Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Реклама мобільного додатку в Facebook App Ads. Зниження ціни за установку (CPI) на -83% для AutoСlub 365

Реклама мобільного додатку в Facebook App Ads. Зниження ціни за установку (CPI) на -83% для AutoСlub 365

16.07.2020

Олександр Пахомов, Дмитро Галяк


 

Содержание:

  1. Ціль рекламної компанії
  2. Для кого корисний кейс
  3. Як ми досягли зниження CPI на -83%?
  4. Результат нашої роботи
  5. Правила результативного просування додатків
  6. Про додаток AutoClub 365

Ми, агентство результативного Інтернет-маркетингу Webpromo, вже більше 11 років застосовуємо ефективні інструменти для збільшення продажів і досягнення бізнес-цілей клієнтів. Важливим напрямком роботи компанії є просування мобільних додатків. Наша команда досвідчених PPC фахівців завжди готова допомогти Вам з рекламою продукту в рекламній в мережі Google і Facebook.

Співпраця з AutoClub 365 почалося з обговорення завдань і цілей просування. Першим етапом роботи була підготовка медіаплану з фіксацією очікуваних показників. Великий досвід в проведенні рекламних кампаній дозволив нам спрогнозувати очікувані показники в рамках виділеного бюджету.

Також ми надали клієнту інструкції по установці спеціального SDK (програмні засоби для розробників), і технічне завдання з підготовки креативів. Завдяки обопільною залученості в процес підготовки і запуску рекламних кампаній ми змогли за дуже короткий період знизити CPI на -83% відносно початкової вартості. Ознайомимося ближче з процесом оптимізації рекламних кампаній.

Ціль рекламної кампанії

Просування мобільного застосування в Facebook Ads з метою отримати максимум установок в рамках виділеного бюджету. Визначити оптимальну CPI для подальшого масштабування рекламної кампанії за період 1 місяць.

Для кого корисний кейс?

  1. Для власників постійного бізнесу або засновників startup. Ваша мета – отримати якомога більше якісних установок для свого мобільного додатка.
  2. Для User acquisition / Traffic manager. Ваша мета – результативно налаштувати рекламні кампанії, використовувати ефективні сегменти аудиторій і креативи для розкрутки мобільних додатків.

Як ми досягли знижения CPI на -83%?

Етап 1

Ми почали перші роботи по рекламі додатка AutoClub 365 з запуску в ротацію відео-креативів. Відеоролики вже були готові до старту робіт, так як клієнт паралельно проводив активну кампанію в Youtube.

Важливо! Рекламні оголошення на установку програми показуються тільки на мобільних пристроях і планшетах, важливо щоб відео-матеріали відповідали всім рекомендаціям Facebook.

Результатом нашого першого етапу робіт стало виконання запланованих показників по числу установок і CPI за перший тиждень робіт. Відеоролики отримали хороші показники. Але в цілях істотного зниження CPI ми надали клієнту спеціальне керівництво з підготовки статичних креативів.

Відео-креативи в Facebook

Відео-креатив для мобільного застосування AutoClub 365

Відео-креативи в Facebook

Відео-креатив для мобільного додатку AutoClub 365

Відео-креативи в Facebook

Відео-креатив для мобільного застосування AutoClub 365

Етап 2

Під час другого тижня робіт наші фахівці запустили в ротацію креативні зображення.

Креативи для Facebook: приклад

Креатив №1

Креативи для Facebook: приклад

Креатив №2

Креативи для Facebook: приклад

Креатив №3

Ми припустили, що «знижки на топові АЗС» – найбільш привабливе торгова пропозиція серед інших. На підставі цієї гіпотези дизайнер підготував відповідні креативи.

Порада! Перед запуском перевіряйте зображення на допустиму частку тексту на зображенні за допомогою спеціального інструменту Facebook. Великий обсяг тексту знижує охоплення зображень, що призведе до зростання СРМ і CPI.

Завдяки запуску в рекламу зображень по нашому керівництву ми отримали зниження ціни за встановлення програми на -53% щодо показників першого тижня.

Етап 3

Завдяки впровадженню клієнтом Facebook SDK ми отримали в розпорядження потужний безкоштовний інструмент Facebook Analytics. Даний сервіс дозволив нам відстежити дію користувачів всередині програми. Найбільш популярним для аудиторії виявилося подія «Сканер номера». На підставі отриманої статистики ми сформулювали гіпотезу про те, що зображення з «Сканером номера» дозволять нам підвищити CTR і знизити CPI надалі.

Відстеження дій всередині програми за допомогою Facebook Analytics

Статистика дій користувачів всередині програми

За нашою рекомендацією дизайнери клієнта підготували статичний креатив:

Креатив, розроблений на основі статистики з Facebook Analytics

PPC фахівці Webpromo оперативно виконали запуск нового зображення. В результаті ми знизили CPI на -83% щодо результатів першого запуску.

Даний результат наочно демонструє факт, що ефективне просування додатків в Facebook вимагає не тільки грамотної сегментації аудиторії, а й якісних цікавих креативів. Якщо ми правильно визначимо «хотілки» і «болю» користувачів нашого застосування, підготуємо відповідний оффер, тоді процес залучення нової аудиторії тільки покращиться.

Результат нашої роботи

Завдяки перевірці гіпотез і застосування різних форматів креативів в 3 етапи ми знизили ціну за установку додатка AutoClub 365 на -83% відносно стартовою CPI. Такий результат був досягнутий завдяки професіоналізму РРС фахівців Webpromo а також залучення клієнта в процес просування сервісу.

До слова, більше про рекламу мобільних додатків в Facebook і Instagram Ви зможете дізнатися в нашому кейсі Auchan.

5 правил результативного просування додатків

  1. Серйозний залучений розробник в складі Вашої команди – швидка реалізація технічних завдань і оперативний запуск рекламних кампаній.
  2. Хороший дизайнер в команді – якісні реалізовані по ТЗ креативи, що знизять CPI і CPA.
  3. Для багатоканальної аналітики (Google + FB / Insta + Apple + etc) – тільки зовнішні платні SDK і системи аналітики AppsFlyer, Adjust, App Annie.
  4. Виміряйте не тільки установки, але і RR, події всередині програми, СРА, дохід, рентабельність.
  5. Результативне просування додатків – це Webpromo.

Про додаток AutoClub 365

AutoClub 365 – це перше універсальне додаток для комплексної підтримки автовласників. Його можна встановити як на IOS, так і на Android.

Додаток для автомобілістів AutoClub 365

Додаток для автомобілістів AutoClub 365

Сервіс містить безліч унікальних можливостей, а саме:

  1. Знижки на топові АЗС України, функцію покупки палива в додатку;

    Додаток для автомобілістів AutoClub 365

    Можливість купити паливо в додатку зі знижкою

  2. Бонуси, знижки на автопослуги (СТО, детейлінг, Автозапчастини, Шиномонтаж, Фарбування, Послуги евакуатора, Автомийки інше);

    Додаток для автомобілістів AutoClub 365

    Бонуси та знижки на автопослуги

  3. Сканер номера авто дає наступну інформацію: тех. характеристики авто, вин код, в угоні чи ні, середня ціна на ринку України;

    Додаток для автомобілістів AutoClub 365

    Сканер номера авто в додатку AutoClub 365

  4. Онлайн страхування авто (можливість отримати страховку за 30 хв. Не виходячи зі свого автомобіля);

    Додаток для автомобілістів AutoClub 365

    Онлайн стразованіе автомобіля зі знижкою

  5. Юрист онлайн (надає юридичну підтримку при ДТП або дорожніх суперечках);

    Додаток для автомобілістів AutoClub 365

    Функція зв’язку з юристом по автомобільним питань онлайн

  6. GPS маячок (визначає місцезнаходження ТЗ);

    Додаток для автомобілістів AutoClub 365

    Підключення GPS через мобільний додаток

  7. Послугу SOS (екстрену допомогу в дорозі: підвезення бензину, коліс, зарядка акумулятора, відкриття дверей, евакуатор);
Додаток для автомобілістів AutoClub 365

    Виклик екстреної допомоги для автомобіліста в додатку

8. Можливість купити-продати авто в додатку.

  1. Додаток для автомобілістів AutoClub 365

    Купівля та продаж авто через додаток

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті