ТОП-10 найбільш затребуваних hard skills маркетолога
02.10.2023
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Нещодавно ми писали про soft skills, які необхідні кожному маркетологу для успішної кар’єри. Сьогодні поговоримо про не менш важливі — hard skills. Володіння hard skills говорить про те, що маркетолог зможе приймати виважені рішення про запуск чи зупинку рекламних кампаній, розробити ефективну маркетингову стратегію та виконувати поставлені KPIs. У цій статті ми підібрали найбільш затребувані та важливі hard skills, які стануть у нагоді кожному маркетологу в 2023 році.
Зміст:
- Що таке hard skills?
- 10 найбільш затребуваних hard skills маркетолога
- Як прокачати hard skills?
- Висновки
Що таке hard skills?
Hard skills (з англ. “жорсткі навички”) — це технічні навички, необхідні для виконання конкретних завдань. Вони відносяться до певної посади і зазвичай зазначаються в описах вакансій.
Набори необхідних для маркетолога навичок часто змінюються, і з’являються нові, але вивчення трендових hard skills відкриває можливості та сприяє просуванню кар’єрними сходами.
Варто зазначити, що за останні сім років у ТОП увійшли навички в галузі цифрового маркетингу. Сьогодні роботодавці насамперед звертають увагу на те, наскільки ефективно маркетолог зможе просувати бізнес онлайн. Це чудово демонструє статистика з 2015 по 2023 рік:
10 найбільш затребуваних hard skills маркетолога
Linkedin провів дослідження, і склав список найпопулярніших професійних навичок для маркетолога.
1. Досвід у digital-маркетингу
Цифровий маркетинг сьогодні відіграє ключову роль у стратегії просування бізнесу у різних нішах. Розуміння принципів digital-маркетингу — запорука ефективної стратегії.
2. Навички SMM
Сучасна стратегія контент-маркетингу залежить від інструментів SMM. Маркетологу важливо розуміти, які платформи соціальних мереж мають бути на першому плані у тій чи іншій стратегії та чому.
3. Знання в галузі SEO
Більшість маркетингових стратегій входить SEO-просування. Це можливість залучити більше органічного трафіку, який потім конвертується у ліди. Маркетологам важливо володіти базовими знаннями SEO-просування, щоб контролювати роботу фахівців, спрогнозувати терміни досягнення цілей та оцінити ефективність каналу.
4. Вміння розробити маркетингову стратегію
Важко уявити ефективне просування бізнесу без продуманої маркетингової стратегії. Вона об’єднує канали, джерела трафіку, цілі та терміни їх досягнення. Професійний маркетолог обов’язково має вміти складати маркетинговий план. Це базова навичка, без якої неможливо уявити професію маркетолога.
5. Володіння Adobe Photoshop
Володіння базовими навичками графічного дизайну безперечно стане перевагою маркетолога у 2023 році. Це не означає, що вам доведеться самостійно готувати креативи, проте розуміння функціоналу та інструментарію Adobe Photoshop може стати в нагоді для роботи. Як мінімум, ви будете з дизайнером на “однієї хвилі”.
6. Навички email-маркетингу
Email маркетинг це класичний інструмент, який відмінно доповнює маркетингову стратегію. Неважливо, розсилки будуть входити до ваших обов’язків або ви працюватимете зі штатним email-маркетологом, знання в цій галузі знадобляться. Детальніше про email-маркетинг ви можете прочитати в нашій статті: Email-маркетинг. Що це? Цілі та елементи інструменту, особливості та переваги
7. Навички контент-маркетингу
Контент-маркетинг — це просування продукту через текстові матеріали, відео, фото та аудіо. Аудиторія вибирає бренди, яким вдається вибудувати емоційний зв’язок та привернути їхню увагу. А завдання маркетолога — створити цей зв’язок та побудувати комунікацію з цільовою аудиторією. Сьогодні саме контент багато в чому формує позиціонування бренду, тому маркетологам важливо володіти цими навичками.
8. Знання у сфері РРС
Реклама з оплатою за клік є одним із найефективніших і найшвидших методів залучення клієнтів. Маркетологу не потрібно самостійно налаштовувати контекстну та таргетовану рекламу, але вам необхідно розбиратися в принципах та особливостях PPC. Це допоможе оцінити результати, спрогнозувати місячний бюджет, розрахувати коефіцієнт конверсій тощо. Рекламні кампанії можуть ефективно працювати тільки в комплексі з продуманою стратегією, а для того, щоб розробити цю стратегію, маркетологу важливо розуміти як працюють інструменти.
9. Володіння Google Analytics
В епоху інтернет-маркетингу навички аналітики є надзвичайно важливими. Маркетологи повинні знати, як аналізувати дані, щоб отримати інформацію про своїх потенційних клієнтів та про те, як краще з ними взаємодіяти.
10. Навички корпоративної комунікації
Маркетологи мають володіти навичками корпоративної комунікації. Розробити маркетингову стратегію — це півсправи, важливо правильно донести свої думки до керівництва, партнерів та членів команди.
Як прокачати hard skills?
Найбільш поширені способи отримати або покращити hard skills:
1. Сертифікати
Отримання сертифіката — чудовий спосіб покращити або освоїти складну навичку та надати переконливі докази цієї навички майбутньому роботодавцю. Також сертифікати стануть чудовим доповненням до резюме. Список безкоштовних сертифікатів для маркетолога можна знайти в нашій статті: Сертифікати, які збільшать кваліфікацію digital-маркетолога.
2. Онлайн-курси
Проходження онлайн-курсів — це найкращий спосіб освоїти нову навичку або покращити вже існуючі.
3. Практика
Регулярне відпрацювання hard skills є ключем до їх вдосконалення. Виберіть одну складну навичку, щоб практикувати її кожен день протягом декількох тижнів. Як тільки ви освоїте цю навичку, переходьте до наступної.
Висновки:
- Hard skills — це технічні навички, необхідні для виконання конкретних завдань.
- Володіння hard skills говорить про те, що маркетолог зможе приймати виважені рішення про запуск чи зупинку рекламних кампаній, розробити ефективну маркетингову стратегію та виконувати поставлені KPIs.
- Сьогодні у пріоритеті для маркетологів навички digital-маркетингу.
- Найбільш поширені способи придбати або покращити hard skills: отримати сертифікат, пройти онлайн-курси, постійно практикуватись.