Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Чому варто почати продавати в LinkedIN: оцінка платформи, платна реклама та органічні охоплення

Чому варто почати продавати в LinkedIN: оцінка платформи, платна реклама та органічні охоплення

01.02.2021

Ольга Коцофане


LinkedIN ‒ найменш цікава платформа з точки зору користувачів, так як тут немає ні красивих фото, ні захоплюючих постів, ні тим більше Сторіс з красивими масками. Однак реклама в соціальній мережі LinkedIN ‒ потужний інструмент для просування бізнесу, особливо якщо вашими клієнтами є власники компаній або керівники середньої і вищої ланки. Середній рівень конверсії лидов становить 2,74%. Крім того, останній звіт соціальної платформи показав, що середній рівень доходів користувачів LinkedIN ‒ $ 75 000 на рік. Уже ці два факти ‒ вагомі аргументи, щоб почати використовувати рекламу в LinkedIN для збільшення продажів.

Види платного просування в LinkedIN і органічні охоплення

 

Факти, які змінять ставлення вашого бізнесу до LinkedIN

  • 92% компаній зі списку Fortune 500 використовують LinkedIn. У 2017 році соціальна мережа була абсолютним лідером серед орієнтованих на бізнес. В 2019 розділила першу позицію з Facebook з тим же результатом. Улюблений багатьма за швидкість реакції Twitter опустився за цей період з 2-го на 3-е місце.

  • 45% користувачів LinkedIn заробляють 75 000 доларів на рік. Ще 24% користувачів мають дохід від 50000 до 74 999 доларів США в рік. Це говорить про високу платоспроможність аудиторії платформи.

  • 70% учасників LinkedIn живуть за межами США. Це означає, що соцмережа не орієнтована виключно на американський ринок. Ви легко зможете знайти там досить клієнтів або партнерів у власному регіоні.

  • 46% трафіку соціальних мереж, які відвідують сайти компаній B2B, доводиться на LinkedIn. Крім того, мережа генерує майже половину трафіку на сайти даного сегмента. А завдяки можливості налаштування таргетированной реклами всередині платформи ще і дозволяє підвищити конверсію цього трафіку.

  • 97% маркетологів B2B використовують LinkedIn як каналу для поширення контенту. Платформа продемонструвала зростання на 3%, в порівнянні з 2017-м роком. Той же Twitter, навпаки, показав значну просідання в кількості публікацій.

  • 91% керівників маркетингу воліє шукати інформацію в LinkedIN. Інші соцмережі значно поступаються в цьому платформі. Twitter вибрали 29% опитаних, а Facebook — всього 27%. Це лише підтверджує попередній факт — на публікується маркетологами контент є попит.

  • Коефіцієнт конверсії відвідувачів в потенційних клієнтів в LinkedIn становить 2,74%. По ринку США цей показник і зовсім досягає 6,1%, відзначає Hubspot. Facebook і Twitter відстають в цьому плані з показниками 0,77% і 0,69% відповідно.

  • 62% з 89% маркетологів B2B заявили, що соцмережа допомогла їм залучити потенційних клієнтів. 43% опитаних при цьому підтвердили реальне отримання доходу з LinkedIN.

  • 58% маркетологів вважають LinkedIN Ads високорентабельним інструментом. 26% інвестувала в рекламу на платформу в 2018 році, а 42% планували збільшити свої інвестиції в канал в 2019 році.

Нагадаємо, що в статті про PPC-тренди на 2021 рік Webpromo зазначив просування на LinkedIN як перспективний напрямок. Платформа ідеально підходить для закриття заявок з високим середнім чеком, але разом з тим тривалим циклом продажу. Про інші тренди, які будуть актуальні в наступному році, читайте в матеріалі.

 

Платна реклама в LinkedIN: переваги, види

Реклама товарів і послуг в LinkedIN майже не відрізняється від аналогічної в Facebook і Instagram. Але у платформи є ряд своїх переваг, які ви не знайдете на інших рекламних майданчиках:

  • контекст соціальної мережі має до здійснення угод, тому користувачі більш лояльні до промотіруемому контенту;
  • платформа має дуже професійну ЦА, що дозволяє отримувати високий профіт орієнтованим на неї бізнесам;
  • можна безпосередньо контактувати з ЛПР (особами, які приймають рішення);
  • дозволяє сегментувати аудиторію по галузі компанії, посади і навіть стажу роботи. Якщо ви добре знаєте портрет свого клієнта, то висока конверсія оголошення гарантована.

Єдиний, але вирішальний недолік просування бізнесу в LinkedIN — висока вартість. Так, середня вартість кліка на таргетовану рекламу на платформі становить близько 9 $ (бл. 252,5 грн). А якщо ми помножимо цю цифру на, припустимо, 60 для отримання хоча б 1 ліда при конверсії 1,7%, то отримаємо ще більш значний бюджет — 540 $ (бл. 15 145 грн). При тому, що середня ціна за клік (CPC) для B2B в КМС становить лише 0,79 $ (бл. 22 грн), зазначає WordStream. Витрати здаються космічними, чи не так?

Але, якщо після всіх цих підрахунків ви запитаєте, чи доцільно рекламувати свою компанію в LinkedIN? Так, за умови, що у вас працює воронка, грамотне УТП і річний чек клієнта мінімум в 20 разів перевищує витрати на його залучення, а значить швидше за все ви орієнтовані на західний ринок. Для середнього бізнесу можна розглянути більш бюджетні варіанти пошуку клієнтів в LinkedIN, серед яких розсилки і спонсорований контент. Але про це далі.

Види платного просування в LinkedIN

  • Рекламний контент. Така реклама з’являється в стрічці користувачів у вигляді постів і є аналогом «фейсбучной». Оголошення складається з заголовка, тексту, візуала і, за бажанням, кнопки цільового дії. Візуалом може виступати як статичне зображення або карусель з них, так і відеоролик.

Просування на LinkedIN

  • Рекламні повідомлення (розсилка). Ви можете відправити вовлекающее повідомлення з пропозицією про співпрацю своєї ЦА прямо в особисті повідомлення. Це може бути як повідомленням, що спонукає до листування, так і до цільового дії — з кнопками. Такий тип просування хороший тим, що він може служити як першим дотиком з ЦА, так і в якості ремаркетингу на тих, хто вже мав взаємодія з вашою рекламою.

Рассылки как способ платного продвижения в LinkedIN

  • Текстові оголошення. Ті найдорожчі PPC-кампанії для залучення потенційних клієнтів, які підійдуть далеко не всім. Але у них дійсно великий вибір варіантів таргетингу і висока ефективність для згаданого сегмента бізнесу. Текстовые объявления в LinkedINЯкщо ваші бюджети скромніше, то краще звернути свою увагу на більш універсальні канали просування. Залишайте заявку, щоб отримати детальну консультацію по контекстній рекламі в Google і Facebook.

  • Динамічні оголошення. Схожі на текстові оголошення, за винятком того, що кожне оголошення може однозначно націлити на глядача за допомогою його фотографії профілю і звертатися до нього по імені. Динамические объявления в LinkedIN

  • Elevate. Це інструмент так званого «впливового маркетингу». Тільки Амбассадор компанії будуть не сторонні люди, а її співробітники. Підвищення впізнаваності бренду відбувається в результаті того, що її співробітники роблять репости до себе на сторінки LinkedIN, а також Facebook і Twitter. При цьому можна відстежити, хто з них робить це частіше і ефективніше для компанії, пропонуючи йому в подальшому найбільш цікавий контент зі сторінки компанії.

 

Як збільшити органічні охоплення в LinkedIN

Без серйозних грошових вливань LinkedIN теж може бути цілком ефективним додатковим каналом залучення трафіку на сайт компанії. В цьому випадку доведеться попрацювати над профілем бренду і контентом.

Важливо! Цей пункт також можна пропускати, якщо ви плануєте включити просування в LinkedIN в свою платну стратегію. Адже профіль компанії — її обличчя на платформі, яка теж впливає на конверсію.

Ось кілька рекомендацій, які зроблять сторінку вашої компанії в LinkedIN цікавіше і привабливіше для ЦА:

  • Ретельно заповніть профіль, використовуючи ключові слова і tone of voice, що відповідає вашому досвіду і рівню експертизи. Це дозволить алгоритму LinkedIN SEO краще ранжувати сторінку в пошуку;
  • В постах, використовуйте наступні ключові слова, які релевантні сторінок, на які ведуть посилання;
  • Діліться посиланнями на ті сторінки, які відповідають вашій діяльності. Наприклад, не варто репоста статтю про ефективність електронного документообігу, якщо ви займаєтеся створенням сайтів;
  • Гущавину публікуйте авторську графіком, гифки і відео — це найбільш дорогий і складний в створенні тип контенту, який демонструє успіх вашого бізнесу і серйозний підхід до роботи;
  • Використовуйте тематичні хештеги — тут вони ще важливіше, ніж в Instagram і Facebook. На сайті Trending Us опублікували круту статтю з найпопулярнішими хештег в LinkedIN за 2020 рік.
  • Розробіть контент-стратегію, як і для інших своїх соцмереж. Діліться не тільки корисною інформацією на сторінці, а й розповідайте про події в компанії;
  • Підписуйтесь на популярні хештеги, відповідайте в коментарях, взаємодійте з користувачами і своїми співробітниками. Одним словом, будьте активні!

 

Приймаємо рішення: чи потрібно купувати рекламу в LinkedIN?

Для великого бізнесу з тривалим циклом угоди і часом «життя» клієнта — потрібно і ви однозначно знайдете своїх потенційних клієнтів. Якщо у вас середнього розміру компанія, але ви точно знаєте, що ваша аудиторія є в LinkedIN, то ви можете потестувати формати розсилок.

Що стосується безкоштовного просування шляхом нарощування органічного охоплення, то такий потрібен точно всім без винятку. І тим, кого ми перерахували вище, і тим, хто поки взагалі не знайомий з платформою. Єдине над чим доведеться подумати і попрацювати, це контент-стратегія. Тобто, якщо ваш бізнес працює в форматі B2C, то логічніше буде за допомогою LinkedIN підтримувати теплі відносини з співробітниками і тим самим зміцнювати свій імідж прогресивного турботливого роботодавця. Якщо у вас невелика компанія, то LinkedIN більше підійде для пошуку кваліфікованих співробітників і партнерів, який допоможуть в розвитку.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті