В Google Ads з’явилися анотації до змін рекламних кампаній
17.02.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
В сервісі Google Ads з’явилися нові спливаючі підказки, з якими стане легше аналізувати, як зміни рекламної кампанії вплинули на її ефективність.
Ці підказки, або анотації, будуть з’являтися при наведенні курсору на маркери на графіку продуктивності. У них будуть міститися докладні дані про зміни, які були внесені в той чи інший період. Це особливо важливо тоді, коли потрібно проаналізувати причини зниження конверсії і налаштувати рекламну кампанію так, щоб поліпшити її показник.
При цьому перехід по посиланнях в анотаціях впорядкує історію змін і покаже додаткову інформацію.
Також, щоб допомогти визначити причини змін в РК, під графіком продуктивності рекламодавець побачить списки аудиторії, мети оптимізації й компоненти оголошень (тільки для рекламних кампаній в мобільних додатках).