Unilever і Sky приєдналися до AdGreen для боротьби зі змінами клімату і закликають наслідувати їх приклад
09.09.2020
Ольга Коцофане
Сьогодні, 9 вересня, робоча група Рекламної асоціації (Advertising Association) Climate Action в Великобританії запустила ініціативу AdGreen, спрямовану на усунення негативного впливу рекламної індустрії на навколишнє середовище. До неї приєдналися компанії Sky і Unilever.
Ініціатива AA переслідує дві ключові цілі:
-
вимір вуглецевого сліду при виробництві реклами;
-
розширення можливостей галузі по скороченню викидів і відходів, а також просування до майбутнього безвуглецевого виробництва.
AdGreen надасть компаніям-учасникам ініціативи ряд нових можливостей та інструментів. Серед них навчання фахівців, калькулятор вуглецевого сліду, що включає глобальні вуглецеві чинники з більш ніж 140 країн, схему закупівлі відновлюваних джерел енергії, а також сертифікацію та схему компенсації для рекламного співтовариства Великобританії. Це допоможе команді проєкту краще зрозуміти, які види діяльності мають найбільший негативний вплив на навколишнє середовище.
Важливо! З 2021 року AdGreen зробить доступними інструменти та експертні знання не тільки для учасників ініціативи, але і всій британській виробничій спільноті. Таким чином всі професіонали зі сфери реклами зможуть робити кроки до поліпшення клімату.
Підпишись на щомісячний
Дайджест новин
«Щоб перейти до майбутнього з нульовим викидом вуглецю, необхідно вжити термінових заходів з усіх боків. Ми раді приєднатися до наших колег і інших провідних організацій, щоб запустити AdGreen і домогтися реальних змін у виробництві реклами. Прийшов час зробити ставку на безвуглецевий світ », — прокоментував генеральний директор Unilever Group Алан Джоуп.
Також свою думку про прагнення AA зробити світ чистішим висловив директор по маркетингу, корпоративних зв’язків та персоналу Sky Group Деббі Кляйн:
«В Sky ми взяли на себе зобов’язання досягти нульового рівня викидів вуглецю до 2030 року, що на два десятиліття випереджає цілі уряду Великобританії. Але ми також хочемо спонукати інших приєднатися до #GoZero, тому я рада, що Sky варто разом з іншими серед засновників AdGreen. Разом ми можемо надати життєво важливу платформу для обміну передовим досвідом та інноваційними способами розв’язання проблеми кліматичної кризи, тому що світ не може чекати».
Зараз AdGreen підтримується ISBA, IPA та рядом агентств, включаючи WPP і Havas. Група очолюватиметься галузевим фахівцем Джо Кумбсом за підтримки радника по стратегії Триши Даффі.