Головна » Блог » Види контенту. Яким він буває та де його використовувати?

Види контенту. Яким він буває та де його використовувати?

08.09.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


«Контент король», сказав Білл Гейтс й не помилився. У 2022 році це один із основних факторів ранжирування Google. Щоб правильно планувати просування та створювати контент-план, маркетологам важливо класифікувати контент. У статті розбираємо, які види контенту існують, у чому різниця між типами контенту в різних каналах, включаючи соціальні мережі та e-mail розсилку.

Зміст: 

Які типи контенту бувають?

Види контенту для соціальних мереж

Типи контенту для e-mail-розсилки

Висновки

Виды контента



 

Які типи контенту бувають?

Контент це зміст сайту, блогу, сторінок у соціальних мережах або e-mail листів. За допомогою нього ви взаємодієте з користувачем, який прийшов до вас за інформацією, корисною порадою чи товаром/послугою. Контент включає не лише текст, а й графіку, креативи, відеоматеріали та інші формати. До основних принципів створення слід віднести унікальність, високу якість та грамотну подачу, єдиний стиль, а також цінність.

Важливо розуміти, для кого та навіщо ви пишите чи створюєте піст, публікацію. Види контенту допомагають краще розуміти аудиторію, аналізувати поведінку, що подобається, що ні. Існує 5 основних типів контенту: інформаційний, продаючий, залучаючий, вірусний та розважальний контент. Давайте розглянемо види контенту більш детально.

Інформаційний контент

Почнемо із серйозного. Інформаційні типи контенту несуть користь читачеві. Перед тим, як купити товар, замовити послугу в компанії, користувач збирає інформацію. Прикладами запитів можуть бути «як вибрати електрочайник», «де купити квартиру», «головні переваги реклами в Facebook». Потенційний клієнт вводить у пошуковий рядок питання, ваше завдання дати йому вичерпну відповідь. До цього формату контенту варто віднести:

  • Статті у стилі «How to» у блозі;
  • Огляди та рецензії, новини;
  • Чек-листи;
  • Дослідження;
  • Добірки корисних ресурсів.

Щоб текст відповідав тематиці та ніс користь для користувача, важливо розбиратися в темі, показати, що ви є експертом у цьому питанні. Інформаційний контент розповідає про продукт, його вигоду, особливості та факти. Стаття у блозі, пост описує проблему та дає рішення до неї.

Продаючий контент

До цієї категорії належать:

  • Кейси;
  • Лендінги;
  • Комерційна чи акційна пропозиція;
  • Огляди;
  • Відгуки;
  • Продаючий пост у соціальних мережах.

Виды контента



Продаючі типи контенту відповідно повинні продати послугу або товар. Основним завданням є конверсія відвідувача у клієнта. На цьому етапі користувач вже знайомий з компанією, магазином й готовий здійснити покупку. Необхідно трохи підштовхнути його. Тому продаючі види контенту завжди містять готову пропозицію із закликом до дії, обмеженим терміном. Статті та кейси, інший тип контенту можна розміщувати у блозі.

Розважальний контент

До легшого відноситься розважальний контент. Мета такого виду контенту дати можливість користувачеві розслабитися, відпочити. Яскравим прикладом є соціальні мережі, куди люди заходять саме з метою повеселитися та переключитися від робочих питань. Щоб користувачі продовжували читати блог, email-розсилки, потрібно розбавити контент розважальною та незвичайною інформацією. Для цього можна використати соціальні мережі. Публікуйте розважальний контент у вигляді:

  • Конкурсів, ігор;
  • Опитування та розіграші;
  • Історії, цитат;
  • Мемів та смішних картинок;
  • Цікавих фактів;
  • Лайфхаків;
  • Загадок та головоломок;
  • Цікавих добірок на тему облікового запису.

Таким чином ваша аудиторія не нудьгуватиме, читаючи лише серйозний інформаційний або продаючий текст. Розважальні види контенту допомагають більше спілкуватися із потенційними клієнтами, підвищувати лояльність до бренду. Подібні інтерактиви викликають емоції, створюють настрій та легкість. Вам це дає можливість зблизитися з цільовою аудиторією, побудувати довірчі відносини.

Залучаючий контент

Завдання залучаючого посту або публікації мотивувати користувача почати спілкування. Найчастіше такі типи контенту використовують у соціальних мережах для залучення уваги. Аудиторія активно реагує за допомогою коментарів, лайків, репостів, що оживляє сторінку. Що включає залучаючий тип контенту?

  • Статті на актуальні чи спірні теми, подальше обговорення;
  • Статті-думки;
  • Рубрика питання/відповідь;
  • Інтерактив (тести, вікторини, анімована графіка, онлайн-калькулятор, флешмоб чи челендж, live-ефір).

Залучаючий контент допомагає створити ком’юніті, краще дізнатися аудиторію, знайти спільні теми та точки дотику. Головне користувачі із задоволенням залучаються, а ви отримуєте важливий фідбек.

Виды контента



Вірусний контент

Як створювати вірусний контент знає TikTok. На платформі ролики розлітаються за лічені хвилини. Вірусний пост або публікація мають бути таким, що запам’ятовується, щоб про нього знали всі nf хотіли поділитися. Підписники буквально заражаються хвилею, що виникає після публікації. Ніхто не повинен залишитись байдужим гасло вірусного контенту. Його мета привернути увагу аудиторії, а також експертів та лідерів думок, цільовий трафік на сайт.

Приклади вірусного контенту:

  • Смішні картинки, меми;
  • Тести;
  • Статті з корисною добіркою (наприклад, книг, популярних каналів, статистики);
  • Відео.

Подібна класифікація дозволяє зробити рубрики для контент плану та публікувати інформацію, виходячи з потреб та цілей.

 

Види контенту для соціальних мереж

Інстаграм, Facebook, а тепер TikTok стали невід’ємною частиною життя. Кожен користувач має хоча б один обліковий запис в одній з платформ. Види контенту в соціальних мережах також можна розділити за рубриками, діють ті самі правила: чергувати та публікувати різні формати. У соціальних мережах частіше публікується розважальний контент. Пости у стрічці необхідно систематизувати, що дозволить публікувати більше цікавої та різноманітної інформації. Для зручності ми пропонуємо розглянути, на які рубрики можна розділити контент, щоб зробити стрічку максимально ефективною та незабутньою.

Виды контента



Рубрики для Instagram

Розподіл на рубрики спрощує роботу, при цьому дозволяє дотримуватися балансу та чергувати різні типи контенту. Щоб грамотно розподілити види контенту в Інстаграм, слід виділити формати, позначити цілі, виділити біль вашої цільової аудиторії та придумати варіанти постів. Не рекомендуємо створювати надто багато рубрик, щоб не заплутатися.

Інстаграм відрізняється візуалом. Можна розбити матеріали на такі типи контенту:

  • Категорії товарів класифікувати товари та публікувати огляди. Особливо підходить для інтернет-магазинів.
  • Порівняння товарів або було/стало
  • Історії «Про бренд», як створювався, розвиток, а також бекстейдж у форматі відеоролика
  • Календар інфоприводів/свят
  • Новинки, колекції
  • Інструкції, поради щодо застосування
  • Абетка бренду (важливі терміни про бренд, у сфері)
  • Питання-відповідь
  • Корисні вибірки на обрану тематику, лайфхакі
  • Інтерв’ю з експертами чи командою
  • Досягнення, нагороди
  • Репости підписників
  • Цікаві факти
  • Рекомендації від нас

Виды контента

Види контенту в сторіс можна розподіляти між рубриками, а далі оформити в «Актуальному». Так у користувача завжди буде можливість зайти на сторінку, переглянути інформацію та типи контенту, які його цікавлять. Також можна публікувати шпалери для телефону, вікторини, робити анонси на кейси, інтерв’ю, репости з посиланнями від партнерів або на корисний ресурс, цитати, опитування з можливістю вибору відповіді, прямі ефіри, образи (якщо бренд одягу).

Не забуваймо про існування Reels. Відео активно виходять на перше місце як популярні види контенту.

Рубрики для Facebook

Facebook та Instagram належать єдиній корпорації Meta, що дає можливість розміщувати види контенту на обох сторінках одночасно. Однак, рекомендуємо наповнювати стрічку та сторінку окремо, тому що на двох платформах збирається різна аудиторія. Для Facebook підійдуть такі рубрики:

  • Пости з 3D фото перевага Facebook
  • Промо-пости
  • Гід по бренду (рекомендації, поради)
  • Правила життя засновника
  • Новини компанії (вакансії, відкриття нових філій/магазинів, отримання нагород/сертифікатів, запрошення на заходи, де бренд бере участь)
  • Соціальні ініціативи
  • Відео про створення товару, закулісся бізнесу
  • «Провести день разом» показати як проходить робочий день усередині компанії (онлайн-трансляція)
  • ТОП корисних статей, книг, порад та інше.

Виды контента

Рубрики для TikTok

Соціальна мережа зі створення відео за короткий період стала однією з найпопулярніших. Контент у TikTok має репутацію незвичайного, креативного та кумедного. Якщо спочатку бренди замислювалися, чи варто йти в TikTok, то зараз відсутність облікового запису тут грає швидше як недолік.

Важливо розуміти аудиторію, переважно це покоління Z. Для TikTok можна зробити такі формати публікацій:

  • Огляди продуктів (особливо актуально для б’юті-брендів, одягу та інші)
  • Відео з корисними порадами, лайфхаками, де є можливість показати експертність
  • Ролики з новинками, акціями
  • Навчальні ролики, рецепти
  • Розпакування
  • Відеовідгуки
  • Челенджі

 

Типи контенту для e-mail-розсилки

Електронна пошта це окремий канал взаємодії з потенційним клієнтом. Для розсилки використовуйте такі види контенту:

  1. Продаючі e-mail. Лист містить акційну пропозицію, дайджест з акційними товарами тижня/місяця, крос-подажи (пропозиція про додатковий товар до вже купленого).
  2. Контентні чи інформаційні розсилки з корисною інформацією. Це можуть бути дайджест з анонсами, випусками матеріалів у блозі або кейсів, майбутніми заходами, серії листів, корисні поради.
  3. Розважальні види контенту в e-mail із квестами, загадками, ребусами.
  4. Автоматичні тригерні розсилки, прив’язані до певних подій. Наприклад, вітальний лист у відповідь на підписку, який містить інформацію про компанію з метою знайомства з користувачем. Також типи контенту для email-розсилки включають листи про кинутий кошик, вітання з днем ​​народження з персональною пропозицією.
  5. Реактиваційна розсилка налаштовується на користувачів, які не реагують на листи протягом тривалого часу.

Аудиторію для email-розсилок слід сегментувати за статтю, віком, інтересами, що дозволить адаптувати типи контент у листі відповідно до цієї інформації та персоналізувати пропозицію.

Виды контента



 

Висновки

Контент це потужний інструмент у роботі маркетолога. Щоб донести потрібну інформацію, треба розділяти види контенту. Такий підхід дозволить тісно взаємодіяти з аудиторією на різних каналах у правильному форматі, наголошувати на продажах, корисній інформації або просто розважити передплатників.

Різні типи контенту можна комбінувати, чергувати, що дозволить тримати бренд у фокусі користувача, підігрівати інтерес. За допомогою контенту можна вести комунікацію з потенційним клієнтом на сайті, соціальних мережах або електронною поштою. Головне, що ви знаєте як донести інформацію до читача та використовуєте різні види контенту.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності