Головна » Блог » Впровадження семантики на сайт

Впровадження семантики на сайт

15.01.2019

Ярослав Рушковський, SEO-спеціаліст  Webpromo


Ця стаття для новачків в SEO. Ви дізнаєтеся:

✓ з чого почати впровадження семантичного ядра на сайт:
✓ що таке сторінка сайту і сутності;
✓ як коректно впровадити семантику на посадкову сторінку.

З чого почати впровадження семантичного ядра на сайт

Почніть з постановки мети. Знаючи, чого хочете досягти, ви точно отримаєте бажане. А чого хоче SEO-фахівець, який звик добре виконувати свою роботу? Зрозуміло вивести сайт в Топ-3 в пошуковій видачі.

Вивести всі сторінки сайту в лідери надзвичайно складно, особливо якщо це великий проект. Але підняти основні сторінки в ТОП можна і потрібно.

Далі, визначте:

  1. Пріоритет контенту на сторінці.
  2. Сутності.

Що таке сторінка сайту?

Сторінка — це документ, у якого є назва (title), короткий опис (description), ключові слова.

Важливо! Ключові слова нині не актуальні, імовірно внаслідок розвитку пошукових систем і впровадження сутностей.

Також на сторінці є тіло документа. У ньому міститься контент (тексти, картинки, відео, аудіо), релевантний технічним описом.

Приклад прототипу сторінки

Для кращого розуміння наведу аналогію з книгою. У книги є назва, короткий опис і наповнення у вигляді тексту та ілюстрацій. Але в разі зі сторінками сайту, ви можете і повинні маніпулювати великим набором технічних аспектів, ніж це допустимо проробляти з книжкою.

Що таке сутності?

У розрізі пошукових систем і інтернету, сутності — це все слова на всіх мовах.

Наприклад, у фразі «впровадження семантичного ядра» присутні три сутності. Три слова. Завдяки машинному навчанню пошукові системи, не розуміючи суті слів, бачать зв’язок між ними. І як би ви не змінювали слова місцями, для пошукової системи це буде одним і тим самим.

Перевіримо це. Введіть запит «впровадження семантичного ядра» в пошукову систему Google і подивіться на результати.

Результати будуть приблизно такими.

Спробуйте поміняти слова місцями і введіть «ядро семантичне впровадження».

Або «семантичне ядро впровадження».

Бачите, що відбувається? Ви можете продовжувати переставляти слова місцями, але нічого не зміниться. Видача на 90% буде однаковою. Чому не на 100%? Такий механізм роботи системи. Вона «намагається» дати вам те, що ви шукайте, пропонуючи кращі варіанти по своєрідною черзі.

Варто чітко розуміти: хоч пошукові системи не люди і не здатні побачити суть, але вони можуть розпізнавати відповідність завдяки сутностям, про які знають. Все сутності переплетені між собою, немов павутина. Кожне слово пов’язане з кожним іншим словом. Змінюється лише сила зв’язку між словами.

Суть роботи сутностей набагато складніша, ніж описано. Але для розуміння їх важливості вам цього буде достатньо.

Важливо! Чим більше на сторінці сутностей, що мають між собою сильні зв’язки, тим краще пошукова машина зрозуміє вміст. Тим більше шансів, що вона вважатиме цю сторінку якісної і почне показувати її користувачам, а також відстежувати поведінку відвідувачів сторінки, і коригувати рейтинг сторінки.

При цьому закінчення слова грає роль. Подивіться на запити «коса» і «коси». Чи бачите ви в них різницю? Пошукова система бачить і змінює видачу більш ніж на 80%.

Як коректно впровадити семантику на посадкову сторінку

А тепер беріть семантичне ядро: кластерізірованное, розподілене по сторінках проекту, з даними по частотності ключових фраз і слів. І приступайте до впровадження семантики з самого початку сторінки.

Заповнення технічних блоків

Тайтл (title)

Обов’язково використовуйте одне з найбільш високочастотних слів з семантики. В даному прикладі це «золоте кільце». Тайтл може мати такий вигляд (всі збіги з назвами реально існуючих компаній випадкові):

«Золотое кольцо от лучшего ювелира Украины | Золотой барашек»

Вертикальної рисою я візуально відділив назва компанії. Рекомендую використовувати в назві сторінки згадки про саму фірму, виробника. Це зробить ваш тайтл унікальним для пошукової системи. А унікальність — перший крок до успіху.

Дескрипшен (description)

Використовуйте другий за значимістю ключовий запит або кілька запитів. Все залежить від вашої фантазії, почуття стилю і прекрасного.

«ⵂКольца золотые от лучшей мастерской – Ꝏ Золотой барашек ⬠ Лучшее качество ⬇ Низкие цены ❖ Гарантия 10 лет ☰ Приезжайте в наш салон и приобретайте мечту!»

Короткий опис не претендує на найкраще з кращих. Пам’ятайте, що завжди потрібно тестувати і перевіряти.

Заповнивши тайтл і дескріпшн, ви дасте перші сигнали пошуковим роботам. Тепер зайшовши на сторінку, пошукова система почне її сканувати, наткнеться на назву і отримає інформацію про те, що тут мова про золотих кільцях і ювелірів. Між даними сутностями тісний зв’язок.

Також врахуйте, що при написанні назви сторінок краще використовувати не більше 70 символів, а при написанні дескріпшена 160. Ключові слова завжди розташовуйте на початку пропозицій. Пріоритет важливості пошукових систем починається з перших слів і далі йде на спад.


Ключові слова можете не заповнювати. Але для загального розвитку технічно це виглядає як набір слів і фраз, розділених пропуском або комами. Була думка, що краще ставити пробіл, ніж коми. Так пошукова система може на свій розсуд підібрати кращу фразу зі списку слів. Але працювали обидва варіанти.


Сніпет

Заповнюйте ці параметри вкрай пильно і вдумливо. Крім суто технічного призначення для бота, тайтл і дескріпшн відображається користувачам в результатах пошуку — в сніпеті.

Приклади сніпетів

Кожен сніпет — маленька реклама вашої сторінки. Чим привабливішою виглядає коротка інформація, тим частіше на неї натискають. Так що варто задурити не тільки з формулюваннями, а й зі спеціальними значками. Вони привертають увагу і збільшують шанс того, що клацають саме на ваш сайт.

Фішка № 1. Дотримуйтеся одного фірмового стилю, будьте унікальними, але не переборщіть.

Корисним в такій справі може бути сервіс Saney з таблицею символів.

Робота з тілом сторінки сайту

Не важливо, над якою сторінкою ви працюєте: головна, сторінка категорії або картка товару. Основні елементи, з якими вам доведеться працювати:

  1. Н1 тег.
  2. Н2-Н3 теги.
  3. Текст на сторінці.
  4. Назва товару.
  5. Картинки товару.
  6. Банери.
  7. Меню.

Прототип сторінки «Золотые кольца» з виділеними елементами

Всі елементи повинні містити ключові сутності. Всі слова повинні бути максимально зрозумілі вашої цільової аудиторії. Не потрібно знущатися і придумувати хитромудрі назви або писати наукові статті на сторінки сайту. Ваша мета — зробити зрозумілу сторінку.

Повернемося до нашого прикладу — сторінці про золотих кільцях. У назві сторінки (Н1) напишіть «Золотые кольца». У тегах Н2 і Н3 використовуйте основні ключові слова. У самому тексті вставте ключові слова «золото» і «кольцо», але пам’ятайте про частоту входження. Вона повинна становити не більше 3%.

Називайте товари, починаючи з «Золотое кольцо…». Встановлюйте картинки, на яких зображені золоті кільця, і заповнюйте їх тайтл (назва зображення) і альт (опис зображення).

Alt (альтернативний текст) вказується при додаванні картинки на сторінку. У більшості текстових редакторів є окрема кнопка, що відповідає за додавання картинки.

Натиснувши її, вас попросять вказати посилання або ж завантажити картинку. Там крім інших полів, буде поле для введення альта.

Банери можуть показувати рекламу та інших товарів, тому в плані пріоритетності вони нижче, як і меню. Але в меню використовуйте основні ключі.

При впровадженні семантики не забувайте про здоровий глузд. Ніхто не буде читати книгу, в якій на всіх сторінках через кому наведені кілька десятків слів. Також і вашу сторінку не будуть дивитися люди, а пошуковики поставляться до неї холодно, якщо ви перегне палицю з оптимізацією.

Думайте, а потім робіть. Будьте самокритичними, щоб постаратися наблизитися до золотої середини.

Фішка № 2. Список сутностей можна виділити зі списку ключових запитів. Зробити це максимально просто і швидко можна в Гугл Таблиці або Excel. Необхідно використовувати функцію «Розподіл на колонки» або «Текст за стовпцями». Як роздільник вказати символ «пропуск». Після цього всі слова звести в одну колонку і видалити дублі. Робота над впровадженням СЯ не щось неймовірно складне. Маючи на меті, зібравши дані по ключам, володіючи інформацією про ключових точках взаємодії, ви приречені на успіх. Хоча, швидше за сторінка. ☺

А ще спробуйте трошки думати як пошукова система. Знаючи повадки цього «звіра», ви будете допускати все менше і менше помилок. А вони будуть, повірте. Результат вашої праці не миттєво. На розкачку завжди потрібен час.

Не кидайте розпочату, доводите до логічного завершення свою роботу. В результаті ввівши один з просуваються запитів, ви виявите сторінку сайту в ТОПі лідерів, і відчуєте задоволення від своїх витрачених сил.

І наостанок — Фішка № 3. Ніколи не здавайтеся.

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті