Головна » Блог » Google показал, как сообщения о COVID-19 будут отображаться в поиске, если использовать спецразметку

Google показал, как сообщения о COVID-19 будут отображаться в поиске, если использовать спецразметку

06.04.2020

Тала Шилко


06.04.2020


На днях в блоге Google появился пример того, как будут отображаться быстрые сообщения, связанные с COVID-19, если владельцы сайтов и вебмастера будут использовать для них специальную разметку SpecialAnnouncement.

Так, в расширенном сниппете появится короткая информация об последних изменениях, связанных с пандемией COVID-19, если на сайт компании или организации добавить микроразметку SpecialAnnouncement.

Пример разметки Google для сообщений, связанных с COVID-19

Пример разметки Google для сообщений, связанных с COVID-19

Google в первую очередь рекомендует использовать эти структурированные данные на сайтах государственных учреждений и здравоохранительных организаций, где информация о пандемии может часто меняться, и которую могут искать многие пользователи. Они могут подтвердить применение SpecialAnnouncement через Search Console.

Пока что эта микроразметка проходит этап бета-тестирования и со временем отображение данных в сниппетах, структурированных с ее помощью, может видоизмениться.

Последние материалы рубрики

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Google BERT як і раніше актуальний Як адаптувати сайт до алгоритму в 2021

Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до...

У цій статті ми розберемо нюанси функціонування алгоритму BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) від Google. Як впливає BERT на просування...

Як зібрати семантичне ядро

Зібрати семантику і не постаріти

Це стаття про те, навіщо потрібна розробка семантичного ядра, як зібрати СЯ своєї мрії, що далі робити з ключовими фразами і як...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті