Реклама мобільного додатку в Facebook App Ads. Зниження ціни за установку (CPI) на -83% для AutoСlub 365
16.07.2020
Редакція: Дмитро Галяк. Автор: Олександр Пахомов, Дмитро Галяк
Содержание:
- Ціль рекламної компанії
- Для кого корисний кейс
- Як ми досягли зниження CPI на -83%?
- Результат нашої роботи
- Правила результативного просування додатків
- Про додаток AutoClub 365
Ми, агентство результативного Інтернет-маркетингу Webpromo, вже більше 11 років застосовуємо ефективні інструменти для збільшення продажів і досягнення бізнес-цілей клієнтів. Важливим напрямком роботи компанії є просування мобільних додатків. Наша команда досвідчених PPC фахівців завжди готова допомогти Вам з рекламою продукту в рекламній в мережі Google і Facebook.
Співпраця з AutoClub 365 почалося з обговорення завдань і цілей просування. Першим етапом роботи була підготовка медіаплану з фіксацією очікуваних показників. Великий досвід в проведенні рекламних кампаній дозволив нам спрогнозувати очікувані показники в рамках виділеного бюджету.
Також ми надали клієнту інструкції по установці спеціального SDK (програмні засоби для розробників), і технічне завдання з підготовки креативів. Завдяки обопільною залученості в процес підготовки і запуску рекламних кампаній ми змогли за дуже короткий період знизити CPI на -83% відносно початкової вартості. Ознайомимося ближче з процесом оптимізації рекламних кампаній.
Ціль рекламної кампанії
Просування мобільного застосування в Facebook Ads з метою отримати максимум установок в рамках виділеного бюджету. Визначити оптимальну CPI для подальшого масштабування рекламної кампанії за період 1 місяць.
Для кого корисний кейс?
- Для власників постійного бізнесу або засновників startup. Ваша мета – отримати якомога більше якісних установок для свого мобільного додатка.
- Для User acquisition / Traffic manager. Ваша мета – результативно налаштувати рекламні кампанії, використовувати ефективні сегменти аудиторій і креативи для розкрутки мобільних додатків.
Як ми досягли знижения CPI на -83%?
Етап 1
Ми почали перші роботи по рекламі додатка AutoClub 365 з запуску в ротацію відео-креативів. Відеоролики вже були готові до старту робіт, так як клієнт паралельно проводив активну кампанію в Youtube.
Важливо! Рекламні оголошення на установку програми показуються тільки на мобільних пристроях і планшетах, важливо щоб відео-матеріали відповідали всім рекомендаціям Facebook.
Результатом нашого першого етапу робіт стало виконання запланованих показників по числу установок і CPI за перший тиждень робіт. Відеоролики отримали хороші показники. Але в цілях істотного зниження CPI ми надали клієнту спеціальне керівництво з підготовки статичних креативів.

Відео-креатив для мобільного застосування AutoClub 365

Відео-креатив для мобільного додатку AutoClub 365

Відео-креатив для мобільного застосування AutoClub 365
Етап 2
Під час другого тижня робіт наші фахівці запустили в ротацію креативні зображення.

Креатив №1

Креатив №2

Креатив №3
Ми припустили, що «знижки на топові АЗС» – найбільш привабливе торгова пропозиція серед інших. На підставі цієї гіпотези дизайнер підготував відповідні креативи.
Порада! Перед запуском перевіряйте зображення на допустиму частку тексту на зображенні за допомогою спеціального інструменту Facebook. Великий обсяг тексту знижує охоплення зображень, що призведе до зростання СРМ і CPI.
Завдяки запуску в рекламу зображень по нашому керівництву ми отримали зниження ціни за встановлення програми на -53% щодо показників першого тижня.
Етап 3
Завдяки впровадженню клієнтом Facebook SDK ми отримали в розпорядження потужний безкоштовний інструмент Facebook Analytics. Даний сервіс дозволив нам відстежити дію користувачів всередині програми. Найбільш популярним для аудиторії виявилося подія «Сканер номера». На підставі отриманої статистики ми сформулювали гіпотезу про те, що зображення з «Сканером номера» дозволять нам підвищити CTR і знизити CPI надалі.

Статистика дій користувачів всередині програми
За нашою рекомендацією дизайнери клієнта підготували статичний креатив:

Креатив, розроблений на основі статистики з Facebook Analytics
PPC фахівці Webpromo оперативно виконали запуск нового зображення. В результаті ми знизили CPI на -83% щодо результатів першого запуску.
Даний результат наочно демонструє факт, що ефективне просування додатків в Facebook вимагає не тільки грамотної сегментації аудиторії, а й якісних цікавих креативів. Якщо ми правильно визначимо «хотілки» і «болю» користувачів нашого застосування, підготуємо відповідний оффер, тоді процес залучення нової аудиторії тільки покращиться.
Результат нашої роботи
Завдяки перевірці гіпотез і застосування різних форматів креативів в 3 етапи ми знизили ціну за установку додатка AutoClub 365 на -83% відносно стартовою CPI. Такий результат був досягнутий завдяки професіоналізму РРС фахівців Webpromo а також залучення клієнта в процес просування сервісу.
До слова, більше про рекламу мобільних додатків в Facebook і Instagram Ви зможете дізнатися в нашому кейсі Auchan.
5 правил результативного просування додатків
- Серйозний залучений розробник в складі Вашої команди – швидка реалізація технічних завдань і оперативний запуск рекламних кампаній.
- Хороший дизайнер в команді – якісні реалізовані по ТЗ креативи, що знизять CPI і CPA.
- Для багатоканальної аналітики (Google + FB / Insta + Apple + etc) – тільки зовнішні платні SDK і системи аналітики AppsFlyer, Adjust, App Annie.
- Виміряйте не тільки установки, але і RR, події всередині програми, СРА, дохід, рентабельність.
- Результативне просування додатків – це Webpromo.
Про додаток AutoClub 365
AutoClub 365 – це перше універсальне додаток для комплексної підтримки автовласників. Його можна встановити як на IOS, так і на Android.

Додаток для автомобілістів AutoClub 365
Сервіс містить безліч унікальних можливостей, а саме:
- Знижки на топові АЗС України, функцію покупки палива в додатку;
Можливість купити паливо в додатку зі знижкою
- Бонуси, знижки на автопослуги (СТО, детейлінг, Автозапчастини, Шиномонтаж, Фарбування, Послуги евакуатора, Автомийки інше);
Бонуси та знижки на автопослуги
- Сканер номера авто дає наступну інформацію: тех. характеристики авто, вин код, в угоні чи ні, середня ціна на ринку України;
Сканер номера авто в додатку AutoClub 365
- Онлайн страхування авто (можливість отримати страховку за 30 хв. Не виходячи зі свого автомобіля);
Онлайн стразованіе автомобіля зі знижкою
- Юрист онлайн (надає юридичну підтримку при ДТП або дорожніх суперечках);
Функція зв’язку з юристом по автомобільним питань онлайн
- GPS маячок (визначає місцезнаходження ТЗ);
Підключення GPS через мобільний додаток
- Послугу SOS (екстрену допомогу в дорозі: підвезення бензину, коліс, зарядка акумулятора, відкриття дверей, евакуатор);

- Виклик екстреної допомоги для автомобіліста в додатку
-
Купівля та продаж авто через додаток