Статистика YouTube — все, що має знати кожен маркетолог. Бонус: ТОП-50 найпопулярніших каналів YouTube в Україні
31.08.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Відеоконтент частіше наповнює повсякденне життя користувачів. Тенденцію зародив TikTok, коли буквально затьмарив своєю присутністю інші соціальні мережі. Його прямий конкурент Meta, своєю чергою, стала активно просувати на майданчику відеоролики Reels. Однак, YouTube спокійно тримає позицію лідера вже довгий час. Найбільший відеохостинг набирає обертів, а бренди навчаються взаємодіяти з майданчиком у власних інтересах.
Зміст:
Статистика YouTube по категоріям
- Почнемо з історії
- Як часто використовують YouTube?
- Підписники
- Аудиторія YouTube (демографічні дані)
- Мобільна статистика
- YouTube у маркетингу
- Статистика контенту
- Загальна статистика
ТОП-50 найпопулярніших каналів YouTube в Україні
В останній день цього літа ми вирішили зібрати свіжу статистику YouTube, інформацію про платформу, яку варто знати кожному маркетологу.
Статистика YouTube по категоріям
Почнемо з історії
- Сайт «YouTube.com» вперше активували 14 лютого 2005 року
- 25 лютого 2005 року було завантажено перше відео під назвою «Я у зоопарку»
- Реклама Nike 2005 року за участю зірки футболу Роналдіньо стала першою на YouTube, яка набрала 1 млн переглядів
- У липні 2006 року кількість переглядів відео на YouTube досягла 100 мільйонів на день
- Вартість YouTube складала $1,65 млрд, 9 жовтня 2006 року Google купив відеохостинг
- Реклама InVideo з’явилася у грудні 2007 року
- У середині 2007 року YouTube почав розширюватися та запустив відеохостинг у дев’яти країнах, а також вийшов мобільний сайт
- У 2008 році YouTube відкрив доступ до аналітичного інструменту Insight та Screening Room. У листопаді реклама почала відтворюватись перед контентом. У тому ж місяці представники YouTube оголосили про відео, яке можна просувати
- Відеоролик із піснею «Gangnam Style», яка набрала популярність у 2014 році, зламав лічильник переглядів відео.
- YouTube вперше транслював президентські дебати у США у 2012 році.
- Музичне відео BTS “Dynamite” на YouTube набрало найбільшу кількість переглядів за добу — 101,1 млн
Як часто використовують YouTube?
- YouTube займає 2-е місце у світі за величиною як пошукова система і друга за відвідуваністю після Google
- Користувачі YouTube щодня переглядають понад 1 млрд годин відеоконтенту (About YouTube)
- Глядачі в 4 рази частіше використовують YouTube для пошуку інформації про бренд, товар або послугу, порівняно з іншими платформами. (YouTube Ads)
- 70% глядачів стверджують, що YouTube допомагає їм більше дізнаватися про нові бренди. (YouTube Ads)
- Глядачі кажуть, що вони вдвічі частіше купують те, що бачили на YouTube. (YouTube Ads)
Підписники
- Ютубери заробили рекордні $300 млн у 2021 році, що на 40% більше, ніж у попередньому році.
- LEGO — найпопулярніший канал бренду на YouTube. У нього понад 10,04 млрд переглядів
Аудиторія YouTube (демографічні дані)
- Станом на 2021 рік в Україні аудиторія YouTube складає 19 млн. Прогнозується, що до 2025 року вона збільшиться до 25 млн (Statista)
- YouTube доступний більш ніж у 100 країнах
- YouTube доступний 80 мовами
- Міленіали довіряють YouTube більше, ніж будь-яке інше покоління.
- YouTube приваблює найбільше відвідувачів з Індії, США та Індонезії (за даними Statista)
Мобільна статистика
- Більше 70% часу перегляду YouTube займають мобільні пристрої (About YouTube)
- У другому кварталі 2021 року на мобільні пристрої припадало 63% часу перегляду YouTube по всьому світу. (Statista)
- У 2020 році YouTube був четвертим за популярністю додатком для iOS після ZOOM, TikTok та Disney+
- 21,2% світового трафіку на YouTube у 2021 році припадало на мобільні пристрої (Statista)
YouTube у маркетингу
- Канали YouTube, у яких від 100 тис. до 1 млн передплатників, мають найвищий рівень залучення (Influencer Marketing Hub)
- 77% відеомаркетологів використовують YouTube для розміщення відео
- 56% маркетологів, опитаних у 2022 році, кажуть, що YouTube пропонує найбільшу рентабельність інвестицій, займаючи 2-е місце після Instagram (исследование HubSpot)
- Згідно з цим же дослідженням YouTube займає друге місце із залучення потенційних клієнтів при обміні маркетинговими відео після Instagram
- За останній рік на YouTube в 10 разів збільшилася кількість рекламодавців, які використовують медійну рекламу на YouTube.
- 44% інфлюєнсерів використали YouTube для своїх кампаній у 2021 р. (Influencer Marketing Hub)
Статистика контенту
- У 2021 році відео, пов’язані з ASMR (Autonomous sensory meridian response — феномен сприйняття), набрали понад 65 мільярдів переглядів (YouTube Trends). Що таке ASMR, докладніше тут.
- 76% представників покоління Z знаходять на YouTube контент, який дозволяє їм глибше вивчити теми, що їх цікавлять. (YouTube Trends)
- 83% представників покоління Z використовують YouTube для перегляду заспокійливого контенту, який допомагає розслабитися. (YouTube Trends)
- 78% людей погоджуються з тим, що вони використовують YouTube, тому що він надає важливий для них контент. (YouTube Trends)
- 82% представників покоління Z використали YouTube для перегляду контенту, щоб відчути ностальгію. (YouTube Trends)
Загальна статистика
- Понад 500 годин відео завантажується на YouTube щохвилини (Statista)
- Понад 1 млрд годин відео переглядається на YouTube щодня (About YouTube)
- У YouTube понад 2 мільярди користувачів (About YouTube)
- З листопада 2021 року YouTube зробив підрахунок дизлайків конфіденційним. Таке рішення прийняли для того, щоб знизити соціальний тиск та негативний вплив. YouTube наголосив, що відмітки не вливають на кількість переглядів
- Стратегія YouTube забезпечує на 10% вищий ROI порівняно з однією рекламою для підвищення впізнаваності (Think with Google)
- Дослідження Think with Google показало, 75% опитаних дізнаються про нові бренди або товари завдяки рекламі у відео на YouTube, а 70% з них кажуть, що купили бренд, побачивши його на відеохостингу.
- Рекламодавці стверджують, що реклама YouTube забезпечує 28% конверсії (Think with Google)
- Наразі YouTube має контракти з більш ніж 10 тис. партнерів, у тому числі з Disney, Univision, Turner та Channel 4. (The Atlantic).
Бонус: ТОП-50 найпопулярніших каналів YouTube в Україні
HypeAuditor опублікував список найпопулярніших каналів YouTube в Україні (кількість підписників).
- Luntik (6.8 млн)
- STBonline (4,8 млн)
- Мульт (4,7 млн)
- My little Nastya (4,6 млн)
- Настя Івлеєва (4,5 млн)
- novychannel (4,1 млн)
- tsnukraine (4 млн)
- studiya95kvartal (3,8 млн)
-
svaty95 (3,7 млн)
-
VseBudeDobreUA (3,5 млн)
-
Доктор Комаровский (3,3 млн)
-
Merry Margo Live (3,2 млн)
-
FilmUaGroup (3,2 млн)
-
naiznankutv (3,1 млн)
-
news24 (2,9 млн)
-
AndreyCheAnD (2,9 млн)
-
1plus1channel (2,8 млн)
-
Alex Angel (2,5 млн)
-
108MamaTV (2,2 млн)
-
Екатерина Ковалева (2,2 млн)
-
Нюся ТВ (2 млн)
-
sukapush (2 млн)
-
FaktyICTVchannel (2 млн)
-
Великолепный век – Muhteşem Yüzyıl (1,9 млн)
-
ANDREY MARTYNENKO (1,8 млн)
-
Телеканал Прямий (1,7 млн)
-
Alexey Arestovych (1,6 млн)
-
Azazin Kreet (1,6 млн)
-
Лига Смеха (1,6 млн)
-
NKofficial (1,5 млн)
-
ЕГОРКА STAR (1,4 млн)
-
ChannelTET1 (1,4 млн)
-
Саша Шапик (1,4 млн)
-
espresotv (1,4 млн)
-
Корупція.Інфо (1,3 млн)
-
zpsanek (1,3 млн)
-
5channel (1,3 млн)
-
TVNXT Kannada (1,3 млн)
-
РОСТЯН (1,2 млн)
-
Ukrainian serials (1,2 млн)
-
Aleksey Durnev (1,2 млн)
-
Ходят Слухи (1,2 млн)
-
STERNENKO (1,1 млн)
-
Серіали 1+1 media (1,1 млн)
-
Andrey Burenok (1,1 млн)
-
MasterChefUA (1,1 млн)
-
Радіо Свобода (1,1 млн)
-
yarmakmusic (1,1 млн)
-
Егор Мисливец (1,1 млн)
-
ГРОШІ (1,1 млн)
Реклама на YouTube підвищує впізнаваність бренду та дає максимальне охоплення цільової аудиторії. Залишайте заявку і ми зв’яжемося з вами для уточнення деталей.