Головна » Блог » Тренди SEO на 2021 рік. Частина 2

Тренди SEO на 2021 рік. Частина 2

08.09.2020

Ольга Коцофане


 

Популярні раніше канали SEO продовжують втрачати актуальність, а на їх місце приходять нові. Тому ми продовжуємо розповідати про тренди на 2021 рік, щоб ви вже зараз могли почати ефективно просувати свій сайт онлайн.

Нагадаємо, що цей матеріал є продовженням першої частини. Опис інших трендів SEO 2021 ви можете знайти за посиланням.

 

Сайти втрачають 89% клієнтів через незадовільний користувацький досвід

User experience (UX), він же призначений для користувача досвід, то, які відчуття відчувають люди при взаємодії з вашим сайтом. Особливо актуальним цей фактор в SEO став після масового переходу користувачів на мобільні пристрої. Необхідність оптимізувати сайт для мобільних пристроїв міцно увійшла в життя кожного веб-майстра. Тому, якщо користувальницький досвід на вашому ресурсі і раніше «так собі», то ви знаєте, що робити в 2021 році.

 

Підвищуйте свої позиції в мобільному пошуку

Бути mobile-frienly стало обов’язковим для всіх після того, як Google випустив Mobile Friendly Update. Для цієї мети використовуйте AMP — фреймворк, призначений забезпечити швидку і плавну завантаження веб-сайту на мобільному пристрої.

Як повинна виглядати мобільна версія сайту

Бути mobile-frienly стало обов’язковим для всіх сайтів, які хочуть бути в топі видачі Google

Це дуже важливо, оскільки все більше людей різного віку вважають за краще бути онлайн зі смартфонів. Google бачить цю тенденцію і її виконує. Сайти, які залишаться оптимізованими тільки для деськтопной версії, будуть нещадно пессімізіроваться і недоотримувати органічний трафік. Рекомендуємо (якщо ви ще цього не зробили) якомога швидше перевірити готовність ресурсу до 2021 року з точки зору мобільних пристроїв і усунути всі проблеми.

 

Голосовий пошук набирає популярність

27% користувачів застосовують голосовий пошук на своїх мобільних пристроях. Таку статистику наводить Google. І ми не здивовані. Даний спосіб пошуку інформації дуже зручний, так як дозволяє знаходити дані в дорозі, при відсутності вільного часу або банальної ліні. У найближчі кілька років тенденція буде тільки зростати.

Кращий спосіб отримати додатковий трафік і не втратити існуючу аудиторію — оптимізувати контент для голосового пошуку. Ось кілька варіантів, як це можна зробити:

  • використовуйте в заголовках, короткий зміст і початку деяких абзаців ключові запити, які починаються зі слів «як», «що», «коли» і т.д .;
  • подумайте про нішах, де найбільш актуальний голосовий пошук. Наприклад, попка квитків і новини про майбутні прем’єри, розкладу, кулінарні рецепти, лайфхак, інструкції;
  • виведіть на перший план локальне SEO;
  • покращуйте швидкість роботи веб-сайту як в цілому, так і кожної сторінки окремо.

 

Розробіть стратегію відеомаркетингу

Споживання відео контенту по всьому світу збільшилася в два рази. Про це говорить свіжа статистика Global Video Index в звіті за 2 квартал 2020 року. Це означає, що завдяки відеомаркетінга компанія або бренд може отримати широку впізнаваність, створюючи вірусний і цікавий контент. Крім того, такий формат подачі сприяє формуванню необхідного іміджу і якісної комунікації з аудиторією.

Перше, що спадає на думку в зв’язці з відео контентом, це YouTube. Майданчик давно перетворилася в самостійну пошукову систему і займає друге місце після Google. Тут дуже складно просуватися через велику конкуренцію, але результат того вартий. Тому потрібно грамотно скласти стратегію розвитку, яка тісно пов’язана з SMM.

Так, основний принцип завоювання YouTube — обрізай, Кадрування і перенаправляє на інші майданчики. Що це означає? Після того, як ви знімете довге відео, змонтуйте короткий тизер з найцікавішими моментами ролика. Його слід залити в усі великі соціальні мережі з посиланням на YouTube. Зокрема, в Instagram, Snapchat, TikTok, Facebook. Зацікавлена ​​публіка буде переходити і створювати активність.

 

Заявляйте про себе через впливових персон

Йдеться про сучасні інфлюенсерах з мільйонною аудиторією, серед якої можуть бути ваші клієнти. Довіра до блогеру — потужний тригер, який спонукає людей до покупки.

Порада! Починайте з мікровліянія, вибираючи блогерів з невеликою аудиторією на різних майданчиках. Так ви зрозумієте, як ваша ЦА реагує на такий спосіб реклами і зможете внести корективи, не ризикуючи великою сумою грошей.

До вибору підходящого інфлюенсера слід підходити дуже ретельно. Основні фактори, які потрібно врахувати:

  • чисельність аудиторії;
  • рівень залученості і довіри до блогеру;
  • попередні партнерські відносини персони;
  • відгуки про людину, його репутація в Мережі.

Часто такі параметри разом поєднуються у блогерів з аудиторією 50-100 тисяч осіб. Тому співпраця з ними виявляється більш продуктивним, ніж з «мільйонниками».

 

Захист персональних даних — турбота про клієнтів

Он-лайн користувачі стали більше усвідомлювати свою безпеку в Інтернеті. Вони з недовірою ставляться до сайтів, які мають небезпечний статус. Адже купуючи, люди залишають там номера і паролі своїх банківських карт, інші конфіденційні дані. Якщо ви хочете завоювати довіру аудиторії, то витратьте трохи часу і коштів на систему хостингу, яка має сертифікати безпеки.

Важливо! Google враховує статус безпеки сайту при створенні списку результатів пошуку.

Нагадаємо, що рекламні системи Google також почали дбати про безпеку персональних даних користувачів. З 15 серпня 2020 року до оголошень застосовується інтеграція з IAB Europe’s Transparency and Consent Framework (TCF) v2.0.

 

Прагніть потрапити в обраний сніппет

Сніппет в позиції Zero по ключовому запиту — мрія всіх веб-майстрів, оскільки це гарантує прихід трафіку на сайт. Щоб зайняти популярне місце на сторінці видачі, необхідно слідувати трьом простим і водночас складним рекомендаціям в написанні статей:

  • висока якість матеріалу;
  • наявність основного ключового запиту і LSI-слів;
  • дотримання структури.

Порада! Для структурування даних використовуйте код мікророзмітки Schema і Open Graph.

Матеріал повинен чітко давати відповідь на поставлене запитання. Вікіпедія — прекрасний приклад того, яким повинен бути високоякісний структурірованинй контент. Виграти у неї буде складно, але можливо. Бажаємо успіхів! 🙂

 

Висновки

Надавши вам ключові тренди SEO на 2021 рік, хочемо підвести підсумку все, як написано. Щоб залишатися на перших позиціях видачі або потрапити на них, необхідно наполегливо працювати над тематичної і технічною частиною сайту. У першому пункті переважає висока якість і експертність контенту, а в другому — безпека ресурсу для користувача і його відповідність основним вимогам пошукових систем. Також варто хоча б зрідка аналізувати загальні тенденції в Мережі і виходячи з цього вносити правки на сайті. Наприклад, стати mobile friendly і запустити Google Асистента.

Последние материалы рубрики

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

Виберіть особистий стиль оформлення досить популярною сторінки з помилкою 404 в інтернеті. Подумайте, якою ви б хотіли її побачити, щоб...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті