Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Сервіс безкоштовного зворотного дзвінка: переваги функції callback та якому бізнесу вона актуальна?

Сервіс безкоштовного зворотного дзвінка: переваги функції callback та якому бізнесу вона актуальна?

05.04.2023

Тетяна Шевченко


Незважаючи на те, що популярність онлайн-способів комунікації з компанією з кожним роком набирає обертів, телефонні консультації залишаються одним з найбільш ефективних інструментів продажів. Розширити базу лідів та отримати більше офлайн-замовлень можна, підключивши сервіс callback. Як залучати потенційних клієнтів за допомогою функції безкоштовного зворотного дзвінка на сайті, та кому віджет callback буде особливо актуальним, розповідаємо в статті. 

Зміст:

 

Callback: принцип роботи та функції зворотного дзвінка

Віджет сallback або форма зворотного дзвінка це елемент сайту, за допомогою якого користувач може замовити безкоштовний дзвінок від представника компанії. Віджет відображається відвідувачу сайту в трьох випадках:

  • При натисканні на іконку «callback» (як правило у вигляді телефонної слухавки). 
  • Через деякий час перебування на веб-сторінці (30/60/80 секунд).
  • В формі онлайн-консультанта. Наприклад, якщо відвідувач не дочекався з’єднання з оператором чату, йому пропонується залишити заявку на зворотний дзвінок.

Зв’язок відбувається за допомогою SIP або IP-телефонії, а дзвінок від відвідувача надходить на багатоканальний номер компанії. Алгоритм роботи сервісу зворотного дзвінка нескладний:

  1. Користувач вказує телефонний номер у формі, іноді також бажаний час для зв’язку.
  2. Система автоматично ініціює дзвінок менеджерам.
  3. Після того, як вільний спеціаліст взяв слухавку, сервіс набирає номер замовника колбеку.
  4. Відбувається розмова між фахівцем та потенційним клієнтом.
  5. Система записує дзвінок та фіксує його дані (тривалість, контактна інформація), які можна переглянути в розділі аналітики сервісу телефонії. Також більшість популярних провайдерів мають функцію інтеграції з CRM.
Приклад форми зворотного дзвінка

Джерело: https://www.moyo.ua/

Головна задача зворотного дзвінка — лідогенерація. Вчасно відображена фраза «Залиште свій номер і ми вам зателефонуємо» спонукає зацікавлених користувачів до дій. Якщо відвідувач сайту надав контакти для комунікації та майже відразу поспілкувався з менеджером, з високою вірогідністю він стане клієнтом компанії. Адже здебільшого розмова відбувається коли відвідувач ще перебуває на сайті та активно роздумує про доцільність покупки. Сайт інформує про товари чи послуги, а у живому спілкуванні менеджер їх продає.



 

Переваги сервісу зворотного дзвінка

Для покупця плюси callback очевидні:

  • Миттєвий зв’язок з консультантом. Користувачу не потрібно витрачати час на пошук контактів, набір номеру, очікування з’єднання.
  • Економія коштів/хвилин у тарифі, адже представник компанії самостійно телефонує потенційному клієнту. 
  • Комфорт. Відвідувачу достатньо ввести свій номер на сайті і він швидко отримає відповіді на актуальні йому питання.

А як щодо вигоди наявності кнопки зворотного дзвінка для бізнесу? Основні переваги callback для компаній:

  • Зменшує відсоток відмов. Якщо користувач не знайшов потрібної інформації, він замовить дзвінок, а не залишить сайт.
  • Підвищує лояльність потенційного клієнта. Відвідувач сайту бачить, що в ньому зацікавлені, відповідно більш високо оцінює сервіс компанії. Але лише за умови, що ви дійсно виконали обіцянку: зателефонували протягом зазначеного у формі часу.
  • Надає додаткову статистику. Віджет callback можна інтегрувати з CRM-системою, а також Google Analytics. Для відображення інформації в Google Analytics необхідно задати окрему подію, прописавши JavaScript-код. 
  • Допомагає утримати користувачів, які б самостійно не наважились на дзвінок або ж вирішили відкласти його «на потім» та, тим самим, збільшує відсоток цільових звернень в компанію.

Варто враховувати! Здебільшого користувачі, що заповнили callback-форму очікують, що їм зателефонують найближчим часом. Якщо лід отримає зворотний дзвінок на наступний день чи пізніше, бізнес може втратити потенційного покупця: інтерес зменшиться, а питання будуть не актуальними. На ефективність функції callback, як інструменту залучення клієнтів, впливає і якість обслуговування: менеджери повинні допомогти з вибором та чітко відповісти на питання.

Форма callback

Джерело: https://new.dobrobut.com/

Кому потрібен сервіс callback, а кому — ні?

Встановлення віджету зворотного дзвінка на сайт корисне для сфер бізнесу, що передбачають попередні тривалі консультації, а також при продажах складних та дорогих продуктів/послуг. Наприклад:

  • агентствам нерухомості та забудовникам;
  • компаніям, що займаються ремонтом квартир, встановленням кліматичної техніки, склопакетів;
  • автосервісам;
  • медичним, юридичним, фінансовим установам;
  • онлайн-школам;
  • туристичним та event-агентствам;
  • логістичним компаніям.

Інтернет-магазинам, які спеціалізуються на простій та зрозумілій продукції (наприклад, товари щоденного вжитку) функція колбеку не так важлива. Також сервіс не дуже актуальний салонам краси чи закладам харчування. Для таких сайтів достатньо надати контакти для самостійного зв’язку з компанією. Додатково можна підключити онлайн-чат, в якому відвідувач швидко з’ясує потрібні нюанси (наприклад, забронює столик чи час візиту до майстра).

Приклад віджету callback

Якому бізнесу актуальна форма callback

Джерело: https://joinup.ua/



 

Як налаштувати форму зворотного дзвінка: 5 ознак ефективного віджету

  • Ненав’язливий. Форма, що з’являється кілька раз за час вивчення характеристик товару потенційним покупцем лише відштовне його. Краще запропонувати замовити callback один раз за сеанс, ніж кожні 30 секунд.
  • Вчасний. Виведення форми колбека в перші 10 секунд сесії — не краща ідея. Показ доцільний, коли відвідувач вже базово ознайомився з сайтом, навігацією на ньому та виявив певний інтерес. Налаштування часу відображення залежить від середньої тривалості сеансу на вашому сайті, але як правило це — не раніше ніж через 30 секунд.
  • Правильно оформлений. Форма зворотного зв’язку не повинна перекривати весь вміст веб-сторінки, а кнопку, що закриває вікно має бути добре видно.
  • Актуальний. Вимкніть показ форми в неробочі години компанії. Довге очікування розмови з менеджером «працює» навіть гірше, ніж відсутність пропозиції колбека. Особливо, якщо зазначено, що фахівець зателефонує протягом певного часу. 
  • Простий. Чим більше даних потрібно вказати — тим вірогідніше, що користувачі не замовлятимуть callback. Достатньо попросити лише номер телефону користувача. Також, не створюйте бар’єри на шляху ліда, наприклад у вигляді CAPTCHA. 

Якою має бути форма зворотного дзвінка

Правильна форма зворотного дзвінка

Джерело: https://atl.ua/

Можна вказати і більш гнучкі налаштування спливаючої форми. Наприклад, відображення лише на веб-сторінках, де вона актуальна (картки товару, акції та спецпропозиції, доставка та оплата тощо).

 

Як встановити форму зворотного дзвінка на сайт?

Форму моментального зворотного дзвінка можна зробити самостійно, залучивши веб-розробника додати скрипт в HTML-код веб-сторінок сайту, але в такому разі статистика буде неповною. Якщо ж ви користуєтесь SIP або IP-телефонією, поцікавтесь чи надає ваш провайдер додаткову послугу, часто вона безкоштовна. Серед популярних українських сервісів, що пропонують функцію встановлення віджету — Binotel, Ringostat, Phonet, Zadarma, Stream Telecom. Можливість додавання форми callback представлена і в деяких хостинг-провайдерів, наприклад в CityHost

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності