Тренди PPC на 2021 рік: що буде актуально в Google Ads та Facebook Ads
17.09.2020
Рекламна модель PPC (PayPerClick) – один з найефективніших способів отримання відвідувачів сайту і клієнтів. Вона з’явилася відносно недавно, проте динаміка розвитку колосальна. Втім, як і конкуренція. Саме тому всі власники рекламних акаунтів Google Ads та Facebook Ads вже зараз вивчають тренди PPC на 2021 рік і працюють над поліпшенням оголошенням.
На думку Webpromo пріоритетним завданням залишається оптимізація витрат на РК і збільшення показника окупності інвестицій (ROI). Але перш, ніж ми розповімо, на які тенденції PPC 2021 варто звернути увагу, нагадаємо про основні типи такої реклами і найважливіших елементах в PPC-кампаніях. Якщо ж ви експерт у цій галузі і не випадково опинилися в цій статті, то не втрачайте час і відразу переходите до розділу з трендами.
Типи PPC-кампаній і елементи, які потрібно налаштувати
Що таке PPC або PayPerClick в найповнішому розумінні? Абревіатура розшифровується як «плата за клік». Дана модель інтернет-маркетингу передбачає, що рекламодавці платять комісію кожен раз, коли користувач натискає на одне з оголошень. За своєю суттю PPC – спосіб покупки трафіку на сайт замість того, щоб отримувати його природним (органічним) шляхом.
Основні типи PPC:
- Search Ads – текстові оголошення, які показуються користувачеві у відповідь на ключовий запит;
- реклама в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter і т. д.);
- медійна реклама – графічні або відео креативи;
- ремаркетинг (він же ретаргетінг) – технологія роботи з користувачами, які вже відвідували сайт;
- Google Shopping – показ товарів в розділі «Покупки» з посиланням на веб-сайт продавця по ключових запитах;
- послідовний ремаркетинг – технологія показу рекламних оголошень доти, поки користувач не почне шукати пропонований продукт або послугу. Використовується для продуктів з довгим циклом продажів. Дозволяє запам’ятатися аудиторії і викликати у неї потреба в товарі чи послузі.
Елементи, на які обов’язково варто звернути увагу при створенні та налаштування PPC-кампанії:
- вибирайте правильні ключових слів – список тих, які продають, стрімко розширюється. Наприклад, аудиторія почала використовувати розмовні варіації «ключів», знаки запитання й навіть двомовні (комбінація росіян з англійськими і т. Д.);
- оптимізуйте цільові сторінки – це дозволить збільшити кількість конверсій без збільшення бюджету на РК;
- звертайте увагу на мінус-слова, щоб підвищити релевантність оголошення запиту;
- працюйте згідно вашим бюджетних обмежень і оптимізуйте витрати;
- використовуйте креатив у створенні оголошень, щоб залучити аудиторію;
- наявність призову до дії – простий, але ефективний інструмент для зростання конверсії.
Тренди PPC на 2021: ТОП-5
Нові тренди PPC на 2021 рік – це тенденції, які були актуальні весь 2020 й рік і мають високий потенціал для подальшого зростання. Саме на них світові експерти, включаючи фахівців Webpromo, рекомендують робити ставки при розробці рекламної стратегії в Google Ads та Facebook Ads.
№1. Автоматизація
Автоматизація контекстної реклами – один з ключових трендів PPC 2021. Штучний інтелект в цій сфері допомагає не тільки заощадити час на налаштування, а й просто заощадити (гроші, зрозуміло!) Допомогла не тільки заощадити час і енергію, але і значно заощадити! За допомогою автоматизації можна виконувати такі завдання, як:
- визначення кращих оголошень;
- пошук відповідного заклику до дії;
- розрахунок і пропозиція найкращої стратегії призначення ставок;
- перевірка ефективності аккаунта;
- підвищення ціни за клік;
- отримання конверсій.
Детальніше на питання про автоматичну стратегії призначення ставок експерт Webpromo Іван Бурач розповів в статті за посиланням. Він докладно відповів, в яких випадках «автоматика» буде корисна PPC-кампанії, а в яких варто, навпаки, уникати цього інструменту. При цьому деякі фахівці вважають, що в найближчому майбутньому Google може повністю закрити можливість призначення ставок вручну.
Єдина проблема сучасної автоматики – відсутність людського розумового процесу в обробці даних. Однак і це питання успішно вирішується за рахунок когнітивного штучного інтелекту. Якщо в майбутньому він буде використовуватися повсюдно для настройки контекстної реклами, то це дозволить ще більше підвищити ефективність бізнесу і його рекламних кампаній.
№2. Відеореклама
Відео – не нова, але дуже дієвий спосіб передачі інформації. Такий формат відрізняється високим рівнем залученості аудиторії, якій показується.
Статистика! Forbes зазначає, що на веб-сайті з відео користувач буде проводити на 88% більше часу.
Ми вже зараз помічаємо, як багато брендів (за даними Wyzowl – близько 81%) використовують відео в якості маркетингового інструменту. У 2021 року тенденція збережеться і в PPC-кампаніях відео-реклама буде домінувати. Тому, якщо ви ще не «в тренді», то рекомендуємо почати інтегрувати відео на всіх етапах воронки продажів. Якісний візуальний контент стане відмінним доповненням до стратегії бренду.
Важливо! Той факт, що популярність відеореклами зростає, підтверджують і дії самого YouTube. У липні 2020 року відеохостинг дозволив вставляти відеорекламу в ролики від 8 хвилин, тим самим збільшивши кількість реклами на майданчику в цілому.
Єдина проблема, з якою можуть зіткнутися компанії, – відсутність можливостей для створення відеоконтенту. Але тут на допомогу приходять різні креативні студії та продакшени, а також маркетингові агентства з налаштування РК.
Нагадаємо, що Webpromo також займається налаштуванням відеореклами. Детальніше про переваги такого формату і етапах роботи читайте за посиланням.
№3. Адаптивна пошукова реклама
Адаптивна пошукова реклама з’явилася в Google в 2019 році. Основні переваги цього формату перед класичним контекстом в тому, що оголошення адаптуються до ширини пристрою, на якому користувач переглядає їх, і дозволяє автоматично тестувати різноманітні комбінації заголовків і описів, щоб вибрати найбільш релевантні. Це генерує бізнесу більше кліків і конверсій.
До кінця 2020 року адаптивна пошукова реклама має всі шанси замінити функцію розширеної пошукової реклами, що істотно вплине на роботу маркетологів. Фахівцям доведеться зосередитися на креативі і творчості. Так як реклама приїдається користувачам вкрай швидко, то для стабільного приросту компаніям буде потрібно постійний потік виділяються із загальної маси креативів і залучають заголовків.
№4. голосовий пошук
Раніше ми оглядали тренди SEO на 2021 рік і особливу увагу приділили голосовому пошуку. Популяризація голосових помічників Siri, Google Voice, Cortana і Alexa відбилися і на PPC.
Необхідно розуміти, що голосовий пошук спочатку оптимізований для роботи з мобільними телефонами, що дає значне охоплення аудиторії. Крім того, ключові слова в розмовному вигляді представляють собою прості конструкції або питальні фрази. В результаті ми отримуємо спрощену форму комунікації з аудиторією через контекстну рекламу, що дозволяє показати оголошення про товари або послуги більшій кількості залучених людей.
№5. Більше PPC-платформ
До недавнього часу чи не єдиними джерелами платного трафіку були Google і Facebook. Однак нішеві платформи також починають використовувати PPC для цільової сегментированной аудиторії. У США альтернативними PPC-платформами стали Quora (соціальний сервіс з відповідями на часті питання, аналог російського Mail.ru), Amazon (популярна платформа E-commerce) з його Amazon Ads, а також LinkedIn (соцмережа ділових контактів).
Відзначимо, що просування на останньому ресурсі через кабінет в LinkedPromo є і в Україні. Платформа досить перспективна для бізнесу, що доводять успішні кейси для різних брендів.
Важливо! Сам по собі LinkedIn орієнтований на B2B c високим середнім чеком і тривалим циклом продажу. Саме тому варто ретельно зважити всі за і проти, перш ніж вкладатися в рекламу на сайті. Вона ефективна, але підійде не всім компаніям
Висновки
Всі тренди PPC на 2021 рік багатьом знайомі і зараз, але часто є лише доповненням до вже відомих способів отримання клієнтів з онлайну. Стаття допоможе правильно розставити пріоритети в складанні стратегії на наступний рік і інвестувати в тенденції, що набирають популярність на Заході. Ми хочемо закликати вас не боятися експериментів з новими платформами і форматами PPC-кампаній, автоматизувати рутинні завдання і звернути увагу на нові digital-рішення, які активно і міцно входять в наше життя.