегію, як і для інших своїх соцмереж. Діліться не тільки корисною інформацією на сторінці, а й розповідайте про події в компанії;
- Підписуйтесь на популярні хештеги, відповідайте в коментарях, взаємодійте з користувачами і своїми співробітниками. Одним словом, будьте активні!
Приймаємо рішення: чи потрібно купувати рекламу в LinkedIN?
Для великого бізнесу з тривалим циклом угоди і часом «життя» клієнта — потрібно і ви однозначно знайдете своїх потенційних клієнтів. Якщо у вас середнього розміру компанія, але ви точно знаєте, що ваша аудиторія є в LinkedIN, то ви можете потестувати формати розсилок.
Що стосується безкоштовного просування шляхом нарощування органічного охоплення, то такий потрібен точно всім без винятку. І тим, кого ми перерахували вище, і тим, хто поки взагалі не знайомий з платформою. Єдине над чим доведеться подумати і попрацювати, це контент-стратегія. Тобто, якщо ваш бізнес працює в форматі B2C, то логічніше буде за допомогою LinkedIN підтримувати теплі відносини з співробітниками і тим самим зміцнювати свій імідж прогресивного турботливого роботодавця. Якщо у вас невелика компанія, то LinkedIN більше підійде для пошуку кваліфікованих співробітників і партнерів, який допоможуть в розвитку.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Підвищуємо продажу з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo;
- Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B;
- Просування мобільного додатка «UKRSIB Online». Зниження ціни за установку для IOS в 3 рази за допомогою нового джерела. Кейс Ukrsibbank BNP Paribas Group.
І підписуйтесь Telegram-канал про маркетинг.